Jump to content
AUDI7

Επίσημο: Νέο Audi Q3

Recommended Posts

Η Audi παρουσίασα επίσημα την δεύτερη γενιά του Q3 το οποίο δείχνει και είναι πολύ πιο σπορ από τον προκάτοχό του. Εμπρός, την ταυτότητα καθορίζουν το οκτάγωνο μοτίβο της μάσκας Singleframe με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και οι στενοί προβολείς με τεχνολογία LED. Η κορυφαία έκδοση διαθέτει προβολείς Matrix LED με έξυπνη προσαρμογή της φωτεινής δέσμης στις συνθήκες του δρόμου. Στο πλάι, σημαντικά είναι τα γραφικά φωτισμού καθώς και το αποτύπωμα των προβολέων και των πίσω φωτιστικών σωμάτων. Τα περιγράμματα είναι εμπνευσμένα από το quattro DNΑ της Audi και κάνουν το SUV να φαίνεται ακόμη πιο φαρδύ με τα διαφορετικού χρώματος τόξα να δημιουργούν μία έντονη off-road αντίθεση.

 

Μεγαλύτερες διαστάσεις

Audi-Q3-2019-14.jpg?resize=696%2C440&ssl=1
 

Το μοντέλο βασίζεται πάνω στην MQB πλατφόρμα του VW Group, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να μεγαλώσει σε διαστάσεις, έτσι ώστε να υπάρχει σαφής διαχωρισμός από το Q2.

Το μήκος τους έχει αυξηθεί κατά 9,7 εκατοστά, ενώ και το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 7,6 εκατοστά. Οι αυξημένες διαστάσεις έχουν ως αποτέλεσμα να βελτιωθούν οι εσωτερικοί χώροι, αλλά ο χώρος των αποσκευών, ο οποίος ανέρχεται στα 530 ή 675 λίτρα και αυξάνεται στα 1.525 λίτρα με τις πλάτες των καθισμάτων διπλωμένες.

Το ύψος φόρτωσης μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία επίπεδα. Το χαμηλό ύψος των 748 χλστ. διευκολύνει στη φόρτωση βαριών αντικειμένων ενώ η ηλεκτρομηχανικά υποβοηθούμενη πόρτα του χώρου αποσκευών προσφέρει εύκολη πρόσβαση και σε συνδυασμό με ένα διακόπτη διευκόλυνσης μπορεί να ανοίξει ή να κλείσει με μία κίνηση του ποδιού.

Το μήκος του φτάνει τα 4.485 χιλιοστά και είναι 97 χλστ. πιο μακρύ από το απερχόμενο μοντέλο. Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 25 χλστ. και φτάνει τα 1.856 χλστ. συνολικά, αλλά με ύψος 1.585 χλστ. είναι 5 χλστ. χαμηλότερο από το αμάξωμα του Q3 της πρώτης γενιάς – τονίζοντας ακόμα περισσότερο την σπορ εντύπωση. Στο μεταξόνιο έχουν προστεθεί 77 χλστ. φτάνοντας τα 2.680 χλστ., διασφαλίζοντας μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες.

Πλούσιο εσωτερικό

Audi-Q3-2019-18.jpg?resize=696%2C522&ssl=1
 

Διαθέτοντας σπορ θέση οδήγησης, το νέο Audi Q3 προσφέρει εξαιρετική ορατότητα και περιμετρικό έλεγχο. Η άνεση είναι ανάλογη μοντέλων από την αμέσως ανώτερη κατηγορία ενώ τα πίσω καθίσματα σύρονται εμπρός/πίσω κατά 150 χιλιοστά, με τις διαιρούμενες (40/20/40) ράχες τους να έχουν επτά θέσεις κλίσης.

Στο εσωτερικό του συναντάμε καλύτερης ποιότητας υλικά, τον ψηφιακό 10,25″ ή 12,5″ πίνακα οργάνων Audi Virtual Cockpit, όπως και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8,8″και 10,1″. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, υπάρχουν δύο θύρες USB, Wi-Fi hotspot, όπως και το σύστημα “intelligence swarm” που βοηθά τα αυτοκίνητα να επικοινωνούν μεταξύ τους.

Το νέο Q3 εξοπλίζεται με διάφορα συστήματα πολυμέσων εξασφαλίζοντας πρωτόγνωρη συνδεσιμότητα, κάτι που, σύμφωνα με έρευνες, είναι πολύ ψηλά στη λίστα προτιμήσεων των πελατών. Λειτουργίες από μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών είναι διαθέσιμες και στο νέο Q3. Η πλοήγηση, για παράδειγμα, αναγνωρίζει τις προτιμήσεις του οδηγού βάσει προηγούμενων διαδρομών, χρησιμοποιώντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για τη συνολική κατάσταση της κυκλοφορίας στους δρόμους.

Προηγμένα συστήματα

Audi-Q3-2019-17.jpg?resize=696%2C460&ssl=1
 

Στον βασικό ή προαιρετικό εξοπλισμό ανήκουν συστήματα όπως το ενεργητικό cruise control, το οποίο διατίθεται προαιρετικά με το S tronic, που ενσωματώνει τις λειτουργίες της ενεργητικής υποβοήθησης ταχύτητας (adaptive speed assist), της υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης (traffic jam assist) και της διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (active lane assist). Ακόμα, το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (park assist), το σύστημα ελέγχου διασταύρωσης (cross traffic assist), το σύστημα πρόληψης και αποφυγής σύγκρουσης (Audi pre sense front safety system) και άλλα.

Επίσης εξοπλίζεται με ενεργή ανάρτηση, ενώ διαθέτει έξι διαφορετικά προγράμματα οδήγησης: Auto, Comfort, Dynamic, Offroad, Efficiency και Individual. Η ανάρτησή του αποτελείται από γόνατα MacPherson μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω.

Κινητήρες

Audi-Q3-2019-9-1.jpg?resize=696%2C395&ssl=1
 

Μηχανικά το νέο Q3 διατηρεί τα περισσότερα από τα κινητήρια σύνολα βενζίνης και πετρελαίου του απερχόμενου μοντέλου, με το SQ3 να φορά τον 2,5-λιτρο πεντακύλινδρο κινητήρα, απόδοσης 340 ίππων, ενώ το RS Q3 θα φοράει τον ίδιο κινητήρα απόδοσης 400 ίππων. Θα υπάρχει διαθέσιμος ο 1.500αρης TFSI των 130 και 150 ίππων, ενώ ο 2.0 TFSI θα παράγει 190 και 230 άλογα. Από πλευράς diesel προσφέρεται με τον 2.0 TDI απόδοσης 150, 190 και 240 ίππων. Οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό 6-τάχυτο ή με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων, με το σύστημα τετρακίνησης να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Αρχικά θα προσφέρονται τρεις βενζινοκινητήρες (1.5 TFSI και 2.0 TFSI) και έναν πετρελαιοκινητήρα (2.0 TDI). Η έκδοση Q3 35 TFSI φορά τον 1.5 TSI απόδοσης 150 ίππων και 250 Nm ροπής. Το Q3 40 TFSI φορά τον 2,0-λιτρο των 190 ίππων και 320 Nm ροπής, ενώ το Q3 45 TFSI φορά τον 2,0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 230 ίππων με 350 Nm ροπής. Το Q3 35 TDI φορά τον 2,0-λίτρο diesel απόδοσης 150 ίππων με 340 Nm ροπής.

Αργότερα θα προσφέρεται και μια plug-in υβριδική έκδοση που πως θα συνδυάζει τον 1.500αρη TSI κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, συνδυαστικής απόδοσης 200 ίππων, με την ηλεκτρική αυτονομία να ανέρχεται περίπου στα 50 χλμ. Επίσης εξετάζεται και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, το Q3 e-tron που θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 35,8 kWh, που θα χαρίζει αυτονομία 300 χλμ ανά φόρτιση.

Πωλήσεις

Audi-Q3-2019-11.jpg?resize=696%2C449&ssl=1
 

Οι πωλήσεις του νέου Audi Q3 θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη από τον Νοέμβριο, ενώ στη χώρα μας αναμένεται το πρώτο εξάμηνο του 2019. 

 

Πηγή autoblog.gr

 
Audi-Q3-2019-1.jpg
 
 
 
Link to comment
Share on other sites

Η Audi ξεκίνησε να κατασκευάζει το νέο Q3 στο εργοστάσιό της στο Gyor της Ουγγαρίας. Το εργοστάσιο εκτός από το Q3 κατασκευάζει επίσης τα A3 Sedan, A3 Cabriolet, ΤΤ Coupe και TT Roadster.
Το νέο Audi Q3 έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις και αρχικά θα προσφέρονται τρεις βενζινοκινητήρες (1.5 TFSI και 2.0 TFSI) και έναν πετρελαιοκινητήρα (2.0 TDI). Η έκδοση Q3 35 TFSI φορά τον 1.5 TSI απόδοσης 150 ίππων και 250 Nm ροπής. Το Q3 40 TFSI φορά τον 2,0-λιτρο των 190 ίππων και 320 Nm ροπής, ενώ το Q3 45 TFSI φορά τον 2,0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 230 ίππων με 350 Nm ροπής. Το Q3 35 TDI φορά τον 2,0-λίτρο diesel απόδοσης 150 ίππων με 340 Nm ροπής.

Αργότερα θα προσφέρεται και μια plug-in υβριδική έκδοση που πως θα συνδυάζει τον 1.500αρη TSI κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, συνδυαστικής απόδοσης 200 ίππων, με την ηλεκτρική αυτονομία να ανέρχεται περίπου στα 50 χλμ. Επίσης εξετάζεται και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, το Q3 e-tron που θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 35,8 kWh, που θα χαρίζει αυτονομία 300 χλμ ανά φόρτιση.

900.jpg

90000.jpg

9002.jpg

9001_2.jpg

900000_1.jpg

Πηγή autoblog.gr

Edited by AUDI7
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.