Vandal Posted August 15, 2018 Report Share Posted August 15, 2018 Καλησπέρα παιδιά , παρακολουθώ καιρό το φόρουμ και η αλήθεια είναι με έχετε μπερδέψει αρκετά.. Εδω να πω ότι δεν είμαι σχετική και να ζητήσω εκ των προτέρων συγνώμη Αν κάτι που πω δεν ισχύει ...θέλω να ρωτήσω λοιπόν .. Έχω το πολακι όπως αναφέρω του 10’ dsg7 αυτόματο.. το πρώτο μου αμάξι έχω φάει και ένα κόλλημα όσο να είναι.. θέλω λοιπόν να το αναβαθμισω λίγο.. κάπως δε με γεμίζει πλέον .. εξωτερικά έχω κάνει κάποιες παρεμβάσεις και το επόμενο βήμα μου είναι εφόσον θέλω αλλαγή στα λάστιχα από Σεπτέμβρη να αλλάξω όλο το ζαντολάστιχο γιατί κι αυτό κάπως σα σαμπρέλα ποδηλάτου μου φαίνεται ... Εχω ακούσει και διαβάσει πολλά και δε μπορώ να καταλήξω τι πρέπει να κάνω και κατά ποσό θα μου αρέσει κι ολας.. θέλω απλά να είναι πιο δυνατό ... προσοχή .. πιο δυνατό όχι πύραυλος ... δεν έχω την απαίτηση να είμαι δίπλα σε ένα με 200 άλογα ... Κι ούτε έχω σκοπό να δώσω 3 χιλιάρικα .. τι προτείνετε να κάνω ; Ποια βήματα να ακολουθήσω ; Ακόμα και οι άντρες φίλοι μου με έχουν τρελάνει .. να πω μόνο ότι φοράει τελικό ακραποβιτς.. Παρακαλώ οι καλοθελητές μην αρχίσετε το κρα ... just trading opinions . Φιλικά , Νασταζια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazuhiro Posted August 15, 2018 Report Share Posted August 15, 2018 (edited) Καλησπέρα κορίτσι, Το θέμα ζάντα είναι καθαρά γούστο... Εγώ θα σ πρότεινα να πας σε 16αρα το πολύ 17αρα(προτιμω 16αρα) Αν δεν θες να δώσεις πολλά λεφτά το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι μια χαρτογράφηση custom και να βάλεις ένα φίλτρο! Είναι το πιο value for money! Το καλύτερο δυνατό κέρδος με τα λιγότερα λεφτά και χωρίς να πιέσεις πολύ το μοτέρ σου! (130-135 άλογα! 25κιλα ροπή περίπου!) Υπάρχουν και άλλες δυνατότητες όπως αλλαγή τουρμπίνας με μεγαλύτερη, υβρίδιο την ήδη υπάρχων! Αλλά αρκετά λεφτά για λίγα άλογα!!! Οπότε συνοψίζοντας φίλτρο, πρόγραμμα, ένα ωραίο ζαντολαστιχο και μετά παίξε με ανάρτηση! Edited August 15, 2018 by Kazuhiro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vandal Posted August 15, 2018 Author Report Share Posted August 15, 2018 Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση . Αναφορικά με τη ζάντα σε 16 άρα θα πήγαινα ούτως η άλλως .. θεωρώ ότι 17 παρα πάει.. Για το προγραμμα που λες .. εκεί κολλάω ... που να πάω τι να βάλω ... ξέρεις το θέμα κοπελα δε το θίγω έτσι έχω φάει πολλές φόλες επειδή κάποιοι μηχανικοί είναι κολλημένοι ... να σκεφτείς το καινούργιο θέμα που αντιμετωπίζω είναι το κιβώτιο ... έχω αλλάξει 5 μηχανικούς γιατί τους εξηγώ ότι κάτι δεν πάει καλά , χτυπάει πολύ από κάτω δεν αλλάζει σωστά τις πρώτες ταχύτητες κτλ και έχω ακούσει ότι φταίνε τα άκρομπαρα μέχρι η εξάτμιση ... και τελικά επαληθεύτηκα καθώς είναι όντως το σασμάν... Εν ολίγοις και συγνώμη για το παραλήρημα ας μου εξηγήσει κάποιος τι και πως πρέπει να κάνω για να γίνουν οι αλλαγές που θέλω γιατί πολλοί μηχανικοί ψάχνουν κορόιδα κι άντε να του πεις ότι δε σου κάνε αυτό που έπρεπε ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazuhiro Posted August 16, 2018 Report Share Posted August 16, 2018 Το φίλτρο είναι πάλι στο γούστο του καθενός! Θέλεις μανιτάρι; θέλεις να πας σε βαρελάκι σε πάνελ; είναι πόσα λεφτά θες να δώσεις και πόσο θες να ακούς την τουρμπίνα σου! Και φυσικά τι θα σου προτείνει ο προγραμματιστης σου! Η αλήθεια είναι μεγάλη διαφορά δεν θα δεις!! Προγραμμα για το αμάξι σου τώρα, εγώ σαν Κυριάκος θα σου προτείνω να μην πας σε κονσέρβα αλλά να γίνει το πρόγραμμα πάνω στο δυναμόμετρο(και δρόμο φυσικά). Τα πιο πολλά προγράμματα ξεκινάνε από 350ε και φτάνουν μέχρι 500. Αρα η δουλειά που θες γίνεται από 450 μέχρι 800ε χοντρικά. Για να έχεις ένα άμαξι, περίπου 130-135 άλογα αλλά αρκετά πιο σβελτο. Προγραμματιστες θα σου αναφέρω μερικους: Apr, Revo, Revlimit, Rtmg, Overload, Etuners, Microchips Tuning. Αν ψάξεις αντιστοιχα θέματα θα βρεις αρκετές πληροφορίες! Ρίξε μια ματιά στο φόρουμ.... Κοίτα και στα golf και στα Polo. Και αν χρειαστείς κάτι πιο συγκεκριμένο ξανά ρωτάς! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos123 Posted August 22, 2018 Report Share Posted August 22, 2018 εγώ έχω το polo tdi του 15, θα σ πρότεινα microchips tuning...350€ με δυναμομετρηση πριν κ μετά. εμένα πήγε 116hp με 29 κιλά ροπή απο 90hp που ηταν και 23 κιλά ροπή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...