Jump to content
Akisxalk

Τα Κόνι τα πορτοκαλί είναι καλά?

Recommended Posts

Καλησπέρα κ χρόνια πολλά σε όλους.ειμαι κάτοχος ενός γκολφ 4 1.6 πασιφικ κ ήθελα να ρωτήσω αν έχει βάλει κάποιος σε 4αρι τα Κόνι τα πορτοκαλί κ τη γνώμη σας για τα συγκεκριμένα αμορτισέρ.ελατηρια έχω τα μαμά. Τα ελατήρια που έχω είναι όντως 1,5 πόντο πιο κοντά?δεν ενδιαφέρομαι για μπιλσταιν κ τέτοια καθώς για τα γούστα μου είναι αρκετά σκληρά.οποιαδηποτε άποψη σε λογικό κόστος θα με ενδιέφερε

Link to comment
Share on other sites

Έχει βάλει σε Polo φίλος μου τα πορτοκαλί και ήταν κανονικά για την τιμή τους.

Ελαφρώς πιο σφιχτά από τα μαμά που είχε.

Τίμια επιλογή αν δε θες να δώσεις 600+ για τα κίτρινα.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , Panagiotis_H said:

Έχει βάλει σε Polo φίλος μου τα πορτοκαλί και ήταν κανονικά για την τιμή τους.

Ελαφρώς πιο σφιχτά από τα μαμά που είχε.

Τίμια επιλογή αν δε θες να δώσεις 600+ για τα κίτρινα.

Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε.κ εγώ κάτι τέτοιο θέλω.πιο σφιχτό απ' το sachs, χωρίς κοπανηματα.μαλλον θα τα τιμήσω

Link to comment
Share on other sites

On 17/8/2018 at 10:08 ΠΜ, Akisxalk said:

Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε.κ εγώ κάτι τέτοιο θέλω.πιο σφιχτό απ' το sachs, χωρίς κοπανηματα.μαλλον θα τα τιμήσω

τα εβαλα σε φοκουσ ΙΙ και στα 30.000χλμ τα πεταξα.

τζαμπα λεφτα ειναι φιλε. σε τηλ που εκανα στην αντιπροσωπεια της κονι μου ειχανε πει οτι πρεπει να εχεις και ελατηρια χαμηλωματοσ 2,5-3 εκατοστα διαφορετικα θα τα παρεις στα χερια οπως εγω....προσεχε

Link to comment
Share on other sites

Με προβληματισες τώρα.καμια πρόταση?εκτός από μπιλσταιν τα οποία θεωρώ σκληρά για τα γούστα μου

Link to comment
Share on other sites

On 17/8/2018 at 10:08 ΠΜ, Akisxalk said:

Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε.κ εγώ κάτι τέτοιο θέλω.πιο σφιχτό απ' το sachs, χωρίς κοπανηματα.μαλλον θα τα τιμήσω

βάλε τα sachs advantage είναι ποιο σφιχτά απο τα απλα και δεν κοπαναει το αμάξι αυτα εχω πάνω εδω 75000 χιλ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά έχω τώρα πάνω.sachs advantage μπροστά κ super touring πίσω.ρωτησα για τα ίδια κ μου είπαν ότι έχουν καταργηθεί εδώ και δύο χρόνια.αρκετα ευχαριστημένος από τα συγκεκριμένα αλλά πλέον μου είπαν ότι βγαίνουν μόνο super touring τετράδα κ δε θέλω να μαλακώσει κι άλλο το αυτοκίνητο καθώς πιστεύω πώς είναι στο όριο για το βάρος του αυτοκινήτου

Link to comment
Share on other sites

@Akisxalk

μην παιδεύεσαι άδικα, τα KONI STR είναι λίγο πιο σφιχτά απο τα εργοστασιακά, είναι αμορτισέρ για άνεση μέχρι και γρήγορη οδήγηση, όχι σπορ. Τα έχω χρησιμοποιήσει σε δύο αυτοκίνητα μέχρι τώρα χωρίς πρόβλημα και πάντα με ελατήρια χαμηλώματος 3εκ. Το ένα αυτοκίνητο ήταν ibiza MK3 και τα συνδύασα με ελατήρια ΗR μπλέ και το άλλο ήταν golf MK5 1,9 DSG όπου τα συνδύασα με ελατήρια eibach pro kit, στο γκόλφ έχουν συμπληρώσει περίπου 80.000 χλμ χωρίς πρόβλημα (σε συνδυασμό με ζάντες 18").

 

Οπότε εγώ θα σου έλεγα να πας για τα ΚΟΝΙ.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι αν θα δουλέψουν καλά με τα μαμά ελατήρια που έχω εγώ.αυτο με προβλημάτισε που είπε ο φίλος takisbrax.θα ρωτήσω κιόλας να δω αν όντως το δικό μου φοράει 1.5 πόντο πιο κοντά ελατήρια κ βλέπουμε. Ευχαριστώ πάντως όλους όσους με βοηθάτε  γιατί όντως έχω μπερδευτεί πολύ

Link to comment
Share on other sites

Έχε υπόψιν σου ότι η ΚΟΝΙ δίνει τα αμορτισέρ της για εργοστασιακά ελατήρια, αλλά αποδεδειγμένα δουλεύουν χωρίς πρόβλημα και με χαμηλώματα μέχρι 3εκ. Επιπλέον κανένα καινούργιο αμορτισέρ δεν υπάρχει λόγος να πάθει ζημιά όταν δουλεύει σε εργοστασιακό ύψος, πρόβλημα μπορεί να υπάρξει μόνο σε χαμήλωμα οπότε υπάρχει κίνδυνος το αμορτισέρ να τερματίσει και να καταστραφεί, για αυτό πάνω από 3εκ χαμήλωμα επιλέγουμε οπωσδήποτε κοντά αμορτισέρ.

 

Ξαναλέω ότι τα ΚΟΝΙ δουλεύουν άψογα μέχρι 3εκ χαμήλωμα.

Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , koge said:

Έχε υπόψιν σου ότι η ΚΟΝΙ δίνει τα αμορτισέρ της για εργοστασιακά ελατήρια, αλλά αποδεδειγμένα δουλεύουν χωρίς πρόβλημα και με χαμηλώματα μέχρι 3εκ. Επιπλέον κανένα καινούργιο αμορτισέρ δεν υπάρχει λόγος να πάθει ζημιά όταν δουλεύει σε εργοστασιακό ύψος, πρόβλημα μπορεί να υπάρξει μόνο σε χαμήλωμα οπότε υπάρχει κίνδυνος το αμορτισέρ να τερματίσει και να καταστραφεί, για αυτό πάνω από 3εκ χαμήλωμα επιλέγουμε οπωσδήποτε κοντά αμορτισέρ.

 

Ξαναλέω ότι τα ΚΟΝΙ δουλεύουν άψογα μέχρι 3εκ χαμήλωμα.

Αν είναι πιο κοντό το καλάμι του δεν θα έχει πρόβλημα στο rebound? κάπου πήρε το μάτι μου ότι είναι 0.5 η 1 πόντο κοντύτερα.εσυ τα έχεις δοκιμάσει?με τι ελατήρια?αν ξέρει κ κάποιος να μας πει σίγουρα αν φοράω κοντύτερα ελατήρια λόγω έκδοσης(pacific). κάπου εδώ στο φόρουμ το διάβασα.για τα Κόνι με βλέπω να καταλήγω κ ότι γίνει.το πολύ πολύ να χαμηλώσω κιόλας

Link to comment
Share on other sites

Σε κάποια από αυτά που ρωτάς έχω απαντήσει ήδη, εφόσον έχεις εργοστασιακά ελατήρια θες αμορτισέρ για εργοστασιακά ελατήρια, δηλαδή το 99% όσων κυκλοφορούν. Όσο για την αποσυμπίεση που ρωτάς, έχεις δει πόσο κρεμάνε οι τροχοί όταν σηκώνεται το αυτοκίνητο, παίζει να γίνει κάτι τέτοιο εν κινήσει και το αυτοκίνητο να είναι στο δρόμο, απαντώ με τίποτα. Οπότε βάλε τα αμορτισέρ και μη σκας άλλο...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.