Jump to content
john959

Πετάει τα νερά στις υψηλές στροφές

Recommended Posts

Γεια σας

Έχω ένα jetta 1.6 TDI 105ps του 2010 και μου κάνει το εξής πρόβλημα: ερχόμενος από Τρίπολη είπα να το ανοίξω λίγο (έφτασε 180 με 3800 στροφές) και έκοψα όταν βλέπω τη θερμοκρασία νερού να ξεπερνάει τους 90° (έφτασε τους 100°) και θερμοκρασία λαδιού 130°, κάνω στην άκρη, το σβήνω και ανοίγω καπώ και βλέπω τα βεντιλατέρ να δουλεύουν στο full και το νερό να βράζει στο δοχείο διαστολής και είχε πετάξει νερά από τις τρυπούλες του δοχείου. Το αφήνω, κρυώνει, του συμπληρώνω νερά και συνεχίζω χαλαρά με 80-100 χλμ. χωρίς πρόβλημα. Το δούλεψα μέσα στην πόλη χωρίς πρόβλημα και με θερμοκρασία λαδιού 95°-105° και θερμοκρασία νερού σταθερή στους 90°. Χθες που το έβγαλα εθνική και το άνοιξα για δοκιμή άρχησε να ανεβάζει θερμοκρασία λαδιού (έφτασε 127°) και έκοψα ταχύτητα και σταμάτησα να ελένξω. Έξω από το δοχείο νερού είχε πάλι νερά και έτοιμα να βράσουν. Συμπέρασμα: στην πόλη με χαμηλές σχετικά στροφές δεν έχει πρόβλήμα, στο ταξίδι με ταχύτητα άνω των 120χλμ και με 3000 ανεβάζει θερμοκρασία λαδιού και φουσκώνει τα νερά στο δοχείο διαστολής. Τι πιστεύετε ότι παίζει;

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει περίπτωση να έχει κάψει φλάντζα σύμφωνα με αυτά που ανέφερα; Επίσης, υπάρχει περίπτωση ένας κινητήρας να έχει κάψει φλαντζα εάν δεν έχει ανεβάσει ποτε θερμοκρασία;

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
1 ώρα πριν , john959 said:

Έχει αλλαχθεί πριν 2.000 χλμ

Ίσως είναι λίγο ύποπτο για αυτό που σου συμβαίνει αυτό (με την προϋπόθεση πως πριν την αλλάξεις δε συνέβαινε).

53 λεπτά πριν , john959 said:

Υπάρχει περίπτωση να έχει κάψει φλάντζα σύμφωνα με αυτά που ανέφερα; Επίσης, υπάρχει περίπτωση ένας κινητήρας να έχει κάψει φλαντζα εάν δεν έχει ανεβάσει ποτε θερμοκρασία;

Είναι ένα σύμπτωμα το να ανεβάζει θερμοκρασία & να χάνει υγρά αν έχει κάψει φλάντζα. Δες & τα υπόλοιπα, δηλαδή κάποια μορφή αφρού στα λάδια (τότε υπάρχει ψυκτικό υγρό και έχουν τα υγρά μπερδευτεί με λάδια) ή μια γλυκιά οσμή να βγαίνει από την εξάτμιση με άσπρο καπνό, συνοδευόμενη από σταγόνες νερού.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το πήγα στον Μοίρα στο Περιστέρι που φτιάχνει τα ταξί τα octavia και μου είπε ότι έχει κάψει φλάτζα, ασχέτως που δεν έχει ανεβάσει ποτέ θερμοκρασία (στα κόκκινα). Πρέπει να λυθεί ο κινητήρας. Κόστος από 320€ εώς 550€ εάν θέλει και καπάκι.

Edited by john959
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
26 λεπτά πριν , john959 said:

Τελικά το πήγα στον Μοίρα στο Περιστέρι που φτιάχνει τα ταξί τα octavia και μου είπε ότι έχει κάψει φλάτζα, ασχέτως που δεν έχει ανεβάσει ποτέ θερμοκρασία (στα κόκκινα). Πρέπει που πε να λυθεί ο κινητήρας. Κόστος από 320€ εώς 550€ εάν θέλει και καπάκι.

Ωχ, τελικά ήταν το χειρότερο σενάριο... Καλά ξεμπερδέματα εύχομαι, αν & από όσο έχω δει μες στο forum, επέλεξες καλό συνεργείο.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως πριν αλλαξεις αντλια νερου εγινε ηδη η ζημια;

Προγραμματισμενα την αλλαξες σε σερβις;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.