Antonis71 Posted August 21, 2018 Report Share Posted August 21, 2018 (edited) Γεια σας ειμαι κάτοχος Tiguan 1.4 TSI 150 HP . Στις 1750 στροφές εως 2100 παρατηρείται ενα τρέμουλο στον κινητήρα. Το συνεργείο μου άλλαξε μπουζί και πολλαπλασιαστή και έβαλα και 100 άρα και βελτιωτικό για 2 ρεζερβουάρ. Αλλά τίποτε δεν βελτιώθηκε. Γνωρίζει κάνεις κάτι; Edited September 4, 2018 by Antonis71 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelopp Posted August 22, 2018 Report Share Posted August 22, 2018 Να ρωτήσω κι εγώ κάτι ρε παιδιά. Έχω κι εγώ το ίδιο μοντέλο, αυτόματο τετρακίνητο. Κάποιες (αρκετές) φορές έχω παρατηρήσει το εξής: Ενώ έχω ενεργοποιημένα όλα τα συστήματα, και Start-Stop και Auto Hold κτλ., και air condition να δουλεύει, και όλα δουλεύουν όπως πρέπει, κάποιες φορές σταματάω με φρένο, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται (π.χ. φανάρι ή μποτιλιάρισμα), σβήνει ο κινητήρας κανονικά λόγω του Start-Stop, αλλά μετά δεν ξαναπαίρνει μπροστά με το γκάζι, ουσιατικά έχει σβήσει η μηχανή και μου λέει να ξαναβάλω χειροκίνητα μπροστά με το κλειδί. Το έχει ξανασυναντήσει κανείς? Πώς λύθηκε? Ευχαριστώ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ils Posted August 22, 2018 Report Share Posted August 22, 2018 Γεια σας ειμαι κάτοχος Tiguan 1.4 TSI 150 HP . Στις 1750 στροφές εως 2100 παρατηρείται ενα τρέμουλο στον κινητήρα. Το συνεργείο μου άλλαξε μπουζί και πολλαπλασιαστή και έβαλα και 100 άρα και βελτιωτικό για 2 ρεζερβουάρ. Αλλά τίποτε δεν βελτιώθηκε. Γνωρίζει κάνεις κάτι;Ποσά χλμ έχεις κανείς και ποτέ είναι αγορασμένο ;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonis71 Posted August 22, 2018 Author Report Share Posted August 22, 2018 98000 χλμ Μάιος 2008. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patroklos Posted September 3, 2018 Report Share Posted September 3, 2018 On 22/8/2018 at 10:45 ΠΜ, aggelopp said: Να ρωτήσω κι εγώ κάτι ρε παιδιά. Έχω κι εγώ το ίδιο μοντέλο, αυτόματο τετρακίνητο. Κάποιες (αρκετές) φορές έχω παρατηρήσει το εξής: Ενώ έχω ενεργοποιημένα όλα τα συστήματα, και Start-Stop και Auto Hold κτλ., και air condition να δουλεύει, και όλα δουλεύουν όπως πρέπει, κάποιες φορές σταματάω με φρένο, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται (π.χ. φανάρι ή μποτιλιάρισμα), σβήνει ο κινητήρας κανονικά λόγω του Start-Stop, αλλά μετά δεν ξαναπαίρνει μπροστά με το γκάζι, ουσιατικά έχει σβήσει η μηχανή και μου λέει να ξαναβάλω χειροκίνητα μπροστά με το κλειδί. Το έχει ξανασυναντήσει κανείς? Πώς λύθηκε? Ευχαριστώ!! Το εχεις στο D η βαζεις Neutral ??? Αλλα μεγαλη μαλακια το start-stop εγω παντα το βγαζω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelopp Posted September 3, 2018 Report Share Posted September 3, 2018 22 minutes ago, Patroklos said: Το εχεις στο D η βαζεις Neutral ??? Αλλα μεγαλη μαλακια το start-stop εγω παντα το βγαζω Στο D κανονικά το έχω εννοείται. Λίγο που το έψαξα στο internet φαίνεται ότι σε κάποιους έκανε το ίδιο κια έφταιγε το TPS (Throttle Position Sensor) ή κάτι παρόμοιο. Όπως και να'χει θα το πάω στην αντιπροσωπεία στο service την Πέμπτη και θα σας πω τι μου είπαν. Κι εγώ δεν τρελαίνομαι με το start-stop αλλά βαριέμαι κάθε φορά που μπαίνω να πατάω το κουμπί για το off. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PITvasilis Posted September 4, 2018 Report Share Posted September 4, 2018 Απενεροποιηστετο μόνιμα δεν είναι δύσκολο. Αφού θα πας στην αντιπροσωπεια πες τους να στο κάνουν. Δες το νήμα OBD11 κωδικοποιησεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted September 14, 2018 Report Share Posted September 14, 2018 Το βγάζεις οφφ μόνιμα... Εγώ κατέληξα σε αυτήν την επιλογή γιατί μέσα σε κίνηση είχε πιάσει τις μάξιμουμ φορές που μπορεί να σβήσει κ να ξανά ανάψει το μοτέρ κ μου έλεγε μετά για χειροκίνητα συν ότι δεν έπαιρνε κ μόνο του. Μέσω διαγνωστικού είδα κατευθείαν τι έπαιζε... Οβδ11 κ το βγαλα οφφ μόνιμα κ ηρέμησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...