Jump to content
Antonis71

1.4 TSI 150 HP

Recommended Posts

Γεια σας

ειμαι κάτοχος Tiguan 1.4 TSI 150 HP . Στις 1750 στροφές εως 2100 παρατηρείται ενα τρέμουλο στον κινητήρα.

Το συνεργείο μου άλλαξε μπουζί και πολλαπλασιαστή και έβαλα και 100 άρα και βελτιωτικό για 2 ρεζερβουάρ. Αλλά τίποτε δεν βελτιώθηκε. Γνωρίζει κάνεις κάτι;

Edited by Antonis71
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κι εγώ κάτι ρε παιδιά.

 

Έχω κι εγώ το ίδιο μοντέλο, αυτόματο τετρακίνητο. Κάποιες (αρκετές) φορές έχω παρατηρήσει το εξής:

Ενώ έχω ενεργοποιημένα όλα τα συστήματα, και Start-Stop και Auto Hold κτλ., και air condition να δουλεύει, και όλα δουλεύουν όπως πρέπει, κάποιες φορές σταματάω με φρένο, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται (π.χ. φανάρι ή μποτιλιάρισμα), σβήνει ο κινητήρας κανονικά λόγω του Start-Stop, αλλά μετά δεν ξαναπαίρνει μπροστά με το γκάζι, ουσιατικά έχει σβήσει η μηχανή και μου λέει να ξαναβάλω χειροκίνητα μπροστά με το κλειδί.

 

Το έχει ξανασυναντήσει κανείς? Πώς λύθηκε?

 

Ευχαριστώ!!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας
ειμαι κάτοχος Tiguan 1.4 TSI 150 HP . Στις 1750 στροφές εως 2100 παρατηρείται ενα τρέμουλο στον κινητήρα.
Το συνεργείο μου άλλαξε μπουζί και πολλαπλασιαστή και έβαλα και 100 άρα και βελτιωτικό για 2 ρεζερβουάρ. Αλλά τίποτε δεν βελτιώθηκε. Γνωρίζει κάνεις κάτι;

Ποσά χλμ έχεις κανείς και ποτέ είναι αγορασμένο ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

On 22/8/2018 at 10:45 ΠΜ, aggelopp said:

Να ρωτήσω κι εγώ κάτι ρε παιδιά.

 

Έχω κι εγώ το ίδιο μοντέλο, αυτόματο τετρακίνητο. Κάποιες (αρκετές) φορές έχω παρατηρήσει το εξής:

Ενώ έχω ενεργοποιημένα όλα τα συστήματα, και Start-Stop και Auto Hold κτλ., και air condition να δουλεύει, και όλα δουλεύουν όπως πρέπει, κάποιες φορές σταματάω με φρένο, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται (π.χ. φανάρι ή μποτιλιάρισμα), σβήνει ο κινητήρας κανονικά λόγω του Start-Stop, αλλά μετά δεν ξαναπαίρνει μπροστά με το γκάζι, ουσιατικά έχει σβήσει η μηχανή και μου λέει να ξαναβάλω χειροκίνητα μπροστά με το κλειδί.

 

Το έχει ξανασυναντήσει κανείς? Πώς λύθηκε?

 

Ευχαριστώ!!

Το εχεις στο D η βαζεις  Neutral ???

 

Αλλα μεγαλη μαλακια το start-stop εγω παντα το βγαζω

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Patroklos said:

Το εχεις στο D η βαζεις  Neutral ???

 

Αλλα μεγαλη μαλακια το start-stop εγω παντα το βγαζω

Στο D κανονικά το έχω εννοείται. Λίγο που το έψαξα στο internet φαίνεται ότι σε κάποιους έκανε το ίδιο κια έφταιγε το TPS (Throttle Position Sensor) ή κάτι παρόμοιο.

Όπως και να'χει θα το πάω στην αντιπροσωπεία στο service την Πέμπτη και θα σας πω τι μου είπαν.

 

Κι εγώ δεν τρελαίνομαι με το start-stop αλλά βαριέμαι κάθε φορά που μπαίνω να πατάω το κουμπί για το off.

 

Link to comment
Share on other sites

Απενεροποιηστετο μόνιμα δεν είναι δύσκολο. Αφού θα πας στην αντιπροσωπεια πες τους να στο κάνουν. Δες το νήμα OBD11 κωδικοποιησεις. 

Link to comment
Share on other sites

Το βγάζεις οφφ μόνιμα... Εγώ κατέληξα σε αυτήν την επιλογή γιατί μέσα σε κίνηση είχε πιάσει τις μάξιμουμ φορές που μπορεί να σβήσει κ να ξανά ανάψει το μοτέρ κ μου έλεγε μετά για χειροκίνητα συν ότι δεν έπαιρνε κ μόνο του. Μέσω διαγνωστικού είδα κατευθείαν τι έπαιζε... Οβδ11 κ το βγαλα οφφ μόνιμα κ ηρέμησα. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.