Komis Posted August 28, 2018 Report Share Posted August 28, 2018 καλησπέρα έχω ένα Passat 2008 1.8 tsi στα καλά καθούμενα, μετά από ταξίδι με full φορτίο (...μάλλον άσχετο), άναψε στο καντράν το λαμπάκι από το TPMS ( βλ. photo) Δεν κάνει reset με τίποτα (πατώντας το κουμπί δίπλα στο λεβιέ ταχυτήτων) Τα λάστιχα έχουν normal πίεση & το λαμπάκι είναι μονίμως αναμμένο! Πιθανολογώ ότι χρειάζεται RESET όλο το σύστημα TPMS μέσω ECU, γιατί και πριν 3-4 χρόνια είχε ξανασυμβεί το ίδιο και δεν γλύτωσα το 50ρικο! γνωρίζει κανείς τι προκαλεί αυτό το πρόβλημα ?? υπάρχει έμμεσος τρόπος - τρυκ , ώστε να αποφύγω την επίσκεψη σε συνεργείο και ξανά τα έξοδα ( πχ βγάλσιμο μπαταρίας)? Επίσης τώρα που είναι ώρα για νέα ελαστικά ( michelin primacy 4) σκέφτομαι να αγοράσω internal TPMS sensors με bluetooth συνδεση για android περιβάλλον : https://www.ebay.co.uk/itm/4-Internal-Sensors-BT4-0-TPMS-Tire-Pressure-Alarm-Monitor-System-for-Android-IOS/292164711273?hash=item44065fb369:g:BzgAAOSw0j9ZUcje θα πετάξω τα λεφτά μου ? ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted August 29, 2018 Report Share Posted August 29, 2018 Το έχεις ρυθμίσει σε μερικό η πλήρες φορτίο και τι πίεση έχεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komis Posted August 29, 2018 Author Report Share Posted August 29, 2018 στη διάρκεια του ταξιδιού, είχε ρυθμιστεί στο full φορτίο ( ~37psi) Αφού ξεφόρτωσα το αμάξι και πάω να το βάλω στο γκαράζ, ανάβει το TPMS από εκεί και έπειτα δεν κάνει reset από το διακόπτη διόρθωσα τις πιέσεις στα ελαστικά σε normal επίπεδα ( 33psi μπρος πίσω) αλλά και πάλι τίποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted August 29, 2018 Report Share Posted August 29, 2018 Αγόρασε vag-com να κάνεις τη δουλειά σου, τους χαρίζεις 50άρικα για 1 λεπτού δουλειά. Τα sensors που θέλεις να πάρεις που ουσιαστικά είναι σαν aftermarket direct tpms, είναι υπερβολή κατά την άποψή μου. Εγώ που είμαι πολύ σχολαστικός με τις πιέσεις καθώς εδώ και 7 χρόνια δουλεύω μόνο πιστάδικα ελαστικά και ζητάω μόνο το απόλυτο, δεν το έχω χρειαστεί ποτέ. Έχω βέβαια ηλεκτρονικό μετρητή πίεσης μεγάλης ακριβείας γιατί αυτός που έχει η ηλεκτρική μου τρόμπα είναι αναλογικός, και περιστασιακά κάνω ένα τσεκ. Σίγουρα πριν από κάθε ταξίδι οπότε και θα βάλω λίγο παραπάνω αέρα ανάλογα το φορτίο π.χ. 2.7 bar (το νορμάλ για την πόλη είναι 2.5 ενώ για επιδόσεις έχει τύχει να πέσω και κάτω από 1.9), και βέβαια μία φορά τον χειμώνα και άλλη μια το καλοκαίρι καθώς με τις θερμοκρασιακές μεταβολές αλλάζουν και οι πιέσεις. Πέρα από αυτά τα σίγουρα τσεκ, κάνω και λίγα ακόμη αν νιώθω ότι χρειάζεται, αλλά τόσα χρόνια αυτό που βλέπω κάθε φορά να έχουν χάσει είναι πολύ λίγο για να έχει οποιαδήποτε επίπτωση είτε στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου είτε στην υγεία του ελαστικού. Γιαυτό λέω ότι είναι υπερβολή το direct tpms, καλοδεχούμενο αν το έχει το αμάξι από τη μάνα του σε γλιτώνει να κάθεσαι να ελέγχεις, αλλά να δώσεις επιπλέον χρήματα να το βάλεις ταπεινή μου γνώμη είναι πεταμένα λεφτά, και επαναλαμβάνω το λέω εγώ που στο θέμα πρόσφυσης ζητάω το απόλυτο (όσο τουλάχιστον μου επιτρέπει η εμπρός κίνηση). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komis Posted November 17, 2019 Author Report Share Posted November 17, 2019 16/11/2019 και μου το κάνει ξανά!! Πάλι χρειάζεται reset μέσω vag. Όση ώρα και να έχεις πατημένο το κουμπί δεν κάνει reset. Πραγματικά είναι σπαζοκεφαλια. Δεν έχει συμβεί σε κανέναν εδώ μέσα ?? Εμένα είναι η 3η φορά!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...