Jump to content
tasos034

ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΕ VW PASSAT 2004 1.8T 20V

Recommended Posts

Γεια σας

Νεος στο forum

Χαιρετιζω και ευχομαι υγεια σε ολους

Εχω το εξης θεμα: Στο αυτοκινητο που εχω γραψει, αλλαξα συμπλεκτη απο διπλης μαζας σε μονης με το kit valeo 4p. Βολαν, δισκο, πλατω, ρουλεμαν.

Το αμαξι ξεκιναει πιο καλα απο πριν αλλα εχουν δημιουργηθει πολλοι κραδασμοι.

Καταλαβαινω ενα κλωτσημα λιγο πριν τη συμπλεξη, σε χαμηλες στροφες εχω κραδασμους στο πατημα και αφημα του συμπλεκτη και με ζοριζει πολυ μεσα σε κινηση. 

Το αμαξι το πηρα μερικους μηνες πριν και αλλαξε πρωτη φορα συμπλεκτη στα 147.000

Ειχα παλιοτερα ενα audi a4 1.6 που εκανε τα ιδια αλλα με πολυ περισσοτερα χιλιομετρα.

Μηπως παιζει τπτ με μπιλιοφορους ή μεσα απο το διαφορικο και το διπλης μαζας αποροφαει καλυτερα ολα αυτα;

Με τον εξωτερικο ελεγχο στο συνεργειο ολα δειχνουν μια χαρα

Και μιας και τα ψαλιδια του ειναι σε πολυ καλη κατασταση, σε ταξιδι παει πολυ καλα.

Αν καποιος ξερει κατι πιο συγκεκριμενο πανω σ αυτο το θεμα θα μπορουσαμε να μιλησουμε και τηλεφωνικα.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλωσήρθες..

 

Για κ03 φπε δεν ήταν ανάγκη να πας μονής μάζας.

Με το μονής θα τα χεις αυτά

 

Τσέκαρε τις βάσεις μηχανής, απτην πλευρά του κιβωτίου τραβάει μεγαλύτερο ζόρι

Edited by nikdev
Μεταφέρθηκε στο Passat
Link to comment
Share on other sites

Εχουμε το ιδιο αμαξι με το ιδιο σετ δισκοπλατο,μονο που εγω λογω περισσοτερων αλογων και ροπης το εκανα και 6φτερο το δισκο.

Δεν φταιει κατι για αυτο το τρεμουλο,απο το σετ που εβαλες ειναι.

 

Ριξε μια ματια στις βασεις μηχανης και του σασμαν,αυτο το τρεμουλο ειναι οτι πρεπει για να τις φθειρει πιο γρηγορα!

 

Γενικα οντως δεν ηταν αναγκη να βαλεις αυτο το σετ,εκτος αν φθαρει το βολαν διπλης που ειναι πανακριβο.

 

Γενικα ειναι λιγο θεμα συνηθειας για μενα,θελει αρκετο μαρσαρισματακι στο ξεκινημα και οχι τοσο αποτομο αφημα του συμπλεκτη.

 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για το καλωσορισμα και την γρηγορη απαντηση

Εξωτερικα εχουν ελεγθει αυτα. και βασεις σασμαν και βασεις μηχανης

Το εκανα για οικονομικους λογους και μελλοντικα ν αλλαζει απλο δισκο πλατω

Το βολαν απ οτι μου ειπε ο μηχανικος ειχε προχωρησει αρκετα παραπανω απο στις ανοχες

Ειχα ρωτησει κι αλλους μηχανικους που γνωριζω εδω και σε αλλες πολεις και μου το προτειναν

ως μια καλη λυση.

Απλα σκεφτομαι οτι δεν μπορει να ειναι τοσο χαλια μονο απο το συμπλεκτη, γι αυτο αναρωτιεμαι 

και για τα αλλα που εγραψα. Καταλαβαινω οτι το βολαν διπλης εχει μεγαλυτερη δυνατοτητα αποροφισης

διαφορων κραδασμων απ οτι τα ελατηρια του δισκου.

Επισης ξεχασα να γραψω πριν οτι εγινε πιο εντονος και ο κραδασμος οταν πας σχετικα χαλαρα στο πατα γκαζι/ασε γκαζι

Το θεμα μου μου ειναι να βρω καποιον που να του ετυχε και να ξερει κατι πιο συγκεκριμενο

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω Passatoukos

Μολις εγραψα κατι ακομα, αν θες δες το

Επισης παιζει να εγινε λιγο πιο αργο στην επιταχυνση στις χαμηλες ή ετσι μου ερχεται απο τα νευρα:roadrage:

 

Link to comment
Share on other sites

Μπα, στη Δραμα ειμαι

ενταξει ή θα το συνηθισω ή θα του ξαναψαξω τα παντα.

ξερω οτι αυτα τα αμξια που εχουν τη μηχανη σ αυτη τη διαταξη εχουν λιγο τετοια κοληματα

το audi a4 1998 1.6 ηταν χειροτερα αλλα ειχε 400.000χλμ και δεν ειχε αλλαξει τπτ.

τα αλλαξα ολα απο μεταχειρισμενο 150.000 και ψιλοεστρωσε

εδω τωρα με καινουρια, αλλα βολαν μονης ειμαι στο ψιλοεστρωσε του audi

τελος παντων ειμαι κι εγω πολυ ψειρας. Θελω να πηγαινω ρελαντι σε κινηση και μικρες διαδρομες γυρω στην πολη

μονο σε ταξιδια χτυπαω και τελικες που και που

Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , tasos034 said:

Μπα, στη Δραμα ειμαι

ενταξει ή θα το συνηθισω ή θα του ξαναψαξω τα παντα.

ξερω οτι αυτα τα αμξια που εχουν τη μηχανη σ αυτη τη διαταξη εχουν λιγο τετοια κοληματα

το audi a4 1998 1.6 ηταν χειροτερα αλλα ειχε 400.000χλμ και δεν ειχε αλλαξει τπτ.

τα αλλαξα ολα απο μεταχειρισμενο 150.000 και ψιλοεστρωσε

εδω τωρα με καινουρια, αλλα βολαν μονης ειμαι στο ψιλοεστρωσε του audi

τελος παντων ειμαι κι εγω πολυ ψειρας. Θελω να πηγαινω ρελαντι σε κινηση και μικρες διαδρομες γυρω στην πολη

μονο σε ταξιδια χτυπαω και τελικες που και που

Κακώς έβαλες το μονής μάζας. Από αυτά που λες σου είπα μένα Stage1 Sachs θα ήσουν οκ με εργοστασιακό πετάλ και ποιότητα Sachs.

Link to comment
Share on other sites

Τι να κανω ρε φιλε, δεν ξερω τοσα πολλα απο μηχανικα και επρεπε να δουμε αν θα ηθελε αλλαγη το βολαν οταν το ανοιξαμε.

Ο μηχανικος ειναι καλος και εμπιστος, οποτε το αφησα πανω του

Τωρα τι να κανω, να ξαναβαλω το βολαν και αυτο που λες; χαχαχα

Edited by tasos034
Link to comment
Share on other sites

Εμενα βελτιωθηκε αισθητα το σκορτσαρισμα με την αλλαγη του κατω τρομπακι συμπλεκτη.

Εγινε αρκετα πιο ομαλο.

Δεν ειναι η ιδεα μου,ισως το δικο μου ειχε κλασει,παντως ξεκιναει πολυ πιο ανθρωπινα.(παλι γ@μι#ται βεβαια).

Και διορθωθηκε και η αλλαγη ψηλα,στις 7.300-7.400 δεν αλλαζε με τιποτα απο 2α-3η flatshift.

Edited by Passatoukos
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για το ενδιαφερον

Θα δω αν μπορεσω να το συνηθισω λιγο καιρο, προς το παρον δεν ανοιγω τπτ, γιατι πρεπει να πληρωνω εργατικα.

Ο φιλος στο συνεργειο εχει συνεχεια δουλεια, δεν εχει κενο χρονο κι εγω ενω μπορω να πιαστω ν ασχοληθω δεν εχω που να το σηκωσω και καποια εργαλεια

Αλλιως εν καιρω θα κοιταξω μηπως κανενας γνωστος απο Γερμανια ή αλλη χωρα μπορει να μου βρει, οσο δυνατο, φθηνοτερα τα μανησια του.

Επισης δεν ξερω πως ν ανεβασω φωτο στο προφιλ (μεχρι 199κb). πως να κανω τη φωτογραφια τοσο λιγα kb; μηπως υπαρχει αλλος τροπος;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.