Jump to content
AUDI7

Επίσημο: Audi E-Tron

Recommended Posts

Μετά από μια αρκετά μεγάλη περίοδο όπου η Audi έδινε πληροφορίες και φωτογραφίες, παρουσιάστηκε πριν λίγες ώρες σε ένα ειδικό event στο San Francisco το E-Tron, το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της. To μεγάλο, κατάλληλο για καθημερινή χρήση σπορ SUV, είναι το πρώτο από τα 20 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με τα 12 εξ’αυτών να είναι αμιγώς ηλεκτρικά, που ετοιμάζει να κυκλοφορήσει η εταιρία μέχρι το 2025, στοχεύοντας στις 800.000 πωλήσεις τους.

 

Το ηλεκτρικό SUV κινείται από δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα), και παρότι η Audi δεν ανακοίνωσε τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά τους, ξέρουμε από τις πληροφορίες που έχει δώσει η ίδια η εταιρία ότι η συνολική απόδοση τους είναι 360 άλογα και 560 Nm ροπή, ενώ με την λειτουργία boost, που είναι διαθέσιμη για 8 δευτερόλεπτα, η ιπποδύναμη αυξάνεται στα 408 άλογα και η ροπή στα 665 Nm. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε λιγότερο από 5,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ/ώρα.

 

Μια νέα γενιά quattro, αυτή της ηλεκτρικής τετρακίνησης, εγγυάται εξαιρετική πρόσφυση και εντυπωσιακά δυναμικά χαρακτηριστικά. Ταυτόχρονα εξασφαλίζει πως μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου θα επιτυγχάνεται η ιδανική κατανομή της διαθέσιμης ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες.

Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 95 kWh, τοποθετημένη χαμηλά και στο κέντρο του αυτοκινήτου. Αυτή έχει μήκος 2,28 μέτρα, πλάτος 1,63 μέτρα και ύψος 34 εκατοστά, και του χαρίζει αυτονομία 400 χλμ, και σημαντικό είναι πως σε περισσότερες από το 90% όλων των επιβραδύνσεων το E-Tron ανακτά ενέργεια μέσω των ηλεκτροκινητήρων του, ενώ φτάνει το μέγιστο βαθμό ανάκτησης ενέργειας σε συνδυασμό με το ενσωματωμένο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα πέδησής του.

Έτσι, το αυτοκίνητο μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες του και ενώ κατεβαίνει κάποιες κατηφόρες, και πιο συγκεκριμένα για κάθε ένα χιλιόμετρο που κατεβαίνει, οι μπαταρίες φορτίζουν ώστε να προσφέρουν ένα επιπλέον χιλιόμετρο αυτονομίας. Τους προηγούμενους μήνες έχει διαρρεύσει ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα προσφέρει τουλάχιστον δύο μεγέθη μπαταριών στους πελάτες, τα οποία θα υποστηρίζουν ταχυφορτιστές 150 kW, με το 80% των μπαταριών να φορτίζει μέσα σε 30 λεπτά. Η Audi αναφέρει πως τα e-tron μοντέλα της θα υποστηρίζουν και ταχυφορτιστές 350 kW όταν αυτοί αναπτυχθούν σε ευρεία κλίμακα, ενώ θα υποστηρίζουν και ασύρματη επαγωγική φόρτιση.

Με το E-Tron να τίθεται απέναντι στο Mercedes EQC και το Tesla Model X, αυτό έχει φουτουριστικό design, και το μήκος του ανέρχεται στα 4.902 χλστ., το πλάτος του στα 1.938 χλστ., και το ύψος του στα 1.663 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.923 χλστ. Η Audi αναφέρει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να φιλοξενήσει κάλλιστα 5 ενήλικες επιβάτες, με τον χώρο αποσκευών να είναι 805 λίτρα, που εκτοξεύεται στα 1.614 λίτρα όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

 

Η ιδιαίτερη, ηλεκτρική πίσω πόρτα και η Singleframe μάσκα σε ανοιχτό γκρι χρώμα, επικοινωνούν και οπτικά μία κορυφαία τεχνολογία που προϊδεάζει για μια μοναδική οδηγική εμπειρία. Στην αποτελεσματικότητα των ηλεκτροκινητήρων συμβάλλει και η έξυπνη αεροδυναμική σχεδίαση, με την εταιρία να αναφέρει ότι το αυτοκίνητο έχει περάσει πάνω από 1.000 ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα της εταιρίας, έτσι ώστε αυτό να έχει την καλύτερη συμπεριφορά στον δρόμο.

Υπάρχουν προηγμένες τεχνικές λύσεις που βοηθούν το αυτοκίνητο να “γλιστρήσει” μέσα στον αέρα με την ελάχιστη αντίσταση και μεταξύ αυτών των λύσεων είναι οι προαιρετικοί εικονικοί εξωτερικοί καθρέφτες, μια παγκόσμια πρωτιά για αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής. Ακόμα, το αυτοκίνητο διαθέτει ένα εντελώς επίπεδο και κλειστό πάτωμα, ενώ μια πλάκα αλουμινίου προστατεύει την μπαταρία από ζημιές, με τα σημεία βιδώματος να φέρουν εσοχές σε σχήμα λεκάνης, παρόμοια με τις κοιλότητες μιας μπάλας γκολφ. Ο σχεδιασμός του πατώματος του E-Tron καθιστά τη ροή του αέρα πολύ καλύτερη από μια εντελώς επίπεδη επιφάνεια.

Επιπλέον, η Audi έχει τοποθετήσει στο E-Tron ενεργή μάσκα που διαθέτει δύο ηλεκτρικά ενεργοποιημένες περσίδες. Όταν είναι ανοιχτές, η ενεργή μάσκα μπορεί να ψύχει τα εξαρτήματα των συστημάτων μετάδοσης κίνησης, να παρέχει αερισμό στο σύστημα κλιματισμού και ακόμη -μέσω αεραγωγών- να ψύχει τα εμπρός φρένα, με τον συντελεστή οπισθέλκουσα να ανακοινώνεται στο Cd 0,28.

 

Στο εσωτερικό, το σκηνικό είναι γνώριμο και μοιάζει αρκετά με τα premium μοντέλα της μάρκας, ενώ χάρη στις κάμερες αντί για εξωτερικούς καθρέφτες αυτό διαθέτει πέντε (5) οθόνες. Οι εικονικοί καθρέφτες είναι πολύ στενότεροι από τους συμβατικούς, και ενσωματώνουν μια μικρή κάμερα. Έτσι, το πλάτος του E-Tron -όταν εφοδιάζεται με αυτούς- είναι μειωμένο κατά 15 εκατοστά, και οι εικόνες από τις κάμερες εμφανίζονται σε οθόνες OLED τοποθετημένες πάνω στην πόρτα και μπροστά από την χειρολαβή. Σε αυτές υπάρχουν τρεις διαθέσιμες προβολές: για οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, σε στροφές και για στάθμευση.

Ακόμα, στο εσωτερικό κλέβει τη παράσταση το πλήρως ψηφιακό ταμπλό, με την μεγάλη οθόνη αφής 10,1 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να υποστηρίζει λειτουργίες με χειρονομίες (gestures), ενώ το 3D ηχοσύστημα είναι της Bang & Olufsen με 16 ηχεία απόδοσης 705 watts. Πιο χαμηλά υπάρχει η οθόνη αφής 8,6 ιντσών για το σύστημα κλιματισμού, με το E-Tron να διαθέτει το αναβαθμισμένο Audi Drive Select, τετραζωνικό κλιματισμό, ενώ μέσω του ενσωματωμένου τάμπλετ, οι πίσω επιβάτες έχουν τον έλεγχο σε μια σειρά λειτουργιών.

 

Από το σύστημα πλοήγησης με τον προγραμματισμό διαδρομής που προβάλλει την ενδεδειγμένη διαδρομή με τα απαραίτητα σημεία φόρτισης, την αυτόματη τιμολόγηση για τη χρήση των φορτιστών και με τον έλεγχο εξ αποστάσεως από το smartphone, η διασύνδεση του Audi e-tron είναι εξαιρετική. Είναι εξοπλισμένο με το high-end media center MMI navigation plus, το οποίο διαθέτει στάνταρ τόσο το LTE Advanced όσο και ένα Wi-Fi hotspot. Επιπρόσθετα ένας μεγάλος αριθμός συστημάτων υποβοήθησης διευκολύνει τον οδηγό. Για παράδειγμα, το efficiency assist που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό ενισχύει την οικονομική οδήγηση προβάλλοντας πληροφορίες πρόβλεψης και εκτελώντας αυτόματη ανάκτηση ενέργειας. Αν επιλέξεις το adaptive cruise assist, το σύστημα μπορεί επίσης να επιβραδύνει και να επιταχύνει το ηλεκτρικό SUV προβλέποντας τις συνθήκες.

Το E-Tron συναρμολογείται στο εργοστάσιο των Βρυξελλών που χαρακτηρίζεται από μηδενικές εκπομπές CO2, με την παραγωγή των ηλεκτρικών κινητήρων του να γίνεται στην Ουγγαρία. Οι πρώτες παραδόσεις στην Ευρώπη έχουν προγραμματιστεί για τα τέλη του 2018, με την Audi να αναφέρει ότι το μοντέλο θα ξεκινά από τα €80.000 στη Γερμανία, με τις παραγγελίες του να έχουν ήδη ξεκινήσει και η Νορβηγία να έχει ήδη 5.000 κρατήσεις.

 

22222232.jpg

2222.jpg

22222222.jpg

2222222.jpg

22223.jpg

222222.jpg

22222.jpg

2221.jpg

322.jpg

3222_1.jpg

Πηγή autoblog.gr

 
1 / 37
 
 
 
Edited by AUDI7
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.