alekos9 Posted January 20, 2013 Report Share Posted January 20, 2013 (edited) Καλησπερα παιδια, θα ήθελα να ρωτησω εάν έχει αγοράσει κανείς το αμάξι η έστω να το έχει δη από κοντά ωστε να μου πει μια γνώμη.. οι κινητήρες πως σας φαίνονται? θα υπάρχουν άραγε θέματα αξιοπιστίας? ευχαριστω πολυ! Edited March 23, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted January 21, 2013 Report Share Posted January 21, 2013 Ειναι καλο το οδηγησα ...νταξει κλασσικο Golf Πλεον πανακριβο διοτι ο ανταγωνισμος παιζει στα ισα σε ολους τους τομεις και δεν εχει κατι παραπανω να σου προσφερει παρα μονο την ακριβοτερη τιμη . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 οπως παντα ειναι ο ηγετης της κατηγοριας. ο ανταγωνισμος ειναι πολυ πισω οπως παντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patroklos Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 Το καλυτερο Golf ηταν μακραν απο ολα το 5αρι και ειδικα το GTI. Ολα τα αλλα εχουν παρει την κατω βολτα. 6αρι εχω για εξηγουμαστε 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 ακομα και το 6αρι που δεν μου γεμιζει το ματι το λεω πολυ πιο ομορφο απο το 7αρι αυτη η audila ρε παιδια δεν τη μπορω....ουτε να ειναι ολα τα vw ιδια ΜΑ ΙΔΙΑ!θελω το αμαξι που θα παρω να διαφερει λιγο απο τα αλλα να το βλεπεις και να λες vw golf.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis_konto Posted February 7, 2013 Report Share Posted February 7, 2013 κινητήρες πλην του 140 είναι οι γνωστοί άγνωστοι. Ο πραγματικός TSI που πήγε οεο ; Αλλά αυτό το πισωγύρισμα με τον ημιάκαμπτο τι ήταν; μην πείτε οκ καλά πηγαίνει ο ημιάκαμπτος είναι ημιάκαμτος τέλος. αίσχος.Από χώρους σίγουρα μεγάλωσε και ειδικά στο πορτμπαγκάζ που υστερούσε σε σχέσει με τον ανταγωνισμό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bgiano Posted February 8, 2013 Report Share Posted February 8, 2013 Το καλό είναι ότι αφήσαν τις προβληματικές καδένες και περάσαν σε ιμάντα,από ποιότητα μέσα που μπήκα λίγο καλύτερο από το 6αρι που έχω τώρα ελπίζω να έχουν αλλάξει και τους..γρύλους παραθύρων και όλα αυτά τα προβλήματα που είχαν κατα καιρούς και βγάζουν τα γκολφάκια μας.Τώρα για τον άξονα η αλήθεια είανι ότι καταλαβαίνω την οικονομία στο πεντάλ γκαζιού που δεν είναι όλο μέχρι το πάτωμα αλλα ίπταται και στους μεντεσέδες το καταλαβαίνω αλλάσ την ενεργητική ασφάλεια ...Ενάξει πολύ ασφαλές θα είναι και αυτό αλλά φίλοι(μπλιαχ γ....την Μέρκελ) Γερμανοί ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και ένα νέο μοντέλο υιοθετεί καινοτόμες λύσεις η παλιές εξελιγμένες,όσο για την απενεργοποίηση των κυλίνδρων ο χρόνος θα δείξει από θέμα αξιοπιστίας σαν ιδέα καλή ακούγεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 Καμια καινοτομια για μενα ιδιο μετριοτατο κιβωτιο ,ο ημιακαμπτος (το οδηγησα) δεν μου εδωσε τοσο κακα στοιχεια οσο περιμενα , ουδετερο και ελαφρυ τιμονι ,ιδια φρενα ιδιας οχι τοσο καλης αισθησης χωρις να ξερω αν τα καταφεραν στα νουμερα , το Piano black μετα απο 2-3 καθαρισματα ειναι γεματο γρατσουνιες και αραχνες ,περιμενα σοβαρη βελτιωση σε πολλους τομεις αλλα δεν νομιζω οτι το πετυχαν . Καντε μια βολτα τα 4-5 καλα της κατηγοριας και θα δειτε οτι ποιο πολυ βελτιωση εκαναν οι αλλες εταιριες παρα η vw . Ειδικα στα diesel που ειναι η λυση στην κριση η vw δεν υπαρχει καν οταν βλεπεις κινητηρες με 1.6 και 128αλογα και συντομα 136 απο την opel ... για τα εξτρα ουτε συζητηση η ποιο φτωχη . Τι να κανουμε vw κυριοι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisperi Posted February 24, 2013 Report Share Posted February 24, 2013 Πάντως όλοι λένε το καλύτερο γκόλφ όλων των εποχών ειναι το 5αρι.Και το 6άρι εξελιγμένο σε σημεία που το 5 υστερούσε.Όσον αφορά τις καδένες που αντικαταστάθηκαν απο ιμάντα αυτό αυξάνει το κόστος συντήρησης.Ο χρόνος θα το δείξει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 (edited) Καμια καινοτομια για μενα ιδιο μετριοτατο κιβωτιο ,ο ημιακαμπτος (το οδηγησα) δεν μου εδωσε τοσο κακα στοιχεια οσο περιμενα , ουδετερο και ελαφρυ τιμονι ,ιδια φρενα ιδιας οχι τοσο καλης αισθησης χωρις να ξερω αν τα καταφεραν στα νουμερα , το Piano black μετα απο 2-3 καθαρισματα ειναι γεματο γρατσουνιες και αραχνες ,περιμενα σοβαρη βελτιωση σε πολλους τομεις αλλα δεν νομιζω οτι το πετυχαν . Καντε μια βολτα τα 4-5 καλα της κατηγοριας και θα δειτε οτι ποιο πολυ βελτιωση εκαναν οι αλλες εταιριες παρα η vw . Ειδικα στα diesel που ειναι η λυση στην κριση η vw δεν υπαρχει καν οταν βλεπεις κινητηρες με 1.6 και 128αλογα και συντομα 136 απο την opel ... για τα εξτρα ουτε συζητηση η ποιο φτωχη . Τι να κανουμε vw κυριοι. το πετρελαο τα 105 και 122 αλογα εχουν ημιακαμπτο. απο τα 140 και πανω εχουν πολλαπλων συνδεσμων. το κιβωτιο ταχυτητων ειναι οτι καλυτερο εχει παρουσιαστει σε golf με μικρες διαδρομες. οσο για τη ποιοτητα κατασκευης ειναι ενα κλικ καλυτερο και απο την a class χωρις υπερβολες. στο επιπεδο δε εξοπλισμου highline ειναι υπερπληρες. και βεβαια εχει και την τεχνολογια λειτουργίας 2 κυλίνδρων η οποια το κανει να καιει ελαχιστα Edited April 5, 2013 by petpinos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted April 7, 2013 Report Share Posted April 7, 2013 Το πρωτο golf 7 που οδηγησα ηταν με ημιακαμπτο γιαυτο το ανεφερα ,diesel. Οδηγησα και το 140 act Οι καταναλωσεις που λεει η vw δεν ειναι πραγματικες ... το αμαξι (140act) ειναι γυρω στα 7.3 μεικτη ,οταν το 160 ειναι στα 8.2-8,5 με τιν δικη μου χρηση με τα ιδια χιλιομετρα και ταχυτητες που κανω την διαδρομη με το 160 μου.. Για το κιβωτιο εχεις δικιο οσο αφορα το 140. Δεν ξερω αν στο 122 ειναι ιδιο. Στο diesel εχει 5αρι (δυστηχως) , τωρα για τα φρενα αν και ειχα πολυ ασχημη αποψη απο το πρωτο που οδηγησα ,στους αριθμους εχουν κανει μεγαλη βελτιωση και φαινεται οτι φρεναρει καλυτερα απο το 6 το οποιο φρεναρει καλυτερα απο το 5 .Η αισθηση ισως να μην ειναι αυτη που περιμενεις ισως ,και παλι λεω διοτι εκει που το δοκιμασα (περιφερειακη ευοσμου) ειναι χαλια ο δρομος . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted April 8, 2013 Report Share Posted April 8, 2013 Η κατανάλωση που αναφέρει η vw για μένα είναι αρκετά πραγματική αρκεί να πηγαίνεις με τις ταχύτητες που είναι στανταρισμένες για τέτοια τεστ. Δηλαδή με 100χλμ. Το 1,4tsi 140ps act μέ 6η ή 7η σε dsg σε εθνική και μέχρι 130χλμ που δουλεύουν μόνο οι 2 κύλινδροι καίει ελάχιστα όπως τουλάχιστον διαπίστωσα εγώ σε testdrive. Αν πας με 100χλμ όντως καίει σχεδόν ότι λέει ο κατασκευαστής. Από εβδομάδα που θα το έχω στα χέρια μου μόνιμα θα μπορώ να σου πω και περισσότερα. όσο για τα φρένα είχα την αίσθηση ότι οδηγούσα το πρώην μου (mk5 gti). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted April 8, 2013 Report Share Posted April 8, 2013 Απο gti πας σε αυτο ; Κρίμα .. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted April 8, 2013 Report Share Posted April 8, 2013 Αν πιστευεις οτι θα εχεις τετοιες καταναλωσεις σε καθημερινη χρηση...και γενικα οτι θα εχεις 5 στις εθνικες και 6.1 μεικτη ....λαθος αμαξι πηρες δεν παιζουν τετοια νουμερα . Στην εθνικη με 100 και 6η και μενα βγαζει μεσο ορο κατω απο 6 οριακα εχω κανει αθηνα θεσσαλονικη πανω απο 40 φορες 4 χρονια τωρα και ξερω ,το θεμα ειναι με 4 ατομα αποσκευες και 150Κμ και γραψει 6.8πχ για αθηνα θεσσαλονικη ...εκει ναι θα πω εκαναν δουλεια απιστευτη γιατι εμενα γραφει 7.8. Παντως και απο ξενα forum αλλα και απο βιντεο το αμαξι παιζει μεικτη στα 7.3 και ειναι πολυ καλα θα ελεγα οταν το 6αρι επαιζε στα 8.5 στα τεστ. Η vw παραδοσιακα ειναι εκτος τοπου και χρονου με τις καταναλωσεις...δεν φταιει αυτη βεβαια αλλα την βολευουν τα υπαρχοντα στανταρ . Το 1.6d golf 7 παντως που το εχει οικογενειακος φιλος μεσα στην αθηνα εχει μεικτη 6.5 ! Σε εθνικους κτλ ειναι στα 5 ! Εξαιρετικο θα ελεγα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 κινητήρες πλην του 140 είναι οι γνωστοί άγνωστοι. Ο πραγματικός TSI που πήγε οεο ; Αλλά αυτό το πισωγύρισμα με τον ημιάκαμπτο τι ήταν; μην πείτε οκ καλά πηγαίνει ο ημιάκαμπτος είναι ημιάκαμτος τέλος. αίσχος.Από χώρους σίγουρα μεγάλωσε και ειδικά στο πορτμπαγκάζ που υστερούσε σε σχέσει με τον ανταγωνισμό. Διάβαζα σ ένα άρθρο ότι δεν έχουν καμία σχέση οι νέοι TSI με τους TSI του 6. Ο 1.2TSI είναι πλέον 16V με 2 εκκεντροφόρους και ξεχωριστούς πολλαπλασιαστές και ο "απλός" 1.4 122p δεν έχει καμία σχέση με τον 1.4 CAXA, άλλo turbo, άλλη κεφαλή, είναι 1395cc και όχι 1390cc, ιμάντα αντί για καδένα κ.α. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 εάν το αμάξι το πας με 6η και το πολύ 110km τότε κάνεις τις καταναλώσεις που λέει ο κατασκευαστής το έχω δοκιμάσει 3 - 4 φορές και είχα κατανάλωση 5.4lt/100km με 4 άτομα και αποσκευές φυσικά μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου ήθελα να αυτοκτονήσω αλλά εάν είναι άδεια η τσέπη πας. κανονικό μου ταξίδι είναι στα 140km και καίω 7,6lt/100km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 (edited) Σωστα για τους νεους κινητηρες... Edited April 9, 2013 by thanos katsas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 Αν πιστευεις οτι θα εχεις τετοιες καταναλωσεις σε καθημερινη χρηση...και γενικα οτι θα εχεις 5 στις εθνικες και 6.1 μεικτη ....λαθος αμαξι πηρες δεν παιζουν τετοια νουμερα . Στην εθνικη με 100 και 6η και μενα βγαζει μεσο ορο κατω απο 6 οριακα εχω κανει αθηνα θεσσαλονικη πανω απο 40 φορες 4 χρονια τωρα και ξερω ,το θεμα ειναι με 4 ατομα αποσκευες και 150Κμ και γραψει 6.8πχ για αθηνα θεσσαλονικη ...εκει ναι θα πω εκαναν δουλεια απιστευτη γιατι εμενα γραφει 7.8. Παντως και απο ξενα forum αλλα και απο βιντεο το αμαξι παιζει μεικτη στα 7.3 και ειναι πολυ καλα θα ελεγα οταν το 6αρι επαιζε στα 8.5 στα τεστ. Η vw παραδοσιακα ειναι εκτος τοπου και χρονου με τις καταναλωσεις...δεν φταιει αυτη βεβαια αλλα την βολευουν τα υπαρχοντα στανταρ . Το 1.6d golf 7 παντως που το εχει οικογενειακος φιλος μεσα στην αθηνα εχει μεικτη 6.5 ! Σε εθνικους κτλ ειναι στα 5 ! Εξαιρετικο θα ελεγα . Δεν το πιστεύω απλά φίλε μου, είμαι απόλυτα σίγουρος διότι το αμάξι το έζησα ένα 3ημερο και οι καταναλώσεις του είναι εντυπωσιακές. Στο λέω από πρώτο χέρι. όλα τα αμάξια όσο τα πατάς τόσο καίνε. Επίσης παίζει ρόλο η βενζίνη και ο δρόμος. Με το προηγούμενο αμάξι μου το 5αρι gti με dsg είχα κάνει άπειρα χιλιόμετρα σε όλη την Ευρώπη. Με ταχύτητες κοντά στα 160plus είχα κάτω από 9 όταν στη Ελλάδα με 120-140 είχα 10-11. Να ξέρεις πάντως ότι οι μετρήσεις δεν γίνονται με 4 ατομα και αποσκευές. εκεί όλα τα αμάξια θα κάψουν παραπάνω. όσο για το φίλο σου που έχει το ντίζελ και έχει μικτή 6.5 μάλλον έχει βαρίδια στα πόδια του ή δεν ξέρει να οδηγάει 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/452-Golf.html?constyear_s=2013&constyear_e=2013&power_s=140&power_e=140&powerunit=2 θα μπαίνουν και αλλα 7ρια 140ρια act σιγά σιγά σε 5-6 μήνες θα ξέρουμε μέσο πραγματικό όρο κατανάλωσης και θα δεις ότι το 7.3 ειναι ακρως ρεαλιστικο .Μια χαρά ξέρει να το παει για το diesel 6.5 στο μποτιλιάρισμα της Αθήνας ειναι θεου δώρο οταν τα tsi γράφουν 11-12. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefteriss Posted April 18, 2013 Report Share Posted April 18, 2013 Γεια σας παιδια.Απο την παρασκευη ειμαι κατοχος ενος golf 7 1.4 tsi highline...Για οτι θελετε να μαθετε ρωτηστε ελευθερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted April 18, 2013 Report Share Posted April 18, 2013 Πες μας τα πανταααααα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefteris_7 Posted April 20, 2013 Report Share Posted April 20, 2013 Μετά απο μια βδομάδα συμβίωσης μαζί του το έχω λατρέψει!! Απο καταναλώσεις είμαι στο 7,3 μέση με μόλις 500 χιλιόμετρα αλλα πιστεύω θα πέσει 0,5-1λ/100 μετα τ 5κ χλμ. Άντε να δούμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted April 20, 2013 Report Share Posted April 20, 2013 και εγώ την περασμένη Πέμπτη το πήρα 1,4 highline 5d. μέση κατανάλωση στην Αθήνα 7,1 σε εθνική Αθήνα Λουτράκι Αθήνα 4,5-5 μαχ. έχω μόνο 600χλμ. το εσωτερικό είναι άπαιχτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefteris_7 Posted April 21, 2013 Report Share Posted April 21, 2013 Καλορίζικο να σου είναι φίλε μου και να έχεις πολλα και ασφαλή χλμετρα!! Συμφωνώ απολυτα για το εσωτερικό...Είναι όντος τέλειο ιδικα το βράδυ με τον λευκό φωτισμό..... Κλ ρε με τι ταχύτητα πήγαινες και βάραγες 4,5-5?? Εγώ ακομα δεν τ έχω κάνει κανονικο ταξίδι αλλα λέω για την αλλη βδομάδα και αν μου βγει τόσο οικονομικο θα το λατρέψω ακόμα περισσότερο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kOrMi-6 Posted April 21, 2013 Report Share Posted April 21, 2013 (edited) Καλοριζικα να ειναι τα 7αρια σας παιδια..Να τα χαίρεστε οσο μπορειτε με πολλα ασφαλη χλμ..Δεν μας ειπατε το σημαντικοτερο ομως,ποιον κινητήρα διαλεξατεEdit: Δώστε φωτος στο λαο Edited April 21, 2013 by kOrMi-6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...