Jump to content
alekos9

Golf 7 Tsi- Υποψήφιος αγοραστής μεταχειρισμένου [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Πάντως εγώ περναγα από μια αντιπροσωπεία εχθες και ειδα το 7αρι το gti ... :wub:

 

μου αρεσε πάρα πολύ ,ήταν και σε κόκκινο χρώμα ,πολύ καλό !

 

Όμορφο είναι, αλλά θα με πείσει μόνο αν το δω από κάτω! ;)

Link to comment
Share on other sites

Σε diesel για εμένα υπάρχει μόνο 1 επιλογή,Renault Megane GT Line 1.6dci 130ps με 20.500 τελική τιμή και τα πάντα όλα και σε στήσιμο(για diesel πάντα)και σε μοτέρ-κιβώτιο και σε εξοπλισμό .&-

Μπορεί να κλειδωθεί :p

 

Σήμερα έκανα test drive το 1.6 TDI με DSG ... θα το αγόραζα αν ήμουν συνταξιούχος κοντά στα 70. Μου θύμισε την ηλεκτροκίνητη σαύρα Prius που είχαμε σαν εταιρικό για ένα διάστημα. Ακόμα και το POLO 1.2 TSI 105ps που οδηγώ μερικές φορές είναι μακράν καλύτερο σε επιδόσεις και νεύρο.

 

Απογοητεύτηκα εντελώς, οπότε προχωράω με το 1.4 ACT DSG ... η διαφορά στο κόστος από την κατανάλωση (για 12-15 χιλιάδες χλμ που κάνω ετησίως) είναι μικρή 500-700 ευρώ και τα πληρώνω ευχαρίστως για να μην πεθάνω από τη βαρεμάρα.

 

Ο 1.6 dCi της Renualt/Nissan απλά δεν παίζεται - στον οικογενειακό "μεταφορέα" Qashqai+2 4Χ4 που έχουμε, κινεί τα 1690 κιλά του οικονομικά, σβέλτα και με απίστευτη άνεση, 32κιλά ροπής είναι αυτά - οπότε στο πολύ ελαφρύτερο Megane θα σκάβει.

Link to comment
Share on other sites

Φίλος περιμένει να έρθει η έκδοση R-Line για να κλείσει την έκδοση με τα 140ps (act) σε 5πορτο λευκό με ηλιοροφη,του είπαν σε περίπου 2 μήνες θα ανοίξουν οι παραγγελίες.Παντως η έκδοση R-Line το ομορφαίνει πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκανα test drive το 1.6 TDI με DSG ... θα το αγόραζα αν ήμουν συνταξιούχος κοντά στα 70. Μου θύμισε την ηλεκτροκίνητη σαύρα Prius που είχαμε σαν εταιρικό για ένα διάστημα. Ακόμα και το POLO 1.2 TSI 105ps που οδηγώ μερικές φορές είναι μακράν καλύτερο σε επιδόσεις και νεύρο.

 

Απογοητεύτηκα εντελώς, οπότε προχωράω με το 1.4 ACT DSG ... η διαφορά στο κόστος από την κατανάλωση (για 12-15 χιλιάδες χλμ που κάνω ετησίως) είναι μικρή 500-700 ευρώ και τα πληρώνω ευχαρίστως για να μην πεθάνω από τη βαρεμάρα.

 

Ο 1.6 dCi της Renualt/Nissan απλά δεν παίζεται - στον οικογενειακό "μεταφορέα" Qashqai+2 4Χ4 που έχουμε, κινεί τα 1690 κιλά του οικονομικά, σβέλτα και με απίστευτη άνεση, 32κιλά ροπής είναι αυτά - οπότε στο πολύ ελαφρύτερο Megane θα σκάβει.

 

 

Σήμερα έκανα test drive το 1.6 TDI με DSG ... θα το αγόραζα αν ήμουν συνταξιούχος κοντά στα 70. Μου θύμισε την ηλεκτροκίνητη σαύρα Prius που είχαμε σαν εταιρικό για ένα διάστημα. Ακόμα και το POLO 1.2 TSI 105ps που οδηγώ μερικές φορές είναι μακράν καλύτερο σε επιδόσεις και νεύρο.

 

Απογοητεύτηκα εντελώς, οπότε προχωράω με το 1.4 ACT DSG ... η διαφορά στο κόστος από την κατανάλωση (για 12-15 χιλιάδες χλμ που κάνω ετησίως) είναι μικρή 500-700 ευρώ και τα πληρώνω ευχαρίστως για να μην πεθάνω από τη βαρεμάρα.

 

Ο 1.6 dCi της Renualt/Nissan απλά δεν παίζεται - στον οικογενειακό "μεταφορέα" Qashqai+2 4Χ4 που έχουμε, κινεί τα 1690 κιλά του οικονομικά, σβέλτα και με απίστευτη άνεση, 32κιλά ροπής είναι αυτά - οπότε στο πολύ ελαφρύτερο Megane θα σκάβει.

Η διαφορα μπορει να ειναι και 200 ευρο υπερ το 1.4 ACT!! για τον κινδυνο που παραμονευει και λεγεται DPF....συγγνωμη για το λινκ στα αγγλικα... αλλα ειναι απο την αντιστοιχη ΕΛΠΑ της Αγγλιας...

 

http://www.theaa.com/motoring_advice/fuels-and-environment/diesel-particulate-filters.html

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορα μπορει να ειναι και 200 ευρο υπερ το 1.4 ACT!! για τον κινδυνο που παραμονευει και λεγεται DPF....συγγνωμη για το λινκ στα αγγλικα... αλλα ειναι απο την αντιστοιχη ΕΛΠΑ της Αγγλιας...

 

http://www.theaa.com/motoring_advice/fuels-and-environment/diesel-particulate-filters.html

 

 

Όταν λες κίνδυνος τι εννοείς; Το DPF σου φαίνεται επικύνδινο;

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες κίνδυνος τι εννοείς; Το DPF σου φαίνεται επικύνδινο;

Απλά θέλει να πει ότι ΑΝ και ΌΤΑΝ χαλάσει έχει ακριβό κόστος αντικαταστασης. Βέβαια υπάρχουν και τα after market. Βλέπετε είναι σαν ένας καταλύτης μεταλλικος για τα diesel. Το γνήσιο έχει πολλές φορές πάνω από 1000€ αλλά το after market τα μισά.

Maximos

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει όμως δεν είναι τόσο εύκολο να χαλάσει ώστε να αποκλείσουμε το diesel από τις επιλογές μας! Προσωπικά μετά από ώρες σε κίνηση και χρήση που δεν βοηθάει στο DPF μου άναψε η ένδειξη για το φίλτρο και με τις σχετικές οδηγίες στο μάνουαλ το πρόβλημα λύθηκε. Απλά καλό είναι να έχουμε το νου μας :)

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως maximosm!! 

 

οριστε και οι οδηγιες για το DPF...απο τεχνικο διευθυντη VW......στα αγγλικα

 

 

VAG DISESEL PARTICULATE FILTERS

Courtesy of David Bodily Volkswagen Technical Support Specialist

Diesel Particulate Filter (DPF)

Detailed below is important information outlining the function and features of the Diesel Particulate filter which all members of your team need to be aware of.

Diesel particulate filters are becoming more commonplace on diesel engines, particularly sizes 2.0L upwards. This is in order to reduce the exhaust emissions as required by European legislation.

The prime reason for a DPF is to reduce particulate matter entering the atmosphere. Particulate matter is found in the form of soot, which is produced during diesel combustion. The DPF traps most of the soot which would normally travel down the exhaust and into the atmosphere. The DPF can hold a certain amount of soot, but not a huge quantity and therefore it needs to go through a process called ‘regeneration’ in order to clear the soot loading. When the soot goes through a ‘regeneration’ process it will be converted to a much smaller amount of ash. The ash is non-removable. There are two types of ‘regeneration’, passive and active.

During long motorway journeys, passive regeneration will occur. This needs no intervention from the engine control unit. Due to the raised exhaust temperatures on a long journey (temperatures between 350 and 500°C), the procedure occurs slowly and continuously across the catalytic-coated (with platinum) DPF. The catalytic-coated DPF is situated close to the Engine, therefore the exhaust gas temperature is high enough (500°C) to ignite the soot particles. Due to this soot is burned-off and is converted into a smaller amount of ash.

Active ‘regeneration’ is when the ECU intervenes when the soot loading in the DPF is calculated to be 45%. The procedure lasts for about 5 – 10 minutes. Specific measures are taken by the ECU to raise the engine exhaust temperature to above 600°C, these include switching off the exhaust gas recirculation and increasing the fuel injection period to include a small injection after the main injection. The soot particles are oxidised at this temperature.

The ECU will trigger a regeneration process, if for some reason this is aborted, ie. customer slows down, stops etc, the process will be resumed when regeneration conditions are once again met, above 60km/h (38mph). This will continue for 15 minutes.

If after 2 attempts of 15 minutes, a successful regeneration has not been possible, the loading will increase. At 50% soot loading, the ECU will continue to maintain maximum exhaust temperatures of 600°C to 650°C to cause a regeneration process. The system will try to run a regeneration process for 15 minutes. If unsuccessful, the system will repeat this process for a further 15 minutes, if still unsuccessful, the DPF light on the driver display panel will then be lit.

The owners handbook states, the DPF symbol lights up to indicate that the diesel particulate filter has become obstructed with soot due to frequent short trips. When the warning lamp comes on, the driver should drive at a constant speed of at least 60 km/h for about 10 minutes. As a result of the increase in temperature the soot in the filter will be burned off. If the DPF symbol does not go out, the driver should contact an authorised Volkswagen repairer and have the fault rectified.

At 55% soot loading the DPF light is lit on driver display panel. At this point the customer should follow the advice in the handbook. If they ignore this information and continue driving the vehicle until the soot loading reaches 75% without successful regeneration, additional warning lamps will light up. At this point the customer will also be complaining of lack of power, etc.

At 75%, regeneration is still possible with the use of the VAS tester. Only when the loading is above 95%, is it necessary to replace the DPF unit.

Operating Status System Response

45% DPF Load Level 1
 Normal Regeneration

50% DPF Load Level 2
Regeneration at maximum exhaust temperatures

55% DPF Load DPF lamp
Regeneration from 60 km/h onwards
("See operating manual")

75% DPF Load DPF, SYS and MI lamp
Torque limitation, EGR deactivation,

Regeneration via VAG tester only
95% DPF Load Replace the DPF Unit

The Warranty department has confirmed that if there is no fault on the vehicle and DPF regeneration has been unsuccessful due to the customers driving style and the customers failure to comply with the instructions in the handbook, DPF replacement will not be paid for by warranty.

Common causes for complaint

• Frequent short journeys – Regeneration conditions are not met.
Not recommended for sale in the Channel Islands and inner city driving.

• Customers who continue to drive the vehicle with DPF light on – Continued
driving with the DPF light on and without successful regeneration results in
excessive soot loading of the DPF, to a point where it is above 95% loaded.
At this point regeneration is not an option and replacement of the DPF is
necessary.

• Fault 18434 particle filter bank 1 malfunction – Common fault code. This does
not only relate to the DPF itself, but the entire exhaust gas handling system. This
can be caused by defective temperature sensors, pressure sensors, additive
system components (if applicable), poor connections, wiring issues, etc.

Important Information

• Before diagnosing a problem vehicle or attempting to perform an emergency
regeneration, it is important to obtain a full diagnostic log and read out relevant
measured value blocks. These MVB’s contain important information on the
condition of the DPF system and are essential in diagnosing the fault. When the
DPF light is illuminated, it does not necessarily mean that the DPF requires
regeneration. For further advice, please contact Technical Support with the
information from the diagnostic log and MVB data.

• If a problem vehicle arrives with the DPF light, the engine management light and
the emissions light on. If during your diagnosis and reading of relevant MVB’s,
you find that the soot loading exceeds 75% (but is still below 95%), an
emergency regeneration procedure must be performed with the VAS tester.
Further to this, the customer needs to be educated. They need to understand
why the lights have appeared on the dash panel. Their attention needs to be
brought to the owners handbook instructions, so that they are aware of what the
DPF light means and what to do when it appears. This should prevent
unnecessary repeat visits for regeneration purposes.

I have also found that as the car gets older 30K+ miles, you will notice that the regeneration takes place more often. 

ALWAYS, check your oil before any long journey, as DPF regeneration can use a fair bit of oil.

 

Some questions and answers that may help;

Question: The glow plug symbol is flashing. Why? What should be done? 

Answer: The DPF regeneration has not been completed during normal driving and now DPF has reached its maximum saturation at which it can still be regenerated. The limit value depends on variant and Model Year, but is in the range of 105% - 125%.Possible causes for this are: 

a.) Frequent short distance journeys, i.e. high soot loading while at the same time regeneration of the DPF does not take place because the conditions necessary were not fulfilled. 

b.) Frequent interrupted regenerations, i.e. the engine was switched off during regeneration. Applies to short journey drivers who have at least fulfilled the conditions for triggering regeneration. If the glow plug light flashes, the vehicle 

a.) Engine running since start for longer than 2 minutes. 
b.) Calculated saturation higher than 80%. 
c.) Coolant temperature over 70°C for at least 2 minutes. 
d.) No DPF-relevant faults stored in system. 
e.) A defined vehicle speed threshold must have been exceeded (e.g. for >80% loading, 100 km/h) 


Question: Under what conditions is regeneration interrupted/ended once it has started? 

Answer: Normally when regeneration has been successfully completed, or: 

a.) After a maximum regeneration time (20 - 25 min.). 
b.) If the engine is switched off or has stalled. 
c.) If the engine is left idling for a long time (5 - 10 min.). 
d.) If 1000°C is detected by the exhaust temperature sensor. 
e.) If during regeneration, a fault is detected on the components relevant for combustion (injection/intake system).

If a regeneration is interrupted once started but before it has been 50% completed, the glow plug lamp flashes on the next engine start (cold or hot) and regeneration begins again once the operating conditions (see 3) have been fulfilled. 

Question: How long does complete regeneration take? a.) In the most favourable case? b.) In the least favourable case? 

Answer: a.) Under constant conditions, i.e. the exhaust temperature necessary for regeneration always lies above the required value, for example during motorway/cross-country driving, the average regeneration time is 10 minutes. 

b.) Vehicle conditions such as long down-hill descents, frequent driving in the low-load range (city driving, idling) allow the exhaust temperature to fall. If the conditions for triggering regeneration were fulfilled, the active regeneration time can be extended up to 25 minutes (depending on engine type). If complete regeneration is not possible within this period, the regeneration will be interrupted. 

Question: How does regeneration affect the oil life? 

Answer: On each regeneration or attempted regeneration, a certain diesel fuel amount is injected into the engine oil which reduces the oil life. If the "INSP" light in the instrument cluster comes on, the engine oil is exhausted and must be changed. Failure to do so could damage the engine.

 

 

Hope this helps you all!

Link to comment
Share on other sites

Με το PDF δεν είχα μέχρι σήμερα κανένα πρόβλημα μετά από 36.000 με τον κινητήρα της Renault-Nissan, ούτε πιστεύω ότι θα έχει πρόβλημα ο 1.6 TDI της VW.

 

Αυτό που με προβλημάτισε περισσότερο είναι ότι ο TDI ξυπνάει ουσιαστικά - σε συνδυασμό με το DSG - μετά τις 2000 στροφές και αυτό κάνει την οδήγηση κουραστική, ειδικά μέσα στην πόλη που θέλεις να προσπεράσεις ένα πιο αργό αυτοκίνητο κλπ. Ακόμα και με το Sport στο DSG οι αντιδράσεις ήταν ράθυμες.

Οπότε οι επιλογές είναι: είτε πιέζεις το μοτέρ με αποτέλεσμα να χάνεται το πλεονέκτημα της χαμηλής κατανάλωσης ή να συμβιβάζεσαι και να πηγαίνεις αργά στο ρυθμό που επιβάλλει το ίδιο.

 

Συμπέρασμα (δικό μου) για το συγκεκριμένο μοτέρ: αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο τότε είναι μία πολύ καλή επιλογή και σβέλτα θα πηγαίνεις (μόλις πιάσει το ωφέλιμο εύρος στροφών) και ξεκούραστα και προπάντων οικονομικά αν δε το πιέζεις.

 

Υποθέτω όμως ότι η VW θα ακολουθήσει την τάση του downsizing και high output κινητήρων και στους diesel, αν και εδώ την έχει προλάβει η Nissan-Renault και η Honda που πουλάνε πολύ καλά. 

Οπότε ένας 1.6 TDI με 130 άλογα και 32 κιλά ροπής θα αλλάξει την εξίσωση και θα βάλει το Golf δυνατά στο παιχνίδι και στους diesel, έως τότε όμως o 1.4 TSI ACT είναι η καλύτερη επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

Και ούτε πρόκειται να έχεις ποτέ πρόβλημα με το PDF φίλε μου. Οι κινητήρες 1.2 , 1.6 είναι σε πιο safe κατάσταση.

 

Και όπως είπε και ο μάστορας:

 

Diesel particulate filters are becoming more commonplace on diesel engines, particularly sizes 2.0L upwards. This is in order to reduce the exhaust emissions as required by European legislation.

 

Καλά Ντιζελοχιλιόμετρα! :)

Link to comment
Share on other sites

Έχετε αναλογιστεί ποτέ γιατί τα περισσότερα ΤΑΧΙ-ακόμη και νέα μοντέλα- έχουν αναμμένο το λαμπάκι των καυσαερίων στο καντράν; Το DPF (Diesel Particulate Filter) είναι φίλτρο σωματιδιακών ρύπων, το οποίο όταν πάει να γεμίσει, πρέπει να αρχίσει να αδειάζει. Αυτό γίνεται είτε μέσω της διαχείρισης του κινητήρα (όταν καταλαβαίνει ότι πάει να γεμίσει) σε διαδρομές που διαρκούς κάμποση ώρα είτε έτσι κ αλλιώς, λόγω της οδήγησης του αυτοκινήτου σε γρήγορους ρυθμούς (ψηλές στροφές για αρκετή ώρα, πχ στη διάρκεια ενός ταξιδιού). Όταν το αυτοκίνητο οδηγείται για μικρές διαδρομές και κυρίως εντός πόλης (βλέπε ΤΑΧΙ), το φίλτρο ΔΕΝ προλαβαίνει να αδειάσει, με αποτέλεσμα μετά από κάποια Km να γεμίζει (=μόνιμο λαμπάκι στο καντράν) και να χρειάζεται συνεργείο για να αδειάσει. Αν πάλι δεν πάει το αυτοκίνητο στο συνεργείο και συνεχίσει η κατάσταση αυτή, το φίλτρο γεμίζει full, στην ουσία αχρηστεύεται και χρήζει αντικατάστασης (1000Ε+ στην καλύτερη).

 

Αυτό προφανώς δεν ισχύει μόνο για τα VW, αλλά για όλα, μιας και το DPF είναι βασική τεχνολογία μείωσης σωματιδιακών ρύπων εδώ και πολύ καιρό.

 

Τέτοια αυτοκίνητα λοιπόν, δεν είναι για μικρές διαδρομές εντός πόλης, αυτό είναι που σκοτώνει το DPF εν καιρώ.

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

και να αναψει το λαμπακι, δεν συμαινει οτι ηρθε το τελος, βγενεις κανεις μια βολτα 10 χιλιομετρων με μεσες ταχυτητες και το λαμπακι σβηνει, στο σπριντερ που εχουμε στην δουλεια, καπου καπου αναβει, κανουμε το παραπανω με 3-3,5χιλ στροφες και σβηνει, αλλα αν εισαι σε σταση την ωρα που κανει καθαρησμο....βρωωωωωωωωμαααα.!!

Link to comment
Share on other sites

Με το PDF δεν είχα μέχρι σήμερα κανένα πρόβλημα μετά από 36.000 με τον κινητήρα της Renault-Nissan, ούτε πιστεύω ότι θα έχει πρόβλημα ο 1.6 TDI της VW.

Αυτό που με προβλημάτισε περισσότερο είναι ότι ο TDI ξυπνάει ουσιαστικά - σε συνδυασμό με το DSG - μετά τις 2000 στροφές και αυτό κάνει την οδήγηση κουραστική, ειδικά μέσα στην πόλη που θέλεις να προσπεράσεις ένα πιο αργό αυτοκίνητο κλπ. Ακόμα και με το Sport στο DSG οι αντιδράσεις ήταν ράθυμες.

Οπότε οι επιλογές είναι: είτε πιέζεις το μοτέρ με αποτέλεσμα να χάνεται το πλεονέκτημα της χαμηλής κατανάλωσης ή να συμβιβάζεσαι και να πηγαίνεις αργά στο ρυθμό που επιβάλλει το ίδιο.

Συμπέρασμα (δικό μου) για το συγκεκριμένο μοτέρ: αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο τότε είναι μία πολύ καλή επιλογή και σβέλτα θα πηγαίνεις (μόλις πιάσει το ωφέλιμο εύρος στροφών) και ξεκούραστα και προπάντων οικονομικά αν δε το πιέζεις.

Υποθέτω όμως ότι η VW θα ακολουθήσει την τάση του downsizing και high output κινητήρων και στους diesel, αν και εδώ την έχει προλάβει η Nissan-Renault και η Honda που πουλάνε πολύ καλά.

Οπότε ένας 1.6 TDI με 130 άλογα και 32 κιλά ροπής θα αλλάξει την εξίσωση και θα βάλει το Golf δυνατά στο παιχνίδι και στους diesel, έως τότε όμως o 1.4 TSI ACT είναι η καλύτερη επιλογή.

Καλή ανάλυση, οποία όμως με έβαλε σε σκέψεις... Επειδή συνήθως (και με το dsg που έχω στο D εντός πόλης) πάω με =< 2000 στροφών κυρίως για λόγους οικονομίας.

Μάλλον πρέπει να πάω και εγώ για ένα test drive tdi+dsg...

Link to comment
Share on other sites

Χεχε κάτι πάιζει με αυτό ,μέτρησα 0-100 σε 7 δλ περίπου ,πρέπει να έχει πρόγραμμα και να είναι και σε κατηφόρα

Link to comment
Share on other sites

ριχνεις και σε αυτον? :yahoo:

 

 

Μάλλον παρεξήγησες τον τρόπο που το είπε, δεν εννοούσε τον τύπο στο βίντεο με το "του" αλλά πιστεύω αναφερόταν στο Golfάκι του  :crazy:

Link to comment
Share on other sites

...καλο μαγαζι για ...original ψιλοπραγματακια για golf 7.

 

http://www.kunzmann.de/shop/en/tuning-styling-volkswagen-golf-7-vii-2012.htm?limit=24

 

και ζαντες

 

http://www.kunzmann.de/shop/en/golf-vii-7-wheels.htm

Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα την περασμένη Τετάρτη και έχω να αναφέρω τα καλύτερα με χαμηλές καταναλώσεις αφού είμαι στο ρονταρισμα.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα την περασμένη Τετάρτη και έχω να αναφέρω τα καλύτερα με χαμηλές καταναλώσεις αφού είμαι στο ρονταρισμα.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

καλοτάξιδος....εγώ το έχω ήδη 6 μήνες και έχω κάνει 10000χλμ. Θα σε εκπλήξει και άλλο πολύ ευχάριστα...

 

Καιρός είναι οι admin και οι συντονιστές του forum να προσθέσουν την επιλογή Golf7  στο car type στο profile......

Edited by Mk7_man
Link to comment
Share on other sites

 

Καιρός είναι οι admin και οι συντονιστές του forum να προσθέσουν την επιλογή Golf7  στο car type στο profile......

 + 1000

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.