Jump to content
alekos9

Golf 7 Tsi- Υποψήφιος αγοραστής μεταχειρισμένου [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Μην ξεχνάμε το EU6 και ότι πλέον γίνεται μάχη για την κατανάλωση, αλλιώς μπορεί να είχε κ μεγαλύτερη ισχύ/ροπή.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα και καλως σας βρηκα. Εχω παραγγηλει ενα Golf 7 Highline και θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις αν το Cruise Control που εχει απο το εργοστασιο ειναι το adaptive η το απλο. Οι πωλητες δεν εχουν ιδεα!!!

 

Επισης υπαρχει καποιο topic που μπορω να συστηθω;

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα και καλως σας βρηκα. Εχω παραγγηλει ενα Golf 7 Highline και θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις αν το Cruise Control που εχει απο το εργοστασιο ειναι το adaptive η το απλο. Οι πωλητες δεν εχουν ιδεα!!!

Επισης υπαρχει καποιο topic που μπορω να συστηθω;

Εάν έχεις βάλει και το σύστημα αποφυγής συγκρούσεων τότε είναι ενεργό αν όχι είναι απλό. Είναι Κάτι που πάει υποχρεωτικά με τιμόνι με χηρηστιρια.

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εάν έχεις βάλει και το σύστημα αποφυγής συγκρούσεων τότε είναι ενεργό αν όχι είναι απλό. Είναι Κάτι που πάει υποχρεωτικά με τιμόνι με χηρηστιρια.

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

το cruise control δεν ειναι με το ρανταρ και τον υπολογιστη αποστασης/ταχυτητας προπορευομενου αυτοκινητου (εξτρα εξοπλισμος)

το συστημα αποφυγης συγκρουσης δουλευει απο 30κμ/ω και κατω πολυ χρησιμο και αποτελεσματικο!!!! αλλα δεν ερχεται με στανταρ εξοπλισμο

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kai στην πραξη...ελπιζω να ξερεις βραζιλιανικα....

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα και καλως σας βρηκα. Εχω παραγγηλει ενα Golf 7 Highline και θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις αν το Cruise Control που εχει απο το εργοστασιο ειναι το adaptive η το απλο. Οι πωλητες δεν εχουν ιδεα!!!

 

Επισης υπαρχει καποιο topic που μπορω να συστηθω;

 

Είναι το απλό ...

Link to comment
Share on other sites

 

Επισης υπαρχει καποιο topic που μπορω να συστηθω;

Kαλώς ήρθες!!

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=32110&hl=

Link to comment
Share on other sites

το cruise control δεν ειναι με το ρανταρ και τον υπολογιστη αποστασης/ταχυτητας προπορευομενου αυτοκινητου (εξτρα εξοπλισμος)

το συστημα αποφυγης συγκρουσης δουλευει απο 30κμ/ω και κατω πολυ χρησιμο και αποτελεσματικο!!!! αλλα δεν ερχεται με στανταρ εξοπλισμο

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kai στην πραξη...ελπιζω να ξερεις βραζιλιανικα....

Τι εννοείς δεν είναι στάνταρ το cruise control ? Σε ποια έκδοση ?

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλος αριθμος ατυχηματων στην πολη γινονται με τον παρακατω τροπο  και κοστιζουν τουλαχιστον 1000 ευρω !!!! μαλλον αξιζει τα  εξτρα ευρω!!!!!!!!

 

Edited by Rocky
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εγώ στο δικό μου με 8000χλμ στο κοντέρ έχω από αγορά του αυτοκινήτου μέχρι σήμερα 7,5 λίτρα μέση κατανάλωση. Σε εθνική οδό με cruize control στα 140 όπου μπορούσα και σε διαδρομές των 200-500 χλμ μέση κατανάλωση 6,4 λίτρα.

Με 2500 χλμ σε αυτοκινητόδρομο και μέσα στην πόλη έχω 5,2 λίτρα μέση κατανάλωση συνολικά. Με Golf VII 1.6 TDI.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με 2500 χλμ σε αυτοκινητόδρομο και μέσα στην πόλη έχω 5,2 λίτρα μέση κατανάλωση συνολικά. Με Golf VII 1.6 TDI.

Πολύ καλή κατανάλωση. Τόσο μου καίει ένα fiat 500 1,3cc diesel που έχω για δεύτερο, αλλά με όλα τα χιλιόμετρα μέσα στη πόλη.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή κατανάλωση. Τόσο μου καίει ένα fiat 500 1,3cc diesel που έχω για δεύτερο, αλλά με όλα τα χιλιόμετρα μέσα στη πόλη.

Αυτός είναι και ο λόγος που προτίμησα το TDI.

Link to comment
Share on other sites

Τι αυτονομία έχεις με ένα ρεζερβουάρ στο TDI??

 

Σε leasing Citroen C4 1.600 που έχω είδα 790 χλμ με το 1ο γέμισμα εντός πόλης όλα. Είναι τεράστια η διαφορά...!

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

820 χλμ αλλά δεν το έχω εξαντλήσει ποτέ για να το επιβεβαιώσω.


820 χλμ αλλά δεν το έχω εξαντλήσει ποτέ για να το επιβεβαιώσω.

Με diesel V Power.

Link to comment
Share on other sites

5.5 με 6 λιτρα βλεπω σε ταξιδι με 120χλμ/ωρα. μεχρι και 750χλμ αυτονομια σε πληρες γεμισμα.εχω ενα μκ5 tsi.

τι συμβαινει εδω ρε παιδια?ειναι τοσο οικονομικος ο tsi η ο tdi δεν ειναι τοσο οικονομικος οσο λεει η επισημη μετρηση?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για να αρχίσει ο tdi να πλησιάζει τα νούμερα που δίνουν, θέλει στρώσιμο, από ότι έχω  συζητήσει κ με αρκετούς κατόχους, επειδή οι πετρελαιοκινητήρες είναι πιο "σφικτοί" χρειάζονται ως κ 10 φορές τα χιλιόμετρα της βενζίνης για να πλησιάζουν τις τιμές που δίνουν, ο  1.6 tdi θέλει περίπου 8-10 χιλιάδες χλμ όπου κ γίνεται οικονομικότερος σε σημαντικό βαθμό... Ας περάσει λίγος καιρός, να γράψουν τα παιδιά αρκετά χιλιόμετρα κ μας ενημερώνουν

Link to comment
Share on other sites

Επειδη εχουμε 2 diesel στην οικογενεια αποδεδειγμενα δεν οτι ισχυει τετοιο πραγμα. Οι κινητηρες ερχονται στρωμενοι δεν εχουμε 1983. ισα ισα η καταναλωση ανεβαινει ελαχιστα 0.2-0.3 μετα τα 100.000 το εχουμε δει και στα 2 αυτοκινητα αυτο και τα 2 εχουν πανω απο 200.000 πλεον.

 

Ο tsi δεν ειναι επουδενη ποιο οικονομικος απο τον diesel εκει που εσυ λες οτι εχεις 6 ο tdi παιζει στα 4.7 με 2 ατομα μεσα. Πριν λιγες μερες εκανα θεσσαλονικη καβαλα και καβαλλα θεσσαλονικη με σταθερα 93km και cruise 2 ατομα με golf 7 tdi 1.6 και ειχα 3.4 στην καταναλωση. Μεσα στην πολη ειναι καπου στα 5.2 οταν ο tsi ζοριζεται να ειναι στα 8-9 Μπορεις να δεις και ποσα βιντεο που υπαρχουν. Κατι μαλλον μπερδευεις ισως το νεο tsi 1,4-140 act που και αυτο ειναι κανα λιτρο+ κατω απο τα παλια tsi.

 

...Καμια μετρηση της vw δεν αναφερεται σε πραγματικες καταναλωσεις εχει κατηγορηθει πολακις για αυτα τα κολπα..και οχι μονο η vw...

Link to comment
Share on other sites

5.5 με 6 λιτρα βλεπω σε ταξιδι με 120χλμ/ωρα. μεχρι και 750χλμ αυτονομια σε πληρες γεμισμα.εχω ενα μκ5 tsi.

τι συμβαινει εδω ρε παιδια?ειναι τοσο οικονομικος ο tsi η ο tdi δεν ειναι τοσο οικονομικος οσο λεει η επισημη μετρηση?

Πάντως εγώ μίλησα για 5,2 μικτή κατανάλωση μέσα και έξω από την πόλη. Με 120 χλμ/ώρα έχουμε κάπου 4,2 - 4,5 λίτρα κατανάλωση. Μην ξεχνάς ότι μιλάμε για φθηνότερο καύσιμο οπότε η οικονομία είναι δεδομένη. Βάλε και μηδενικά τέλη και φθηνότερα σέρβις και μεγαλύτερη αντοχή του πετρέλαιοκινητήρα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδη εχουμε 2 diesel στην οικογενεια αποδεδειγμενα δεν οτι ισχυει τετοιο πραγμα. Οι κινητηρες ερχονται στρωμενοι δεν εχουμε 1983. ισα ισα η καταναλωση ανεβαινει ελαχιστα 0.2-0.3 μετα τα 100.000 το εχουμε δει και στα 2 αυτοκινητα αυτο και τα 2 εχουν πανω απο 200.000 πλεον.

Ο tsi δεν ειναι επουδενη ποιο οικονομικος απο τον diesel εκει που εσυ λες οτι εχεις 6 ο tdi παιζει στα 4.7 με 2 ατομα μεσα. Πριν λιγες μερες εκανα θεσσαλονικη καβαλα και καβαλλα θεσσαλονικη με σταθερα 93km και cruise 2 ατομα με golf 7 tdi 1.6 και ειχα 3.4 στην καταναλωση. Μεσα στην πολη ειναι καπου στα 5.2 οταν ο tsi ζοριζεται να ειναι στα 8-9 Μπορεις να δεις και ποσα βιντεο που υπαρχουν. Κατι μαλλον μπερδευεις ισως το νεο tsi 1,4-140 act που και αυτο ειναι κανα λιτρο+ κατω απο τα παλια tsi.

...Καμια μετρηση της vw δεν αναφερεται σε πραγματικες καταναλωσεις εχει κατηγορηθει πολακις για αυτα τα κολπα..και οχι μονο η vw...

93km? χαρά στο κουράγιο σου :Ρ
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Μην συγκρίνουμε τα ασύγκριτα, βενζινοκινητήρας με πετρελαιοκινητήρα έχουν χαώδη διαφορά στην κατανάλωση. Ανεξάρτητα με το τι ανακοινώνουν οι εταιρείες, που σωστά ο Katsas αναφέρει τα μαιμού λίτρα μέσης κατανάλωσης που ανακοινώνονται από πολλές εταιρείες και την VW μέσα σε αυτές, η ουσία είναι τι βλέπει ο καθένας στην καθημερινότητα του.

 

Έχοντας λοιπόν ένα Leon tsi 125 εταιρικό έβλεπα 450 χλμ αυτονομία εντός πόλης με μικτή οδήγηση. Με ένα diesel βλέπω πλέον 800χλμ.

Αν συμπεριλάβουμε και την διαφορά στην τιμή του καυσίμου είναι χαοτικά τα πράγματα. Δεν είναι όλα ρόδινα όμως, επιλέγοντας ένα diesel αφενός πρέπει να συνηθίσεις αυτό το μικρό εύρος στροφών στην λειτουργία του, αλλά και τις χαμηλές επιδόσεις σε σύγκριση με ένα αξιόλογο βενζινοκίνητο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

572 χλμ αυτονομια εντος πολης χωρις καμια προσπαθεια οικονομικης οδηγησης σε νορμαλ mode με το 1.4 ACT ...και με νυχτερινα πενταλεπτα στα 180 (εξοδος ΑΟ σε ΕΟ Λαμιας)

Edited by Rocky
Link to comment
Share on other sites

αν συγκρινουμε οδηγικα το 1.6tdi 105ps με το 1.2tsi 105ps υπαρχει διαφορα σε δυναμη,γραμμικοτητα,ρεπριζ,επιταχυνση?

υπαρχει καποιος που τα εχει οδηγησει και τα δυο?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.