Jump to content
alekos9

Golf 7 Tsi- Υποψήφιος αγοραστής μεταχειρισμένου [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Παιδια το εχω δει με ρυθμιζομενη αναρτηση δεν κανω πλακα dcc δεν λεγεται ??? Με κουμπακι -διακοπτη ? 100%

Οσο για καταναλωση διαφωνω οριακα ειχε λιγοτερη σε ιδια διαδρομη με ιδιο στυλ ... τωρα τι να σας πω !

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά είναι όλα τα γκολφάκια από MK1 ως ΜΚ7, αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι δεν έχω δει σχεδόν κανένα MK7 TSI στο δρόμο ενώ βλέπω συνέχεια TDI και ελάχιστα GTI, GTD.

 

Όσον αφορά τις μέσες καταναλώσεις κλπ μου φαίνεται λίγο αστείο με το συμπάθειο να συζητάμε για το ποιο turbo με/χωρίς compressor ειναι οικονομικότερο , όποιος θέλει οικονομία πάει σε χιλιαράκι, ντιζελ, αέριο

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά είναι όλα τα γκολφάκια από MK1 ως ΜΚ7, αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι δεν έχω δει σχεδόν κανένα MK7 TSI στο δρόμο ενώ βλέπω συνέχεια TDI και ελάχιστα GTI, GTD.

 

 

Όντως φίλε, 8 στα 10 MK7 που βλέπω στο δρόμο είναι TDI, αν όχι κ περισσότερα... Τα GTI/GTD αποτελούν είδος υπό εξαφάνιση στην Ελλάδα... Το άλλο άκρο δηλαδή σε σχέση με τα προηγούμενα Golf...  Δυστυχώς αυτό επιτάσσει η εποχή, αφού τα δίλιτρα έχουν "επικηρυχθεί" κ η τιμή της βενζίνης είναι πλέον απαγορευτική... Ευτυχώς κ το Golf TDI είναι πολύ ποιοτικό με ακιοπρεπείς επιδώσεις κ οικονομία κίνησης. Θα το ήθελα μόνο διαθέσιμο κ στην έκδοση highline

Link to comment
Share on other sites

Όντως φίλε, 8 στα 10 MK7 που βλέπω στο δρόμο είναι TDI, αν όχι κ περισσότερα... Τα GTI/GTD αποτελούν είδος υπό εξαφάνιση στην Ελλάδα... Το άλλο άκρο δηλαδή σε σχέση με τα προηγούμενα Golf... Δυστυχώς αυτό επιτάσσει η εποχή, αφού τα δίλιτρα έχουν "επικηρυχθεί" κ η τιμή της βενζίνης είναι πλέον απαγορευτική... Ευτυχώς κ το Golf TDI είναι πολύ ποιοτικό με ακιοπρεπείς επιδώσεις κ οικονομία κίνησης. Θα το ήθελα μόνο διαθέσιμο κ στην έκδοση highline

Εάν αληθεύει οτι το νέο passat θα βγει με έκδοση 2.0 tdi bi turbo με ροπή ...50 και 240 ίππους... Τέτοια εποχή του χρόνου μπορεί το golf tdi 1.6 να εμφανιστεί .... με 160!!!

Link to comment
Share on other sites

Εάν αληθεύει οτι το νέο passat θα βγει με έκδοση 2.0 tdi bi turbo με ροπή ...50 και 240 ίππους... Τέτοια εποχή του χρόνου μπορεί το golf tdi 1.6 να εμφανιστεί .... με 160!!!

Η αλήθεια είναι ότι ακούγεται έντονα κάτι για Golf facelift στα επόμενα δύο χρόνια, οπότε κάτι τέτοιο δεν αποκλείεται... Αν κ μου φαίνεται λίγο απίθανο 1.6 bi-turbo, θα ήθελα πολύ να δω κάτι τέτοιο...

Link to comment
Share on other sites

αν βγει τιποτα τετιο πουλαω το tsi και παω για tdi :p

Link to comment
Share on other sites

με το lifting που θέλουν να κάνουν θα προσθέσουν το νέο 1.4tdi 3κύλινδρο με 90hp και ανανεωμένο 1.2tsi με 95hp

Link to comment
Share on other sites

Πάντως είναι γεγονός ότι παρόλο που κινείται σχετικά σβέλτα λόγω βάρους, το 7άρι σε 1.6TDI δεν είναι κ τόσο ισχυρό σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Οδήγησα το Astra με τον νέο 1.6 Diesel της Opel με 136 άλογα και 32 κιλά ροπή. Η διαφορά είναι μεγάλη και το συγκεκριμένο μοτέρ δεν έκανε καθόλου θόρυβο σαν Diesel, ήταν υπερβολικά ήσυχο σε σχέση με το Golf ή άλλα που έχω ακούσει. Σε φάση που εάν με ρωτούσαν τι είναι, μπορεί να έλεγα και βενζίνη. Έπαθα πλάκα.  :acute: 

 

Τώρα, τα περισσότερα στον δρόμο είναι TDI γιατί απλά τα περισσότερα είναι Leasing και προφανώς λόγω κόστους μετακίνησης, οι εταιρείες προτιμούν να μισθώνουν Diesel. Κατα τ΄αλλα, εγώ έχω δει και αρκετά TSI 140άρια (όχι Leasing) και 1 GTD.  GTI δεν έχω δει κανένα, και δεν νομίζω να δω κιόλας :p.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τώρα, τα περισσότερα στον δρόμο είναι TDI γιατί απλά τα περισσότερα είναι Leasing και προφανώς λόγω κόστους μετακίνησης, οι εταιρείες προτιμούν να μισθώνουν Diesel. Κατα τ΄αλλα, εγώ έχω δει και αρκετά TSI 140άρια (όχι Leasing) και 1 GTD.  GTI δεν έχω δει κανένα, και δεν νομίζω να δω κιόλας :p.

Εγώ είδα GTI κ μάλιστα Performance Pack :p

Link to comment
Share on other sites

Γενικα πωλουνται πολυ πολυ λιγοτερα golf σε σχεση με το 6 και ποσο μαλλον με το 5 ... Καμια σχεση... 

Για diesel .... 1.6bi-turbo βγαζει η ranult με 160ps και θα ειναι η πρωτη παγκοσμιως που το κανει αυτο σε diesel 1.6 η οποια renault  στα diesel ειναι πραγματικα κορυφαια οδηγησα  τον 1.6-130ps και ειναι πραγματικα απιστευτος.

 

H vw βγαζει τωρα ΟΛΗ τη σειρα κινητηρων σε euro 6 1.2tsi 110ps, 1.4 125 ή 150(act ή cod για την audi) και 1.6tdi 110ps και συντομα θα βγαλει σιγουρα νεο diesel μιας και ο 1.6 με 110ps δεν ειναι αρκετος για πολλους εν δυναμη αγοραστες... Συντομα θα βγαλει νεα εκδοση του golf 7 με καποιες μικροαλλαγες στηνε μφανιση οπως ειπαν...εν το μεταξυ εχθες η audi kosmocar με δελτιο τυπου ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ;h 100.000 σε οσα μοντελα πωληθουν απο 1/6/2014 ....και απο οτι εμαθα θα ειναι μονιμο καθεστως απο εδω και περα. Ειναι λυπηρο το group να μην ακολουθει μια καλυτερη πολιτικη με τους κινητηρες και με τις εγγυησεις... καθε 3 και λιγο αλλαγες... πριν λιγο καιρο ελεγαν οτι το 1.6 110ps δεν θα ερθει...πηγε φιλος και πηρε το 105 με 5 ταχυτο... και τωρα κλαιει ...θα μου πειτε σιγα την αλλαγη ...αλλα δεν ειναι ετσι. σε 2 χρονακια θα εχει καθαρισει το τοπιο :p

Link to comment
Share on other sites

Καλά η Renault στα μικρού κυβισμού diesel είναι κορυφή.. Θέλει πολύ ακόμη η vw για να την φτάσει..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πανευτυχής κάτοχος GOLF 1.6 TDI GENERATION πλέον ... Μου αρέσει το αμάξι και με τρελαίνει η αυτονομία του εάν και ακόμα εντελώς αστρωτο το όχημα

Για δώσε μας λίγα παραπάνω στοιχεία φίλε μου, πες μας νούμερα κ εντυπώσεις με λεπτομέρειες!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Είναι ακόμα νωρίς να μιλήσω για κατανάλωσεις μέχρι στιγμής έχω 300 χλμ σε μια μέρα . Θα μιλήσω για τα υπόλοιπα όμως.... Προηγούμενο αμάξι TIGUAN 2008 οπότε έχουμε και λέμε....

- ποιότητα κύλισης παρά μα παρα πολύ καλή ! Λίγο ξερή η αντίδραση της πίσω ανάρτησης λόγο του ημιακαμπτου αλλά όχι κάτι το ιδιαιτερο.

- πολύ καλή ηχομόνωση εντός του οχήματος εάν και ελαφρώς τραχιά λειτουργία κινητήρα . Βέβαια κλείνεις πόρτες παράθυρα βάζεις κλίμα και τσουπ εξαφανίστηκαν όλα :)

/ ποιοτικοτατο εσωτερικό ! Σε σημείο που να λέω ότι σε σχέση με τον τίγρη του 08 το εσωτερικό της γκολφως είναι καλιτερο

- κινητήρας στο δρόμο για τα δικά μου δεδομένα οδήγησης έχει δύναμη και ταξιδεύεις άνετα με 130-140 φουλ φορτωμένος και κλιμα . Τώρα εάν θα ήθελες μερικά άλογα παραπάνω ; Χμμμμμ ισως αλλά μέχρι στιγμής επαναλαμβάνω είναι κουτί για αυτό που το πήρα : να μεταφέρω την οικογένεια μου με ασφάλεια και οικονομικά από το σημείο Α στο σημείο Β !

Αυτά μέχρι στιγμής ότι θέλετε να ρωτήσετε εδώ είμαι :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε!

Αυτό έχει σημασία να σε καλύπτει στις ανάγκες σου και συγχρόνως να σε ικανοποιεί οδηγικά!

Απροβλημάτιστο να ναι φίλε!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Είναι ακόμα νωρίς να μιλήσω για κατανάλωσεις μέχρι στιγμής έχω 300 χλμ σε μια μέρα . Θα μιλήσω για τα υπόλοιπα όμως.... Προηγούμενο αμάξι TIGUAN 2008 οπότε έχουμε και λέμε....

- ποιότητα κύλισης παρά μα παρα πολύ καλή ! Λίγο ξερή η αντίδραση της πίσω ανάρτησης λόγο του ημιακαμπτου αλλά όχι κάτι το ιδιαιτερο.

- πολύ καλή ηχομόνωση εντός του οχήματος εάν και ελαφρώς τραχιά λειτουργία κινητήρα . Βέβαια κλείνεις πόρτες παράθυρα βάζεις κλίμα και τσουπ εξαφανίστηκαν όλα :)

/ ποιοτικοτατο εσωτερικό ! Σε σημείο που να λέω ότι σε σχέση με τον τίγρη του 08 το εσωτερικό της γκολφως είναι καλιτερο

- κινητήρας στο δρόμο για τα δικά μου δεδομένα οδήγησης έχει δύναμη και ταξιδεύεις άνετα με 130-140 φουλ φορτωμένος και κλιμα . Τώρα εάν θα ήθελες μερικά άλογα παραπάνω ; Χμμμμμ ισως αλλά μέχρι στιγμής επαναλαμβάνω είναι κουτί για αυτό που το πήρα : να μεταφέρω την οικογένεια μου με ασφάλεια και οικονομικά από το σημείο Α στο σημείο Β !

Αυτά μέχρι στιγμής ότι θέλετε να ρωτήσετε εδώ είμαι :)

Καλοτάξιδο φίλε. Γινόμαστε αρκετοί ντιζελάδες σιγά σιγά.

Link to comment
Share on other sites

καλοταξιδο και να το χερεσε με την οικογενια σου :)

Link to comment
Share on other sites

ANGO και εσύ DIESEL φίλε μου ; Ποσά χλμ ; Εντυπώσεις ;

Ναι diesel χωρίς δεύτερη σκέψη. Μέχρι τώρα έχω κάνει 7.100 χλμ είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο ποιότητα και αναβαθμισμένο εσωτερικό. Από θέμα κατανάλωσης γύρω στα 5 λίτρα ανά 100 χλμ λίγο πάνω λίγο κάτω ανάλογα τη διαδρομή και την οδήγηση. Έκανα πάνω από 450 χλμ και το ντεπόζιτο δεν είχε φθάσει στη μέση και έχει μικρότερο ντεπόζιτο από τη βενζίνη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.