Jump to content
alekos9

Golf 7 Tsi- Υποψήφιος αγοραστής μεταχειρισμένου [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Μιας και ειπες vvti. Του θειου μου 1.6 vvti 125αλογα καιει απο καινουργιο 500ml-1λιτρο/1000km  , και μετα λες τα TSI φριτεζες ..
Χρήστο ολα εχουν προβληματα και οχι μονο τα 1.4 TSI , ασε τα μοτερ απο παλια τα VW ειχαν θεματα με αντλιες νερου, γρυλους παραθυρων κλπ κλπ

Link to comment
Share on other sites

Red champion.

Και σε μενα επεσε το παραθυρο στα 13 χρονια....κοστος?70 ευρω.

Θελεις να σου πω ποσο παει η καδενα,το μοτερ,το mechatronic,ο πολυδισκος?

Αντλια νερου....μαλιστα...η δικια μου εσπασε στα 182.000 η μαμα...κοστος....56 ευρω η μεταλλικη....

Winner.

Και ο δικος μου θειος ιδιο εχει,και εχει βαρεθει να καιει λαδι. :lol:

Ειναι φυσιολογικο;

Το δικο μου γιατι δεν καιει λαδι;

Link to comment
Share on other sites

Ωραία, επειδή δεν καίει το δικό σου, δεν καίνε και των άλλων? Έχει λογική αυτό?

 

Και το δικό μου δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι στα 60Κ χλμ που το έχω, αυτό σημαίνει ότι οι TSi και μάλιστα βελτιωμένοι δεν καίνε λάδι? δεν νομίζω ....

 

Μην παθιάζεσαι με κάτι επειδή το έχεις. Δε σημαίνει ότι είναι και το καλύτερο. Επίσης ότι το δικό σου δεν είχε ποτέ πρόβλημα, δε σημαίνει ότι είναι και των υπολοίπων έτσι.

 

Κανονικά εγώ, δε θα έπρεπε να μιλάω κανονικά για την VW με αυτά που είχα τραβήξει τα 3,5 πρώτα χρόνια. Ευτυχώς που όλα λύθηκαν και απολαμβάνω το αυτοκίνητο μου. Κανένας όμως δεν μπορεί να καταλάβει τι έχω τραβήξει και πόσο υπομονή είχα και δεν το έβαψα μπλε να το πετάξω στη θάλασσα. Πραγματικά, αν άλλος τα είχε περάσει αυτά, μπορεί και να το είχε κάψει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γερμανικη αξιοπιστία υπηρχε και υπαρχει.

Αν εξαιρεσεις την μεγιστη αποτυχια που των 1.4 tsi.

20vt,16v,8v,tfsi,fsi.

Μοτερ σκυλια που δουλευουν ρολοι μεχρι σημερα εχωντας γραψει πολλα χιλιομετρα.

Τωρα μην συγκρινουμε γιαπωνεζικα με γερμανικα,οι μεν παραγουν κουβαδες,οι δε αυτοκινητα.

Εκτος αν ο σημαντηκοτερος παραγοντας αγορας ενως αυτοκινητου ειναι η αξιοπιστια,τοτε,ζητω τα extreme 100hp vvti.

Πσατουκο οσο και να θες να εβλογισεις τα γενια σου,δεν προκειται να πεισεις ολους εκεινους που εχουνε δωσει ΤΑ ΛΕΦΤΑ σε πολλ/στες και καδενες χρονισμου.

 

Για πια αξιοπιστια μοτερ λες, οταν τα 1,4 16v 101ps απο το 2002 και μετα,στα 10 τα μισα ξεσκιζοτανε στο λαδι???

 

Μπας και ξεχασες τα πρωτα αουντι s3 (1.800 cc 20v  με 210-2015ps) ποσο λαδι ρουφουσανε??

Οχι και πως τα 5αρια gti δεν κατεβαζανε τον αμπακο απο λαδι?

 

Ισως στα 100 αμαξια τα 10 να μην καιγανε λαδι και ουτε να βγαλανε πολες ζημιες,αυτο ομως δεν παει να πει οτι ειναι επιτυχυμενο ενα μοντελο!!

 

Να σου γνωρισω συναδελφο μου με πασατ 1.600 102ps μοντ  2000 που δεν θελει να ξαναδει vw στα ματια του??

 

Να πουμε για το 4αρι γκολφ τι βλαβες ειχε στα ηλεκτρικα και ποσα σαζμαν εκεινης της εποχης τα πειρε ο χαρος?? Απο εγκεφαλους μαλον δεν θυμασαι τι ειχε συμβει πριν απο 10 χρονια και λιγο παρπανω!!!!

 

Ενταξη μπορει να εχουμε καψουρα το αμαξι μας αλλα δεν παει να πει οτι δεν θα πρεπει να κατακρινουμε οσα στραβα εχει..

 

Οσο για τα vvti ναι,τα πρωτα μοντελα 2.000-2.002 τα μισα καιγανε λαδι,αλλα το 95% των περιπτωσεων το καληψε η εγκυηση(6 χρονια) με καινουργιο μοτερ.

 

Η vw καληψε τα μουτρα της μονο, απο την ξεφτιλα που επαθε.

Αραγε γιατι στο 7αρι καταργησανε την καδενα και βαλανε ιμαντα????????????????????????????????

 

Εγω θα περιμενω 1 με 1,5 χρονο να δω πως θα παει απο βλαβες το 7αρι και αν περασει τα τεστ θα χτυπησω ενα μεταχειρισμενο γιατι μου αρεσει.Αν ομως βγει και αυτο ζημιαρικο......... :sad: 

Link to comment
Share on other sites

@Passatoukos..Αν εξαιρεσεις την μεγιστη αποτυχια των 1.4 tsi....

 

Συμφωνούμε απόλυτα!!!!....με μια μικρήηηηη παρατηρησούλα:Ο συγκ/μένος κινητήρας(σε όλες τις εκδόσεις),αποτελεί το 90% των βενζινοκίνητων πωλήσεων!!Για τους diesel,έχει ο Θεός!!!!Όλοι(άλλος λιγότερο,άλλος περισσότερο)γνωρίζουμε τί γίνεται-ειδικά οι κατέχοντες-με την αξιοπιστία και τα διάφορα προβλήματα!!Προσωπικά,με εκνευρίζει αφάνταστα,η κοροιδία εκ μέρους του αρμοδίου για την εισαγωγή πρός το πρόσωπό σας,ντε και καλά να σας "περάσει" την ποιότητα(σε κάποιους τομείς-δεν τα ισοπεδώνω όλα)τα αφρώδη-μαλακά.κλπ..κλπ..Εδώ ξεφλουδίζουν ταμπλό,πέφτουν ουρανοί,τρίζουν αρκετά πράγματα.....πέρα από τα μηχανικά!!!!Επαναλαμβάνω,είμαι με τον ΟΔΗΓΟ,που γουστάρει το αμάξι του,αλλά δυστυχώς,αυτό δεν τον αφήνει να το χαρεί!!Σαφώς και όλα τα αμάξια θα βγάλουν βλάβες...Απλώς στη VW πλέον,είναι σύνηθες φαινόμενο,στους ίδιους τομείς...Και κάτι τελευταίο..έχετε πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και όχι τόσο συναρμογής( π.χ τα τριξίματα σε συγκεκριμένα σημεία),αλλά ή ποιότητα ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ κατασκευής,σε κάποια σημεία των VW,επιτρέψτε μου να πώ πως είναι άθλια!!!!Το αναλύω για να μήν παρεξηγούμε.....Εννοείται,πως πάνω απ'όλα,ΠΕΡΙ ΟΡΕΞΕΩΣ...

 

 υγ..το χειρότερο όλων,όταν πάτε στο διαγνωστικό,δέν δείχνει κάτι και σας λένε το ΕΠΙΚΟ:ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ,ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ!!!!!!!

Edited by Touring the M3
Link to comment
Share on other sites

 υγ..το χειρότερο όλων,όταν πάτε στο διαγνωστικό,δέν δείχνει κάτι και σας λένε το ΕΠΙΚΟ:ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ,ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ!!!!!!!

Και να ξερες πόσοι έχουν πρόβλημα με την λειτουργία του τούρμπο και δε το έχουν πάρει χαμπάρι ... νομίζουν ότι έτσι λειτουργεί .....

Link to comment
Share on other sites

Όσο για τα λάδια(κάψιμοπ.χ,)που αναφέρει και ο takisbrax πιό πάνω:Σαφώς και μετά από κάποια χλμ,όλα τα αμάξια θα χρειαστούν συμπλήρωμα...στάνταρ,αλλά αυτό που γίνεται για πχ με το Polo to Gti(και με άλλα),είναι πρωτάκουστο!!!!!Προσέξτε,είναι διαφορετικό το:Καίω λάδια,από το Καταναλώνω λάδια!!!!Τρανταχτό παράδειγμα,το Mazda RX-8(με τον ρότορα).Οι περισσότεροι,πιστεύουν πως ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙ...ΛΑΘΟΣ!!!!ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΛΑΔΙ,λόγω της φύσης του κινητήρα...πρέπει να καταναλώσει λάδι...!!Και το αναφέρει στο εγχειρίδιο του αμαξιού!!!δέ σου ρίχνει το "μπορεί να κάψει και ένα λίτρο στα 5Κ",που αναφέρουν οι περισσότεροι κατ/στές,για να καλύπτονται νομικώς!!!!

 

υγ..Για Golf to Gti ας πούμε,δέ μπορείς να πείς κάτι μεμπτό,γιατί ΔΕ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΤΙ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ κάτι μεμπτό!!!!

Edited by Touring the M3
Link to comment
Share on other sites

Ωραια ολα αυτα και ζημιες και το ενα και το αλλο συμφωνω μαζι σας και τι αμαξη να παμε να παρουμε did?γιατι εμενα προσωπικα εκτος απο golf  και το audi α3 δεν μαρεσει κανενα αλλο......(εχουμε φυγει εκτος θεματος)

Link to comment
Share on other sites

Πσατουκο οσο και να θες να εβλογισεις τα γενια σου,δεν προκειται να πεισεις ολους εκεινους που εχουνε δωσει ΤΑ ΛΕΦΤΑ σε πολλ/στες και καδενες χρονισμου.

Για πια αξιοπιστια μοτερ λες, οταν τα 1,4 16v 101ps απο το 2002 και μετα,στα 10 τα μισα ξεσκιζοτανε στο λαδι???

Μπας και ξεχασες τα πρωτα αουντι s3 (1.800 cc 20v με 210-2015ps) ποσο λαδι ρουφουσανε??

Οχι και πως τα 5αρια gti δεν κατεβαζανε τον αμπακο απο λαδι?

Ισως στα 100 αμαξια τα 10 να μην καιγανε λαδι και ουτε να βγαλανε πολες ζημιες,αυτο ομως δεν παει να πει οτι ειναι επιτυχυμενο ενα μοντελο!!

Να σου γνωρισω συναδελφο μου με πασατ 1.600 102ps μοντ 2000 που δεν θελει να ξαναδει vw στα ματια του??

Να πουμε για το 4αρι γκολφ τι βλαβες ειχε στα ηλεκτρικα και ποσα σαζμαν εκεινης της εποχης τα πειρε ο χαρος?? Απο εγκεφαλους μαλον δεν θυμασαι τι ειχε συμβει πριν απο 10 χρονια και λιγο παρπανω!!!!

Ενταξη μπορει να εχουμε καψουρα το αμαξι μας αλλα δεν παει να πει οτι δεν θα πρεπει να κατακρινουμε οσα στραβα εχει..

Οσο για τα vvti ναι,τα πρωτα μοντελα 2.000-2.002 τα μισα καιγανε λαδι,αλλα το 95% των περιπτωσεων το καληψε η εγκυηση(6 χρονια) με καινουργιο μοτερ.

Η vw καληψε τα μουτρα της μονο, απο την ξεφτιλα που επαθε.

Αραγε γιατι στο 7αρι καταργησανε την καδενα και βαλανε ιμαντα????????????????????????????????

Εγω θα περιμενω 1 με 1,5 χρονο να δω πως θα παει απο βλαβες το 7αρι και αν περασει τα τεστ θα χτυπησω ενα μεταχειρισμενο γιατι μου αρεσει.Αν ομως βγει και αυτο ζημιαρικο......... :sad:

Αληθεια δεν θα μπω στο τρυπακι αυτης της συζητησης.

Passat 1994 1.6,passat 1.6 1999,passat 1.6 2003,passat 1.8 2000,octavia 4 1.6 2001,octavia 5 2.0 tdi 2007.

Μετα απο ολα αυτα τα αμαξια που ειχε ο πατερας μου τα τελευταια 10 χρονια,αληθεια δεν θα δεχθω ποτε οτι τα vw της δεκατιας 2000 ηταν ζημιαρικα.

Μικροζημιες βγαλαν ολα,ενα γρυλλο,εναν πολλ/στη,και?τι ειναι να μην βγαλει?

Η κατρακυλα αρχισε απο τα tsi,εκει πιασαμε πατο.

Link to comment
Share on other sites

Οποίος σκέφτεται να αγοράσει το 7αρι το συνιστώ ανεπιφύλακτα και λάδι να καίει και ο ιμαντας να κοπεί και τα πορτοπαραθυρα να πεσουν

Γιατί για όσο καιρό θα δουλεύουν θα του προσφέρουν μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για την επιλογήτου έμπρακτα καθημερινά και κάτω απο οποιεσδήποτε συνθήκες συγκρητικα με αλλα της κατηγορίας C

Link to comment
Share on other sites

Αληθεια δεν θα μπω στο τρυπακι αυτης της συζητησης.

Passat 1994 1.6,passat 1.6 1999,passat 1.6 2003,passat 1.8 2000,octavia 4 1.6 2001,octavia 5 2.0 tdi 2007.

Μετα απο ολα αυτα τα αμαξια που ειχε ο πατερας μου τα τελευταια 10 χρονια,αληθεια δεν θα δεχθω ποτε οτι τα vw της δεκατιας 2000 ηταν ζημιαρικα.

Μικροζημιες βγαλαν ολα,ενα γρυλλο,εναν πολλ/στη,και?τι ειναι να μην βγαλει?

Η κατρακυλα αρχισε απο τα tsi,εκει πιασαμε πατο.

Βλεπω οτι τα αμαξια τα ειχε ο πατερας σου και οχι εσυ.Απο την αλλη το μοτερ σε ολλα αυτα τα αμαξια ειναι το ιδιο κλασικο 16αρι 8βαλβιδο σκυλι με διαφορες στα ηλεκτρικα συνοδα και μερικα ακομα μηχανικα.Αυτο το μοτερ δεν χαμπαριαζε τιποτα γιαττο και εχεις σχηματισει καλη εντυπωση για τα vw.

Η κατακρυλα να ξερεις οτι αρχισε απο το 1997 τοτε που κυκλοφορισε το golf4 εκανε την vw να ειναι η τελευταια σε αξιοπιστια.

Απο τοτε αρχισανε, σε ολοκληρο το group vw να βαρανε τα σασμαν,να βροντοκοπανε οι κρεμαργιερες,να ''αρπαζουνε'' φωτια οι εγκεφαλοι,τα παραθυρα να γινονται τσαντηρια,οι πολλ/σιαστες να ξεχνανε να κανουνε πραξεις και μετα το 2001-2002 με τις ηλεκτρικες πεταλουδες γκαζιου το παρτι οργιασε φιλε μου.

 

Την εποχη εκεινη αδερφε και μεχρι το 2009 βρεθεικα καλα χωμενος στην εμπορια αυτοκινητων και εφαγα στην μαπα πολες βλαβες απο τις παραπανω και το κοστος επισκευης τους ποναγε υπερβολικα ακομα και με τιμες χονδρικης..

 

Και να ξερεις οτι αν ποτε κλαταρει το μοτερ σου(ευχομαι σε 100χρονια απο τωρα) να κρατησεις τους εκκεντροφορους οπωσδηποτε γιατι πιανουνε καλα φραγκα.Ειναι απο τις καλητερες επιλογες σε οποιον θελει να βαλει μεγαλητερη τουρμπινα σε 1,8 20vt (150ps).........

Οποίος σκέφτεται να αγοράσει το 7αρι το συνιστώ ανεπιφύλακτα και λάδι να καίει και ο ιμαντας να κοπεί και τα πορτοπαραθυρα να πεσουν

Γιατί για όσο καιρό θα δουλεύουν θα του προσφέρουν μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για την επιλογήτου έμπρακτα καθημερινά και κάτω απο οποιεσδήποτε συνθήκες συγκρητικα με αλλα της κατηγορίας C

Λογικα θα εχουνε διορθωση πολλα απο τα σφαλματα του παρελθοντος στο 7αρι

Link to comment
Share on other sites

Η κατρακύλα της VW ξεκίνησε από τους TSI.Και ενώ όλοι περίμεναν να έχουν πρόβλημα με τουρμπίνες κ κομπρέσορες τα προβλήματα βγήκαν στις καδένες και στην μεγάλη κατανάλωση λαδιού.

όλες οι εταιρίες έχουν κάνει τις μ@λ@κίες τους στο θέμα τις αξιοπιστίας αλλά η VW καταβαραθρώθηκε εξαιτίας της τυποποιημένης παραγωγής της.όταν έχεις ένα μοτέρ και μπαίνει σε 50 πλατφόρμες και προκύπτουν τα ίδια προβλήματα παντού είναι πολύ χειρότερο από ένα κακό μοτέρ που έχει μπεί μόνο σε ένα μοντέλο

Για την αξιοπιστία της VW την δεκαετία του 90 δεν τίθεται θέμα.

Link to comment
Share on other sites

 

Εγω θα περιμενω 1 με 1,5 χρονο να δω πως θα παει απο βλαβες το 7αρι και αν περασει τα τεστ θα χτυπησω ενα μεταχειρισμενο γιατι μου αρεσει.Αν ομως βγει και αυτο ζημιαρικο......... :sad:

Ήδη έχει περάσει ένας χρόνος και 8 μήνες απο τότε που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα το 7αρι εκτός και αν εννοείς ακόμα ενάμιση χρόνο απο τώρα οπότε μάλλον θα έχει βγει μάλλον και το 8αρι.

Παντως μέχρι τώρα το αμάξι ειναι αστέρι και έχει μηδέν βλάβες και προβλήματα. Οπότε "κτυπά" ενα μεταχειρισμένο τώρα και ΑΠΟΛΑΥΣΕ το.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι το έχετε παρατραβήξει εδώ μέσα με την καραμέλα ότι πριν τους tsi κινητήρες η VW ήταν το πρότυπο αξιοπιστίας και μετά τους tsi το χάος, ανατινάξεις, καίει 10 λίτρα λάδι στα 50 χλμ.

Έχω δει από κοντά (ο ίδιος, όχι ο πατέρας μου ή ο παπούς μου) την επική "αξιοπιστία" και των 8βάλβιδων vw που ναι μεν λειτουργούν ακόμα (όχι όλα :crazy: ) αλλά έχει χρειαστεί να αλλάξεις ότι εξάρτημα,τρόμπα,μαρκουτσάκι,επαφή υπάρχει και δεν υπάρχει (τα ίδια και για fsi).

Edited by aga
Link to comment
Share on other sites

Ολο ακουω οτι οι ΤSI καινε λαδια τα golf αλλαζουν καδενες το ενα μετα το αλλο και ρωτω....ποιο κωλοαμαξο δεν εχει προβληματα?αν δηλαδη γυριζατε το χρονο πισω τι θα αγοραζατε?μηπως ιαπωνικους κουβαδες δηθεν τερατα αξιοπιστιας?  

Link to comment
Share on other sites

Τελικα το νεο tsi καμια σχεση με το παλιο απέτυχε να κανει το μπαμ με τον ανταγωνισμό αφηςα λιγο καιρο να δω πως θα πάει αλλα δεν ... Εν αντίθεση το tdi ποιο μάχιμο ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικα το νεο tsi καμια σχεση με το παλιο απέτυχε να κανει το μπαμ με τον ανταγωνισμό αφηςα λιγο καιρο να δω πως θα πάει αλλα δεν ... Εν αντίθεση το tdi ποιο μάχιμο ...

Αλλαξε και η αγορα!

Εχει αλλη κατευθυνση πλεον..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ήδη έχει περάσει ένας χρόνος και 8 μήνες απο τότε που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα το 7αρι εκτός και αν εννοείς ακόμα ενάμιση χρόνο απο τώρα οπότε μάλλον θα έχει βγει μάλλον και το 8αρι.

Παντως μέχρι τώρα το αμάξι ειναι αστέρι και έχει μηδέν βλάβες και προβλήματα. Οπότε "κτυπά" ενα μεταχειρισμένο τώρα και ΑΠΟΛΑΥΣΕ το.

Δεν φθανουνε τα φραγκα για καινουργιο οποτε σε κανενα χρονο αν το 7αρι βγει αξιοπιστο θα ψαξω για κανενα καλο 3 ετων max.

Aν τα οικονομικα τοτε ειναι και λιγο καλητερα ισως παω και για καινουργιο,αν και δεν το βλεπω.

 

Τοτε θα πουλισω ενα απο τα 2 αμαξια που υπαρχουνε τωρα, η' το 5αρι fsi 1.400  η' το focus ii  και αναλογα το ποσο που θα εχω  θα πραξω.

Link to comment
Share on other sites

Guest black gt

και τα γιαπωνεζικα χαλια ειναι μερικα,πχ suzuki jimny μιας και το εχουμε απο καινουριο εχει τρελαθει στις βλαβες,και τσιμπαει λαδι, ειναι κ η παριδα φιλος μου εχει απο 2006 tsi 140hp  και δεν και σταγονα καθε μερα 55χλμ κανει καδενα τπτ μαμισιο, 187.000 χλμ και το οδηγησα μια χαρα παει,2 φορες σκαστρα και ν75

Link to comment
Share on other sites

Ολο ακουω οτι οι ΤSI καινε λαδια τα golf αλλαζουν καδενες το ενα μετα το αλλο και ρωτω....ποιο κωλοαμαξο δεν εχει προβληματα?αν δηλαδη γυριζατε το χρονο πισω τι θα αγοραζατε?μηπως ιαπωνικους κουβαδες δηθεν τερατα αξιοπιστιας?  

Είσαι λίγο υπερβολικός.....καλό είναι να μήν φτάνουμε στα άκρα!!Και να είσαι σίγουρος,πως υπάρχουν δύο-τρία Ιαπωνικά "κωλ'άμαξα",που όχι μόνο είναι"τέρατα" αξιοπιστίας,αλλά απέχουν πολύ από τον χαρ/ρισμό "κουβάδες"!!!

  υγ.προσωπικά,πάντα κοιτάζω να οδηγώ κάποιο αμάξι και μετά να λέω τη γνώμη μου...πολλές φορές,παρασυρόμαστε από γνώμες άλλων,forums,αυτοκινητικό Τύπο(περισσότερο) κλπ....και αναφερόμαστε σε "κουβάδες".."βάρκες"...σαπάκια κ.α,αλλά στην ουσία είμαστε ανίδεοι...... :pardon:

Edited by Touring the M3
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι καθαρα οικονομικο... γιαυτο δεν πωλουνται ....οχι επειδη δεν ειναι καλα. Οτι καλυτερο ειναι . Απλα... με τις καταστασεις που ζουμε για να πεταξεις 24 χιλιαρικα στο δρομο ειται πρεπει να εχεις άλλα 50 για καβατζα ...είται να εισαι τρελός ειται απλά να έχεις αγνοια φόβου είται εισαι απο τους τυχερους που βγαζουν πάνω απο 1600 το μήνα και τσιμπησεις κανα δανειακι. 

Link to comment
Share on other sites

Έχει βάλει κανείς τη μεμβράνη στο μπροστά παρμπρίζ ? Με ενδιαφέρει αν επηρεάζει την ορατότητα. Στη LLumar βέβαια μου είπαν ότι είναι διάφανη και δεν ενοχλεί καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

Έχει βάλει κανείς τη μεμβράνη στο μπροστά παρμπρίζ ? Με ενδιαφέρει αν επηρεάζει την ορατότητα. Στη LLumar βέβαια μου είπαν ότι είναι διάφανη και δεν ενοχλεί καθόλου.

Προσωπική άποψη θα έλεγα ότι είναι και επικίνδυνη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.