Jump to content
alekos9

Golf 7 Tsi- Υποψήφιος αγοραστής μεταχειρισμένου [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

εγω δε καταλαβα τι ρωτας ακριβως :sorry:

Δεν ρωτησα κατι.εισα ολα τα θεματα περι android auto και mirrorlink και ειπα οτι θα ηταν λιγκ πιο ξεκαθαρο αν γινοταν ενα βιντεο απο καποιον που να δειχνει την ολη διαδικασια.

Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο μενα.

Κατοχος ενος πολυ ομορφου  :acute: vw golf mk7 r-line 1.4tsi 150ps.

Εχθες το πηρα στα χερια μου.Πρωτη εντυπωση φανταστικη. τα ερωτηματα μου ειναι τα εξης:

 

1. τα χιλιομετρα τα οποια ειχε το αυτοκινητο ηταν 20 οταν πρωτομπηκα,οκ ξερω το τεσταρουν και τα λοιπα...αλλα ""20"" ??τα δικα σας ειχαν τοσα?

2. ακουσε μεχρι και η γυναικα μου εναν τριγμο η κοπανιματακι πισω η στον αξονα η καπου στο πορτ μπαγκαζ οταν πεφτεις σε ψηλοανωμαλη ασφαλτο.σαν να εχεις αφησει κατι και να χτυπαει.,δεν μπορω να το εξηγισω αλλιως.εψαξα λιγο και ειδα οτι καποιος ειχε αναφερει κατι παρομοιο στο εξωτερικο.και του ειπαν οτι ειναι ετσι ολα τα mk7.

Θα ηθελα τη γνωμη σας!

 

Ευχαριστω!!

1. Το δικό μου είχε 11 χιλ.

2. Ο θόρυβος είναι από την πίσω multi-Link ανάρτηση, και ειδικότερα από τα αμορτισέρ (της Sachs) που τοποθετεί η VW (για περισσότερες λεπτομέρειες δες σ' αυτό το τόπικ του φόρουμ & πως λύθηκε το θέμα από έναν Άγγλο με GTI (τοποθετώντας Bilstein): http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=60164).

Το γεγονός ότι ο θόρυβος φαίνεται να είναι από τα αμορτισερ & όχι από αυτήν καθ' εαυτήν την ανάρτηση, είναι καλό νέο (διότι αντικαθίστανται σχετικά εύκολα), το δυσάρεστο είναι ότι ενώ η VW το γνωρίζει από το 2013(!!), ακόμη και το δικό σου (προφανώς προδιαγραφών 2016) εξακολουθεί να έχει το ίδιο πρόβλημα...

Edited by Gemini
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς η αντίδραση της VW είναι πιο αργή κι από αυτή του ελληνικού δημοσίου.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να τονίσω το θεμα της ηχομόνωσης της καμπίνας και του θορύβου του κινητηρα . Ο κινητήρας ειναι τοσο αθόρυβος που χτες που ηταν μεσα μια φιλη μου νομιζε οτι ηταν σβηστό το αμαξι!!

Και δυο αλλοι που μπηκαν μεσα , εξεπλάγησαν επισης σχετικα με αυτο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Να τονίσω το θεμα της ηχομόνωσης της καμπίνας και του θορύβου του κινητηρα . Ο κινητήρας ειναι τοσο αθόρυβος που χτες που ηταν μεσα μια φιλη μου νομιζε οτι ηταν σβηστό το αμαξι!!

Και δυο αλλοι που μπηκαν μεσα , εξεπλάγησαν επισης σχετικα με αυτο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Τη μου θύμισες τώρα, παλιές εποχές.  

 

Αυτά είναι τα καλά της βενζίνης !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Να τονίσω το θεμα της ηχομόνωσης της καμπίνας και του θορύβου του κινητηρα . Ο κινητήρας ειναι τοσο αθόρυβος που χτες που ηταν μεσα μια φιλη μου νομιζε οτι ηταν σβηστό το αμαξι!!

Και δυο αλλοι που μπηκαν μεσα , εξεπλάγησαν επισης σχετικα με αυτο.

 

 

Ετσι ακριβως ειναι!

 

Απο μια αλλη οπτικη ομως , μεταξυ σοβαρου κι αστειου, αυτο ειναι..."προβλημα".. Κυριως  σε συνδιασμο με το DSG και το Keyless.. Π.Χ. Πολλες φορες ακομα και τωρα, δεν ειμαι σιγουρος αν ο κινητηρας ειναι σε λειτουργια ή οχι.. Με αποτελεσμα οταν παρκαρω ενω εχει σβησει παταω το start/stop και ξανααναβω τον κινητηρα.. Κι αλλες φορες ενω ειναι αναμμενος βγαινω απο το αυτοκινητο... (2-3 φορες εχω βγει απο το αυτοκινητο και προσπαθω να το κλειδωσω ενω ειναι αναμμενο...  :p  )

 

Φυσικα το .."μπερδεμα" συνηθως οφειλεται στο γεγονος οτι οταν βαλεις το λεβιε στη θεση "P" parking και ανοιξεις τη πορτα υπο προυποθεσεις ο κινητηρας σβηνει μονος του.. Επισης παραλειπω να κοιταξω μερικες φορες το ταμπλο οπου φαινεται ξεκαθαρα αν ο κινητηρας δουλευει ή οχι...

 

Ολα τα παραπανω σε συνδυασμο με το ποσο αθορυβος ειναι ο κινητηρας ειδικα στο ρελαντι δημιουργουν τις παραπανω ...καταστασεις..

Link to comment
Share on other sites

Οντως φαινεται "προβλημα" οπως ειπες κι εσυ μεταξυ σοβαρού και αστείου σ αυτη την περιπτωση.

Εγω με το start/stop ειχα θεμα στην αρχη,ισως το χω ξαναγραψει. Ειχα ξεχασει να το απενεργοποίησω , ο κινητήρας έσβηνε κ εγω πιστευα οτι εσβησε "τελειως" , οποτε το σβηνα με το κλειδι και το ξανααναβα και να λεω μα γιατι μου σβήνει :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οντως φαινεται "προβλημα" οπως ειπες κι εσυ μεταξυ σοβαρού και αστείου σ αυτη την περιπτωση.

Εγω με το start/stop ειχα θεμα στην αρχη,ισως το χω ξαναγραψει. Ειχα ξεχασει να το απενεργοποίησω , ο κινητήρας έσβηνε κ εγω πιστευα οτι εσβησε "τελειως" , οποτε το σβηνα με το κλειδι και το ξανααναβα και να λεω μα γιατι μου σβήνει :p

 

Αυτα ειναι τα..."καλα" της τεχνολογίας... ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εντωμεταξύ, σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε, όσοι έχουν μηχανικό κιβώτιο, αν σας σβήσει, με απότομο σήκωμα του συμπλέκτη για παράδειγμα, μόλις τον πατήσετε ξανά παίρνει μόνο του μπρος ξανά. Είναι επέκταση του Start/Stop. Μου το είχε πει φίλος με Polo πιο παλιά, αλλά σήμερα το θυμήθηκα κ είπα να το δοκιμάσω.... Περιττό να πω ότι πόνεσε λίγο η καρδιά μου όταν το δοκίμασα... :p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γιατί πόνεσε η καρδιά σου..;

Γιατι οπως λεει το αφησε να σβησει απο μονο του χωρις να πατησει συμπλεκτη και λογικα θα "αγκομαχησε.." λιγο το μοτερ..

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς! Με κάλυψε ο απόλυτα ο Πέτρος! Μου είναι επώδυνο να το ακούω να ρετάρει κ να "ψοφάει" :'( Το Start/Stop το έχω σχεδόν πάντα απενεργοποιημένο, οπότε νομίζω ότι και τότε δεν θα το είχα ενεργό... Μην με κάνετε να το δοκιμάσω ξανά... :p 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το Start/Stop το έχω σχεδόν πάντα απενεργοποιημένο, οπότε νομίζω ότι και τότε δεν θα το είχα ενεργό...

 

Εγω παλι το εχω παντα στο "ON".. Με εχει βολεψει απιστευτα!! (ισως επειδη ειναι σε συνδυασμο με το DSG).. Οχι πως δεν μου πηρε καιρο για να το μαθω ...

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς! Με κάλυψε ο απόλυτα ο Πέτρος! Μου είναι επώδυνο να το ακούω να ρετάρει κ να "ψοφάει" :'( Το Start/Stop το έχω σχεδόν πάντα απενεργοποιημένο, οπότε νομίζω ότι και τότε δεν θα το είχα ενεργό... Μην με κάνετε να το δοκιμάσω ξανά... :p

 

Ερώτηση: Μιάς κι εγώ μόνιμα το απενεργοποιώ το Start/Stop, αλλά κάθε φορά πρέπει να πατάω το αντίστοιχο κουμπί, υπάρχει μήπως τρόπος να μείνει μονίμως απενεργοποιημένο; (όχι γιατί βαριέμαι να το πατάω, αλλά διότι πάτα-πάτα... θα χαλάσει...)

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση: Μιάς κι εγώ μόνιμα το απενεργοποιώ το Start/Stop, αλλά κάθε φορά πρέπει να πατάω το αντίστοιχο κουμπί, υπάρχει μήπως τρόπος να μείνει μονίμως απενεργοποιημένο; (όχι γιατί βαριέμαι να το πατάω, αλλά διότι πάτα-πάτα... θα χαλάσει...)

Νομιζω γινεται αλλα με προγραματισμο μεσω VSDS. Δες εδω

Edited by pettros
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λέει ο Πέτρος, με Vag Com αλλάζεις αν θυμάμαι τη μέγιστη θερμοκρασία στην οποία λειτουργία σε -50 και στην ουσία δεν εκπληρωνονται ποτέ οι παράμετροι για να σβήσει. Εγώ το απενεργοποιώ πρώτον επειδή τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνω σε Εγνατία, οπότε μου είναι άχρηστο να σβήσει μια φορά όταν σταματάω στα διόδια για πέντε δευτερόλεπτα που μου παίρνει να πληρώσω καθώς επίσης κ επειδή κινουμαι σε μικρές πόλεις, χωρίς κίνηση κ φανάρια, σταματάω μόνο πριν βάλω το αμάξι στο γκαράζ για να ανοίξω τη πόρτα, οπότε κ επίσης κάνει κακό παρά καλό... Όταν μπλεξω σε κίνηση με φανάρια τα οποία διαρκούν πολύ το αφήνω ενεργοποιημένο...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λέει ο Πέτρος, με Vag Com αλλάζεις αν θυμάμαι τη μέγιστη θερμοκρασία στην οποία λειτουργία σε -50 και στην ουσία δεν εκπληρωνονται ποτέ οι παράμετροι για να σβήσει. Εγώ το απενεργοποιώ πρώτον επειδή τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνω σε Εγνατία, οπότε μου είναι άχρηστο να σβήσει μια φορά όταν σταματάω στα διόδια για πέντε δευτερόλεπτα που μου παίρνει να πληρώσω καθώς επίσης κ επειδή κινουμαι σε μικρές πόλεις, χωρίς κίνηση κ φανάρια, σταματάω μόνο πριν βάλω το αμάξι στο γκαράζ για να ανοίξω τη πόρτα, οπότε κ επίσης κάνει κακό παρά καλό... Όταν μπλεξω σε κίνηση με φανάρια τα οποία διαρκούν πολύ το αφήνω ενεργοποιημένο...

& εγώ το απενεργοποιώ κάθε φορά (αν & το ξεχνώ μερικές φορές), διότι σβήνει στις διασταυρώσεις, όταν έστω & για 1 δευτερόλεπτο σταματώ για να ελέγξω την κίνηση και θέλω να ξεκινήσω αμέσως, & με αφήνει ξεκρέμαστο μέχρι να ξαναπάρει. Δεν συζητώ για τις φθορές σε μπαταρία και μίζα με τα σβύσε-άναψε...

Ευχαριστώ pettros & faniaros για τη λύση, αν και δεν θέλω να είναι μόνιμα απενεργοποιημένο.

Από την αγορά του G7 με απασχολούσε λίγο ο τρόπος να είναι εξαρχής off το Start/Stop, αλλά να μπορείς να το ενεργοποιείς πατώντας το κουμπί...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Gemini και εγώ αυτό θα ήθελα, να είναι ανενεργό και να το ενεργοποιώ εγώ με το πάτημα του κουμπιού, ή έστω να "θυμάται" τη τελευταία ρύθμιση και όχι να γυρίζει πάντα στο ενεργό κάθε φορά που ξεκινάω το αμάξι. Ελπίζω στο μέλλον να βγει αναβάθμιση γι'αυτό, όπως είχε γίνει με το Auto Hold στο Tiguan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσω ότι το auto hold σε συνδυασμό με το start stop σε χειροκίνητο κιβώτιο είναι λίγο μπελάς..;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όχι, καθόλου! Γιατί το λες αυτό? Ίσα ίσα που έχεις καλύτερο έλεγχο για το αν θα σβήσει το αυτοκίνητο κρατώντας πατημένο το συμπλέκτη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.