pettros Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 2 hours ago, Gemini said: Δεν το ήξερα οτι έχει σχέση με τη δύναμη στο πεντάλ. Θα το δοκιμάσω, αν & έχω λίγο ...βαρύ πόδι. Ελπίζω να μην είναι τόσο ευαίσθητο, διότι στην καθημερινότητα είναι λίγο δύσκολο να θυμάσαι να είσαι ελαφροπάτητος... Ναι θέλει εξοικείωση αλλά μόλις το συνηθίσεις θα δεις πόσο πρακτικό είναι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursus Posted March 2, 2016 Report Share Posted March 2, 2016 Επανέρχομαι με ομορφα νεα Το αμαξι συμπλήρωσε τα πρωτα 1000χλμ. Στρώνεται , και θα συνεχιστει αυτο μεχρι τα 2.500 σιγουρα. Σημερα σημειώθηκε ιστορικο χαμηλο ( ) στην καταναλωση. Βουλιαγμενης προς Γλυφαδα το καντράν εδειξε 5.5 με 4η και 2000 στροφες. Φυσικα πηγαινα χαλαρα αλλα στο παρελθον σε αντιστοιχη περιπτωση τετοιο νουμερο δεν ειχα δει. Στον γυρισμο Βουλιαγμενης παλι, με περισσοτερο γκαζι , 6.1 Περιμενω οσο περνανε τα χλμ η καταναλωση να μειωθεί κ αλλο ή να σταθεροποιηθεί σ ενα χαμηλο επιπεδο. *αναφερομαι παντα σ αυτο που δειχνει η οθονη. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 5 hours ago, Ursus said: Περιμενω οσο περνανε τα χλμ η καταναλωση να μειωθεί κ αλλο ή να σταθεροποιηθεί σ ενα χαμηλο επιπεδο. *αναφερομαι παντα σ αυτο που δειχνει η οθονη. Sent from my iPhone using Tapatalk Αυτό ισχύει, μέχρι τις 10.000 περίπου θα γίνεται όλο κ καλύτερη κ κάπου εκεί θα σταθεροποιηθεί. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemini Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 (edited) 20 hours ago, Ursus said: Επανέρχομαι με ομορφα νεα Το αμαξι συμπλήρωσε τα πρωτα 1000χλμ. Στρώνεται , και θα συνεχιστει αυτο μεχρι τα 2.500 σιγουρα. Σημερα σημειώθηκε ιστορικο χαμηλο ( ) στην καταναλωση. Βουλιαγμενης προς Γλυφαδα το καντράν εδειξε 5.5 με 4η και 2000 στροφες. Φυσικα πηγαινα χαλαρα αλλα στο παρελθον σε αντιστοιχη περιπτωση τετοιο νουμερο δεν ειχα δει. Στον γυρισμο Βουλιαγμενης παλι, με περισσοτερο γκαζι , 6.1 Περιμενω οσο περνανε τα χλμ η καταναλωση να μειωθεί κ αλλο ή να σταθεροποιηθεί σ ενα χαμηλο επιπεδο. *αναφερομαι παντα σ αυτο που δειχνει η οθονη. Sent from my iPhone using Tapatalk Στα 11.000 χιλ. περίπου, με 2 άτομα και πολλές αποσκευές (ακόμη και μέσα στην καμπίνα), κίνηση κυρίως σε Εθνική Οδό (χωρίς ανηφόρες), με μ.ω.τ. 110 χιλ./ώρα (από 100-120) με 7η και 1.800 rpm, με προσοχή στο γκάζι (αργές επιταχύνσεις) και λίγη κίνηση στο δρόμο (ώστε να μπορώ να προσπερνώ χαλαρά, χωρίς να γίνομαι κινητό εμπόδιο στο δρόμο) είχα μέση κατανάλωση 5,8 lit/100km σε διαδρομή περίπου 90 χιλ. (Θεσ/κη -Βέροια). Θα ήταν και καλύτερη, αλλά μέχρι να βγω από Θεσσαλονίκη (ξεκίνα-σταμάτα) και στον Περιφερειακό (ανηφόρες), πήγαινα λίγο σβέλτα και δεν πρόσεχα καθόλου. Η ήσυχη οδήγηση άρχισε προς το τέλος του εσωτερικού Περιφερειακού (μετά τη διασταύρωση Ωραιοκάστρου). Η συνολική αυτονομία που μου έδειχε στην οθόνη (από τον ανεφοδιασμό, είχα κάνει 222 χιλ, πάλι σε Εθνική Οδό, πηγαίνοντας Θεσ/κη), εάν μπορούσα να κινούμαι με αυτόν τον ρυθμό, ήταν άλλα 610 620 χιλ., δηλ. συνολικά 832 χιλ.(!!) με ένα γέμισμα. Παλιά έβλεπες τέτοιες αυτονομίες μόνο σε diesel... Edited March 3, 2016 by Gemini 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Να μην μιλήσουμε εμείς οι ντιζελάδες για αυτονομία (1200 χλμ μέσα στον χειμώνα) :-P Πέρα από τη πλάκα, παρά πολύ καλά τα νούμερα σας παιδιά! Μαργαρίτα, όπως σου είπαν, μέχρι τα 10-15 χιλιάδες θα βελτιώνεται η κατανάλωση σου. Gemini, φαντάζομαι αρκετά μεγάλο μέρος της διαδρομής το έκανες με δύο κυλίνδρους, ε? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Από τα 440km τα 170km ήταν στην εθνική και τα 270 εντός πόλης με κίνηση. P.S. Τα 13,3 l/100km είναι βενζίνη και είναι εικονικά καθώς αφορούν στο ξεκίνημα που κάνει μερικά sec μέχρι να το γυρίσει σε CNG κάποιες φορές. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettros Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Πολυ καλες οι καταναλωσεις για βενζινη. Κι εγω σε προσφατη διαδρομη σε εθνικη με μεσο ορο 100 χλ/ωρα ημουν στα 5.5 λιτρα. Και εχω κατω απο 5.000 χλμ. ακομα οποτε ευελπιστω σε ακομα καλυτερα νουμερα! Ο φιλος ο Alej προφανως ανεβασε τη φωτογραφια για να ζηλεψουμε με το Ελληνικα μενου... Ευτυχως που ειμαστε "αγγλομαθεις.." Πλακα πλακα μηπως εχει καποιος κατι νεοτερο σχετικα με αναμενομενη αναβαθμιση για τα δικα μας που να περιλαμβανει Ελληνικα?? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 φίλε pettro 1. Οι δικές μου καταναλώσεις αφορούν στο φυσικό αέριο 2. Τι εννοείς για τα ελληνικά; Έτσι δεν είναι σε όλους; Αν όχι, από τη στιγμή που έχουν βγει ήδη μοντέλα με ελληνικά - όπως π.χ. το δικό μου -λογικά και η αναβάθμιση των υφιστάμενων θα πρέπει να είναι έτοιμη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettros Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 24 minutes ago, alej said: φίλε pettro 1. Οι δικές μου καταναλώσεις αφορούν στο φυσικό αέριο 2. Τι εννοείς για τα ελληνικά; Έτσι δεν είναι σε όλους; Αν όχι, από τη στιγμή που έχουν βγει ήδη μοντέλα με ελληνικά - όπως π.χ. το δικό μου -λογικά και η αναβάθμιση των υφιστάμενων θα πρέπει να είναι έτοιμη. Το ξερω οτι εχεις φυσικο αεριο.. Φαινεται αλλωστε στην οθονη. Απ' οσο ξερω Ελληνικα εχουν τα αυτοκινητα προδιαγραφων 20016 και συγκεκριμενα αυτα που κατασκευαστηκαν μετα τον Ιουνιο του 2015. Εμενα εχει κατασκευαστει αρχες Μαιου οποτε ειμαι με Αγγλικα που ΟΚ δεν ειναι προβλημα αλλα και δυστυχως και με την οθονη των 5.8 ιντσων και οχι των 6.5 με το car link... Στο προφορικο με ειχαν ενημερωσει απο την αντιπροσωπεια οτι και τα δικα μας θα παρουν αναβαθμιση software με Ελληνικα.. Αλλα μεχρι τωρα δεν εχω καποια ενημερωση.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursus Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Φανταζόμουν οτι οσο περνανε τα χλμ θα ναι καλυτερα αλλα δε περιμενα και για 10+! Ας ειναι θα φτασουμε κι εκει Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Χαχαχα Μαργαρίτα, τι να πω κ εγώ που πρέπει να περάσω τις 20-30 χιλιάδες.. :-P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursus Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Χαχαχα ειναι αυτο που λενε... Υπαρχουν και χειροτερα Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Αυτό ακριβώς! Δεν θα καταλάβεις καν πόσο γρήγορα θα περάσουν τα χιλιόμετρα! Ήδη εγώ βρίσκομαι στα 12.000 μετά από σχεδόν 9 μήνες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemini Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 6 hours ago, alej said: φίλε pettro 1. Οι δικές μου καταναλώσεις αφορούν στο φυσικό αέριο 2. Τι εννοείς για τα ελληνικά; Έτσι δεν είναι σε όλους; Αν όχι, από τη στιγμή που έχουν βγει ήδη μοντέλα με ελληνικά - όπως π.χ. το δικό μου -λογικά και η αναβάθμιση των υφιστάμενων θα πρέπει να είναι έτοιμη. 2. Τα προδιαγραφών 2015 δεν έχουν Ελληνικά, μέχρι σήμερα τουλάχιστον... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemini Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 7 hours ago, faniaros said: Να μην μιλήσουμε εμείς οι ντιζελάδες για αυτονομία (1200 χλμ μέσα στον χειμώνα) :-P Πέρα από τη πλάκα, παρά πολύ καλά τα νούμερα σας παιδιά! Μαργαρίτα, όπως σου είπαν, μέχρι τα 10-15 χιλιάδες θα βελτιώνεται η κατανάλωση σου. Gemini, φαντάζομαι αρκετά μεγάλο μέρος της διαδρομής το έκανες με δύο κυλίνδρους, ε? Όχι, το ACT δεν μένει ενεργοποιημένο για τοσο μεγάλες αποστάσεις, προφανώς διότι στα 100 χαω η αντίσταση του αέρα είναι μεγάλη. Το ACT -τις περισσότερες φορές- σε τέτοιες ταχύτητες ενεργοποιείται όταν "πιάσεις" ταχύτητα και "χαλαρώσεις" την πίεση στο πεντάλ, ώστε απλά να διατηρείς την ταχύτητά σου, αλλά απενεργοποιείται σχετικά εύκολα μόλις πιέσεις έστω και λίγο παραπάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Ενδιαφέρον, γιατί αν θυμάμαι καλά έλεγαν ότι το ACT δουλεύει με ταχύτητες μέχρι 130-140 και όταν η απαιτούμενη ισχύς είναι κάτω από 40% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettros Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 24 minutes ago, faniaros said: Ενδιαφέρον, γιατί αν θυμάμαι καλά έλεγαν ότι το ACT δουλεύει με ταχύτητες μέχρι 130-140 και όταν η απαιτούμενη ισχύς είναι κάτω από 40% Ισως και να ειναι ετσι απλα κι εγω θα συμφωνησω σε γενικες γραμμες με την περιγραφη του Gemini. Οντως εχει να κανει πε πολλους παραγοντες οπως ο αερας, αλλα και η κληση του οδοστρωματος (ανηφορα-κατηφορα) κ.α. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Φαίνεται δηλαδή ότι το σύστημα χρειάζεται "ιδανικές" συνθήκες για να λειτουργεί σε υψηλότερες ταχύτητες... Πάντως είναι πολύ αξιόλογα τα νούμερα κατανάλωσής σας, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι είναι πολύ περιορισμένος ο χρόνος λειτουργίας του act Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Να βάζετε το cruise control. Πετυχαίνει εντυπωσιακά νούμερα στην κατανάλωση και είναι και πολύ άνετο! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 Εγώ πλέον στα 27000 km με στρωμένο πλέον κινητήρα, άνετα στα 5 lt/100 km τον χειμώνα και λίγο παρακάτω το καλοκαίρι. Σε κάνα εξάμηνο που θα αλλάξω και λάστιχα με κανένα καλύτερο σε κατανάλωση από τα bridgestone, ελπίζω και καλύτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 1 hour ago, alej said: Να βάζετε το cruise control. Πετυχαίνει εντυπωσιακά νούμερα στην κατανάλωση και είναι και πολύ άνετο! Sent from my iPhone using Tapatalk Συμφωνώ απόλυτα. Το πιο εντυπωσιακό είναι ο συνδυασμός cc+DSG π.χ. στα διόδια στην εθνική, έχεις από πριν cc ενεργοποιημένο στα 140km/h, πατάς φρένο πλησιάζοντας τα διόδια οπότε απενεργοποιείται, κ αφού πληρώσεις ξαναπατάς το κουμπάκι να ενεργοποιηθεί αλλά μιας κ έχει κρατήσει την σεταρισμένη ταχύτητα από πριν επιταχύνει πολύ γρήγορα αλλάζοντας ταχύτητες μόνο του, κ με αρκετό γκάζι παρακαλώ, μέχρι να φτάσει την ταχύτητα που είχες ορίσει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 Συμφωνώ απόλυτα. Το πιο εντυπωσιακό είναι ο συνδυασμός cc+DSG π.χ. στα διόδια στην εθνική, έχεις από πριν cc ενεργοποιημένο στα 140km/h, πατάς φρένο πλησιάζοντας τα διόδια οπότε απενεργοποιείται, κ αφού πληρώσεις ξαναπατάς το κουμπάκι να ενεργοποιηθεί αλλά μιας κ έχει κρατήσει την σεταρισμένη ταχύτητα από πριν επιταχύνει πολύ γρήγορα αλλάζοντας ταχύτητες μόνο του, κ με αρκετό γκάζι παρακαλώ, μέχρι να φτάσει την ταχύτητα που είχες ορίσει. Όποτε αυτό δεν είναι οικονομικό. Στα του CC είναι μια ευκολία αλλά σίγουρα δεν είναι το πιο οικονομικό. Ποτέ δεν είχα τις καλύτερες καταναλώσεις με το CC καθώς ο ίδιος μπορείς να προσαρμόσεις την ταχύτητα αντίστοιχα με τις συνθήκες. Sent from my iPad using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 31 minutes ago, SkyNet said: Όποτε αυτό δεν είναι οικονομικό. Στα του CC είναι μια ευκολία αλλά σίγουρα δεν είναι το πιο οικονομικό. Ποτέ δεν είχα τις καλύτερες καταναλώσεις με το CC καθώς ο ίδιος μπορείς να προσαρμόσεις την ταχύτητα αντίστοιχα με τις συνθήκες. Sent from my iPad using Tapatalk Αυτό που περιέγραψα σίγουρα δεν είναι οικονομικό, μιας κ η επιτάχυνση πρέπει να είναι ομαλή κ να μένουμε σε χαμηλές σχέσεις όσο το δυνατόν λιγότερο, αλλά είναι μια ιδιότητα τουλάχιστον για μένα εντυπωσιακή. Για να μιλήσουμε για το οικονομικό μέρος, το cc είναι πολύ οικονομικό σε μακρινές διαδρομές όπου μπορεί κ μας διατηρεί σταθερά μια οικονομική ταχύτητα (γύρω στα 80km/h). Αν χρησιμοποιήσουμε το πόδι μας είναι αρκετά πιο δύσκολο κ κουραστικό γιατί άθελά μας μια επιταχύνουμε-μια επιβραδύνουμε κ αυτά τα μικρο-σκαμπανεβάσματα επηρεάζουν την κατανάλωση. Προσωπικά σε όλα τα ταξίδια μου χρησιμοποιώ μόνο cc, όπως κ στην αττική/εθνική οδό όταν δεν έχει ιδιαίτερη κίνηση κ δεν βιάζομαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 Το CC είναι πάντα πιο οικονομικό ακόμα και στην περίπτωση που περιέγραψε η queen. Δεν επιταχύνει με τέρμα γκάζι αλλά με τον βέλτιστο τρόπο. Αυτό που περιέγραψε επίσης που ο οδηγός ανοίγει-αφήνει γκάζι είναι το χειρότερο για την κατανάλωση. Εγώ με το CC είδα καταναλώσεις που δεν μπορούσα να πετύχω μόνος μου. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fovos Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 εγω δεν το εχω χρησιμοποιησει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...