Jump to content
alekos9

Golf 7 Tsi- Υποψήφιος αγοραστής μεταχειρισμένου [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

2 hours ago, Gemini said:

:phew: Δεν το ήξερα οτι έχει σχέση με τη δύναμη στο πεντάλ. Θα το δοκιμάσω, αν & έχω λίγο ...βαρύ πόδι.

Ελπίζω να μην είναι τόσο ευαίσθητο, διότι στην καθημερινότητα είναι λίγο δύσκολο να θυμάσαι να είσαι ελαφροπάτητος...

Ναι θέλει εξοικείωση  αλλά μόλις το συνηθίσεις θα δεις πόσο πρακτικό είναι! 

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι με ομορφα νεα

Το αμαξι συμπλήρωσε τα πρωτα 1000χλμ. Στρώνεται , και θα συνεχιστει αυτο μεχρι τα 2.500 σιγουρα.

Σημερα σημειώθηκε ιστορικο χαμηλο ( :p ) στην καταναλωση. Βουλιαγμενης προς Γλυφαδα το καντράν εδειξε 5.5 με 4η και 2000 στροφες. Φυσικα πηγαινα χαλαρα αλλα στο παρελθον σε αντιστοιχη περιπτωση τετοιο νουμερο δεν ειχα δει.

Στον γυρισμο Βουλιαγμενης παλι, με περισσοτερο γκαζι , 6.1

Περιμενω οσο περνανε τα χλμ η καταναλωση να μειωθεί κ αλλο ή να σταθεροποιηθεί σ ενα χαμηλο επιπεδο.

*αναφερομαι παντα σ αυτο που δειχνει η οθονη.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Ursus said:

Περιμενω οσο περνανε τα χλμ η καταναλωση να μειωθεί κ αλλο ή να σταθεροποιηθεί σ ενα χαμηλο επιπεδο.

*αναφερομαι παντα σ αυτο που δειχνει η οθονη.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Αυτό ισχύει, μέχρι τις 10.000 περίπου θα γίνεται όλο κ καλύτερη κ κάπου εκεί θα σταθεροποιηθεί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Ursus said:

Επανέρχομαι με ομορφα νεα

Το αμαξι συμπλήρωσε τα πρωτα 1000χλμ. Στρώνεται , και θα συνεχιστει αυτο μεχρι τα 2.500 σιγουρα.

Σημερα σημειώθηκε ιστορικο χαμηλο ( :p ) στην καταναλωση. Βουλιαγμενης προς Γλυφαδα το καντράν εδειξε 5.5 με 4η και 2000 στροφες. Φυσικα πηγαινα χαλαρα αλλα στο παρελθον σε αντιστοιχη περιπτωση τετοιο νουμερο δεν ειχα δει.

Στον γυρισμο Βουλιαγμενης παλι, με περισσοτερο γκαζι , 6.1

Περιμενω οσο περνανε τα χλμ η καταναλωση να μειωθεί κ αλλο ή να σταθεροποιηθεί σ ενα χαμηλο επιπεδο.

*αναφερομαι παντα σ αυτο που δειχνει η οθονη.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Στα 11.000 χιλ. περίπου, με 2 άτομα και πολλές αποσκευές (ακόμη και μέσα στην καμπίνα), κίνηση κυρίως σε Εθνική Οδό (χωρίς ανηφόρες), με μ.ω.τ. 110 χιλ./ώρα (από 100-120) με 7η και 1.800 rpm, με προσοχή στο γκάζι (αργές επιταχύνσεις) και λίγη κίνηση στο δρόμο (ώστε να μπορώ να προσπερνώ χαλαρά, χωρίς να γίνομαι κινητό εμπόδιο στο δρόμο) είχα μέση κατανάλωση 5,8 lit/100km σε διαδρομή περίπου 90 χιλ. (Θεσ/κη -Βέροια).

Θα ήταν και καλύτερη, αλλά μέχρι να βγω από Θεσσαλονίκη (ξεκίνα-σταμάτα) και στον Περιφερειακό (ανηφόρες), πήγαινα λίγο σβέλτα και δεν πρόσεχα καθόλου. Η ήσυχη οδήγηση άρχισε προς το τέλος του εσωτερικού Περιφερειακού (μετά τη διασταύρωση Ωραιοκάστρου).

Η συνολική αυτονομία που μου έδειχε στην οθόνη (από τον ανεφοδιασμό, είχα κάνει 222 χιλ, πάλι σε Εθνική Οδό, πηγαίνοντας Θεσ/κη), εάν μπορούσα να κινούμαι με αυτόν τον ρυθμό, ήταν άλλα 610 620 χιλ., δηλ. συνολικά 832 χιλ.(!!) με ένα γέμισμα. Παλιά έβλεπες τέτοιες αυτονομίες μόνο σε diesel...

Edited by Gemini
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Να μην μιλήσουμε εμείς οι ντιζελάδες για αυτονομία (1200 χλμ μέσα στον χειμώνα) :-P Πέρα από τη πλάκα, παρά πολύ καλά τα νούμερα σας παιδιά! Μαργαρίτα, όπως σου είπαν, μέχρι τα 10-15 χιλιάδες θα βελτιώνεται η κατανάλωση σου. Gemini, φαντάζομαι αρκετά μεγάλο μέρος της διαδρομής το έκανες με δύο κυλίνδρους, ε?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ed2de9d2ec20cdbaa29118053e1ce71e.jpg

Από τα 440km τα 170km ήταν στην εθνική και τα 270 εντός πόλης με κίνηση.

P.S. Τα 13,3 l/100km είναι βενζίνη και είναι εικονικά καθώς αφορούν στο ξεκίνημα που κάνει μερικά sec μέχρι να το γυρίσει σε CNG κάποιες φορές.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλες οι καταναλωσεις για βενζινη. Κι εγω σε προσφατη διαδρομη σε εθνικη με μεσο ορο 100 χλ/ωρα ημουν στα 5.5 λιτρα. Και εχω κατω απο 5.000 χλμ. ακομα οποτε ευελπιστω σε ακομα καλυτερα νουμερα!

 

Ο φιλος ο Alej προφανως ανεβασε τη φωτογραφια για να ζηλεψουμε με το Ελληνικα μενου... Ευτυχως που ειμαστε "αγγλομαθεις.." 

Πλακα πλακα μηπως εχει καποιος κατι νεοτερο σχετικα με αναμενομενη αναβαθμιση για τα δικα μας που να περιλαμβανει Ελληνικα??

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

φίλε pettro

1. Οι δικές μου καταναλώσεις αφορούν στο φυσικό αέριο

2. Τι εννοείς για τα ελληνικά; Έτσι δεν είναι σε όλους;  Αν όχι, από τη στιγμή που έχουν βγει ήδη μοντέλα με ελληνικά - όπως π.χ. το δικό μου -λογικά και η αναβάθμιση των υφιστάμενων θα πρέπει να είναι έτοιμη.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, alej said:

φίλε pettro

1. Οι δικές μου καταναλώσεις αφορούν στο φυσικό αέριο

2. Τι εννοείς για τα ελληνικά; Έτσι δεν είναι σε όλους;  Αν όχι, από τη στιγμή που έχουν βγει ήδη μοντέλα με ελληνικά - όπως π.χ. το δικό μου -λογικά και η αναβάθμιση των υφιστάμενων θα πρέπει να είναι έτοιμη.

Το ξερω οτι εχεις φυσικο αεριο.. Φαινεται αλλωστε στην οθονη.

Απ' οσο ξερω Ελληνικα εχουν τα αυτοκινητα προδιαγραφων 20016 και συγκεκριμενα αυτα που κατασκευαστηκαν μετα τον Ιουνιο του 2015. Εμενα εχει κατασκευαστει αρχες Μαιου οποτε ειμαι με Αγγλικα που ΟΚ δεν ειναι προβλημα αλλα και δυστυχως  και με την οθονη των 5.8 ιντσων και οχι των 6.5 με το car link... :(

Στο προφορικο με ειχαν ενημερωσει απο την αντιπροσωπεια οτι και τα δικα μας θα παρουν αναβαθμιση software με Ελληνικα.. Αλλα μεχρι τωρα δεν εχω καποια ενημερωση..

Link to comment
Share on other sites

Φανταζόμουν οτι οσο περνανε τα χλμ θα ναι καλυτερα αλλα δε περιμενα και για 10+! Ας ειναι θα φτασουμε κι εκει :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χαχαχα Μαργαρίτα, τι να πω κ εγώ που πρέπει να περάσω τις 20-30 χιλιάδες.. :-P

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς! Δεν θα καταλάβεις καν πόσο γρήγορα θα περάσουν τα χιλιόμετρα! Ήδη εγώ βρίσκομαι στα 12.000 μετά από σχεδόν 9 μήνες!

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, alej said:

φίλε pettro

1. Οι δικές μου καταναλώσεις αφορούν στο φυσικό αέριο

2. Τι εννοείς για τα ελληνικά; Έτσι δεν είναι σε όλους;  Αν όχι, από τη στιγμή που έχουν βγει ήδη μοντέλα με ελληνικά - όπως π.χ. το δικό μου -λογικά και η αναβάθμιση των υφιστάμενων θα πρέπει να είναι έτοιμη.

2. Τα προδιαγραφών 2015 δεν έχουν Ελληνικά, μέχρι σήμερα τουλάχιστον...

VW Golf 2016.3.1 S1570016.JPG

VW Golf 2016.3.1 S1570018.JPG

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, faniaros said:

Να μην μιλήσουμε εμείς οι ντιζελάδες για αυτονομία (1200 χλμ μέσα στον χειμώνα) :-P Πέρα από τη πλάκα, παρά πολύ καλά τα νούμερα σας παιδιά! Μαργαρίτα, όπως σου είπαν, μέχρι τα 10-15 χιλιάδες θα βελτιώνεται η κατανάλωση σου. Gemini, φαντάζομαι αρκετά μεγάλο μέρος της διαδρομής το έκανες με δύο κυλίνδρους, ε?

Όχι, το ACT δεν μένει ενεργοποιημένο για τοσο μεγάλες αποστάσεις, προφανώς διότι στα 100 χαω η αντίσταση του αέρα είναι μεγάλη. Το ACT -τις περισσότερες φορές- σε τέτοιες ταχύτητες ενεργοποιείται όταν "πιάσεις" ταχύτητα και "χαλαρώσεις" την πίεση στο πεντάλ, ώστε απλά να διατηρείς την ταχύτητά σου, αλλά απενεργοποιείται σχετικά εύκολα μόλις πιέσεις έστω και λίγο παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον, γιατί αν θυμάμαι καλά έλεγαν ότι το ACT δουλεύει με ταχύτητες μέχρι 130-140 και όταν η απαιτούμενη ισχύς είναι κάτω από 40%

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, faniaros said:

Ενδιαφέρον, γιατί αν θυμάμαι καλά έλεγαν ότι το ACT δουλεύει με ταχύτητες μέχρι 130-140 και όταν η απαιτούμενη ισχύς είναι κάτω από 40%

Ισως και να ειναι ετσι απλα κι εγω θα συμφωνησω σε γενικες γραμμες με την περιγραφη του Gemini.  Οντως εχει να κανει πε πολλους παραγοντες οπως ο αερας, αλλα και η κληση του οδοστρωματος (ανηφορα-κατηφορα) κ.α.

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται δηλαδή ότι το σύστημα χρειάζεται "ιδανικές" συνθήκες για να λειτουργεί σε υψηλότερες ταχύτητες... Πάντως είναι πολύ αξιόλογα τα νούμερα κατανάλωσής σας, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι είναι πολύ περιορισμένος ο χρόνος λειτουργίας του act

Link to comment
Share on other sites

Να βάζετε το cruise control. Πετυχαίνει εντυπωσιακά νούμερα στην κατανάλωση και είναι και πολύ άνετο!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πλέον στα 27000 km με στρωμένο πλέον κινητήρα, άνετα στα 5 lt/100 km τον χειμώνα και λίγο παρακάτω το καλοκαίρι.

Σε κάνα εξάμηνο που θα αλλάξω και λάστιχα με κανένα καλύτερο σε κατανάλωση από τα bridgestone, ελπίζω και καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, alej said:

Να βάζετε το cruise control. Πετυχαίνει εντυπωσιακά νούμερα στην κατανάλωση και είναι και πολύ άνετο!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Συμφωνώ απόλυτα.

Το πιο εντυπωσιακό είναι ο συνδυασμός cc+DSG π.χ. στα διόδια στην εθνική, έχεις από πριν cc ενεργοποιημένο στα 140km/h, πατάς φρένο πλησιάζοντας τα διόδια οπότε απενεργοποιείται, κ αφού πληρώσεις ξαναπατάς το κουμπάκι να ενεργοποιηθεί αλλά μιας κ έχει κρατήσει την σεταρισμένη ταχύτητα από πριν επιταχύνει πολύ γρήγορα αλλάζοντας ταχύτητες μόνο του, κ με αρκετό γκάζι παρακαλώ, μέχρι να φτάσει την ταχύτητα που είχες ορίσει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα.

Το πιο εντυπωσιακό είναι ο συνδυασμός cc+DSG π.χ. στα διόδια στην εθνική, έχεις από πριν cc ενεργοποιημένο στα 140km/h, πατάς φρένο πλησιάζοντας τα διόδια οπότε απενεργοποιείται, κ αφού πληρώσεις ξαναπατάς το κουμπάκι να ενεργοποιηθεί αλλά μιας κ έχει κρατήσει την σεταρισμένη ταχύτητα από πριν επιταχύνει πολύ γρήγορα αλλάζοντας ταχύτητες μόνο του, κ με αρκετό γκάζι παρακαλώ, μέχρι να φτάσει την ταχύτητα που είχες ορίσει.

Όποτε αυτό δεν είναι οικονομικό.

Στα του CC είναι μια ευκολία αλλά σίγουρα δεν είναι το πιο οικονομικό. Ποτέ δεν είχα τις καλύτερες καταναλώσεις με το CC καθώς ο ίδιος μπορείς να προσαρμόσεις την ταχύτητα αντίστοιχα με τις συνθήκες.

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, SkyNet said:

Όποτε αυτό δεν είναι οικονομικό.

Στα του CC είναι μια ευκολία αλλά σίγουρα δεν είναι το πιο οικονομικό. Ποτέ δεν είχα τις καλύτερες καταναλώσεις με το CC καθώς ο ίδιος μπορείς να προσαρμόσεις την ταχύτητα αντίστοιχα με τις συνθήκες.

Sent from my iPad using Tapatalk

Αυτό που περιέγραψα σίγουρα δεν είναι οικονομικό, μιας κ η επιτάχυνση πρέπει να είναι ομαλή κ να μένουμε σε χαμηλές σχέσεις όσο το δυνατόν λιγότερο, αλλά είναι μια ιδιότητα τουλάχιστον για μένα εντυπωσιακή.

Για να μιλήσουμε για το οικονομικό μέρος, το cc είναι πολύ οικονομικό σε μακρινές διαδρομές όπου μπορεί κ μας διατηρεί σταθερά μια οικονομική ταχύτητα (γύρω στα 80km/h).

Αν χρησιμοποιήσουμε το πόδι μας είναι αρκετά πιο δύσκολο κ κουραστικό γιατί άθελά μας μια επιταχύνουμε-μια επιβραδύνουμε κ αυτά τα μικρο-σκαμπανεβάσματα επηρεάζουν την κατανάλωση.

Προσωπικά σε όλα τα ταξίδια μου χρησιμοποιώ μόνο cc, όπως κ στην αττική/εθνική οδό όταν δεν έχει ιδιαίτερη κίνηση κ δεν βιάζομαι.

Link to comment
Share on other sites

Το CC είναι πάντα πιο οικονομικό ακόμα και στην περίπτωση που περιέγραψε η queen.

Δεν επιταχύνει με τέρμα γκάζι αλλά με τον βέλτιστο τρόπο.

Αυτό που περιέγραψε επίσης που ο οδηγός ανοίγει-αφήνει γκάζι είναι το χειρότερο για την κατανάλωση.

Εγώ με το CC είδα καταναλώσεις που δεν μπορούσα να πετύχω μόνος μου.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.