Jump to content
alekos9

Golf 7 Tsi- Υποψήφιος αγοραστής μεταχειρισμένου [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Εάν έχεις συνεχώς την προσοχή σου στην κατανάλωση, πιστεύω ότι το C.C. δεν είναι η βέλτιστη λύση για την καλύτερη κατανάλωση, διότι έχω παρατηρήσει το εξης:

Το CC προσπαθεί με κάθε τρόπο να διατηρήσει την επιλεγμένη ταχύτητα. Έτσι σε κάποιες ανωφέρειες "πατάει" γκάζι, ενώ ο οδηγός, βλέπει ότι μετά την ανωφέρεια ακολουθεί πχ ευθεία και κρατά σταθερό το πεντάλ (με επακόλουθο τη μικρή μείωση της ταχύτητας, για λίγο), και δεν καταναλώνει άσκοπα. Το ίδιο συμβαίνει και όταν πλησιάζεις άλλα οχήματα, όπου ο οδηγός προβλέπει ότι δεν υπάρχει περίπτωση άμεσης προσπέρασης και ελλατώνει νωρίτερα την ταχύτητά του ώστε να προσπεράσει την κατάλληλη στιγμή χωρίς να χρειαστεί να φρενάρει και να επιταχύνει εκ νέου.

Το μειονέκτημα είναι ότι πρέπει να είσαι συνεχώς με το μάτι στην MFD, αλλιώς ξεφεύγεις εύκολα, ακόμη και με απειροελάχιστες κινήσεις στο γκάζι. & εάν κάνεις μεγάλο ταξίδι, ίσως είναι και επικίνδυνο να αφιερώνεις τόσο χρόνο στην ένδειξη κατανάλωσης.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εάν έχεις συνεχώς την προσοχή σου στην κατανάλωση, πιστεύω ότι το C.C. δεν είναι η βέλτιστη λύση για την καλύτερη κατανάλωση, διότι έχω παρατηρήσει το εξης:

Το CC προσπαθεί με κάθε τρόπο να διατηρήσει την επιλεγμένη ταχύτητα. Έτσι σε κάποιες ανωφέρειες "πατάει" γκάζι, ενώ ο οδηγός, βλέπει ότι μετά την ανωφέρεια ακολουθεί πχ ευθεία και κρατά σταθερό το πεντάλ (με επακόλουθο τη μικρή μείωση της ταχύτητας, για λίγο), και δεν καταναλώνει άσκοπα. Το ίδιο συμβαίνει και όταν πλησιάζεις άλλα οχήματα, όπου ο οδηγός προβλέπει ότι δεν υπάρχει περίπτωση άμεσης προσπέρασης και ελλατώνει νωρίτερα την ταχύτητά του ώστε να προσπεράσει την κατάλληλη στιγμή χωρίς να χρειαστεί να φρενάρει και να επιταχύνει εκ νέου.

Το μειονέκτημα είναι ότι πρέπει να είσαι συνεχώς με το μάτι στην MFD, αλλιώς ξεφεύγεις εύκολα, ακόμη και με απειροελάχιστες κινήσεις στο γκάζι. & εάν κάνεις μεγάλο ταξίδι, ίσως είναι και επικίνδυνο να αφιερώνεις τόσο χρόνο στην ένδειξη κατανάλωσης.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Gemini said:

Εάν έχεις συνεχώς την προσοχή σου στην κατανάλωση, πιστεύω ότι το C.C. δεν είναι η βέλτιστη λύση για την καλύτερη κατανάλωση, διότι έχω παρατηρήσει το εξης:

Το CC προσπαθεί με κάθε τρόπο να διατηρήσει την επιλεγμένη ταχύτητα. Έτσι σε κάποιες ανωφέρειες "πατάει" γκάζι, ενώ ο οδηγός, βλέπει ότι μετά την ανωφέρεια ακολουθεί πχ ευθεία και κρατά σταθερό το πεντάλ (με επακόλουθο τη μικρή μείωση της ταχύτητας, για λίγο), και δεν καταναλώνει άσκοπα. Το ίδιο συμβαίνει και όταν πλησιάζεις άλλα οχήματα, όπου ο οδηγός προβλέπει ότι δεν υπάρχει περίπτωση άμεσης προσπέρασης και ελλατώνει νωρίτερα την ταχύτητά του ώστε να προσπεράσει την κατάλληλη στιγμή χωρίς να χρειαστεί να φρενάρει και να επιταχύνει εκ νέου.

Το μειονέκτημα είναι ότι πρέπει να είσαι συνεχώς με το μάτι στην MFD, αλλιώς ξεφεύγεις εύκολα, ακόμη και με απειροελάχιστες κινήσεις στο γκάζι. & εάν κάνεις μεγάλο ταξίδι, ίσως είναι και επικίνδυνο να αφιερώνεις τόσο χρόνο στην ένδειξη κατανάλωσης.

+1

Link to comment
Share on other sites

Εγω ακομα δν εχω κανει ταξιδι για να το χρησιμοποιησω αλλα νιωθω λιγο ανασφάλεια να το κανω.

Δε θυμαμαι τι μου ειχαν πει στην παραλαβή οποτε θα πρεπει να διαβασω το βιβλιαράκι. Αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα.. Σκεφτομαι μη τυχον πανω στην οδηγηση ξεχασω πως λειτουργει.

Ναι φοβίες..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ειναι η πρωτη φορα που εχω  εμπειρια με Cruise control και η αληθεια ειναι οτι μ' εχει βολεψει πολυ. Και  το ACC που ειδικα σε συνδιασμο με το αυτοματο κιβωτιο αξιζει πιστευω να προστεθει στον εξοπλισμο.  Εκτος του οτι σου κραταει την αποσταση σταθερη με το προπορευομενο οχημα σου δινει επιπλεον με τις επιλογες sport, normal and eco, τη δυνατοτητα να διαλεξεις τον τροπο με τον οποιο θα επιταχυνει οταν π.χ προσπερασεις ενα αυτοκινητο που ηταν μπροστα σου ή οταν ξεκινας απο φαναρι ή διοδια..

Edited by pettros
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Ursus said:

Εγω ακομα δν εχω κανει ταξιδι για να το χρησιμοποιησω αλλα νιωθω λιγο ανασφάλεια να το κανω.

Δε θυμαμαι τι μου ειχαν πει στην παραλαβή οποτε θα πρεπει να διαβασω το βιβλιαράκι. Αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα.. Σκεφτομαι μη τυχον πανω στην οδηγηση ξεχασω πως λειτουργει.

Ναι φοβίες..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Μαργαριτα θελει λιγη εξοικείωση ειδικα με τα κουμπια στο τιμονι αλλα μην το φοβασαι. Μολις πατησεις γκαζι ή φρενο βγαινει εκτος απ οσο θυμαμαι.. Σιγουρα ομως θα πρεπει να διαβασεις το manual αλλα και να πειραματιστεις..

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Το CC αν θυμάμαι καλά δεν απενεργοποιείται με το γκάζι. Το γκάζι το χρησιμοποιείς αν θές να ανεβάσεις ταχύτητα πχ αν θες να κάνεις προσπέραση, και όταν το αφήσεις επανέρχεται η ταχύτητα που έχεις ρυθμίσει στο CC. 

Ήθελα επίσης να ρωτήσω αν έχετε χρησιμοποιήσει τον περιοριστή ταχύτητας. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το cc ειναι καλο να χρησιμοποιειται σε εθνικους δρομους και φυσικα να μην εχει πολυ κινηση, για να μην το ενεργοποιεις - απενεργοποιεις συνεχεια

και σε μενα ετσι ειναι, μονο με το φρενο απενεργοποιειται το cc

ο περιοριστης ταχυτητας το μονο που κανει ειναι να σε ειδοποιει με ηχο και εικονα στην οθονη οταν ξεπερνας την ταχυτητα που εχεις βαλει

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, ilias.gr said:

ο περιοριστης ταχυτητας το μονο που κανει ειναι να σε ειδοποιει με ηχο και εικονα στην οθονη οταν ξεπερνας την ταχυτητα που εχεις βαλει

Εσύ αναφέρεσαι στο speed warning, αυτό είναι άλλο. Από τα Golf 7 και μετά υπάρχει και περιοριστής ταχύτητα εναλλακτικά του cruise control (το επιλέγεις από το μοχλό ή το πλήκτρο στο τιμόνι εάν είναι πολυλειτουργικό), που ορίζεις μια ταχύτητα και ακόμα κ αν πατάς γκάζι δεν ξεπερνά την ταχύτητα αυτή, εκτός αν πατήσεις τέρμα το γκάζι.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, PiNiOn said:

Εσύ αναφέρεσαι στο speed warning, αυτό είναι άλλο. Από τα Golf 7 και μετά υπάρχει και περιοριστής ταχύτητα εναλλακτικά του cruise control (το επιλέγεις από το μοχλό ή το πλήκτρο στο τιμόνι εάν είναι πολυλειτουργικό), που ορίζεις μια ταχύτητα και ακόμα κ αν πατάς γκάζι δεν ξεπερνά την ταχύτητα αυτή, εκτός αν πατήσεις τέρμα το γκάζι.

Σωστα! Το δοκιμασα προσφατα.! Πλακα εχει! Κι εγω νομιζα πως θα ειναι ηχητικο μονο οπως ειχα και στο ΤΤ αλλα αυτο απλα δεν σ αφηνει να ανεβασεις ταχυτητα..

Απλα δεν ξερω που θα μπορουσε να χρησιμεψει εκτος απο σημεια με ρανταρ αλλα  και με το CC μπορεις να κρατησεις σταθερη την ταχυτητα σ αυτη την περιπτωση..

Edited by pettros
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, PiNiOn said:

Εσύ αναφέρεσαι στο speed warning, αυτό είναι άλλο. Από τα Golf 7 και μετά υπάρχει και περιοριστής ταχύτητα εναλλακτικά του cruise control (το επιλέγεις από το μοχλό ή το πλήκτρο στο τιμόνι εάν είναι πολυλειτουργικό), που ορίζεις μια ταχύτητα και ακόμα κ αν πατάς γκάζι δεν ξεπερνά την ταχύτητα αυτή, εκτός αν πατήσεις τέρμα το γκάζι.

συγνωμη φιλε, δεν το ηξερα

εμενα εχει το speed warning

13 minutes ago, pettros said:

Σωστα! Το δοκιμασα προσφατα.! Πλακα εχει! Κι εγω νομιζα πως θα ειναι ηχητικο μονο οπως ειχα και στο ΤΤ αλλα αυτο απλα δεν σ αφηνει να ανεβασεις ταχυτητα..

Απλα εν ξερω που θα μπορουσε να χρησιμεψει εκτος απο σημεια με ρανταρ αλλα  και με το CC μπορεις να κρατησεις σταθερη την ταχυτητα σ αυτη την περιπτωση..

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Gemini said:

Το CC προσπαθεί με κάθε τρόπο να διατηρήσει την επιλεγμένη ταχύτητα. Έτσι σε κάποιες ανωφέρειες "πατάει" γκάζι, ενώ ο οδηγός, βλέπει ότι μετά την ανωφέρεια ακολουθεί πχ ευθεία και κρατά σταθερό το πεντάλ (με επακόλουθο τη μικρή μείωση της ταχύτητας, για λίγο), και δεν καταναλώνει άσκοπα. Το ίδιο συμβαίνει και όταν πλησιάζεις άλλα οχήματα, όπου ο οδηγός προβλέπει ότι δεν υπάρχει περίπτωση άμεσης προσπέρασης και ελλατώνει νωρίτερα την ταχύτητά του ώστε να προσπεράσει την κατάλληλη στιγμή χωρίς να χρειαστεί να φρενάρει και να επιταχύνει εκ νέου.

Εγώ αυτές τις προσαρμογές που λες τις κάνω χωρίς να κλείσω το cc από τα κουμπάκια του για ανέβασμα/κατέβασμα ταχύτητας.

6 hours ago, Ursus said:

Εγω ακομα δν εχω κανει ταξιδι για να το χρησιμοποιησω αλλα νιωθω λιγο ανασφάλεια να το κανω.

Δε θυμαμαι τι μου ειχαν πει στην παραλαβή οποτε θα πρεπει να διαβασω το βιβλιαράκι. Αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα.. Σκεφτομαι μη τυχον πανω στην οδηγηση ξεχασω πως λειτουργει.

Ναι φοβίες..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Κ εγώ έτσι ήμουν μέχρι που το χρησιμοποίησα κ ανακάλυψα πόσο βολικό είναι.

Απλά να έχεις στο μυαλό σου πως ανά πάσα στιγμή φοβηθείς ή οτιδήποτε πατάς φρένο κ αμέσως απενεργοποιείται.

Edited by queen
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Ursus said:

Εγω ακομα δν εχω κανει ταξιδι για να το χρησιμοποιησω αλλα νιωθω λιγο ανασφάλεια να το κανω.

Δε θυμαμαι τι μου ειχαν πει στην παραλαβή οποτε θα πρεπει να διαβασω το βιβλιαράκι. Αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα.. Σκεφτομαι μη τυχον πανω στην οδηγηση ξεχασω πως λειτουργει.

Ναι φοβίες..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Μαργαρίτα, επειδή είσαι στο στρώσιμο θα σου έλεγα να αποφύγεις το cc μιας και δεν είναι καλό να μένει ο κινητήρας σε σταθερές στροφές!  Εγώ πρώτη φορά το χρησιμοποίησα γύρω στις 8.000, όπου και έχει γίνει το μεγαλύτερο μέρος από το στρώσιμο. 

8 hours ago, Gemini said:

Εάν έχεις συνεχώς την προσοχή σου στην κατανάλωση, πιστεύω ότι το C.C. δεν είναι η βέλτιστη λύση για την καλύτερη κατανάλωση, διότι έχω παρατηρήσει το εξης:

Το CC προσπαθεί με κάθε τρόπο να διατηρήσει την επιλεγμένη ταχύτητα. Έτσι σε κάποιες ανωφέρειες "πατάει" γκάζι, ενώ ο οδηγός, βλέπει ότι μετά την ανωφέρεια ακολουθεί πχ ευθεία και κρατά σταθερό το πεντάλ (με επακόλουθο τη μικρή μείωση της ταχύτητας, για λίγο), και δεν καταναλώνει άσκοπα. Το ίδιο συμβαίνει και όταν πλησιάζεις άλλα οχήματα, όπου ο οδηγός προβλέπει ότι δεν υπάρχει περίπτωση άμεσης προσπέρασης και ελλατώνει νωρίτερα την ταχύτητά του ώστε να προσπεράσει την κατάλληλη στιγμή χωρίς να χρειαστεί να φρενάρει και να επιταχύνει εκ νέου.

Το μειονέκτημα είναι ότι πρέπει να είσαι συνεχώς με το μάτι στην MFD, αλλιώς ξεφεύγεις εύκολα, ακόμη και με απειροελάχιστες κινήσεις στο γκάζι. & εάν κάνεις μεγάλο ταξίδι, ίσως είναι και επικίνδυνο να αφιερώνεις τόσο χρόνο στην ένδειξη κατανάλωσης.

Σχετικά με τη κατανάλωση, ισχύει ακριβώς αυτό που λέει ο Gemini! Επιπλέον, όταν κινούμαστε σε μια κατηφόρα και βλέπουμε ότι μετά ακολουθεί ανηφόρα, θα επιταχύνουμε στη κατηφόρα ώστε να ανέβουμε την ανηφόρα με ελάχιστο παραπάνω γκάζι, ενώ το cc αντίθετα, θα κρατήσει σταθερή ταχύτητα στη κατηφόρα και μετά στην ανηφόρα θα δίνει όλο και περισσότερο για να διατηρήσει τη ταχύτητα με αποτέλεσμα να κάψει αρκετά παραπάνω! 

 

Επίσης ενδιαφέρον είναι ότι και με μηχανικό μπορείς να επιταχύνεις με cc. Απλά πατάς το Res (Resume) και το αυτοκίνητο αναλαμβάνει το γκάζι και αλλάζουμε ταχύτητες κανονικά!

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Να κανω μια ερωτηση.. Οταν βαζετε μπρος το αμαξι, σας κανει καποιο ηχο;

Απο τη πρωτη στιγμη καταλαβα οτι παιρνει αμεσως μπροστα , δε θελει δλδ να κρατας πολλα δευτερα το συμπλεκτη , αλλα καποιες φορες μου βγαζει ενα μικρο μπιπ( ή σαν σφυριγμα) . Αν το σβησω κ αμεσως το ξαναναψω κατα τον ιδιο τροπο, δε το κανει.

Κανω καποια βλακεια;

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω τι εννοείς Μαργαρίτα. Ο ήχος που ακούς είναι μηχανικός, προέρχεται δηλαδή από το κινητήρα ή είναι ηλεκτρονικός όπως πχ ο ήχος που ακούγεται όταν ξεχάσεις αναμένα τα φώτα? Εχε κατά νου ότι δεν χρειάζεται να κρατάς γυρισμένο το κλειδί μέχρι να πάρει μπρος το αμάξι. Εσυ απλά γυρίζεις το κλειδί στη πρώτη θέση, περιμένεις να σβήσουν τα λαμπάκια, πατάς συμπλεκτη κ γυρίζεις στιγμιαία το κλειδί για να βάλεις μπρος κ το αφήνεις. Έπειτα ο εγκέφαλος κρατάει τη μίζα όση ώρα χρειάζεται, απλά μην αφήνεις το συμπλεκτη πριν πάρει μπρος το αμάξι.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ηλεκτρονικός νομιζω μου φαινεται σα καποιο συστημα που χει τ αμαξι για να σου λεει "σταματα ηλιθια δε χρειαζεται αλλο" , ετσι το ερμηνεύω :p

Θα κανω αυτο που λες την επομενη φορα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Θα κοιταξω να το στησω καπου και να βγαλω. Εγω παταγα συμπλεκτη και γυρναγα το κλειδι μεχρι να παρει μπροστα , οπως και στο κλιο. Δε περιμενα ν ανεβασει Φουλ στροφες με το που επαιρνε το αφηνα. Αλλα αυτο διαμαρτυρεται και ειπα να το θεσω μη γινει καμια ζημια τελικα απο το πουθενα.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Θα κοιταξω να το στησω καπου και να βγαλω. Εγω παταγα συμπλεκτη και γυρναγα το κλειδι μεχρι να παρει μπροστα , οπως και στο κλιο. Δε περιμενα ν ανεβασει Φουλ στροφες με το που επαιρνε το αφηνα. Αλλα αυτο διαμαρτυρεται και ειπα να το θεσω μη γινει καμια ζημια τελικα απο το πουθενα.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον είναι από αυτό τότε. Δοκίμασε να κρατάς το συμπλεκτη μέχρι να πάρει κανονικά μπρος κ πες μας νέα

Link to comment
Share on other sites

Μωρε μεχρι να παρει μπρος τον παταω τον συμπλέκτη κ τον αφηνω με το που παρει.. Αυτο οσο πιο πολυ το κρατας ,τοσο πιο πολυ σφυρίζει γι αυτο το θεωρω σαν προειδοποίηση οτι το κανω too much

Φφφ αυτο τ αμαξι με κανει να νιωθω ωρες ωρες λες κ δεν εχω ξαναοδηγησει..

Θα το δω και θα επανελθω, μακαρι να ναι αυτο που γραφτηκε να πρεπει δηλαδη πρωτα να τρεξει τα διαγνωστικά και μετα να γυρισω τερμα το κλειδι.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τζίφος θα παρω στον Φιλοσιδη αυριο. Γυρισα μια το κλειδι άναψαν τα λαμπάκια, έσβησαν πατησα συμπλέκτη το γυρισα τ αφησα και παλι τα ιδια.

Ηταν κ ο φιλος μου μαζι την ακουσε κ αυτος την... Κόρνα απ εξω.

Ειμαι να σκασω τι στην ευχη γινεται :(

Ειμαι να σκασω

Sent from my iPhone using Tapatalk

Υγ:δεν ειχα κινητο πανω μου να βγαλω βιντεο

Link to comment
Share on other sites

Μην σκάς,είναι θέμα λειτουργίας,με μιά βόλτα στον Φιλοσίδη,πρόθυμα θα σου εξηγήσουν τα πάντα Μαργαρίτα!!!:clover:

Link to comment
Share on other sites

Μακαρι φιλε μου να δωθει αμεσα λυση , και ηδη εκανα βλακεια που το αφησα τοσο καιρο ετσι.

Ανοιξα το βιβλιο των οδηγιων, και λεει:

1)πατας και κρατας το φρενο μεχρι το βημα 5

2)Βαζεις νεκρα

3)για πετρελαιο να φερεις το κλειδι στη θεση 1

4)φερνεις το κλειδι στη θεση 2

5)οταν ενεργοποιηθει ο κινητηρας απελευθερωνεις το κλειδι να επιστρεψει στη θεση 1

Το φρενο το χρησιμοποιει κανεις ετσι οπως λεει;

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εμένα δεν μου είπαν πάντως τέτοια πράγματα. Απλά ότι παίρνει μπρος με τον συμπλέκτη. Αυτό που λέει πάντως ο faniaros ακούγεται σωστό και θα το εφαρμόσω.

Μη σκας όμως, τα αυτοκίνητα τα φτιάχνουν έτσι ώστε να μην χρειάζεται διδακτορικό στα ΜΕΚ για να μην τους κάνεις ζημιές κατά τη χρήση.

faniaros

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.