Jump to content
alekos9

Golf 7 Tsi- Υποψήφιος αγοραστής μεταχειρισμένου [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Καλημέρα,

 

Υποψήφιος αγοραστής νέου Golf 7 εδώ. Πιο πολύ θέλω να εκφράσω το παράπονο μου, παρα ερώτηση, αν και οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί.

 

Μέχρι και πριν το facelift, όσοι αγόραζαν Golf 7 στην Ελλάδα είχαν τη δυνατότητα να πάρουν την πιο πλούσια έκδοση Highline. Μεταξύ άλλων, η συγκεκριμένη έκδοση είχε καθίσματα Alcantara. Προσωπικά τα θεωρώ πολύ καλυτέρα από τα κοινά καθίσματα των απλών εκδόσεων, και καλυτέρα και από τα δερμάτινα, αν και αυτό είναι θέμα γούστου. Σε κάθε περίπτωση υπήρχε και η δυνατότητα προσθήκης των καθισμάτων Ergo active, που ήταν επίσης πολύ ωραία στην υφή και την άνεση.

 

Από το facelift και μετρά (7.5), θεωρώ ότι ο τρόπος που είχε διαβαθμίσει της εκδόσεις της η ελληνική VW είναι επιεικώς άθλιος. Η Highline βγαίνει μόνο σε πετρέλαιο (καλώς ήρθες 5αρι σαμάν, επιστροφή στα 80s). Για τις εκδόσεις βενζίνης, δεν παρέχει έκδοση Highline και αρά δεν υπάρχουν καλύτερα καθίσματα. Τα titan zoom που μπαίνουν σε όλες τις εκδόσεις προσωπικά τα θεωρώ υποβάθμιση ποιότητας από την VW λόγω κόστους. Το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει και καμία επιλογή αναβάθμισης σε Ergo active, πάρα μόνο η επιλογή δέρματος, η οποία εκτοξεύει την αρχική τιμή κατά 2500 χιλ., και ούτως η άλλως δε με ενδιαφέρει το δέρμα. Μόνο η έκδοση R-Line σου δίνει τη δυνατότητα να αναβαθμίσεις τα καθίσματα μέσω αγοράς του εσωτερικού πακέτου R-Line, το οποίο εκτοξεύει την τιμή αγοράς του 1.5 TSI στα 25700 πριν καν μπει οποιοσδήποτε άλλος σοβαρός έξτρα εξοπλισμός. Επίσης προσπαθώ να αποφύγω τη σκληρή ανάρτηση της R-Line.

 

Αν κάποιος άλλος έχει παρόμοια εμπειρία και την έλυσε με κάποιο τρόπο, θα χαιρόμουν να την ακούσω. Έχω φτάσει να σκέφτομαι να φέρω έκδοση facelift Highline από γερμάνια (οπού εκεί οι εκδόσεις βγαίνουν ακόμα και είναι διαβαθμισμένες λογικότατα) μόνο και μόνο για αυτό τον χαζό λόγο, αν και με τα τέλη ταξινόμησης βγαίνει όσο ένα καινούριο εδώ.

 

Ευχαριστώ και συγνώμη για την γκρίνια!

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Κατά την γνώμη (άσχετη βέβαια με το ερώτημα σου) γιατι να πάρεις ένα αμάξι  που βρίσκεται στα τέλη της παραγωγής του,  όταν σε λίγους μήνες το καλοκαίρι θα βγει το golf 8 που θα είναι όντως φρέσκο και καινούριο?.. 

Link to comment
Share on other sites

Σ'ευχαριστω αλλα αν δε κανω λαθος το επομενο Golf θα ανακοινωθει το καλοκαιρι/φθινόπωρο και τα πρωτα θα φτασουν στους τελικους καταναλωτες αρχες του 2020. Ειναι υπερβολικα μεγαλο διαστημα να περιμένω εναν ολόκληρο χρόνο εξτρα. Και κανονικα πρεπει να λαβουμε υποψιν και τα μωρουδιακα προβληματακια των πρώτων αυτοκινήτων που βγαίνουν απο γραμμη παραγωγης καινουριου μοντελου....

Edited by mulder85
Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , mulder85 said:

Και κανονικα πρεπει να λαβουμε υποψιν και τα μωρουδιακα προβληματακια των πρώτων αυτοκινήτων που βγαίνουν απο γραμμη παραγωγης καινουριου μοντελου. 

Σε αυτό θα διαφωνήσω, προσωπικά αγόρασα golf 6 από τα πρώτα και δεν μου έβγαλε τίποτα, φίλος πήρε την επόμενη χρονιά το ίδιο αμάξι /έκδοση του εβγαλε τόσα προβλήματα που το πούλησε. Τελσπαντων άλλη συζήτηση αυτή.

 

 

Στο αρχικό σου ερώτημα ας απαντήσουν τα παιδιά που έχουν εμπειρία. 

Edited by SCORPIONS
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα,

 

Κι εγω οταν παραγγειλα το δικο μου ειχα αντιστοιχα θεματα και αναγκαστικα εκανα υποχωρησεις και συμβιβασμους.. Πηγαινα κι εγω για τη Highline εκδοση. αλλα π.χ. το αλκανταρα που λες προσωπικα δεν το ηθελα (περαν της ωραιας αισθησης η εικονα του δεν μου αρεσει και τοσο). Ετσι κατεληξα στην εκδοση R line με τα ergoactive αλλα...

α. επειδη δεν ηθελα σπορ αναρτηση επελεξα να προσθεσω την ρυθμιζομενη αναρτηση με φυσικα το εξτρα κοστος..

β. Ηθελα οπωσδηποτε ambient φωτισμο που δυστυχως δεν εμπαινε με τιποτα στην συγκεκριμενη εκδοση και αναγκαστικα το αποδεχτηκα..

 

Επισης μετα απο ψαξιμο και λιγη... επιμονη στην αντιπροσωπεια καταφερα να προσθεσω καποια εξτρα που μεχρι τοτε δεν υπηρχαν στον καταλογο προσθετου εξοπλισμου (οπως keyless το οποιο ομως πηγαινε αναγκαστικα πακετο με τον εργοστασιακο συναγερμο). Ηθελα και την αυτοματη επιλογη μακρια κοντα στα φωτα αλλα πηγαινε πακετο με το lane assist και εβγαινε ψηλα..

 

Τωρα στην περιπτωση σου ισως οπως το περιγραφεις να ειναι μια επιλογη η αγορα απ εξω...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω, αρκετα χρησιμα αυτα που λες. Ο καθενας εχει τις ιδιοτροπιες του και καλα κανει και προσπαθει να τις ικανοποιησει. Ισως βεβαια "φταιει" και η VW που γενικα μας εχει "κακομαθει" - συνηθισει σε modular επιλογες οπου μπορουμε να παραμετροποιουμε το αυτοκινητο αρκετα σε οτι αφορα το επιπεδο εξοπλισμου, σε αντιθεση με αρκετες αλλες μαρκες (κυριως μη γερμανικες), που σου λενε "Αυτες ειναι οι εκδοσεις, διαλεξε μια και τελος".

Παντως οντως αν αναγκαστεις να πας σε R-Line και δε θες τη σκληρη αναρτηση, πας επισης αναγκαστικα σε DCC για να το εχεις συνεχεια στο Comfort mode, σωστα;

Εγω παντως αυτο που θελω απο επιπεδο εξοπλισμου το βρισκω απο γερμανια με 10-15 χιλιαδες χλμ - 1-1,5 ετους, και μου βγαινει γυρω στις 26 χιλιαδες μαζι με τα τελη ταξινόμησης, οποτε το σκεφτομαι. Αλλα οπως και να το κανεις το μεταχιερισμενο ειναι μεταχειρισμενο, εστω και πολυ ελαφρως.

Μπαινω στο γερμανικο site και το χαιρομαι γιατι εκτος απο το οτι εχει Configurator (αλλη μια αποτυχια της ελληνικης VW), μπορεις να παραμετροποιησεις πολυ περισσοτερα πραγματα απο οτι στις εκδοσεις που ερχονται στην Ελλαδα. Παιδια ενος κατωτερου θεου....

Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν , mulder85 said:

Παντως οντως αν αναγκαστεις να πας σε R-Line και δε θες τη σκληρη αναρτηση, πας επισης αναγκαστικα σε DCC για να το εχεις συνεχεια στο Comfort mode, σωστα;

 

Μπαινω στο γερμανικο site και το χαιρομαι γιατι εκτος απο το οτι εχει Configurator (αλλη μια αποτυχια της ελληνικης VW), μπορεις να παραμετροποιησεις πολυ περισσοτερα πραγματα απο οτι στις εκδοσεις που ερχονται στην Ελλαδα. Παιδια ενος κατωτερου θεου....

Η αληθεια ειναι οτι δεν ειχα την δυνατοτητα να οδηγησω το R line με τη στανταρ σπορ αναρτιση ωστε να εχω μετρο συγκρισης.. Στην πολη οντως το εχω συνεχως στο comfort αλλα εθνικη το βαζω στο normal και εννοεται κατα περιπτωση στο sport.

 

Κι εγω οταν ψαχνομουν εμπαινα στο Γερμανικο site και "επαιζα" με το configurator.. Ομως ο βασικος εξοπλισμος ειναι καθαρα θεμα μαρκετινκ οποτε η καθε αντιπροσωπεια εξοπλιζει τη καθε εκδοση βαση καποιου σκεπτικου που προφανως δεν μπορει να καλυψει ολα τα γουστα.. Η Ελλαδα  σαφως ειναι μικρη αγορα οποτε κι αυτο παιζει το ρολο του.. Π.χ. εδω και σχεδον 4 χρονια περιμενω μπας και βγαλουν αναβαθμιση για το infotainment με επιλογη γλωσσας τα Ελληνικα αλλα ματαια... Ενω στην επομενη εκδοση υπαρχουν τα Ελληνικα κανονικα.. Οχι πως καιγομαι αφου Αγγλικα ξερω αλλα ετσι για το γ@μωτο...

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , pettros said:

Κι εγω οταν ψαχνομουν εμπαινα στο Γερμανικο site και "επαιζα" με το configurator.. Ομως ο βασικος εξοπλισμος ειναι καθαρα θεμα μαρκετινκ οποτε η καθε αντιπροσωπεια εξοπλιζει τη καθε εκδοση βαση καποιου σκεπτικου που προφανως δεν μπορει να καλυψει ολα τα γουστα.. Η Ελλαδα  σαφως ειναι μικρη αγορα οποτε κι αυτο παιζει το ρολο του..

Το να υπάρχουν διαφορετικές εκδόσεις ανα χώρα το καταλαβαίνω απόλυτα.  Όμως οταν αυτες οι διαφορές, επηρρέαζουν τοσο πολυ τις δυνατότητες προσθήκης εξτρα εξοπλισμού, τοτε δημιουργείται πρόβλημα. Με τις παρούσες εκδόσεις, η ελληνικη  VW εδω ειναι να σαν να λεει : "Αφου σχεδόν κανενας δε μπορει να πληρώσει ακριβές εκδόσεις και ακριβό εξοπλισμο, τοτε δε θα μπορει να τα εχει κανένας αυτα εδω, ακομη και αυτοι που μπορόύν να πληρώσουν". Και γι αυτο βλεπω παντου, βασικες εκδόσεις 1.6 TDI με δωρο το τασακι.

 

Αν μπορεις, πες μας λιγο, τι εξτρα σου ειπαν οτι μπορεις να βαλεις τοπικα στην αντιπροσωπεια τοτε; μπας και γλυτωσουμε λιγο απο το τελος ταξινομησης, ειτε για μεταχειρισμενο ειτε για καινουριο.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , mulder85 said:

Αν μπορεις, πες μας λιγο, τι εξτρα σου ειπαν οτι μπορεις να βαλεις τοπικα στην αντιπροσωπεια τοτε; μπας και γλυτωσουμε λιγο απο το τελος ταξινομησης, ειτε για μεταχειρισμενο ειτε για καινουριο.

Εννοεις στη φαση της παραγγελιας? Ή αργοτερα?

Στην παραγγελια εχουν καποιους καταλογους με τις επιλογες του εξτρα εξοπλισμου και το κοστος αναλογα με το μοντελο παντα. Αλλα τωρα σιγουρα ολα αυτα εχουν αλλαξει απο τοτε που παραγγειλα εγω το δικο μου.. Απλα τοτε καποια απο τα εξτρα δεν υπηρχαν στους καταλογους ενω εγω ηξερα οτι στο εξωτερικο τουλαχιστον μπορουσες να τα προσθεσεις. Και ετσι τους εβαλα και πηραν τηλεφωνο και μ ενημερωσαν οτι θα μπορουσε να μπει και το keyless μαζι με τον εργοστασιακο συναγερμο γυρω στα 700€ , η υποβοηθηση προβολεων με το lane assist  καπου στα 700€ και αν θυμαμαι καλα και το εξτρα ηχοσυστημα  Dynaudio γυρω στα 350€. Και τα 3 δεν υπηρχαν τοτε τουλαχιστον σαν επιλογες στον καταλογο. Απο αυτα εβαλα μονο το πρωτο "πακετο"

Link to comment
Share on other sites

Περίεργο, εμένα δε μου το είπε κάνεις αυτό. Βέβαια ο πωλητής ήταν ένα παιδάκι 20+ κάτι χρόνων. Μήπως να ρωτήσω και σε καμία άλλη αντιπροσωπεία μπας και καταφέρουν να μου βάλουν τα ergoactive;

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοεις δεν σου ειπε ο πωλητης? Οπως και να εχει εγω  θα σου προτεινα να ζητησεις να σου δειξει τον πινακα με τον προαιρετικο εξοπλισμο. Αλλιως δοκιμασε σε αλλη αντιπροσωπεια ή στειλε email στη vw.

 

Γενικοτερα οι πωλητες προσπαθουν να προοθησουν πρωτα οτι εχουν stock ή οτι παραλαβανουν συντομα.. Η ειδικη παραγγελια δεν ειναι το καλυτερο τους γιατι χρειαζεται καποιους μηνες μεχρι να ερθει το αυτοκινητο και πολλοι υποψηφιοι πελατες στραβωνουν με την αναμονη... Και παλι αν τελικα ο πελατης θελει να κανει ειδικη παραγγελια το να προσθετεις εξτρα και γενικοτερα να τους "ζαλιζεις" οπως καταλαβαινεις  δεν ειναι το καλυτερο τους. Το ζητουμενο ειναι ο πελατης να κανει την παραγγελια και να δωσει την προκαταβολη οσο το δυνατο πιο γρηγορα..

 

Αυτα που σου λεω ειναι η αποψη μου και παιζει να κανω και λαθος.. Αλλα η μεχρι τωρα εμπειρια μου αυτο μου εχει δειξει..

 

Edited by pettros
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , pettros said:

Τι εννοεις δεν σου ειπε ο πωλητης? Οπως και να εχει εγω  θα σου προτεινα να ζητησεις να σου δειξει τον πινακα με τον προαιρετικο εξοπλισμο. Αλλιως δοκιμασε σε αλλη αντιπροσωπεια ή στειλε email στη vw.

Sorry μαλλον δε το ειπα σωστα. Οχι μια χαρα εχω τον καταλογο με τα εξτρα, μου τον εκτυπωσε κιολας και μου τον εδωσε και τον εχω μαζι μου. Απλα εγω απο τα λεγομενα σου καταλαβα οτι αν τους πιεσεις μπορουν να βαλουν και εξτρα που δεν βρισκονται σε αυτο τον καταλογο. πχ στη δικη μου περιπτωση, τα Ergoactive διατιθενται μονο στην Highline εκδοση που βγαινει μονο πετρελαιο εδω, ενω εγω θελω να τα βαλω στην Generation βενζινη. Αν σε καταλαβα καλα, ειπες οτι αν τους πιεσεις και συνενοηθουν με τα κεντρικα, σου λενε ποσο κοστιζει και στο βαζουν, ακομη κι αν ειναι εκτος καταλογου. Σορρυ αν καταλαβα λαθος.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , mulder85 said:

Sorry μαλλον δε το ειπα σωστα. Οχι μια χαρα εχω τον καταλογο με τα εξτρα, μου τον εκτυπωσε κιολας και μου τον εδωσε και τον εχω μαζι μου. Απλα εγω απο τα λεγομενα σου καταλαβα οτι αν τους πιεσεις μπορουν να βαλουν και εξτρα που δεν βρισκονται σε αυτο τον καταλογο. πχ στη δικη μου περιπτωση, τα Ergoactive διατιθενται μονο στην Highline εκδοση που βγαινει μονο πετρελαιο εδω, ενω εγω θελω να τα βαλω στην Generation βενζινη. Αν σε καταλαβα καλα, ειπες οτι αν τους πιεσεις και συνενοηθουν με τα κεντρικα, σου λενε ποσο κοστιζει και στο βαζουν, ακομη κι αν ειναι εκτος καταλογου. Σορρυ αν καταλαβα λαθος.

Αυτο προφανως δεν γινεται .. Κι εμενα καποια εξτρα δεν εμπαιναν με τιποτα στο r-line οπως π.χ. o κρυφος φωτισμος ambient. Οσο κι αν το παλεψα μου το απεκλεισαν..  Οπως επισης δεν μπορουσα να επιλεξω το piano black για το ταμπλο..  Μονο το brushed aluminum που ηταν το στανταρ..

 

Αυτα τα εξτρα που ειπα πριν και  δεν τα  ειχε καθολου ο καταλογος υποψιαζομαι οτι μαλλον δεν τα ειχε ζητησει καποιος μεχρι εκεινη τη στιγμη και δεν υπηρχε ο κωδικος. Φανταζομαι αυτα τωρα θα υπαρχουν στις επιλογες.  Εσενα τη στιγμη που το δινει σαν εξτρα αλλα μονο για αλλες εκδοσεις πιστευω οτι δεν μπορεις να κανεις κατι...

 

Link to comment
Share on other sites

Κριμα, και χαρηκα μηπως γινοταν. Κι εγω εχω σκαλωμα με το Piano Black,αν και εχω ακουσει οτι λερωνει ευκολα. Το brushed aluminum εσενα τι εντυπωσεις σου εχει αφησει;

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , mulder85 said:

Κριμα, και χαρηκα μηπως γινοταν. Κι εγω εχω σκαλωμα με το Piano Black,αν και εχω ακουσει οτι λερωνει ευκολα. Το brushed aluminum εσενα τι εντυπωσεις σου εχει αφησει;

Τελικα ειναι μια χαρα να μην σου πω και πιο ωραιο.. Σιγουρα το εχω συνηθισει. Το μαυρο εχει το πολυ αρνητικο της σκονης που φαινεται πολυ εντονα καθως και αν γρατζουνιστει κι αυτο θα φαινεται υποθετω..

Φυσικα αργοτερα υπαρχουν και οι λυσεις του βινυλιου

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή ιδέα αυτό με το βινύλιο, δε το ήξερα καν. Το brushed aluminum σαν υφή μου αρέσει και μενα, απλά χαλαει το σχέδιο μου που ήταν να είναι όλα μαύρα γυαλιστερά στο αμάξι, μέσα-έξω. Ούτως ή άλλως από το facelift και μετά νομίζω δε βγαίνει πλέον. (;)

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μια και αρκετες συζητησεις εχουν γινει σχετικα με την αναβαθμιση του infotainment και κυριως για τη μεταβαση απο το παλαιοτερα ΜΙΒ1 σε ΜΙΒ2 αυτη η εταιρια δινει ετοιμο το "πακετο" αναβαθμισης απο το ΜΙΒ1 composition media 5.8" (που εγω εχω αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν αφορα και τις μικροτερες εκδοσεις του infotainment color και touch) σε Discover Pro MIB2 με App-Connect (η εκδοση αυτη περιλαμβανει το GPS). Οπως αναφερει με την καταλληλη κωδικοποιηση δουλευουν ολα με μια επιφυλαξη στο car net για το οποιο η κωδικοποιηση γινεται απο το εργοστασιο.  Η συγκριμενη εταιρια που αναλαμβανει τη διαδικασια ειναι σ αυτη τη σελιδα:  http://www.mtl.si/sl/

Στο παρακατω  βιντεο εχει πληροφοριες σχετικα με την ολη διαδικασια. Ειπα να ρωτησω και ετσι εστειλα ενα email σχετικα με το κοστος. Η τιμη στα 1500 ευρω.. Προφανως θα υπαρχουν και αλλοι που αναλαμβανουν τη διαδικασια. Ισως καποια στιγμη στο μελλον (αν πεσει και η τιμη...) θα το σκεφτομουν γιατι το ειχα απωθημενο.. Οποιος ενδιαφερεται και.....μπορει ας το βαλει να μας πει εντυπωσεις!! :P

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.  Υπάρχουν μεγάλες διαφορές στο 7αρι tdi ανάμεσα στην έκδοση με 105 ps και 110 ps σχετικά με την ροπή την οικονομία και γενικά; Ρωτώ γιατί έχω έναν ξαδερφο που θέλει να πάρει μεταχειρισμένο και έχει βρει καλά κομμάτια και στις δύο εκδόσεις. Ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

Φίλε καλησπέρα... Η γενική απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερη διαφορά.. Όμως, υπάρχουν δύο ειδών κινητηρες με 110 άλογα.. Ο ένας είναι ο Euro 5 που βρίσκεις στην έκδοση Bluemotion, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με 6ρι μηχανικό κιβώτιο και είναι το πλέον οικονομικό Golf και ο δεύτερος είναι ο αναβαθμισμένος 105 ώστε να πληροί τα πρότυπα Euro 6 και οι καταναλώσεις είναι ίδιες με αυτές του 105. Σε θέματα επιδόσεων, η διαφορά τους είναι μισό δευτερόλεπτο στο 0-100 και γύρω στα 5 χιλιόμετρα στη τελική αν θυμάμαι καλά, αμελητέα θα έλεγα στη πράξη.. Πιο σημαντικό είναι να βρει ένα προσεγμένο, με τακτικά σέρβις και χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , faniaros said:

Φίλε καλησπέρα... Η γενική απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερη διαφορά.. Όμως, υπάρχουν δύο ειδών κινητηρες με 110 άλογα.. Ο ένας είναι ο Euro 5 που βρίσκεις στην έκδοση Bluemotion, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με 6ρι μηχανικό κιβώτιο και είναι το πλέον οικονομικό Golf και ο δεύτερος είναι ο αναβαθμισμένος 105 ώστε να πληροί τα πρότυπα Euro 6 και οι καταναλώσεις είναι ίδιες με αυτές του 105. Σε θέματα επιδόσεων, η διαφορά τους είναι μισό δευτερόλεπτο στο 0-100 και γύρω στα 5 χιλιόμετρα στη τελική αν θυμάμαι καλά, αμελητέα θα έλεγα στη πράξη.. Πιο σημαντικό είναι να βρει ένα προσεγμένο, με τακτικά σέρβις και χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο..

Καλησπέρα φίλε μου. Ευχαριστώ! Το 110 ίππων που έχει βρει είναι euro 6 με 5αρι του 2016. Και το άλλο του 2013 euro 5 με 5αρι. Σαφώς πρόκειται για αρκετά χρήματα διαφορά αλλά το σκέφτεται. Νομίζω ότι δεν θα υπάρχουν ουσιώδεις διαφορές στον δρόμο όπως λες κι εσυ. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε μου. Ευχαριστώ! Το 110 ίππων που έχει βρει είναι euro 6 με 5αρι του 2016. Και το άλλο του 2013 euro 5 με 5αρι. Σαφώς πρόκειται για αρκετά χρήματα διαφορά αλλά το σκέφτεται. Νομίζω ότι δεν θα υπάρχουν ουσιώδεις διαφορές στον δρόμο όπως λες κι εσυ. 
Ακριβώς! Αν θυμάμαι καλά το 105 έχει 3.8 μέση ενώ το 110 3.9 ή 4 μέση στα χαρτιά... Δεν είμαι σίγουρος αν ο Euro6 κάνει χρήση AdBlue, αλλά αν ναι, αυτό ανεβάζει λίγο ακόμα το κόστος συντήρησης.. Οπότε από οικονομικής απόψεως, συμφέρει περισσότερο αυτός με τα 105. Βέβαια, κάνεις δεν ξέρει αν στο μέλλον γίνει κ εδώ αυτό που έχει αρχίσει να γίνεται στο εξωτερικό, όπου απαγορεύονται τα Euro5 κ κάτω να κυκλοφορούν σε ορισμένες περιοχές ή πληρώνουν έξτρα φόρους..
Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν , Tassos L said:

Καλησπέρα φίλε μου. Ευχαριστώ! Το 110 ίππων που έχει βρει είναι euro 6 με 5αρι του 2016. Και το άλλο του 2013 euro 5 με 5αρι. Σαφώς πρόκειται για αρκετά χρήματα διαφορά αλλά το σκέφτεται. Νομίζω ότι δεν θα υπάρχουν ουσιώδεις διαφορές στον δρόμο όπως λες κι εσυ. 

 

3 λεπτά πριν , faniaros said:
15 λεπτά πριν , Tassos L said:
Καλησπέρα φίλε μου. Ευχαριστώ! Το 110 ίππων που έχει βρει είναι euro 6 με 5αρι του 2016. Και το άλλο του 2013 euro 5 με 5αρι. Σαφώς πρόκειται για αρκετά χρήματα διαφορά αλλά το σκέφτεται. Νομίζω ότι δεν θα υπάρχουν ουσιώδεις διαφορές στον δρόμο όπως λες κι εσυ. 

Ακριβώς! Αν θυμάμαι καλά το 105 έχει 3.8 μέση ενώ το 110 3.9 ή 4 μέση στα χαρτιά... Δεν είμαι σίγουρος αν ο Euro6 κάνει χρήση AdBlue, αλλά αν ναι, αυτό ανεβάζει λίγο ακόμα το κόστος συντήρησης.. Οπότε από οικονομικής απόψεως, συμφέρει περισσότερο αυτός με τα 105. Βέβαια, κάνεις δεν ξέρει αν στο μέλλον γίνει κ εδώ αυτό που έχει αρχίσει να γίνεται στο εξωτερικό, όπου απαγορεύονται τα Euro5 κ κάτω να κυκλοφορούν σε ορισμένες περιοχές ή πληρώνουν έξτρα φόρους..

15 λεπτά πριν , Tassos L said:

Καλησπέρα φίλε μου. Ευχαριστώ! Το 110 ίππων που έχει βρει είναι euro 6 με 5αρι του 2016. Και το άλλο του 2013 euro 5 με 5αρι. Σαφώς πρόκειται για αρκετά χρήματα διαφορά αλλά το σκέφτεται. Νομίζω ότι δεν θα υπάρχουν ουσιώδεις διαφορές στον δρόμο όπως λες κι εσυ. 

Και από ροπή φαντάζομαι δεν θα έχει διαφορά. Θα τραβάει και το 105ps. Ευχαριστώ πολύ 

Link to comment
Share on other sites

Και από ροπή φαντάζομαι δεν θα έχει διαφορά. Θα τραβάει και το 105ps. Ευχαριστώ πολύ 

Ναι ναι, κινείται ικανοποιητικοτατα. Βέβαια αν θες, περίμενε να σου απαντήσουν κ τα υπόλοιπα παιδιά, για να έχεις μια πιο σφαιρική εικόνα.

Να'σαι καλά!

 

Link to comment
Share on other sites

On 21/10/2018 at 6:33 ΜΜ, faniaros said:
On 21/10/2018 at 6:20 ΜΜ, Tassos L said:
Καλησπέρα φίλε μου. Ευχαριστώ! Το 110 ίππων που έχει βρει είναι euro 6 με 5αρι του 2016. Και το άλλο του 2013 euro 5 με 5αρι. Σαφώς πρόκειται για αρκετά χρήματα διαφορά αλλά το σκέφτεται. Νομίζω ότι δεν θα υπάρχουν ουσιώδεις διαφορές στον δρόμο όπως λες κι εσυ. 

Ακριβώς! Αν θυμάμαι καλά το 105 έχει 3.8 μέση ενώ το 110 3.9 ή 4 μέση στα χαρτιά... Δεν είμαι σίγουρος αν ο Euro6 κάνει χρήση AdBlue, αλλά αν ναι, αυτό ανεβάζει λίγο ακόμα το κόστος συντήρησης.. Οπότε από οικονομικής απόψεως, συμφέρει περισσότερο αυτός με τα 105. Βέβαια, κάνεις δεν ξέρει αν στο μέλλον γίνει κ εδώ αυτό που έχει αρχίσει να γίνεται στο εξωτερικό, όπου απαγορεύονται τα Euro5 κ κάτω να κυκλοφορούν σε ορισμένες περιοχές ή πληρώνουν έξτρα φόρους..

μα υπαρχει το εξτρα κοστος ηδη! αφου τα τελη κυκλοφοριας πανε με τα κυβικα μεχρι τ αμαξια του 2009 και με ρυπους απο το Νοέμβριο του 2010 και μετα. ενα σημερινο gti πληρωνει τα ιδια τελη απο εμενα που εχω ενα 1400 tsi 140ps.  (10-20 ευρω πανω-κατω)

τωρα κανεις δεν μπορει να γνωριζει αν θ αλλαξουν κατι μελλοντικα... γενικα το ολο θεμα με τους φορους στην ελλαδα ειναι μεγαλη ξεφτιλα

Edited by nikdev
Σωστά Τέλη
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.