Jump to content
takisbrax

καλο συνεργειο στη θεσσαλια για βενζινοκινητο TARO 4X4 2.300cc μοντ του 1991

Recommended Posts

ψαχνο για ενα καλο συνεργειο στην περιοχη της θεσσαλιας για να μου ριξει μια ματια και να μαζεψει τα αμαζευτα σε ενα vw taro 4x4 μοντελο του 1991 με βενζινοκινιτηρα 2.300 κυβικα,αφου κανει ψευτοδιακοπες, καιει κατι τις παραπανω,δεν τραβαει καλα,το ρελαντι κολαει στις 1.500 στροφες και τελικη εχει στα 120 με χιλια ζορια.Γενικα το αμαξι μετα τις 3.000 στροφες ειναι ψοφιο.

 

Εβγαλα τον παπα και ψεκασα λιγο σπρευ'' καρμπιρατερ.Μπορω να πω οτι κατι ψιλοβελτιωθηκε,αλλα γενικα το αμαξι εχει σοβαρο προβλημα.

 

Πασα γνωμη ειναι δεκτη. 

 

Υ.Γ τα μπουζι ειναι καινουργια

Edited by takisbrax
Link to comment
Share on other sites

Τάκη (μικρός που είναι ο κόσμος) 

 

Αν δεν κάνω λάθος τα Taro ήταν τα ίδια με τα TOYOTA νομίζω ότι είχαν και τους ίδιους κινητήρες.

 

Δεν ρίχνεις καμία ματιά και σε καμία TOYOTA. 

 

Από μπεκ είσαι εντάξει???

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

On 2/10/2018 at 10:33 ΜΜ, OMINUS said:

Τάκη (μικρός που είναι ο κόσμος) 

 

Αν δεν κάνω λάθος τα Taro ήταν τα ίδια με τα TOYOTA νομίζω ότι είχαν και τους ίδιους κινητήρες.

 

Δεν ρίχνεις καμία ματιά και σε καμία TOYOTA. 

 

Από μπεκ είσαι εντάξει???

 

 

καρμπυρατερ εχει φιλε μου....οσο για τα τουοτα ναι,ειναι ιδια νομιζω,αφου ακομα και στα τζαμια η' τα φτερα γραφει τουοτα.

 

Οσο για αντιπροσωπεια τουοτα ουτε απο εξω δεν περναω γιατι θα με σφαξουνε με το βαμβακι.

 

Το προβλημα ειναι πως τα μαστορια που τοτε στις αρχες του 1990 μαστορευανε αυτα τα αμαξια.....τωρα δεν υπαρχουνε τα μισα απο αυτους.

 

Οι πιτσιρικαδες στην αντιπροσωπεια οχι καρμπυρατερ δεν ξερουνε να βγαλουνε και να το καθαρισουνε,αλλα ουτε  το αβανς απο το ντιστριμπιτερ δεν ξερουνε να ρυθμισουνε.

 

Γιαυτο ψαχνω να βρω καποιον ''παλιο'' μαστορα στην μαρκα τουοτα που να τα ξερει αυτα τα αρχαια αυτοκινητα. 

 

Με τα λιγα που γνωριζω αυτα τα αμαξια ειχανε καποια θεματα με τις πολλες υποπιεσεις του καρμπυρατερ...εκει καπου ξεκιναει το προβλημα και μετα το αμαξι αρχιζει να κανει τα δικα του..

 

Υ.Γ    γιατι ειναι μικρος ο κοσμος φιλε?   συνονοματοι??? 

Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν , takisbrax said:

καρμπυρατερ εχει φιλε μου....οσο για τα τουοτα ναι,ειναι ιδια νομιζω,αφου ακομα και στα τζαμια η' τα φτερα γραφει τουοτα.

 

Οσο για αντιπροσωπεια τουοτα ουτε απο εξω δεν περναω γιατι θα με σφαξουνε με το βαμβακι.

 

Το προβλημα ειναι πως τα μαστορια που τοτε στις αρχες του 1990 μαστορευανε αυτα τα αμαξια.....τωρα δεν υπαρχουνε τα μισα απο αυτους.

 

Οι πιτσιρικαδες στην αντιπροσωπεια οχι καρμπυρατερ δεν ξερουνε να βγαλουνε και να το καθαρισουνε,αλλα ουτε  το αβανς απο το ντιστριμπιτερ δεν ξερουνε να ρυθμισουνε.

 

Γιαυτο ψαχνω να βρω καποιον ''παλιο'' μαστορα στην μαρκα τουοτα που να τα ξερει αυτα τα αρχαια αυτοκινητα. 

 

Με τα λιγα που γνωριζω αυτα τα αμαξια ειχανε καποια θεματα με τις πολλες υποπιεσεις του καρμπυρατερ...εκει καπου ξεκιναει το προβλημα και μετα το αμαξι αρχιζει να κανει τα δικα του..

 

Υ.Γ    γιατι ειναι μικρος ο κοσμος φιλε?   συνονοματοι??? 

Ο Τάκης δεν είσαι?? Που είσαι και στο club του μπλε οβάλ? 

Δεν νομίζω ότι κάνω λάθος...

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , takisbrax said:

Ο ιδιος

 

Για αυτό σου είπα μικρός που είναι ο κόσμος :ahappy: 

 

Λέω κάπου τον ξέρω αυτόν δεν μπορεί ό ίδιος θα είναι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.