Jump to content
A59

Ερώτηση για Passat B5 1.8T APU

Recommended Posts

Καλησπερα,ψαχνω να αγορασω ενα Passat B5-5,5  1.8T

   Ψαχνοντας ,επεσα πανω σε ενα με κινητηρα APU,απο το οποιο εχουν βγαλει τον καταλυτη...

Παρατηρησα οτι βαζοντας μπρος το αυτοκινητο,δεν εμφανιζεται το λαμπακι CHECK της μηχανης.(Ολα τα υπολοιπα αναβουν κανονικα)

  Εψαξα λιγο στο διαδικτυο και βρηκα οτι οσοι επιχειρουσαν κατι τετοιο,εβαζαν ειδικο ανταπτορα στον λαμδα ,ωστε να μη μενει μονιμα αναμμενο το check.

Ο ιδιοκτητης ισχυριζεται οτι απλα εχει σβηστει απο τον προγραμματιστη και εμφανιζεται CHECK μονο οταν εχει προβλημα το αυτοκινητο.

Να τον πιστεψω??? 

   Δεν εχω ασχοληθει ξανα με 20ν,συγχωρεστε μου την οποια αφελεια...

Edited by A59
Link to comment
Share on other sites

Ναι,απλα εχει καταργησει του σφαλμα του καταλυτη.

Δεν ειναι κατι,και εγω σε Apu μοτερ αυτο εχω κανει.

Αν θελεις στειλε ενα λινκ της αγγελιας η δωσε μερικες πληροφοριες πριν το αγορασεις.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Passatoukos said:

Ναι,απλα εχει καταργησει του σφαλμα του καταλυτη.

Δεν ειναι κατι,και εγω σε Apu μοτερ αυτο εχω κανει.

Αν θελεις στειλε ενα λινκ της αγγελιας η δωσε μερικες πληροφοριες πριν το αγορασεις.

Μαλιστα,ευχαριστω για την απαντηση,αλλα δεν ειναι περιεργο που το τσεκ δεν αναβει ουτε με το ανοιγμα του διακοπτη?

Να δωσω μερικες πληροφοριες,2560 με external και μαμα σωθικα στο 1,5 bar δουλευει.Δε μπορω να πω οτι εντυπωσιαστηκα απο τη δυναμη του,αλλα θελει και λαστιχα ,ειναι για πεταμα .Κατι πολυ σημαντικο για μενα,ο συμπλεκτης ειναι πολυ βαρυς αλλα δεν πατιναρει.Θεοβαρος ομως,εχω οδηγησει πουντο τουμπανιασμενο με τετραφτερο,αλλα αυτον τρομαζεις να τον πατησεις...Ειναι ενας ενδοιασμος μου και αυτος...

Edited by A59
Link to comment
Share on other sites

2560 με 1.5 πιεση και σωστο προγραμμα απο μοιρες και μειγμα μιλαμε για περιπου 320 αλογα,δεν ειναι και λιγα,τι εννοεις δεν σε ενθουσιασε,το δικο μου ειναι 300 και θεωρω οτι ειναι παρα πολυ γρηγορο.

 

Γενικα αυτα τα ηλεκτρικα του Passat ειναι αρχαια,οπως ο εγκεφαλος του που ειναι Narrowband,αν με το καλο το παρεις θα σου πω εναν οικονομικο τροπο να κανεις μετατροπη τον εγκεφαλο σε Wideband για δουλευει και καλυτερα το αμαξι και πιο ασφαλη.

 

Ο συμπλεκτης μπορει να ειναι πετρα λογω πλατο.Αν φοραει κανα πλατο Sachs racing ειναι οτι πρεπει να φτιαξεις γαμπουλα.

 

Οσον αναφορα τα μαμα σωθηκα,στην πιεση που δουλευει θεωρω οτι δεν παθαινει κατι.

Αν βεβαια το σεβεσαι και πατας απο 3.500 στροφες και πανω.

Edited by Passatoukos
Link to comment
Share on other sites

52 λεπτά πριν , Passatoukos said:

2560 με 1.5 πιεση και σωστο προγραμμα απο μοιρες και μειγμα μιλαμε για περιπου 320 αλογα,δεν ειναι και λιγα,τι εννοεις δεν σε ενθουσιασε,το δικο μου ειναι 300 και θεωρω οτι ειναι παρα πολυ γρηγορο.

 

Γενικα αυτα τα ηλεκτρικα του Passat ειναι αρχαια,οπως ο εγκεφαλος του που ειναι Narrowband,αν με το καλο το παρεις θα σου πω εναν οικονομικο τροπο να κανεις μετατροπη τον εγκεφαλο σε Wideband για δουλευει και καλυτερα το αμαξι και πιο ασφαλη.

 

Ο συμπλεκτης μπορει να ειναι πετρα λογω πλατο.Αν φοραει κανα πλατο Sachs racing ειναι οτι πρεπει να φτιαξεις γαμπουλα.

 

Οσον αναφορα τα μαμα σωθηκα,στην πιεση που δουλευει θεωρω οτι δεν παθαινει κατι.

Αν βεβαια το σεβεσαι και πατας απο 3.500 στροφες και πανω.

Κοιτα,εκανα λαθος για την τουρμπινα,ειναι 2860.Αυτος ισχυριζεται οτι βγαζει 350 αλογα...Ομως τυγχανει να εχω οδηγησει με λιγοτερα αλογα πασατ(280) και μπορω να σου εγγυηθω οτι πηγαινε πολυ χειροτερα.Τελος παντων,διαπιστωσα μερικες αλχημειες στο αυτοκινητο,δεν εχει σημασια να τις αναφερω(ο δισκος καθε αλλο παρα sachs πρεπει να ηταν,μαλλον φτιαχτος,δε νοειται τοσο σκληρο πενταλ,εχω οδηγηγσει ξανα 6φτερο-4φτερο και ηταν λιγο πιο σκληρος απο τον κανονικο.

Το προγραμμα το ειχε φτιαξει ενας το 2002 ,μετα αλλαχτηκε τουρμπινα 2 φορες χωρις διορθωσεις,κτλ...Καλα κρασια δηλαδη

Το ακυρωσα,αλλα αμεσως το αγορασε αλλος(μακαρι να του βγει καλο).

Παντως,πασατ εκεινης της εποχης θα αγορασω και θα ζητησω τις συμβουλες σου.Θα σε κρατησω ενημερο

Link to comment
Share on other sites

On 26/10/2018 at 10:02 ΜΜ, Passatoukos said:

Ειναι ενα μπλε που επαιζε στο cAr,.gr απο ναυπακτο αν θυμαμαι καλα,η ενα ματ μεμβρανη Απο καλαματα;

Οχι φιλε,ενα ασημι ηταν ,απο Καλαματα οντως...Εκει επεσες διανα,το ειχε και παλιοτερα 5500 ,χωρις επιτυχια...(αν εννοεις αυτο)

Edited by A59
Link to comment
Share on other sites

Γνωστο ειναι απο καλαματα..καμια 350ρια αλογα το δηλωνει,με 2871 αν θυμαμαι καλα.

Αν θυμαμαι καλα εχει αρκετη προικα πανω,ζαντες φρενα αναρτησεις κλπ κλπ και νομιζω οτι ειναι σφυρι.

 

Αν θες την γνωμη μου μην μπλεξεις με τετοια.

Παρε ενα Μαμα και ξεκινα σιγα σιγα να το φτιαξεις,το κοστος βελτιωσης για να κανεις ενα 20βτ 300 αλογα δεν ξεπερναει τις 2.500€ με τα παντα μεσα.

Link to comment
Share on other sites

Πάρε μαμά και ρίξε χρήμα να το κάνεις σωστό. Μετά κοιτάς για βελτιώσεις.

Το σωστά συντηρημένο και βελτιωμένο ΔΕΝ είναι φτηνό.

 

Όσο για το άλλο που λες με τις Garrett, είναι πολύ πιθανό να έκανε ένα πρόγραμμα και καπάκι να πετούσε τουρμπίνες μετά πάνω χωρίς σωστή υποδομή.

Empty Pocket Tuning

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

On 30/10/2018 at 2:22 ΠΜ, Passatoukos said:

Γνωστο ειναι απο καλαματα..καμια 350ρια αλογα το δηλωνει,με 2871 αν θυμαμαι καλα.

Αν θυμαμαι καλα εχει αρκετη προικα πανω,ζαντες φρενα αναρτησεις κλπ κλπ και νομιζω οτι ειναι σφυρι.

 

Αν θες την γνωμη μου μην μπλεξεις με τετοια.

Παρε ενα Μαμα και ξεκινα σιγα σιγα να το φτιαξεις,το κοστος βελτιωσης για να κανεις ενα 20βτ 300 αλογα δεν ξεπερναει τις 2.500€ με τα παντα μεσα.

Φιλε,συμφωνα με τα λεγομενα του κατοχου,τα σωθικα ειναι μαμα...Η τουρμπινα ειναι 2860 με εξτερναλ και βγαζει 350 αλογα στο 1,5...

Οντως εχει ακριβη αναρτηση(μαλλον θελει επισκευη)

Εγω που το βολταρα δεν το εκοψα για πανω απο 260 με τιποτα...Το εγραψα και πιο πανω,τα αλογα δεν ειναι στραγαλια να βγαινουν απλα απο το στομα του καθενος.

Απο εκει και περα το αμαξι το απερριψα,πουληθηκε και δε με ενδιαφερει.

Παντως μαλλον θα παρω ενα εργοστασιακο και θα το φτιαξω απο την αρχη,απλα βαριεμαι την αναμονη και μεχρι να τελειωσει ξεφευγεις παντα οικονομικα.

 

Να ρωτησω,σχετικα με τους κινητηρες,οι ντιζατοι μηπως θυμασαι ποιους κωδικους εχουν?

Αυτα τα μοτερ δεν ειναι τα ανθεκτικοτερα?

Απο ο,τι λενε τουλαχιστον...

 

Edited by A59
Link to comment
Share on other sites

On 30/10/2018 at 9:20 ΠΜ, nikdev said:

Πάρε μαμά και ρίξε χρήμα να το κάνεις σωστό. Μετά κοιτάς για βελτιώσεις.

Το σωστά συντηρημένο και βελτιωμένο ΔΕΝ είναι φτηνό.

 

Όσο για το άλλο που λες με τις Garrett, είναι πολύ πιθανό να έκανε ένα πρόγραμμα και καπάκι να πετούσε τουρμπίνες μετά πάνω χωρίς σωστή υποδομή.

Empty Pocket Tuning

Εχεις απολυτο δικιο,ειδικα για το συγκεκριμενο

Link to comment
Share on other sites

Το Aeb μοτερ ειναι με ντιζα.

Ανθεκτικοτερο δεν ειναι,απλα εχει καλυτερο καπακι big port και πολλαπλη.

Αδιαφορο στα αλογα που θελεις να φτασεις (;).

Μην μπλεξεις με ντιζα.

Το Apu το μοτερ ειναι 20πυρο ειναι πολυ ανθεκτικο και αν το σεβαστεις δεν παθαινει τιποτα.

Ειναι Narrowband(εγκΕφαλος) βεβαια οπως και το Aeb,αλλα με μικρο κοστος θα σου πω πως να το κανεις Wideband.

Για να εχεις πολυ καλυτερο ρυθμισμα και ασφαλεια.

 

Γενικα πια σε 20βτ οι συνταγες ειναι ετοιμες και οι λυσεις πολλες,πες τι στοχο εχεις για ποσα αλογα και τι χρηση και βλεπεις τι κανεις.

 

 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago , Passatoukos said:

Το Aeb μοτερ ειναι με ντιζα.

Ανθεκτικοτερο δεν ειναι,απλα εχει καλυτερο καπακι big port και πολλαπλη.

Αδιαφορο στα αλογα που θελεις να φτασεις (;).

Μην μπλεξεις με ντιζα.

Το Apu το μοτερ ειναι 20πυρο ειναι πολυ ανθεκτικο και αν το σεβαστεις δεν παθαινει τιποτα.

Ειναι Narrowband(εγκΕφαλος) βεβαια οπως και το Aeb,αλλα με μικρο κοστος θα σου πω πως να το κανεις Wideband.

Για να εχεις πολυ καλυτερο ρυθμισμα και ασφαλεια.

 

Γενικα πια σε 20βτ οι συνταγες ειναι ετοιμες και οι λυσεις πολλες,πες τι στοχο εχεις για ποσα αλογα και τι χρηση και βλεπεις τι κανεις.

 

 

Βασικα να βρω πρωτα ενα σωστο αυτοκινητο και μετα σιγα σιγα θα το φτιαξω,περιπου 250-260 αλογα το θελω.

Σημερα πηγα να δω ενα ακομη ΑΕΒ,το οποιο παλι δεν εμφανιζε το τσεκ της μηχανης με το ανοιγμα του διακοπτη...Καραμαμα,αλλα δε μου φανηκε πολυ σοϊ.δεν ειχε καλες ρεπριζ,ανυπαρκτα φρενα,κομμενο χρωμα,χωρις  καμμια σημειωση στο βιβλιο σερβις 5-6 χρονια....Οι φωτογραφιες που ειχε ανεβασει ηταν τουλαχιστον πενταετιας...

Αυτο με τσεκ,μου το ξεκαθαριζεις σε παρακαλω πως λειτουργει?

Γιατι ισχυριζεται οτι δεν αναβει ,ουτε οταν ανοιγεις το διακοπτη...

Edited by A59
Link to comment
Share on other sites

Δεν αναβει,ο εγκεφαλος που εχει το Aeb και το Apu,δεν εχουν τσεκ,παρα μονο Epc.

Τσεκ αναβει στο αναμμα του διακοπτη στα Facelift Passat,με κινητηρα AWT,που ειναι 19 πυρος.

Ομως,και ο awt ειναι μια χΑρα για 250-260 αλογα.

 

Γενικα λιγο που εψαξα στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* τα 96-2000 σαν το δικο μου,μοντελα δεν εχει τιποτα αξιολογο και τα δινουν πανακριβα.

 

Αυτο εδω φαινεται αξιολογο,ειναι αρκετα ανωτατο απο το παλιο,σε ηλεκτρικα,σε εγκεφαλο,σε Esp,σε αεροσακους,υστερει μονο σε 19πυρο,που στα 260 αλογα δεν εχεις κανενα προβλημα.

 

Ριξε μια ματια σε αυτο που ειδα:

https://www.car,,,.gr/classifieds/cars/view/15828045/

 

Link to comment
Share on other sites

46 λεπτά πριν , Passatoukos said:

Δεν αναβει,ο εγκεφαλος που εχει το Aeb και το Apu,δεν εχουν τσεκ,παρα μονο Epc.

Τσεκ αναβει στο αναμμα του διακοπτη στα Facelift Passat,με κινητηρα AWT,που ειναι 19 πυρος.

Ομως,και ο awt ειναι μια χΑρα για 250-260 αλογα.

 

Γενικα λιγο που εψαξα στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* τα 96-2000 σαν το δικο μου,μοντελα δεν εχει τιποτα αξιολογο και τα δινουν πανακριβα.

 

Αυτο εδω φαινεται αξιολογο,ειναι αρκετα ανωτατο απο το παλιο,σε ηλεκτρικα,σε εγκεφαλο,σε Esp,σε αεροσακους,υστερει μονο σε 19πυρο,που στα 260 αλογα δεν εχεις κανενα προβλημα.

 

Ριξε μια ματια σε αυτο που ειδα:

https://www.car,,,.gr/classifieds/cars/view/15828045/

 

Ναι,ευχαριστω,το  εχω στα υπ'οψιν,απλα πρεπει να βρω την ευκαιρια να ερθω μεχρι την Αθηνα μια βολτα να το δω.

 

Σχετικα με το ερωτημα μου προηγουμενως,ουτε το EPC δεν αναβε...

Πιο πολυ ρωταω,ωστε να ξερω τι κοιταζω ,εκ πρωτης οψεως που λενε...

Σε ΑΕΒ μοτερ εχω δει μονιμως αναμμενο τσεκ απο το ανοιγμα του διακοπτη

**Δες τα μηνυματα σου**

 

Edited by A59
Link to comment
Share on other sites

Κατά την γνώμη μου και εάν το δίνει όσο τα μαμα, πάρε το βελτιωμενο, αρκεί να μάθεις τον ιδιοκτήτη και να κάνεις πριν έρευνα αγοράς για το συγκεκριμένο. Αν είναι σε καλή κατάσταση το σασμαν και το μοτέρ (με καλή κομπρεσιον)  θα χρειαστεί μονο λάδια φίλτρα μπουζι και ενα καλο πρόγραμμα  μονο σε κάποιο καλό προγραμματιστη γιατί εκεί κάτω στην Καλαμάτα Υπάρχουν διαφορα σημεία και τέρατα με τους ντόπιους προγραμματιστές. Επίσης θα το δείτε λίγο καλά και σε κάποιο δυναμομετρο. Αν τηρηθούν όλα όσα είπα πριν, θα έχεις έτοιμο βελτιωμένο στην τιμή του μαμα και δε θα μπλέξεις με βαλε βγάλε, μετατροπές και χαζά. 

 

Αν δεν είναι καλο αυτο  που βρήκες, βρες ενα μαμα,  κουμπωσε μια k04 που θα βρεις μεταχειρισμένη (κανε πρώτα service) ή καινούργια κινεζια απο Γερμανία, πρόγραμμα και τέλος, να τα 250 που θέλεις.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι να μπλεξεις με ενα κακοφτιαγμενο-κακορυθμισμενο-σκισμενο-αμαξι;

 

 Παιρνεις ενα μαμα,που πιθανων δεν εχει φαει σκισιμο-και αν εχει φαει το εχει φαει με 150 αλογα και ξεκινας απο την αρχη και φτιαχνεις κατι μονος σου.

Αλλωστε το κοστος για να κανεις ενα 20βτ 250 αλογα δεν ειναι τιποτα πλεον.

 

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ευχαριστω για τη βοηθεια.Ενταξει,δεν ειμαι και πρωταρης στη βελτιωση αυτοκινητων,απλα δεν εχω ασχοληθει με 20ν turbo.

 Να πω τη μαυρη μου αληθεια,βαριεμαι να ξαναφτιαχνω παλι απο την αρχη,γι αυτο κοιταζω μπας και βρω

καποιο βελτιωμενο,αλλα να μην εχει καννιβαλιστει(δυσκολο).

Ενα βιβλιο σερβις τουλαχιστον,να δω αν αλλαζε μπουζι στον ωρα του (κανεις δεν εχει βιβλιο σερβις με αστειες δικαιολογιες) και γενικα πεφτει πολυ παραμυθι...

Τουλαχιστον καποιο βελτιωμενο που θα χρειαστει μια-δυο διορθωτικες κινησεις.

  Κατι θα βρεθει,αν οχι, παλια μου τεχνη κοσκινο... 

Link to comment
Share on other sites

Για βελτιωμένα αμάξια δεν υπάρχει καλύτερος έλεγχος απο τον έλεγχο συμπίεσης που είναι και πολυ εύκολος αφού απλά πρέπει να βγουν 4 μπουζι. Μπορείς να βρεις ενα μαμα αμαξι που ο γιος του ιδιοκτήτη το λιωνε κρύο και να έχει πολυ μεγαλύτερη φθορά απο βελτιωμένο που το πρόσεχαν, οπότε δεν είναι απαραίτητο ότι το μαμα θα ναι καλύτερο. Γενικά μιλώντας με τον ιδιοκτήτη, καταλαβαίνεις τι άτομο είναι και μπορείς να αποφύγεις κακοτοπιες. Μετα κοιτάς βιβλίο service. Αν αυτά είναι οκ το πας μια βόλτα και βλέπεις ευθυγράμμιση αφήνοντας τιμόνι και πατώντας δυνατά φρένο, έτσι έχεις μια ικονα, ελέγχεις abs, κλπ. Αν περάσει και αυτο το τεστ πας σε μηχανικό και κανείς έναν έλεγχο συμπίεσης γνωρίζοντας ότι το 1.8Τ κανονικά βγάζει περίπου 170 - 210 psi. Ο (καλος) μηχανικός επίσης θα ακούσει το μοτέρ, θα κοιτάξει διαρροες, κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

Turbomaniac,ενα μοτερ οταν ειναι κακομεταχειρισμενο-κακοπρογραμματισμενο και συνεπως φθαρμενο δεν φαινεται στην συμπιεση.

 

Ενα αμαξι που δουλευε με θεωφτωχο μειγμα,η βαραγε πυρακια,η εχει φαει πυρομετρα απο εδω μεχρι την θεσσαλονικη δεν φαινεται.

 

Οποτε καλυτερα να παρεις ενα μαμα παρα να εισαι έρμαιο του καθε μπανιστα ιδιοκτητη-μηχανικου-προγραμματιστη.

 

Αλλωστε οπως ξαναεγραψα,το κοστος βελτιωσης πλεον για να φτασεις ενα 20Βτ 250 αλογα ειναι ΑΣΤΕΙΟ.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το φυσιολογικό είναι να πας στο μαμα συμφωνώ. Αλλά επειδή τρώγοντας έρχεται και η ορεξη, τα παιδιά συνήθως παίρνουν το μαμα και καταλήγουν να πληρωνουν πολλά πσραπανω γιατί τα άλογα που είχαν σαν στόχο απο την αρχή δεν τους φτάνουν. Οπότε γιατί να μην πάρουν απο την αρχή βελτιωμένο, άμα βρουν σε καλή κατάσταση; Σε κάθε περίπτωση βέβαια είναι προσωπική επιλογή. Άλλος δίνει βάρος στο κόστος και θα ψάξει να πάρει βελτιωμένο. Άλλος δε νοιάζεται για το κόστος και θέλει απο την αρχή να τα σκάσει για να φτιάξει κάτι που ο μηχανικός του θεωρεί ότι θα είναι σωστό.

Edited by turbomaniac
Link to comment
Share on other sites

On 31/10/2018 at 11:25 ΜΜ, Passatoukos said:

Το Aeb μοτερ ειναι με ντιζα.

Ανθεκτικοτερο δεν ειναι,απλα εχει καλυτερο καπακι big port και πολλαπλη.

Αδιαφορο στα αλογα που θελεις να φτασεις (;).

Μην μπλεξεις με ντιζα.

Το Apu το μοτερ ειναι 20πυρο ειναι πολυ ανθεκτικο και αν το σεβαστεις δεν παθαινει τιποτα.

Ειναι Narrowband(εγκΕφαλος) βεβαια οπως και το Aeb,αλλα με μικρο κοστος θα σου πω πως να το κανεις Wideband.

Για να εχεις πολυ καλυτερο ρυθμισμα και ασφαλεια.

 

Γενικα πια σε 20βτ οι συνταγες ειναι ετοιμες και οι λυσεις πολλες,πες τι στοχο εχεις για ποσα αλογα και τι χρηση και βλεπεις τι κανεις.

 

 

Μήπως μπορείς να μου πεις πως γίνεται η αλλαγή του εγκεφάλου;

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.