Jump to content
Theo88

Golf V GTI ,Check engine.Το αμαξι κραταει στροφες κτλπ

Recommended Posts

Καλημερα,

Εχω ενα Γκολφ 5 GTI .Στο αμαξι ανα περιοδους μου αναβει check engine, απο εκει κ περα πηγαινει χωρις να τουρμπιζει.Επισης κραταει στροφες, πχ οταν απο 2α ταχυτητα βαζω νεκρα για να σταματησω σε ενα φαναρι οι στροφες παραμενουν ψηλα για αρκετα δευτερολεπτα.Εχει αντιμετοπισει καποιος κατι παρομοιο?Να ενημερωσω οτι στο αμαξι εχει αλλαχτει σασμαν και ειναι μαμα.Ταλαιπωριεμαι 3 χρονια το εχω παει σε πολλους και ακρη δεν εχω βρει δινοντας πολλα λεφτα για αλλαγη πεταλουδας και πολλων αλλων.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνα με log αντλία υψηλής - χαμηλής και μπεκ χρονισμό.

Φοράς σωθικά αντλίας υψηλής ?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , nikdev said:

Ξεκίνα με log αντλία υψηλής - χαμηλής και μπεκ χρονισμό.

Φοράς σωθικά αντλίας υψηλής ?

Καλησπερα, οχι το αμαξι ειναι μαμα.Μου ειπαν σε ενα απο τους  πολλους που το εχω παει οτι θελει ρεκτιφιε ο κινητηρας.Απο καπου λεει παιρνει αερα.

Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει να δεις αρκετά πράγματα, αλλά από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις, το ρεκτιφιέ είναι στο τέλος.

Μπορεί να είναι PVC, μπορεί πολ. εισαγωγής, μπορεί 1002.

 

Ξεκίνα με σκανάρισμα για σφάλματα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν , nikdev said:

Θα πρέπει να δεις αρκετά πράγματα, αλλά από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις, το ρεκτιφιέ είναι στο τέλος.

Μπορεί να είναι PVC, μπορεί πολ. εισαγωγής, μπορεί 1002.

 

Ξεκίνα με σκανάρισμα για σφάλματα.

Συμφωνοι μπορει να ειναι 1002 το θεμα ειναι οτι το εχουν ψαξει πολλοι το αμαξι κ τπτ...εχω αγανακτησει ειλικρινα...Προσπαθω να βρω ενα σωστο συνεργειο με εμπειρια πανω σε αυτα αλλα ακομα τπτ.Σε ευχαριστω πολυ παντως.Οταν το ειχαν σκαναρει το αμαξι εβγαζε κατι για Lean burn και βρηκα αυτο εδω...

https://repairpal.com/obd-ii-code-p0174

Link to comment
Share on other sites

Το ότι το έψαξαν πολλοί, προσωπικά δεν μου λέει και κάτι :wink:

 

1. Δες PCV

2. Δες αντλίες

3. Δες μπεκ

4. Δες Πολλαπλή Εισαγωγής - Φλαπ

5. Maf είναι εύκολο μια αλλαγή αρκεί.

6. Χρονισμό,αισθ. στροφάλου-εκκεντροφόρων.

7. Έλεγχος leak test

8. Συμπίεση Κυλίνδρων

 

Αν το αυτοκίνητο είναι μεταχειρισμένο, ρίξε μια ματιά στo map και δες αν είναι για 200άρι Gti.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , nikdev said:

Το ότι το έψαξαν πολλοί, προσωπικά δεν μου λέει και κάτι :wink:

 

1. Δες PCV

2. Δες αντλίες

3. Δες μπεκ

4. Δες Πολλαπλή Εισαγωγής - Φλαπ

5. Maf είναι εύκολο μια αλλαγή αρκεί.

6. Χρονισμό,αισθ. στροφάλου-εκκεντροφόρων.

7. Έλεγχος leak test

8. Συμπίεση Κυλίνδρων

 

Αν το αυτοκίνητο είναι μεταχειρισμένο, ρίξε μια ματιά στo map και δες αν είναι για 200άρι Gti.

Το αυτοκινητο το ειχα αγορασει εγω καινουριο.Εχουν ελεγθει αντλιες,μπεκ,pcv,maf. Επισης βρισκουμε λαδι στον οχετο εισαγωγης του αερα..

Link to comment
Share on other sites

Οχετό?

Link to comment
Share on other sites

στην εισαγωγη τ αερα τελος παντων.ετσι μου το ειπαν..
Όταν σου κράταη ψηλά της στροφές υπάρχει και σκαμπανεβασμα;;

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 3/11/2018 at 9:46 ΜΜ, electric doctor said:

Όταν σου κράταη ψηλά της στροφές υπάρχει και σκαμπανεβασμα;;

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Οχι φιλε μου τις κραταει σταθερες για καποια δευτερολεπτα και μετα πεφτουν αλλα αρκετα σιγα.

Link to comment
Share on other sites

  Φίλε μου καλησπέρα!

  

   'Εχω κι εγώ το 5άρι GTI του 2005. Εν αντιθέση με σένα το πήρα μεταχείρο το 2011 από μαντρά και δεν ξέρω αν είχε σκαλήσει κάτι ο προηγούμενος. Ο μαντράς επειδή τον ρώτησα, ήταν καταφατικός οτι δεν το είχε πειραγμένο. Έμεινα σε αυτό.  Μου άναψε κι εμένα το λαμπάκι και το έψαξα λίγο τον πρώτο καιρό. Μου είπαν απο συνεργείο ότι κολλάγανε τα κλαπέ του αέρα. Έσβησε αλλά μετά απο μερικές μέρες άναψε ξανά και δεν ασχολήθηκα ξανά μαζί του. Κατά καιρούς έσβηνε μόνο του αλλά για μια δυο μέρες το πολύ. Έκτοτε είναι μόνιμα αναμμένο. Έχω παρατηρήσει κι εγώ τα ίδια "συμπτώματα" με τη διαφορά οτι δεν κρατάει πολλά δευτερόλεπτα τις στροφές (1-2 το πολύ και πέφτουν) συν το ότι στην οθόνη που δείχνει κατανάλωση βενζίνης, στο ρελαντί δείχνει 1,0 με 1,1 από 0,8 που έδειχνε στις αρχές.

 

 Σήμερα είπα να πάω από Καρέντα για να το βάλουν στο διαγνωστικό και μου λένε 75 η ώρα στο διαγνωστικό και θα πρέπει να μείνει το αμάξι μια μέρα μέσα... Μου έπεσε το σαγόνι... Το πήρα κι έφυγα.

Στο γυρισμό περνάω από ένα συνεργείο για VW και κάνω μια στάση. Ο άνθρωπος με εξυπηρέτησε αμέσως. Το έβαλε στο διαγνωστικό λοιπόν και του έβγαλε 2 σφάλματα: βαλβίδα καυσαερίων και αισθητήρα λάμδα (τον έχω αλλάξει το 2015). Μου resetάρισε το λαμπάκι και μου λέει αν σου ανάψει ξανά έλα να τα κοιτάξουμε. Τον είδα πολύ σίγουρο... Επειδή είναι σίγουρο ότι θα ανάψει πάλι θα πάω από εκεί και θα έχω νεότερα.

 

Ελπίζω να είμαστε κοντά στη λύση γιατί και εμένα μου έχει κάτσει στο λαιμό αυτό το κ@λολαμπάκι... Συν το ότι δεν τραβάει το αμάξι...

 

Λοιπόν φίλε Theo88 έχω νεότερα... Τελικά από τύχη βρήκα συνεργείο με γνώστη μάστορα... Ο άλλος πήγε άκλαφτος... Σήμερα το πήγα και έκανε δουλίτσα. Κομμένα σωληνάκια που τράβαγε αέρα και αλλαγή PCV. Έσβησε το λαμπάκι, έπεσε το ρελαντί του και το αμάξι "αρπάζει" σαν καινούριο. Ό,τι θές στείλε μου μήνυμα να σου πώ λεπτομέρειες.

Link to comment
Share on other sites

On 1/11/2018 at 1:46 ΜΜ, nikdev said:

Το ότι το έψαξαν πολλοί, προσωπικά δεν μου λέει και κάτι :wink:

 

1. Δες PCV

2. Δες αντλίες

3. Δες μπεκ

4. Δες Πολλαπλή Εισαγωγής - Φλαπ

5. Maf είναι εύκολο μια αλλαγή αρκεί.

6. Χρονισμό,αισθ. στροφάλου-εκκεντροφόρων.

7. Έλεγχος leak test

8. Συμπίεση Κυλίνδρων

 

Αν το αυτοκίνητο είναι μεταχειρισμένο, ρίξε μια ματιά στo map και δες αν είναι για 200άρι Gti.

 

:acute:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Διαβάζει κανείς τι προτείνουμε ή κάνει ότι του κατέβει και απλά γράφει για να γράφει ?

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , nouli said:

Διαβάζει κανείς τι προτείνουμε ή κάνει ότι του κατέβει και απλά γράφει για να γράφει ?

Σε ποιόν αναφέρεσαι ακριβώς; 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , nikdev said:

 

:acute:

Φίλε nikdev ησύχασα. Μου είπε επίσης οτι αν ανάψει ξανά το λαμπάκι να αλλάξουμε το κουτί του άνθρακα.

Edited by ΑΘΗ-ΝΕΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Τωρα ειδα τα μηνυματα, ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις.Φιλε  ΑΘΗ-ΝΕΟΣ να φανταστω εισαι οκ πλεον?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Κοίτα, πλέον από ρελαντί, κατανάλωση και τούρμπισμα το αμάξι έγινε καινούριο. Ρελαντί στις 750 σταθερά, κατανάλωση φυσιολογική και ένδειξη στο trip φυσιολογική και τούρμπισμα όπως πριν. 

Όμως, μετά απο μια εβδομάδα μου άναψε και πάλι το check χωρίς όμως να επηρεαστεί το αυτοκίνητο σε κάτι. Το ξαναπάω και του έβγαλε άλλο σφάλμα απο πριν. Ενώ πριν έβγαλε για φίλτρο άνθρακα τώρα έδειξε κλαπέ εισαγωγής και μου είπε ότι ήθελε να κοιτάξει και τις καλωδιώσεις αλλά θα έπρεπε να το αφήσω το αμάξι για να έχει χρόνο να το ψάξει. Resetάρησε το σφάλμα και πλέον είναι 4 μέρες τώρα που δεν έχει ανάψει. Θα το πάω με τον καινούριο χρόνο μιας και πλέον δεν είναι κάτι επείγον αφού τα σοβαρά προβλήματα πλέον έχουν φτιαχτεί και το αμάξι είναι κομπλέ.

Υ.Γ. Αγαλλίαση ψυχής το σβησμένο καντράν...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην ομάδα.

Μου άναψε το check engine (Golf GTI '05) χθες βράδυ και μόλις τώρα έβαλα ένα διαγνωστικό OBDII που έχω και μου έβγαλε τα εξής σφάλματα:

 

1ον. P0032 (Heated Oxygen Sensor (HO2S) Heater Circuit High Voltage Bank 2 Sensor 1)

2ον. P0441 (Evaporative Emission Control System Incorrect Purge flow)

 

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τί παίζει, γιατί δεν βγάζω και πολύ άκρη και αν πρέπει άμεσα να πάω σε συνεργείο και να αλλαχτεί κάτι;

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

On 13/12/2018 at 10:28 ΠΜ, ΑΘΗ-ΝΕΟΣ said:

Καλημέρα! Κοίτα, πλέον από ρελαντί, κατανάλωση και τούρμπισμα το αμάξι έγινε καινούριο. Ρελαντί στις 750 σταθερά, κατανάλωση φυσιολογική και ένδειξη στο trip φυσιολογική και τούρμπισμα όπως πριν. 

Όμως, μετά απο μια εβδομάδα μου άναψε και πάλι το check χωρίς όμως να επηρεαστεί το αυτοκίνητο σε κάτι. Το ξαναπάω και του έβγαλε άλλο σφάλμα απο πριν. Ενώ πριν έβγαλε για φίλτρο άνθρακα τώρα έδειξε κλαπέ εισαγωγής και μου είπε ότι ήθελε να κοιτάξει και τις καλωδιώσεις αλλά θα έπρεπε να το αφήσω το αμάξι για να έχει χρόνο να το ψάξει. Resetάρησε το σφάλμα και πλέον είναι 4 μέρες τώρα που δεν έχει ανάψει. Θα το πάω με τον καινούριο χρόνο μιας και πλέον δεν είναι κάτι επείγον αφού τα σοβαρά προβλήματα πλέον έχουν φτιαχτεί και το αμάξι είναι κομπλέ.

Υ.Γ. Αγαλλίαση ψυχής το σβησμένο καντράν...

Δοξα το Θεο λοιπον που λενε...Εγω δυστυχως δεν εχω τελειωσει με την ταλαιπωρια ακομα...Ειλικρινα το αμαξι το εχουμε κανει βιδες και εχει γινει καινουριο....Τωρα κοιταει την καλωδιωση και μετα θα δουμε για εγκεφαλο σαν εσχατο σημειο...

Link to comment
Share on other sites

Τι έχεις αλλάξει ?

Link to comment
Share on other sites

On 12/1/2019 at 3:19 ΜΜ, Alexander The Sailor said:

Καλησπέρα στην ομάδα.

Μου άναψε το check engine (Golf GTI '05) χθες βράδυ και μόλις τώρα έβαλα ένα διαγνωστικό OBDII που έχω και μου έβγαλε τα εξής σφάλματα:

 

1ον. P0032 (Heated Oxygen Sensor (HO2S) Heater Circuit High Voltage Bank 2 Sensor 1)

2ον. P0441 (Evaporative Emission Control System Incorrect Purge flow)

 

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τί παίζει, γιατί δεν βγάζω και πολύ άκρη και αν πρέπει άμεσα να πάω σε συνεργείο και να αλλαχτεί κάτι;

 

Ευχαριστώ.

 

 

Τελικά διωρθώθηκε το P0441 με αντ/ση φίλτρου άνθρακα αλλά το P0032 παρέμεινε όμως παρόλο που δοκιμάσαμε άλλον επάνω, μεταχειρισμένο, ο οποίος έβγαλε και αυτός το ίδιο. Με τα πολλά, πάω σε ηλεκ/γο ο οποίος αφού ήταν κάθετος πως φταίει ο λάμδα μου βρίσκει στο vagcom πως το αυτοκίνητο έχει 9 απόπειρες προγραμματισμού και έμεινα μ@@κας... Μου λέει πως δεν μπορεί να δεί τί πρόγραμμα έχει επάνω γιατί είναι κλειδωμένο και χωρίς να γράφει όνομα εταιρίας προγραμματισμού...

-Και τώρα του λέω; Πώς θα μάθουμε τί παίζει με τα προγράμματα; Μου λέει πήγαινε σε αντιπροσωπεία να στα σβήσουν και να σου περάσουν ένα καινούριο software...

Τέλος πάντων πήγα και έκανα μια δυναμομέτρηση χθες και τουλάχιστον βγήκε νορμάλ αν και υπάρχουν ενδείξεις οτι κάτι έχει σκαλειστεί...

Βέβαια το σφάλμα εξακολουθεί να ανάβει αλλά έχει διαστήματα που σβήνει...

Edited by Alexander The Sailor
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

On 16/1/2019 at 4:08 ΜΜ, nikdev said:

Τι έχεις αλλάξει ?

n75 , σκαστρα, αισθητηρα οξυγονου, δοκιμασαμε αλλη αντλια υψηλης και αισθητηρες λ, ολη την καλωδιωση, ειδαμε τουρμπινα κ wastegate, αλλαξαμε μπουζι και δοκιμασαμε πολλαπλασιαστες.Επισης εγινε γενικη το καπακι κ αλλαχτηκαν ελατηρια τα οποια ηταν κολλημενα και εκαιγα λαδι.μπορει να ειναι κ αλλα αλλα δεν τα θυμαμαι γιατι ειναι τοσα πολλα...

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , Alexander The Sailor said:

 

 

Τελικά διωρθώθηκε το P0441 με αντ/ση φίλτρου άνθρακα αλλά το P0032 παρέμεινε όμως παρόλο που δοκιμάσαμε άλλον επάνω, μεταχειρισμένο, ο οποίος έβγαλε και αυτός το ίδιο. Με τα πολλά, πάω σε ηλεκ/γο ο οποίος αφού ήταν κάθετος πως φταίει ο λάμδα μου βρίσκει στο vagcom πως το αυτοκίνητο έχει 9 απόπειρες προγραμματισμού και έμεινα μ@@κας... Μου λέει πως δεν μπορεί να δεί τί πρόγραμμα έχει επάνω γιατί είναι κλειδωμένο και χωρίς να γράφει όνομα εταιρίας προγραμματισμού...

-Και τώρα του λέω; Πώς θα μάθουμε τί παίζει με τα προγράμματα; Μου λέει πήγαινε σε αντιπροσωπεία να στα σβήσουν και να σου περάσουν ένα καινούριο software...

Τέλος πάντων πήγα και έκανα μια δυναμομέτρηση χθες και τουλάχιστον βγήκε νορμάλ αν και υπάρχουν ενδείξεις οτι κάτι έχει σκαλειστεί...

Βέβαια το σφάλμα εξακολουθεί να ανάβει αλλά έχει διαστήματα που σβήνει...

Πήγαινε σε μια αντιπροσωπεία και πέρνα το εργοστασιακό software μαζί με όλα τα updates, είναι σημαντικό να είναι καθαρή η ecu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.