Jump to content
DarkX

Γύρισμα φτερών (fender rolling) στην Αττική

Recommended Posts

Καλησπέρα, σε ανύποπτο χρόνο το είχα προτείνει σε κάποιο μέλος ως λύση για να μην χρειαστεί αλλαγή φτερών, αλλά ο ίδιος ποτέ δεν το χρειάστηκα ιδιαίτερα. Μέχρι τώρα...

 

Υπάρχει λοιπόν κάποιος που έχει γυρίσει τα εμπρός φτερά; Πού πήγε και αν έμεινε ευχαριστημένος. Ας είναι και σε διπλανό νομό, προκειμένου να έχω καλό αποτέλεσμα δε με πειράζει να πεταχτώ και μέχρι Χαλκίδα π.χ. Όσο για τη διαδικασία, ξέρω την πιό "επαγγελματική" μέθοδο με το εργαλείο που βιδώνει στη θέση της ζάντας και έχει στην άλλη άκρη roller που καθώς περιστρέφεται σαν διαβήτης κάνει το γύρισμα. Νομίζω γίνεται ταυτόχρονη χρήση θερμού αέρα για να γίνεται εύκαμπτη η λαμαρίνα. Η άλλη μέθοδος είναι με λαμάκι και σπρώχνεις το φτερό λίγο λίγο, από ότι έχει πάρει το αυτί μου. Πώς σας το έκαναν εσάς; Ένα τηλέφωνο ή site αν είναι εύκολο (με π.μ. αν δεν θέλετε δημόσια). Δυστυχώς θα πρέπει είτε να σηκώσω το αμάξι που δεν το θέλω γιατί το έχω συνηθίσει τώρα χαμηλωμένο, είτε να γυρίσω τα φτερά, γιατί μετά την τοποθέτηση των νέων μου ζαντών βρίσκω θόλο για πλάκα. Και με τις μαμά ζάντες έβρισκα αλλά πολύ λιγότερο. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες τι πράγμα είναι???? 

 

Δεν έχω καταλάβει τι εννοείς?

 

Δεν βάζεις καμία φωτογραφία.

Link to comment
Share on other sites

Δες βίντεο καλύτερα. Το συγκεκριμένο έχει υποστεί σημαντική φθορά προφανώς από πολύ έντονο κοπάνημα, εγώ το πρόσεχα οπότε όσες φορές έχω βρει δεν μου έχει κάνει τίποτα εκτός από ελαφριά παραμόρφωση που την καταλαβαίνεις μόνο αν περάσεις το δάκτυλο από μέσα. Για να μην γίνει καμιά ζημιά όμως που με τις νέες ζάντες δεν θα τη γλιτώσω, πρέπει να γυρίσουν τα φτερά προς τα μέσα όπως φαίνεται στο 0:47 του βίντεο. Λογικά και σένα έτσι είναι, δεν το έχουν όλα τα αμάξια. Πρόκειται για ένα χειλάκι που σχηματίζεται σε ορθή γωνία μέσα ακριβώς από το φτερό. Κάνει δηλαδή ένα "L".  Εκει ακριβώς βρίσκουν τα λάστιχα όταν έχουμε πολύ χαμηλωμένο αμάξι και συγχρόνως οι ζάντες έρχονται πρόσωπο ή σχεδόν πρόσωπο με το φτερό, που συμβαίνει με χαμηλό offset ή/και φαρδιά ζάντα. Στόχος είναι να γυρίσουμε τη μέσα πλευρά ώστε η ορδή γωνία να κλείσει όσο γίνεται περισσότερο, δίνοντάς μας ακόμα και έξτρα 1-1.5 πόντο περιθώριο, που χοντρικά ισοδυναμεί με το να σήκωνα την ανάρτηση 1 δάκτυλο.

 

 

Η μέθοδος που χρησιμοποιείται στο βίντεο είναι με το ειδικό εργαλείο και όπως το βλέπω μοιάζει πιό επαγγελματική. Η άλλη είναι με λαμάκι με το οποίο σπρώχνεις σιγά σιγά το φτερό να διπλώσει, δηλαδή με το χέρι.

 

Link to comment
Share on other sites

Το εχω κανει εμπρος πισω, εδω και 15 χρονια στο 16αρι 4αρι που εχω ακομα, το ειχα κανει Γερμανια μεν, δεν μπωρω να σε στειλω εκει!!!! Εγινε με ρολο και με κεντρο που μπενει πανω στο μουαγιε, ακριβως οπως στο βιντεο, δεν πεταξε ουτε χιλιοστο μπογιας, ειχε γινει εργοστασιακη δουλεια, μαζι με το κοψιμο τον πλαστικων θολων σε εκεινο το σημειο. Απο σαπιλες τιποτα 15 χρονια ετσι ειναι, μονο στο μπροστα ενα φτερο εχει φυγει η μπογια σε εκεινο το σημειο απο λαθος δικο μου, το ειχα περασει χρωμα με πινελο και δεν εχει παθει τιποτα. Ναι μεν οταν το εφερα ελλαδα το σηκωσα 2-3 ποντους, γιατι δεν υποφεροταν απο τις λακουβες.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον βρέθηκε ο πρώτος στο club που το έχει κάνει, έστω και αυτό μια αρχή είναι. Τώρα μένει να πέσουμε και πιό κοντά. :p Ναι δεν παίζει σαπίλα κτλ, τη διαδικασία τη γνωρίζω εδώ και πολλά χρόνια από Αμερικάνικο forum που είμαι μέλος. Εκεί είναι πολύ συνηθισμένο το γύρισμα των φτερών, σε φάση σαν να πηγαίνεις στο βουλκανιζατέρ της περιοχής σου, βρίσκεις τόσο εύκολα συνεργείο που το κάνει. Όπως και το "fender screw mod" δηλαδή ένα απλό mod όπου βγάζουμε την επάνω βίδα του θόλου που έχουμε εμείς στα 5άρια και δίνει και αυτό ένα μικρό ακόμη περιθώριο. Έχει και κάνα δυο ακόμη βήματα αλλά είναι ένα πολύ απλό DIY που κάποιους τους έχει βοηθήσει. Εμένα δεν βρίσκει εκεί οπότε δεν θα μου προσφέρει κάτι, γύρισμα θέλω. Το πού θα το κάνω ψάχνω, να μιλήσω με τον άνθρωπο να δω καμιά δουλειά που έχει κάνει, γιατί δεν νιώθω σιγουριά να προμηθευτώ το εργαλείο και να το κάνω μόνος μου. Μπορεί, όσο περίεργο και αν ακούγεται, να είναι και αυτό DIY, αλλά δεν έχω καμία εμπειρία με body work.

 

Για να μας πει και κάνας άλλος μπας και γλιτώσουμε το σήκωμα της ανάρτησης. Υπάρχει και η λύση να δώσω λίγο camber που επίσης συνηθίζεται στην Αμερική για περιπτώσεις σαν τη δική μου και ακόμη δυσκολότερες, που με πρόχειρους υπολογισμούς θα κερδίσω πάλι γύρω στον 1 πόντο περιθώριο. Αλλά για λόγους που αφορούν τη γεωμετρία και την έξτρα φθορά των ελαστικών θα ήθελα να το αποφύγω. Για τη γεωμετρία σίγουρα θα ήθελα να μου το στήσει κάποιος γνώστης, αλλά πολύς κόπος για το τίποτα. Αν λοιπόν δεν βρω μαγαζί να μου κάνει το γύρισμα θα το σηκώσω, το ελάχιστο δυνατό. Να ξαναπώ όπως έχω πει σε άλλο θέμα, ότι το αμάξι ΔΕΝ είναι καθημερινό, βγαίνει με καλό καιρό για καμιά βόλτα να ξεκ@υλώσουμε. Ε μην γίνει καμιά ζημιά πάνω στο ξεκ@υλωμα είναι το θέμα!

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά, το έκανα σήμερα με την παραδοσιακή μέθοδο του λαστιχένιου σφυριού, όπως το έκαναν πριν την πατέντα του roller, στο ένα χέρι το σφυρί και με το άλλο κρατάς κόντρα το φτερό. Πήρε πολύ παραπάνω χρόνο βέβαια αφού ήθελε πολύ μαλακά αλλά πολλά χτυπήματα για να έρθει σιγά σιγά. Το αποτέλεσμα είναι αρκετά καλό, το αριστερό είναι άψογο, το δεξί πέταξε λίγο χρώμα από την κάτω μεριά του lip το οποίο επιδιόρθωσα με touch-up στο οποίο είμαι πολύ καλός, 2 χέρια χρώμα και 1 βερνίκι όπου καλύφθηκε εντελώς το κενό. Ο πλαστικός θόλος από μέσα επειδή με το γύρισμα του φτερού δεν μπορούσε να πατήσει, έπεφτε λίγο πιό κάτω από το φτερό. Τη λύση εδώ έδωσε ο ίδιος ο θόλος, για την ακρίβεια το άνω τμήμα του, που τοποθετήθηκε λίγο ψηλότερα χωρίς όμως να υπάρχει κενό ανάμεσα. Το σήκωμα του θόλου μας το επέτρεψαν οι βίδες λόγω του ότι οι συγκεκριμένες έχουν περιθώριο να παίξεις, έχουν μπόσικα δηλαδή και χρειάστηκε παράλληλα να κοπεί ένα κομματάκι σαν στραγάλι γιατί διαφορετικά τερμάτιζε χαμηλότερα. Το τελικό αποτέλεσμα είναι τέλειο αφού ο θόλος έρχεται τώρα ακριβώς στο ίδιο ύψος με το lip του φτερού το οποίο πλέον έχει διπλώσει, δίνοντας επιπλέον 3 χιλιοστά οριζοντίως (χοντρικά σαν να σήκωνα την ανάρτηση 1 πόντο), δίχως κανένα συμβιβασμό στο λειτουργικό κομμάτι του θόλου (νερά, λάσπες), ενώ παράλληλα για τα όποια νερά φάει το αμάξι αυτές τις 2 φορές όλο το χρόνο που θα πέσει σε βροχή, το lip εξακολουθεί να παρέχει αποστράγγιση και από αριστερά και από δεξιά. Όσο για το αν και πόσο βρίσκει πλέον το λάστιχο, υπάρχει βελτίωση όσο το τέσταρα αλλά θα πω με σιγουριά αφού το οδηγήσω σε κάποια από τις νυχτερινές βόλτες. Νομίζω πάντως ότι έγινε όπως ήταν με τις μαμίσιες ζάντες δηλαδή βρίσκει αλλά πιό δύσκολα και σίγουρα είναι ανεκτό από μένα. Και αν τελικά δεν με ικανοποιήσει απόλυτα, μισός πόντος σήκωμα που αισθητικά δεν θα φαίνεται, θα είναι αρκετός.

 

Τα γράφω αυτά αν μπει κανένας άλλος στο τρυπάκι να χαμηλώσει τόσο το αμάξι του έχοντας και πιό φαρδιές ζάντες που να βρίσκει και επιλέξει τη λύση του γυρίσματος, να έχει υπ όψη του ότι και η παραδοσιακή μέθοδος δουλεύει αλλά θέλει έμπειρο χέρι. Το roller μοιάζει πιό safe αλλά και πάλι ούτε αυτό εγγυάται ότι δεν θα πετάξει χρώμα, σύμφωνα και με την έρευνα που έκανα. Είναι ανάλογα την περίπτωση, έχει να κάνει με το πόσο ταλαιπωρημένο είναι το χρώμα, την ποιότητά του, πόσο εύκαμπτη είναι η λαμαρίνα κ.α. Συνήθως αν συμβεί το κακό θα είναι από κάτω που δεν φαίνεται κιόλας, αλλά το touch-up θα το συνιστούσα έτσι κι αλλιώς, μαζί με βερνίκι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα εχεις προβλημα με νερα, οπως ειπες τα νερα στραγγιζουν δεξια αριστερα, ποιο πολυ βρωμια μενει πισω απο τους θολους, προς την μερια της καμπινας. Και οποτε το πλενεις με το λαστιχο περνα απο μεσα στο φτερο να φευγουν οτι κραταει απο την βρωμια του δρομου. Εμενα οταν το εφερα το τι ακουγα, να παω να τα ισιωσω, θα σκουριασουν, θα σαπισει ολο το αμαξι κτλ...θεικα του Ελληνα. Οπως και για τα 18αρια ζαντολαστιχα που ειχα βαλει εν ετη 2004, που σε βλεπανε σαν εξωγηινο, οτι κουραζετε το μοτερ, κουραζονται τα φρενα. οι αναρτησεις θα χαλασουν, πρωτογνωρα πραγματα για την τοτε εποχη μεν.

Σαφως τωρα το αμαξι ειναι μαμα, σηκωμενο οπως βγηκε απο το εργοστασιο, αλλα τα φτερα δεν μπενω στην διαδικασια να τα επαναφερω...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.

Επειδη με ενδιαφερει και εμενα, εψαξα λιγο στο internet τωρα. Βρηκα ενα αρθρο του 2005 για ενα Corrolla που το ειχε κανει στον Ζανια, στην Βουλιαγμενης.

Πηρα τηλεφωνο, φυσικα και το εχει το μηχανημα και θελει 1 ωρα και για τους 4 τροχους (εφοσον ολοι χρειαζονται). 

 

Ρωτησα για χρημα και η (ευγενικη μεν) απανττηση ηταν ελα και μην ανησυχεις.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, dasauto said:

Δεν θα εχεις προβλημα με νερα, οπως ειπες τα νερα στραγγιζουν δεξια αριστερα, ποιο πολυ βρωμια μενει πισω απο τους θολους, προς την μερια της καμπινας. Και οποτε το πλενεις με το λαστιχο περνα απο μεσα στο φτερο να φευγουν οτι κραταει απο την βρωμια του δρομου. Εμενα οταν το εφερα το τι ακουγα, να παω να τα ισιωσω, θα σκουριασουν, θα σαπισει ολο το αμαξι κτλ...θεικα του Ελληνα. Οπως και για τα 18αρια ζαντολαστιχα που ειχα βαλει εν ετη 2004, που σε βλεπανε σαν εξωγηινο, οτι κουραζετε το μοτερ, κουραζονται τα φρενα. οι αναρτησεις θα χαλασουν, πρωτογνωρα πραγματα για την τοτε εποχη μεν.

Σαφως τωρα το αμαξι ειναι μαμα, σηκωμενο οπως βγηκε απο το εργοστασιο, αλλα τα φτερα δεν μπενω στην διαδικασια να τα επαναφερω...

Thank you για τις συμβουλές. Εντάξει είναι γνωστό ότι στην Ελλάδα έρχονται τα πάντα καθυστερημένα. Εγώ γι'αυτό πρώτα έγινα μέλος σε αμερικάνικο forum το 2009 και μετά στα ελληνικά. Δεν θέλω να μειώσω τα ελληνικά forums γιατί και εδώ υπάρχει γνώση και άνθρωποι που πρωτοπορούν, όσο επιτρέπουν στον καθένα οι γνώσεις του, το μεράκι του, τα κονέ που έχει και φυσικά η τσέπη του, αλλα είναι γεγονός ότι έξω το έχουν πάει σε άλλο επίπεδο. Εκτός του ότι τα περισσότερα για τα οποία εμείς θα πηγαίναμε σε μαγαζί, εκεί είναι DIY, όταν εκεί χρειάζονται μαγαζί, υπάρχει ο κατάλληλος επαγγελματίας που κάνει ακριβώς το πράγμα που θες, και είναι τόσοι που δεν κάθεσαι να ψάξεις. Υπάρχει εύκολη πρόσβαση στα πάντα δηλαδή, ότι περίεργο και τρελλό βάλει ο νους σου.

 

1 hour ago, ydinopoulos said:

Καλησπερα.

Επειδη με ενδιαφερει και εμενα, εψαξα λιγο στο internet τωρα. Βρηκα ενα αρθρο του 2005 για ενα Corrolla που το ειχε κανει στον Ζανια, στην Βουλιαγμενης.

Πηρα τηλεφωνο, φυσικα και το εχει το μηχανημα και θελει 1 ωρα και για τους 4 τροχους (εφοσον ολοι χρειαζονται). 

 

Ρωτησα για χρημα και η (ευγενικη μεν) απανττηση ηταν ελα και μην ανησυχεις.

Τον πήρα τηλέφωνο τον κ. Ζανιά και ήταν όντως πολύ ευγενικός και πρόθυμος να ασχοληθεί. Μάλιστα μου έδωσε την εντύπωση σωστού επαγγελματία που δεν θέλησε να μου δώσει συγκεκριμένη απάντηση για το κατά πόσο θα γίνει η δουλειά μου, πριν δει το αμάξι από κοντά. Μου πρότεινε να περάσω δηλαδή να το δει και να μιλήσουμε. Ναι το fender roller το έχει. Εγώ διάλεξα την μέθοδο του λαστιχένιου σφυριού όχι επειδή προτιμάω αυτή τη μέθοδο, αλλά επειδή έψαξα και ρώτησα για τη μέθοδο του roller. Επειδή ούτε αυτή εγγυάται αψεγάδιαστο αποτέλεσμα και έχει κατά πολύ να κάνει με το πόσο ταλαιπωρημένο είναι το χρώμα (πόσο παλιό είναι, πόσο ήλιο έχει φάει κτλ.) την ποιότητά του (αν είναι εργοστασιακό που και εκεί υπάρχουν διαφορές από εργοστάσιο σε εργοστάσιο, αν έχει ξαναβαφεί, τι βαφή χρησιμοποιήθηκε κ.α.) πόσο εύκαμπτη είναι η λαμαρίνα (πάλι υπάρχουν διαφορές από μοντέλο σε μοντέλο και ακόμα περισσότερες αν έχεις κάνει body work), για όλους αυτούς τους λόγους θεώρησα ότι δεν έχω κάποιο σοβαρό λόγο να επιλέξω το fender roller αντί της παραδοσιακής μεθόδου από έμπειρο χέρι. Προτίμησα το έμπειρο χέρι λοιπόν και έριξα τη ζαριά μου. Αν δεν θες ρίσκο, απλά σηκώνεις το αμάξι και συμβιβάζεσαι, αν τα θες όλα, ρισκάρεις κάτι. Αυτό ισχύει και στα μηχανολογικά, κυνηγάς και το τελευταίο άλογο, μπορείς να το πετύχεις με πολλή δουλειά αλλά πάντα παίρνεις ρίσκο.

 

Δεν σου κρύβω ότι σκέφτηκα αρκετές φορές να το σηκώσω χωρίς να πειράξω το φτερό, 1 δάχτυλο σήκωμα θα ήθελε πιστεύω για να μην βρίσκει. Το σκεφτόμουν όλο το ΣΚ πριν καν αρχίσω να παίρνω τηλέφωνα. Και τελικα είπα όχι δεν θα αφήσω τη μ@λ@κία να μου χαλάσει την εικόνα που είχα οραματιστεί για το αμάξι μου. Για να βαδίσεις σε άγνωστους για σένα δρόμους χρειάζεται πολύ ψάξιμο, να διαβάσεις πληροφορίες, να πάρεις τηλέφωνα, να πάρεις γνώμες από άλλους που το έκαναν, ποιος τους το έκανε (ο λόγος που άνοιξα το θέμα και εδώ και αλλού) και να κάνεις υπολογισμό ρίσκου, ώστε σε περίπτωση που δεν πάει καλά το πράγμα να ξέρεις πώς θα το φέρεις εκεί που θες. Όταν είσαι έτοιμος μπαίνεις στη "μάχη" και ελπίζεις.

 

Μία από αυτές τις μέρες θα βγάλω φωτό να σας δείξω και τη δουλειά που έγινε, γιατί δίχως φωτό το θέμα είναι ορφανό. :p

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο, εγω που πηρα 2-3 τηλεφωνα μεριους φαναρτζηδες στα Νοτια (Γλυφαδα μενω) και λογω ελειψης χρονου να ψαχτω και αλλο, θα παω το μεσημερι να το δει (οπως ακριβως μου προτεινε κ εμενα)

 

Εαν προχωρησω θα βγαλω και εγω πριν & μετα (σαν τα κεντρα αδυνατισματος ενα πραγμα...χα χα)

Link to comment
Share on other sites

UPDATE - Επιστροφη απο Ζανια.

 

 Οπως φενεται δεν χρειαζομαι fender rolling, αλλα κοψιμο σε 2 σημεια στον ΘΟΛΟ σαν καρουμπαλα και οχι στο χειλακι. 20 λεπτα υποθεση και για τις 2 μπροστα (πισω δεν χρειαζεται) , και η έγχειρηση' θα γινει αυριο πρωι.

 Ευγενεστατοι παντως και εξυπηρετικοι.

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι για να πω ότι την έκανα τη νυχτερινή γρήγορη βόλτα, το οδήγησα όπως με τις μαμά ζάντες δηλαδή cruise 100 και δεν βρήκα πουθενά εκτός από ένα και μόνο σημείο που κάνει γούβα ο δρόμος και σηκώνεται απότομα, εκεί στο σήκωμα πρέπει να βρήκε ελάχιστα και μόνο αριστερά, ίσα που το άκουσα. Από το ίδιο σημείο με 90 δεν βρήκε. Πριν το γύρισμα των φτερών είχα βρει και σε άλλα 3-4 σημεία στην ίδια διαδρομή και μάλιστα προσέχοντας, δηλαδή σε όλα αυτά τα σημεία έκοβα και παρ' όλα αυτά και με 60-70 έβρισκα. Έκανα και τα πατήματά μου σε καλές ευθείες όπως πάντα και μια χαρά όλα. Τελικά ήταν αυτά τα 3 χιλιοστά του lip του φτερού που έφυγαν από τη μέση και έδωσαν τα λύση.

 

Δυστυχώς φωτό για να δείτε το αποτέλεσμα δεν μπορώ να βγάλω γιατί δεν χωράει το κινητό ανάμεσα από φτερό και λάστιχο, αφού δεν υπάρχει κενό. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να κολλήσω το κινητό όσο πιό ψηλά στο λάστιχο και να πάρω το φτερό από εκεί, αλλά η γωνία λήψης δεν φτάνει να το πάρει από μέσα, δεν θα καταλάβετε τίποτα. Επειδή βαριέμαι να βάζω γρύλο για μια φωτογραφία (που και με γρύλο μη νομίζετε ότι πέφτουν και πολύ οι τροχοί, παίζει να έβγαινε θολή η φωτό λόγω μικρής απόστασης από το φτερό), θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι να σηκώσω το αμάξι για κάποια δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

Eπειδή στο κοντινό μέλλον δεν υπάρχει στο πρόγραμμα κάποια εργασία που να απαιτεί σήκωμα και κάποια στιγμή θα ξεχνούσα και το update του θέματος, σκέφτηκα να δοκιμάσω να στρίψω το τιμόνι μπας και χωρέσει το κινητό. Κάτι κατάφερα τελικά αν και χωρίς να βλέπω τι έβγαζα.

 

Αρχικά να πω ότι το πρόβλημα λύθηκε κατά ένα μεγάλο μέρος, όπως άλλωστε είχα γράψει, αλλά με λίγα παραπάνω χιλιόμετρα ή σε λίγο πιό βαθύ χαντάκι ή με ένα έξτρα άτομο στο αμάξι, εξακολουθούσα να βρίσκω, όχι όμως πλέον στο φτερό αλλά στον πλαστικό θόλο, κοντά στο φτερό. Ένα από τα βασικά σημεία που έβρισκε είναι στην περιοχή της κεντρικής βίδας του θόλου. Αυτό αν και δεν προκαλεί ανησυχία διότι ούτε το ελαστικό παθαίνει καταστροφική φθορά ούτε και φαίνεται απ' έξω η φθορά του θόλου, σκέφτηκα να προχωρήσω ένα βήμα παρακάτω με το fender screw mod. Πρόκειται για την κεντρική βίδα που στηρίζει τον θόλο, που βρίσκεται περίπου στην κορυφή, και διαφέρει από τις υπόλοιπες καθώς στηρίζεται με τη σειρά της σε προέκταση του ίδιου του φτερού εσωτερικά (είναι λαμαρίνα δηλαδή).

 

fender_screw_mod_left.jpg

 

Εδώ βλέπουμε το αποτέλεσμα. Κανονικά το λαμαρινένιο κομμάτι-εξόγκωμα του φτερού δεν είναι λυγισμένο προς τα πάνω όπως στη φωτό αλλά ίσιο, και ο θόλος δεν είναι περασμένος από πάνω, αλλά περνάει από κάτω, και κάτω από αυτό είναι η βίδα. Εμείς λοιπόν τι κάναμε, βγάλαμε τη βίδα, αφήσαμε το στήριγμα της βίδας εκεί γιατί δεν υπήρχε λόγος να βγει (είναι αυτό το στρογγυλό στη φωτό, κάτι σαν μακρόστενο παξιμάδι με εσωτερικό σπείρωμα και κουμπώνει στο λαμαρινένιο κομμάτι), κατόπιν βάζοντας δύναμη σπρώξαμε τον θόλο πάνω από το λαμαρινένιο κομμάτι όπως φαίνεται στη φωτό και με αυτό τον τρόπο πλέον στερεώνεται αφού έχει φύγει η βίδα, και λυγίσαμε το λαμαρινένιο κομμάτι προς τα πάνω για να δώσουμε ακόμα μεγαλύτερο περιθώριο στο ελαστικό.

 

Να και η άλλη πλευρά:

 

fender_screw_mod_right.jpg

 

Το fender screw mod όπως λέγεται διεθνώς έρχεται να συμπληρώσει το fender rolling σε περιπτώσεις σαν τη δική μου, όπου έχουμε πολύ χαμήλωμα σε σημείο να μην υπάρχει καθόλου κενό από το ελαστικό ως το φτερό (με έξτρα άτομο μπαίνει και λίγο μέσα), και η κατάσταση των δρόμων δεν βοηθά ιδιαίτερα. Να συμπληρώσω ότι το fender screw mod είναι απολύτως DIY δουλειά και θα χρειαστείτε μόνο το ανάλογο torx για τη βίδα, μία πένσα αν θέλετε να βγάλετε και το στήριγμά της που προσεκτικά θα πρέπει να το παίξετε λίγο για να ξεκουμπώσει, και ένα μικρό πλαστικό σφυράκι αν θέλετε να λυγίσετε και το λαμαρινένιο κομμάτι προς τα πάνω. Απλά θέλει δύναμη να σπρώξετε τον θόλο από πάνω και δυστυχώς είναι έτσι που δεν έχετε καλό grip. Το fender rolling αν και θεωρείται και εκείνο DIY απαιτεί εμπειρία καθώς υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να σκάσει το χρώμα (τα έχω εξηγήσει σε ένα παραπάνω ποστ).

 

Εδώ είναι όσο κατάφερα να βγάλω και τη δουλειά που έγινε όσο αφορά το fender rolling:

 

fender_screw_mod-rolled_fenders_left.jpg

 

Βλέπουμε στο πάνω μέρος της φωτό και το σημείο που με έξτρα άτομο, με χιλιόμετρα κτλ, βρίσκει πλέον κατά μήκος του θόλου, αφού γύρισαν τα φτερά. Αυτό δεν προκαλεί ανησυχία όπως ούτε και η βίδα, αλλά το fender screw mod ήταν πολύ απλό για να το αφήσω έτσι. Τώρα για να μην βρίσκει ούτε κατά μήκος του θόλου (γύρω στους 15 πόντους) θα πρέπει να θερμάνω τον θόλο στο σημείο εκείνο και να τον μορφοποιήσω, να του δώσω διαφορετική καμπύλη. Προς το παρόν το αφήνω ως έχει και θα δούμε στην πορεία, γιατί βρίσκει μόνο υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις όπως είπα παραπάνω και όχι συχνά.

 

Οπότε για να γνωρίζει όποιος έχει ανάλογο setup, 3 είναι τα σημεία που μπορεί να βρίσκει: φτερό (λύνεται με fender rolling), περιοχή στην βίδα του θόλου κοντά στην κορυφή (λύνεται με fender screw mod) και κατά μήκος του θόλου σε απόσταση ανάλογα το setup (λύνεται μορφοποιώντας τον θόλο με χρήση θερμότητας).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.