Jump to content
takisbrax

Εσωτερικο καθαρισμα του intercooler

Recommended Posts

πως μπορουμε να κανουμε εσωτερικο καθαρισμα στο intercooler(αεροψυκτο) αφου το βγαλουμε απο το αμαξι? τι υγρα του βαζουμε μεσα? θελει φυσιμα με δυνατο αερα?

 

δωστε τα φωτα σας παρακαλω.

Link to comment
Share on other sites

Θέλει: 1) Σπρέι καθαρισμού πεταλούδας, ψεκάζεις και από τις δύο πλευρές και αφήνεις λίγα λεπτά να δράσει. 2) Ξεπλένεις με χλιαρό σαπουνόνερο μέχρι να σταματήσει να βγάζει μαυρίλα. Αυτά θυμάμαι από όταν το έψαχνα, μόλις βρώ και το σχετικό σύνδεσμο θα το προσθέσω. Άν έχεις πολλά χιλιόμετρα θα κάνει καλό ένας καθαρισμός. Εγώ δεν προχώρησα σε καθαρισμό καθώς είχα σκοπό να ακολουθήσω τη διαδικασία πάνω στο αυτοκίνητο αλλά τελικά το άφησα λόγω πολυπλοκότητας (σχετικής) και απουσία ράμπας.

Edited by koge
Link to comment
Share on other sites

Εδώ είναι και ο σύνδεσμος, είναι λίγο παλιό αλλά δεν αλλάζει κάτι, επίσης διόρθωσα και το προηγούμενο ποστάρισμα παραλείποντας το "πετρέλαιο ή βενζίνη" αφού δεν αναφέρεται στο σύνδεσμο! Θα τη κάνεις μόνος σου τη διαδικασία ή σε κάποιο συνεργείο;

Link to comment
Share on other sites

Πανω στο αμαξι δεν θα καταφερεις και πολλα, πρεπει να βγει απο το αμαξι, Βενζινη και σαπουνονερο, κουνημα αρκετο, ξεπλυμα και αστο στον ηλιο μια μερα να φυγει η περισοτερη υγρασια, και βαλτω πανω.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Στο τέλος θα πρέπει να προσαρμόσεις πίεση αέρα μέσα από την είσοδο για να καθαρίσει-στεγνώσει από υγρά για να μην κάνεις ζημιά αντί καλό.

Αν βαριέσαι στα ψυγειάδικα κάνουν καθαρισμούς κι έχουν και προσαρμοστές για πίεση αέρα.

 

ΥΓ. Αν στα 141Κ δεν είχες λαδίλες από τουρμπίνα δεν χρειάζεται λίγα είναι, τσάμπα ο κόπος.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Τα ντίζελ είναι πιο "βρώμικα" από τα βενζίνης καθώς έχουν περισσότερες αναθυμιάσεις και αέρια καύσης από το χώρο του κινητήρα. Στο pd105 που είχα, είχε πάντα λάδι στο κάτω μέρος του ιντεκούλερ, το μεγαλύτερο μέρος του λαδιού ήταν από την εξαέρωση του κινητήρα. Στα CR πράγματα θα είναι σημαντικά βελτιωμένα λόγω χαμηλότερης συμπίεσης, 16 ή 16,5 αντί για 18,5, χαμηλότερης πίεσης ψεκασμού, περίπου 1500 αντί 1900-2100, και πολύ λιγότερων καυσαερίων. Οπότε συμφωνώ ότι στα 141.000 δεν είναι απαραίτητος ο καθαρισμός αλλά αν το αυτοκίνητο μπαίνει συνεργείο έτσι και αλλιώς, σίγουρα δεν θα κάνει κακό!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.