takisbrax Posted November 12, 2018 Report Share Posted November 12, 2018 πως μπορουμε να κανουμε εσωτερικο καθαρισμα στο intercooler(αεροψυκτο) αφου το βγαλουμε απο το αμαξι? τι υγρα του βαζουμε μεσα? θελει φυσιμα με δυνατο αερα? δωστε τα φωτα σας παρακαλω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted November 13, 2018 Author Report Share Posted November 13, 2018 κανενας??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted November 13, 2018 Report Share Posted November 13, 2018 (edited) Θέλει: 1) Σπρέι καθαρισμού πεταλούδας, ψεκάζεις και από τις δύο πλευρές και αφήνεις λίγα λεπτά να δράσει. 2) Ξεπλένεις με χλιαρό σαπουνόνερο μέχρι να σταματήσει να βγάζει μαυρίλα. Αυτά θυμάμαι από όταν το έψαχνα, μόλις βρώ και το σχετικό σύνδεσμο θα το προσθέσω. Άν έχεις πολλά χιλιόμετρα θα κάνει καλό ένας καθαρισμός. Εγώ δεν προχώρησα σε καθαρισμό καθώς είχα σκοπό να ακολουθήσω τη διαδικασία πάνω στο αυτοκίνητο αλλά τελικά το άφησα λόγω πολυπλοκότητας (σχετικής) και απουσία ράμπας. Edited November 13, 2018 by koge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted November 13, 2018 Author Report Share Posted November 13, 2018 141.000χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted November 13, 2018 Report Share Posted November 13, 2018 Εδώ είναι και ο σύνδεσμος, είναι λίγο παλιό αλλά δεν αλλάζει κάτι, επίσης διόρθωσα και το προηγούμενο ποστάρισμα παραλείποντας το "πετρέλαιο ή βενζίνη" αφού δεν αναφέρεται στο σύνδεσμο! Θα τη κάνεις μόνος σου τη διαδικασία ή σε κάποιο συνεργείο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted November 13, 2018 Report Share Posted November 13, 2018 (edited) Πανω στο αμαξι δεν θα καταφερεις και πολλα, πρεπει να βγει απο το αμαξι, Βενζινη και σαπουνονερο, κουνημα αρκετο, ξεπλυμα και αστο στον ηλιο μια μερα να φυγει η περισοτερη υγρασια, και βαλτω πανω. Edited November 13, 2018 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 14, 2018 Report Share Posted November 14, 2018 (edited) Στο τέλος θα πρέπει να προσαρμόσεις πίεση αέρα μέσα από την είσοδο για να καθαρίσει-στεγνώσει από υγρά για να μην κάνεις ζημιά αντί καλό. Αν βαριέσαι στα ψυγειάδικα κάνουν καθαρισμούς κι έχουν και προσαρμοστές για πίεση αέρα. ΥΓ. Αν στα 141Κ δεν είχες λαδίλες από τουρμπίνα δεν χρειάζεται λίγα είναι, τσάμπα ο κόπος. Edited November 14, 2018 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted November 14, 2018 Author Report Share Posted November 14, 2018 θα το βγαλουμε στο συνεργειο και μετα αν μπορεσω θα το παω σε ψυγεια για να κανει σωστη την ολη εργασεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted November 14, 2018 Report Share Posted November 14, 2018 Τα ντίζελ είναι πιο "βρώμικα" από τα βενζίνης καθώς έχουν περισσότερες αναθυμιάσεις και αέρια καύσης από το χώρο του κινητήρα. Στο pd105 που είχα, είχε πάντα λάδι στο κάτω μέρος του ιντεκούλερ, το μεγαλύτερο μέρος του λαδιού ήταν από την εξαέρωση του κινητήρα. Στα CR πράγματα θα είναι σημαντικά βελτιωμένα λόγω χαμηλότερης συμπίεσης, 16 ή 16,5 αντί για 18,5, χαμηλότερης πίεσης ψεκασμού, περίπου 1500 αντί 1900-2100, και πολύ λιγότερων καυσαερίων. Οπότε συμφωνώ ότι στα 141.000 δεν είναι απαραίτητος ο καθαρισμός αλλά αν το αυτοκίνητο μπαίνει συνεργείο έτσι και αλλιώς, σίγουρα δεν θα κάνει κακό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...