konv Posted November 20, 2018 Report Share Posted November 20, 2018 Καλημέρα ξέρει κανείς για vw golf mk5 γιατί και από που μυρίζει στην καμπίνα μέσα βενζίνη; Κυρίως όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο και στο ρελαντί. Είδα στη μηχανή το σωληνάκι αναθυμιασεων αλλά δεν έχει κάπου πρόβλημα. Επίσης διαρροή δεν υπάρχει. Από ποιο σημείο περνάει στον αεραγωγό και εισέρχεται στην καμπίνα; Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted November 20, 2018 Report Share Posted November 20, 2018 (edited) για να μυρίζει, σημαίνει οτι κάπου χάνει. Κοιταξε το καλά γιατι αμα παει βενζίνα στο μπουζοκαλώδιο, γίνεται ΕΚΡΗΞΗ μπορει να χάνει μόνο οταν δουλεύει η τρόμπα και οταν είναι σβηστό να μη χανει καθόλου, το χω δει και αυτό. Edited November 20, 2018 by turbomaniac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konv Posted November 20, 2018 Author Report Share Posted November 20, 2018 Το έχω πάει σε 2 συνεργεία και δεν βρήκαν τπτ. (Το αμάξι έχει κιτ αερίου αλλά είναι ελεγμένο από αντιπροσωπεία και μου είπαν δεν έχει πρόβλημα.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodorix Posted November 20, 2018 Report Share Posted November 20, 2018 Τσεκαρε βαλβιδα αναθυμιασρεων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konv Posted November 20, 2018 Author Report Share Posted November 20, 2018 51 λεπτά πριν , thodorix said: Τσεκαρε βαλβιδα αναθυμιασρεων. Ποια εννοείς; Έχεις photo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted November 20, 2018 Report Share Posted November 20, 2018 (edited) Πρεπει να αναφερεις και τι κινητηρα φορας, ενα σκετο μκ5, δεν ειναι και ευκολο να παρεις μια ακριβης απαντηση. Απο το ρεζερβουαρ μαζι με τα σωληνακια του καυσιμου ερχεται και ενα ακομα σωληνακι που φερνει τις αναθυμιασεις του ρεζερβουαρ, τις φιλτραρει μεσα απο ενα φιλτρο ανθρακα και αυτες καταλιγουν στην εισαγωγη μεσω μιας ηλεκτροβαλβιδας, πρεπει να ελενξεις αυτο το κυκλωμα, συνηθως ειναι στα αριστερα του κινητηρα στο φτερο πανω, το σωληνακι που ενωνει το πισω μερος με το φιλτρο συνηθως ειναι σπυραλ το οποιο ραγιζει χωρις να ειναι ορατο στο ματι και φερνει αναθυμιασεις μεσα στην καμπινα. Μπορει το φιλτρο ανθρακα να εχει ραγισει καπου ή να εχει χασει τον ανθρακα, απο την κατω μερια ειναι τρυπιο. Ελενξε ολη την διαδρομη που κανουν οι αναθυμιασεις του τεποζιτου, μεχρι την εισαγωγη. Edited November 20, 2018 by dasauto 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konv Posted November 20, 2018 Author Report Share Posted November 20, 2018 24 λεπτά πριν , dasauto said: Πρεπει να αναφερεις και τι κινητηρα φορας, ενα σκετο μκ5, δεν ειναι και ευκολο να παρεις μια ακριβης απαντηση. Απο το ρεζερβουαρ μαζι με τα σωληνακια του καυσιμου ερχεται και ενα ακομα σωληνακι που φερνει τις αναθυμιασεις του ρεζερβουαρ, τις φιλτραρει μεσα απο ενα φιλτρο ανθρακα και αυτες καταλιγουν στην εισαγωγη μεσω μιας ηλεκτροβαλβιδας, πρεπει να ελενξεις αυτο το κυκλωμα, συνηθως ειναι στα αριστερα του κινητηρα στο φτερο πανω, το σωληνακι που ενωνει το πισω μερος με το φιλτρο συνηθως ειναι σπυραλ το οποιο ραγιζει χωρις να ειναι ορατο στο ματι και φερνει αναθυμιασεις μεσα στην καμπινα. Μπορει το φιλτρο ανθρακα να εχει ραγισει καπου ή να εχει χασει τον ανθρακα, απο την κατω μερια ειναι τρυπιο. Ελενξε ολη την διαδρομη που κανουν οι αναθυμιασεις του τεποζιτου, μεχρι την εισαγωγη. Μία φώτο θα ήταν κατατοπιστικη. Μου έχει πει κι άλλος για το σωληνάκι στο φτερό αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω ποιο ή που είναι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...