Jump to content
Guest Polakias TDI

Παραιτείται της έφεσης η VW για αποζημίωση Ελληνα πελάτη της

Recommended Posts

Guest Polakias TDI

Τον δρόμο για να γίνει εκτελεστή η απόφαση 5286/2017 του Ειρηνοδικείου Αθηνών, που δικαίωσε κάτοχο αυτοκινήτου Volkswagen, αξιώνοντας αποζημίωση λόγω εξαπάτησης, ανοίγει η παραίτηση του γερμανικού ομίλου από την έφεση, που αναμενόταν να εκδικαστεί σήμερα.

Η παραίτηση από το σχετικό έννομο δικαίωμα καθιστά τελεσίδικη την πρωτόδικη απόφαση, η οποία έκανε δεκτό το σκεπτικό της αγωγής με βάση το οποίο η κάτοχος του αυτοκινήτου, που προσέφυγε δικαστικά, εξαπατήθηκε από την εταιρεία Volkswagen, υποχρεώνοντας την τελευταία να καταβάλει το ποσό των 5.200 ευρώ ως αποζημίωση πλέον των δικαστικών δαπανών. Υπενθυμίζεται ότι για την υπόθεση παραποίησης του λογισμικού εκπομπών ρύπων της Volkswagen έχουν υπάρξει στη χώρα μας δύο πρωτόδικες δικαστικές αποφάσεις, που δικαίωσαν τους κατόχους αυτοκινήτων Volkswagen, κάνοντας δεκτό:

• Στην πρώτη περίπτωση (απόφαση 5285/2017) το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς του αυτοκινήτου και επιστροφής από τον αντιπρόσωπο του ποσού των 11.005 ευρώ πλέον των δικαστικών δαπανών.

• Στη δεύτερη περίπτωση (απόφαση 5286/2017) το σκεπτικό ότι η κάτοχος του αυτοκινήτου εξαπατήθηκε από την εταιρεία Volkswagen, την οποία και υποχρεώνει να καταβάλει το ποσό των 5.200 ευρώ ως αποζημίωση πλέον των δικαστικών δαπανών.

Η δεύτερη περίπτωση κλείνει πλέον οριστικά με τη δικαίωση της ενάγουσας, ενώ με δεδομένο ότι η παραγραφή επέρχεται πέντε χρόνια μετά την αγορά του αυτοκινήτου, το ενδεχόμενο νέων προσφυγών ακόμη και σήμερα παραμένει ανοιχτό. Η απόφαση είχε κρίνει ότι το παράνομο λογισμικό καθιστούσε μειωμένης αξίας μεταπώλησης το αυτοκίνητο και εκτός οικολογικών επιλογών του καταναλωτή, κρίνοντας επίσης ότι ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να αποδεχθεί διόρθωση λογισμικού από την κατασκευάστρια εταιρεία. Στις σχετικές προσφυγές το δικηγορικό γραφείο που χειρίστηκε την υπόθεση επικαλέστηκε αποφάσεις του Πρωτοδικείου του Χίλντεσχαϊμ και του Πρωτοδικείου του Χάγκεν, αλλά και τις δηλώσεις της αρμόδιας επιτρόπου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Βέρα Τζουροβά για παραβίαση από τον γερμανικό όμιλο αυτοκινητοβιομηχανίας των κανόνων περί προστασίας του καταναλωτή.

Σημειώνεται ότι το δικαστήριο έκρινε πως τα αυτοκίνητα συγκεκριμένα (Polo 1.6 και 1.2) δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις που θέτει το πρότυπο Euro 5 σχετικά με τις εκπομπές αερίων ρύπων. Ως εκ τούτου «εξέλιπε μια συνομολογημένη κατά τη σύμβαση πώλησης ιδιότητα, για την οποία η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία διαβεβαίωνε», με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μην ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει από τον πωλητή. Το δικαστήριο αποδέχθηκε, από την άλλη, ότι η πωλήτρια εταιρεία αλλά και η επίσημη εισαγωγέας της κατασκευάστριας εταιρείας δεν γνώριζαν κατά το χρόνο πώλησης του αυτοκινήτου ότι δεν διέθετε την επίμαχη συνομολογημένη ιδιότητα, δηλαδή την πιστοποίηση Euro 5 αναφορικά με τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου. Η εν λόγω πιστοποίηση εξασφαλίζει ότι οι εκπομπές είναι στο επίπεδο του 0,18 γραμμαρίου ανά χιλιόμετρο, όταν στην πραγματικότητα οι πραγματικές εκπομπές των αυτοκινήτων ήταν 0,62 γραμμάριο ανά χιλιόμετρο.

 

Πηγή: http://www.kathimerini.gr/996611/article/oikonomia/epixeirhseis/paraiteitai-ths-efeshs-h-vw-gia-apozhmiwsh-ellhna-pelath-ths

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Θα τους είχαμε πάρει τα σώβρακα με τις αλλαγές που έκαναν και στα 1.4 TDI, αλλά τέλοσπαντων, ας όψεται. Κάτοχοι 1.2 & 1.6 TDI, συσπειρωθείτε, οργανωθείτε & πράξτε αναλόγως.

Link to comment
Share on other sites

Volkswagen αποζημίωση: Δίνει χιλιάδες ευρώ σε Έλληνα για το σκάνδαλο των ρύπων

Volkswagen αποζημίωση: Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, τα οποία φέρουν το παράνομο λογισμικό παραποίησης των εκπομπών ρύπων, μπορούν να διεκδικήσουν μεγάλη αποζημίωση από τη VW Group.

 

Περίπου 30.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, τα οποία φέρουν το παράνομο λογισμικό παραποίησης των εκπομπών ρύπων, μπορούν να διεκδικήσουν μεγάλη αποζημίωση από τη VW Group.

 

 

Ειδικότερα, η γερμανική εταιρεία, η οποία είχε ασκήσει έφεση επί της πρωτόδικης απόφασης, που δικαίωνε Έλληνα καταναλωτή, αποφάσισε να μην προχωρήσει με τη διαδικασία και έτσι υποχρεούται να καταβάλει αποζημίωση, ύψους 5.200 ευρώ.

«Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, με τιμή κτήσης 13.400 ευρώ», σημειώνει στον «Ελεύθερο Τύπο» ο δικηγόρος παρά Πρωτοδίκαις, Ηλίας Μπέτζιος, υπογραμμίζοντας πως η παραίτηση από το δικόγραφο της έφεσης ισοδυναμεί με παραδοχή ήττας από την πλευρά μιας από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές παγκοσμίως 

 

Η πρωτόδικη απόφαση

Με βάση την απόφαση 5286/2017 του Ειρηνοδικείου Αθηνών, η Volkswagen υποχρεώθηκε να καταβάλει στην κάτοχο ενός VW Polo 1.2 αποζημίωση, ύψους 5.200 ευρώ, πλέον των δικαστικών δαπανών.

«Η ενάγουσα υπέστη ζημία, που ανέρχεται στο ποσό των 4.000 ευρώ, το οποίο, κατά την κρίση του δικαστηρίου, είναι το υπερβάλλον του τιμήματος, που κατέβαλε, σε σχέση με την πραγματική αξία του αυτοκινήτου, που αγόρασε, το οποίο είχε μία σειρά από ελλείψεις.

Κατά συνέπεια, στο ως άνω ποσό ανέρχεται η συνολική θετική ζημία, την οποία υπέστη η ενάγουσα και οφείλει να αποκαταστήσει η εταιρεία, ευθυνόμενη ως κατασκευάστρια, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων του ν. 2251/1994, όπως αναφέρονται στην υπό στοιχείο Β΄ μείζονα σκέψη της παρούσας, σε συνδυασμό με τα άρθρα 330, 298 και 914 επ. ΑΚ, διότι προμήθευσε στην ενάγουσα, έναντι ανταλλάγματος, το όχημα, από το οποίο έλειπε επίμαχη η συνομολογημένη ιδιότητα.

 

Τέλος, η ενάγουσα υπέστη ηθική βλάβη, προς αποκατάσταση της οποίας, εκτιμωμένων των συνθηκών, υπό τις οποίες τελέστηκε η σε βάρος της αδικοπραξία, του είδους και του βαθμού της ζημίας που υπέστη, της ψυχικής ταλαιπωρίας που υπέστη έκτοτε και της κοινωνικοοικονομικής θέσεως των μερών, πρέπει να της επιδικασθεί ως χρηματική ικανοποίηση το ποσό των 1.200 ευρώ», τονίζεται στην απόφαση και προστίθεται:

«Σύμφωνα με τα παραπάνω, η ένδικη αγωγή πρέπει να γίνει δεκτή ως βάσιμη και κατ’ ουσίαν κατά την επικουρική αυτής αξίωση και να αναγνωριστεί η υποχρέωση αυτής να καταβάλει στην ενάγουσα το συνολικό ποσό των (4.000 + 1.200 =) 5.200 ευρώ, με νόμιμο τόκο από την επομένη της επίδοσης προς αυτήν της αγωγής».

Τα δικαιώματα των αγοραστών

«Οι ιδιοκτήτες των επίμαχων Ι.Χ. μπορούν να κινηθούν νομικά ενάντια της μητρικής εταιρείας, καθώς η πενταετία από τη γνώση του “σκανδάλου”, όπως ορίζεται ως προϋπόθεση, λήγει το 2020», εξηγεί ο κ. Μπέτζιος.

Σύμφωνα με τον ίδιο, ο νόμος (ΑΚ άρθρο 540) ορίζει πως σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα, ο αγοραστής έχει τα εξής δικαιώματα:

1. Για διόρθωση ή για αντικατάσταση του πράγματος,

2. Για μείωση του τιμήματος,

3. Για υπαναχώρηση από τη σύμβαση (να δώσει, δηλαδή, πίσω το αυτοκίνητο που παρέλαβε και να λάβει το αρχικό αντίτιμο που κατέβαλε).

«Σε περίπτωση, όμως, που ο πωλητής γνώριζε ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό και παρόλα αυτά προχώρησε στην πώληση (όταν, δηλαδή, ενήργησε με δόλο), τότε ο αγοραστής – εκτός των ανωτέρω δικαιωμάτων – έχει δικαίωμα και για αποζημίωση», τονίζει χαρακτηριστικά και καταλήγει:

«Στην προκειμένη περίπτωση η πωλήτρια εταιρεία έχει δημόσια παραδεχτεί ότι η πώληση των εν λόγω αυτοκινήτων, με το συγκεκριμένο προβληματικό λογισμικό μέτρησης εκπομπής καυσαερίων, τελούσε εν γνώσει της.

Με άλλα λόγια, η VW ενήργησε με δόλο, προμηθεύοντας τα εν λόγω προβληματικά οχήματα!

Συνεπώς, εκτός των άλλων δικαιωμάτων, ο αγοραστής έχει δικαίωμα και για αποζημίωση από την αγορά του ελαττωματικού προϊόντος.

Η αποζημίωση αυτή σημαίνει να βρεθεί ο αγοραστής στην οικονομική κατάσταση που θα ήταν εάν είχε αγοράσει ένα αυτοκίνητο χωρίς προβλήματα

 

Πηγή εδώ 

https://www.pagenews.gr/2018/11/23/ellada/volkswagen-apozimiosi-dinei-xiliades-euro-se-ellina-gia-to-skandalo-ton-rypon/amp/

 

Link to comment
Share on other sites

Το Dieselgate που είχε… ταρακουνήσει την Volkswagen σε ολόκληρη την Ευρώπη, έρχεται ξανά στο προσκήνιο
– 5.200 ευρώ αποζημίωση από την κατασκευάστρια εταιρεία σε ιδιοκτήτρια ΙΧ στην Ελλάδα
– Πρόκειται για δικαστική απόφαση – πιλότο, για δεκάδες χιλιάδες πολίτες που έχουν αγοράσει πετρελαιοκίνητα με “πειραγμένο” λογισμικό
– Μέχρι πότε μπορείτε να διεκδικήσετε αποζημίωση – Τι λένε οι ειδικοί για τις προσφυγές

 

 

Λίγο περισσότερο από δύο χρόνια έχουν µπροστά τους όσοι έχουν πετρελαιοκίνητα ΙΧ της Volkswagen, ώστε να διεκδικήσουν αποζηµιώσεις από τη γερµανική εταιρεία, καθώς το 2020 λήγει η προθεσµία παραγραφής. «Πρέπει να ξέρουν οι ιδιοκτήτες ότι µπορούν να αξιώσουν αποζηµίωση αν προσφύγουν στη ∆ικαιοσύνη µέχρι το 2020, αφού η απαίτηση από αδικοπραξία παραγράφεται έπειτα από µία πενταετία αφότου ο παθών έµαθε τη ζηµία. Κατά συνέπεια, εφόσον το σκάνδαλο έγινε γνωστό το 2015, οι θιγόµενοι προλαβαίνουν να διεκδικήσουν αποζηµιώσεις» εξηγεί στο «Εθνος» ο Ηλίας Μπέτζιος.

Πήρε 5.200 ευρώ αποζημίωση από την Volkswagen!

Πρόκειται για τον δικηγόρο της πρώτης καταναλώτριας που δικαιώθηκε από τα ελληνικά δικαστήρια, ανοίγοντας τον δρόµο για τη διεκδίκηση αποζηµιώσεων από τον γερµανικό κολοσσό.

 

Με µια παραίτηση ενώπιον του Πολυµελούς Πρωτοδικείου Αθηνών από τα δικόγραφά του ο γερµανικός όµιλος της Volkswagen φέρεται να αποδέχτηκε την ανάγκη αποζηµίωσης της καταναλώτριας, θέτοντας ουσιαστικά τη βάση για να τελειώσει το Dieselgate στην Ελλάδα.

Η πρωτόδικη απόφαση 5286/2017 του Ειρηνοδικείου Αθηνών δικαίωσε την κάτοχο αυτοκινήτου Volkswagen, που αξίωσε αποζηµίωση λόγω εξαπάτησης, και το δικαστήριο αναγνώρισε την υποχρέωση της εταιρείας να της καταβάλει το ποσό των 5.200 ευρώ ως αποζηµίωση, πλέον των δικαστικών δαπανών. Η σχετική απόφαση είχε κρίνει ότι το παράνοµο λογισµικό καθιστούσε το αυτοκίνητο εκτός οικολογικών επιλογών του καταναλωτή και µείωνε τη µεταπωλητική του αξία, κρίνοντας ότι ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωµένος να αποδεχθεί διόρθωση λογισµικού από την κατασκευάστρια εταιρεία.

«Προκύπτει από τις προπεριγραφείσες πρακτικές της εταιρείας ότι η ενάγουσα εξαπατήθηκε και οδηγήθηκε στη σύναψη µίας σύµβασης την οποία σε καµία περίπτωση δεν θα είχε υπογράψει εάν γνώριζε την πραγµατική κατάσταση, δανειζόµενη µάλιστα, προκειµένου να αντεπεξέλθει οικονοµικά στο κόστος αποπληρωµής, µε αποτέλεσµα να οδηγηθεί, µεταξύ άλλων, στο να αγοράσει το συγκεκριµένο αυτοκίνητο της εν λόγω εταιρείας -την οποία προτίµησε έναντι άλλων ανταγωνιστριών εταιρειών- πιστεύοντας ότι το απόκτηµά της πληρούσε ορισµένες προδιαγραφές, που τελικά δεν υπήρχαν και λόγω της εξαπάτησης που υπέστη να καταβάλει υψηλότερο τίµηµα της αξίας του αυτοκινήτου που τελικά παρέλαβε» αναφέρει η επίµαχη απόφαση.

Δεν δέχτηκε αναβάθµιση

Στο µεταξύ, το δικαστήριο δέχτηκε πως τα συγκεκριµένα αυτοκίνητα δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις που θέτει το πρότυπο Euro 5 σχετικά µε τις εκποµπές αερίων ρύπων, µε αποτέλεσµα να «απουσιάζει» µια συνοµολογηµένη ιδιότητα κατά την αγορά του αυτοκινήτου, το οποίο εντέλει δεν ανταποκρινόταν στην περιγραφή που είχε γίνει από τον πωλητή.

Πλέον των 4.000 ευρώ το δικαστήριο αναγνώρισε επιπλέον ποσό ύψους 1.200 ευρώ λόγω «του είδους και του βαθµού της ζηµίας που υπέστη, της ψυχικής ταλαιπωρίας που υπέστη έκτοτε και της κοινωνικοοικονοµικής θέσεως των µερών»

Μάλιστα, οι δικαστές αποσαφηνίζουν και το ζήτηµα της προσφοράς από την εταιρεία µιας αναβάθµισης του κινητήρα, υπογραµµίζοντας ότι «η πληγείσα δε από τις ανωτέρω πρακτικές αξιοπιστία της γερµανικής εταιρείας δεν “θεραπεύεται” από την εκ των υστέρων, µετά από χρήση τεσσάρων ετών, πρόσκληση και προσφορά προς την εξαπατηθείσα καταναλώτρια αναβάθµισης του κινητήρα του οχήµατός της και κατά συνέπεια η ενάγουσα υπέστη ζηµία που ανέρχεται στο ποσό των 4.000 ευρώ, το οποίο, κατά την κρίση του δικαστηρίου, είναι το υπερβάλλον του τιµήµατος που κατέβαλε σε σχέση µε την πραγµατική αξία του αυτοκινήτου που αγόρασε».

Οι αντιπρόσωποι

Σχετικά µε το ζήτηµα των εισαγωγέων και των αντιπροσώπων της εταιρείας Volkswagen στην Ελλάδα, το δικαστήριο ξεκαθάρισε πως δεν φέρουν ευθύνη, απορρίπτοντας την αγωγή ως προς εκείνους και ρίχνοντας το βάρος µόνο στη µητρική εταιρεία. Χαρακτηριστικά, η απόφαση αναφέρει: «∆εν απεδείχθη δική τους ευθύνη ως προς τη διαπραχθείσα σε βάρος της εναγούσης απάτη. Ειδικότερα, δεν υφίσταται αδικοπρακτική συµπεριφορά των εταιρειών αυτών σε βάρος της εναγούσης και ως εκ τούτου δεν έχουν καµία υπαιτιότητα.

 

Τούτο, διότι οι εταιρείες αυτές ούτε γνώριζαν κάτι για την εν λόγω µη συµµόρφωση σε κανένα στάδιο της διαδικασίας µέχρι το αυτοκίνητο να φτάσει στην καταναλώτρια, καθώς το πληροφορήθηκαν αρκετό χρόνο µετά, και δη τον Σεπτέµβριο του 2015, όταν το εν λόγω ζήτηµα έγινε παγκοσµίως γνωστό στο ευρύ κοινό από τα µέσα µαζικής ενηµέρωσης». Με το σκεπτικό αυτό απάλλαξε το δικαστήριο τον εισαγωγέα και τον αντιπρόσωπο, δείχνοντας ως αποκλειστική υπαίτια τη γερµανική εταιρεία .

Τι γίνεται στην Ευρωπαϊκή Ένωση με τα πετρελαιοκίνητα της Volkswagen – Διαστάσεις χιονοστιβάδας έχουν πάρει οι προσφυγές

Τρία χρόνια µετά το ξέσπασµα του «Dieselgate», του µεγαλύτερου σκανδάλου που έχει πλήξει τη Volkswagen και που αφορούσε στην παραποίηση των εκποµπών ρύπων των αυτοκινήτων της που διαφήµιζε ως «πράσινα», οι δικαστικές περιπέτειες συνεχίζονται για τη γερµανική αυτοκινητοβιοµηχανία. Μία δικαστική απόφαση στη Γερµανία για αποζηµίωση ενός αγοραστή αυτοκινήτου Golf που έφερε το ένοχο λογισµικό προκαλεί πονοκέφαλο στη VW και ανοίγει τον δρόµο για περισσότερες διεκδικήσεις.

Πριν από µερικές ηµέρες, δικαστήριο στο Αουγκσµπουργκ διέταξε τη Volkswagen να αποζηµιώσει τον ιδιοκτήτη αυτοκινήτου Golf που κινήθηκε δικαστικά εναντίον της αυτοκινητοβιοµηχανίας µε το ποσό των 30.000 ευρώ, δηλαδή την τιµή στην οποία αγόρασε το αυτοκίνητο

Η εταιρεία επέµεινε ότι η ετυµηγορία «δεν έχει νοµική βάση, καθώς οι πελάτες δεν υπέστησαν ζηµίες και τα οχήµατα είναι ασφαλή», καθώς και ότι περίπου 9.000 υποθέσεις έχουν εκδικαστεί για το σκάνδαλο -σε διάφορες περιοχές και από περιφερειακά και ανώτατα δικαστήρια- στη πλειονότητα των οποίων οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων δεν δικαιώθηκαν. «Η απόφαση του δικαστηρίου του Αουγκσµπουργκ έρχεται σε αντίθεση µε πολλαπλές αποφάσεις σε συναφείς υποθέσεις» σχολίασε η εταιρεία.

 

Πάντως, σε µια σειρά από χώρες της ΕΕ, στη Γερµανία, την Ιταλία και το Λουξεµβούργο, υπάρχει σωρεία καταδικαστικών αποφάσεων εναντίον της VW που αποζηµίωσαν ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της. Η συσσώρευση αγωγών προκαλεί ανησυχία στην εταιρεία, που πούλησε 11 εκατοµµύρια πετρελαιοκίνητα οχήµατα στα οποία τοποθετήθηκε το λογισµικό που εξαπατούσε τους ελέγχους εκποµπών διοξειδίου του αζώτου (εµφανίζοντάς τους έως και 40 φορές χαµηλότερους). Τα 8,5 από τα 11 εκατοµµύρια οχήµατα που έφεραν το λογισµικό πωλήθηκαν στη Γηραιά Ηπειρο.

Η κατάσταση στις ΗΠΑ με τα πετρελαιοκίνητα της Volkswagen

Πρέπει να σηµειωθεί ότι στις ΗΠΑ η Volkswagen έχει προτείνει την επιστροφή περίπου µισού εκατοµµυρίου οχηµάτων και έχει πληρώσει πάνω από 20 δισ. δολάρια για αποζηµιώσεις ιδιοκτητών οχηµάτων, περιβαλλοντικών Αρχών, πολιτειών και αντιπροσώπων. Ωστόσο, παρά τις πιέσεις της Κοµισιόν και των εθνικών Αρχών προστασίας του καταναλωτή, η εταιρεία δεν πραγµατοποίησε παρόµοια συµφωνία οικονοµικής αποζηµίωσης µε την Ευρωπαϊκή Ένωση, όπου οι ατοµικές και µαζικές προσφυγές έχουν πάρει διαστάσεις χιονοστιβάδας. Η συµφωνία µε την ΕΕ αφορούσε στην επιστροφή των οχηµάτων στην εταιρεία -µε συγκεκριµένη διορία- για αφαίρεση του ένοχου λογισµικού.

 

Εν τω µεταξύ, τον περασµένο µήνα, δικαστήριο της Στουτγάρδης άνοιξε τον δρόµο και για διεκδικήσεις από µετόχους. ∆ιέταξε τη µητρική εταιρεία της Volkswagen, Porsche SE, να πληρώσει ποσό ύψους 47 εκατοµµυρίων ευρώ σε δύο επενδυτές για το σκάνδαλο των παραποιηµένων εκποµπών ρύπων (ωστόσο η εταιρεία έχει το δικαίωµα να εφεσιβάλει την απόφαση). Η αιτιολογία ήταν ότι δεν ενηµέρωσε τους µετόχους της για τους οικονοµικούς κινδύνους που ενείχε η απάτη που διέπραξε µε την εγκατάσταση του λογισµικού στους κινητήρες, η οποία οδήγησε σε πτώση 40% της αξίας της µετοχής της τον Σεπτέµβριο του 2015.

 

Πηγή εδώ

 

https://www.newsit.gr/ellada/petrelaiokinita-plirothike-apozimiosi-stin-ellada-apo-tin-volkswagen-apofasi-odigos/2664866/amp/

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.