Jump to content
Sign in to follow this  
AUDI7

Επίσημο: Audi E-Tron GT Concept με 590 άλογα

Recommended Posts

Μετά την απογευματινή διαρροή, η Audi παρουσίασε επίσημα το E-Tron GT Concept στην έκθεση του Λος Άντζελες. Το πρωτότυπο αποτελεί ουσιαστικά το “αδερφό” μοντέλο της Porsche Taycan, με τα σήματα της Audi. Μοιράζεται αρκετά μέρη του με το Audi E-Tron, το ηλεκτρικό SUV της μάρκας, με την γερμανική εταιρία από το Ingolstadt να έχει ως στόχο το Tesla Model S P100D και τις επιδόσεις του.

 

Το τετράπορτο coupe αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα ξεκινήσει εμπορική πορεία από τα τέλη του 2020, με το μοντέλο παραγωγής να μην διαφέρει πολύ από το συγκεκριμένο πρωτότυπο. Βασίζεται στην PPE πλατφόρμα, την πλατφόρμα που αναπτύσσουν από κοινού Audi και Porsche, την ίδια που χρησιμοποιεί και η Porsche Taycan.

Αυτό διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, συνδυαστικής απόδοσης 590 ίππων, με την κίνηση να περνά σε όλους τους τροχούς μέσω της μόνιμης τετρακίνησης. Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 90 kWh ιόντων λιθίου που προσφέρουν αυτονομία μεγαλύτερη των 400 χιλιομέτρων στον νέο κύκλο δοκιμών του WLTP. Το αυτοκίνητο κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 12 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα.

Οι μπαταρίες βρίσκονται τοποθετημένες στο πάτωμα, είναι τεχνολογίας 800V και με χρήση ταχυφορτιστή φορτίζουν στο 80% μέσα σε μόλις 20 λεπτά. Υποστηρίζουν μάλιστα και ασύρματη φόρτιση 11 kW. Σύμφωνα με την Audi η αυτονομία του E-Tron GT μπορεί να αυξηθεί κατά 30% χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας που διαθέτει. Τα φρένα του φέρουν carbon-κεραμικούς δίσκους.

 

Το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης, με τον χώρο αποσκευών να φτάνει τα 450 λίτρα, ενώ επιπλέον 100 λίτρα προσφέρονται κάτω από το μπροστά καπό. Το μήκος του φτάνει τα 4,96 μέτρα, το πλάτος τα 1,96 μέτρα, το ύψος τα 1,38 μέτρα και το μεταξόνιο τα 2,9 μέτρα, καθιστώντας το να έχει παρόμοιες διαστάσεις με αυτές του A7.

Η οροφή του είναι κατασκευασμένη από carbon, ενώ το υπόλοιπο σώμα από αλουμίνιο και χάλυβα. Φορά ζάντες 22″ με ελαστικά διαστάσεων 285/30, matrix LED φωτιστικά σώματα με λέιζερ μεγάλη σκάλα και LED πίσω φωτιστικά σώματα.

 

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, η μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, ενώ υπάρχει και διακόπτης Audi Select, μέσω του οποίου ο οδηγός επιλέγει το επιθυμητό πρόγραμμα οδήγησης. Τα τέσσερα σπορ καθίσματα είναι επενδυμένα με συνθετικό δέρμα, με την Audi να μην χρησιμοποιεί κανένα υλικό στο εσωτερικό που να βασίζεται σε ζώο, ενώ ένα μεγάλο ποσοστό από τον διάκοσμο είναι κατασκευασμένο από ανακυκλώσιμα υλικά.

nn.jpg

nnn.jpg

nnnn.jpg

nnnnn.jpg

nnnnnn.jpg

nnnnnnn.jpg

nnn1.jpg

nn2.jpg

nn3.jpg

nn4.jpg

Πηγή autoblog.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×