Jump to content
Fanis Panagiotopoulos

Passat CC 1.8Τsi - Πρόβλημα & Ρετάρισμα Κινητήρα

Recommended Posts

Καλησπέρα!!!

ειμαι καινούργιος στην παρέα και δεν ξέρω αν έχετε ξανά αναφερθεί σε αυτό το πρόβλημα.

Το πρόβλημα μου είναι:

 Έχω το Passat cc 1800 του 2009,το πρωί όταν βάζω μποστα το αυτοκίνητο ανεβαίνουν οι στροφές στις 1100 και μετά μου σβήνει, στην συνέχεια το ξανά βάζω και μου ρεταρει πολύ αιστητα ( η βελόνα πάει πάνω κάτω) και ο κινητήρας τρεμοπαίζει έντονα!!! 

Δεν έχει ανάψει κάποια ένδειξη.

τι μπορεί να φταίει;;;

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

δες πολλαπλασιαστή, αλλά δες και μην παίζει θέμα με καδένα.

 

ΜΗΝ το αφήσεις!

Link to comment
Share on other sites

για να το πάρουμε από την αρχή. ΣΥΝΗΘΩΣ ρεταρίσματα έχουν να κάνουν με ρεύματα, ΑΛΛΑ αν το πρόβλημα είναι μόνο στην εκκίνηση, τότε λίγο δύσκολο... μιας και ο πολλαπλασιαστής όταν λέει το ποίημα δεν το λέει επιλεκτικά.

Αντίστοιχο θέμα μπορεί να έχεις και από μπουζί πχ αλλά και πάλι δεν παίζει να σου το κάνει μόνο στην εκκίνηση!

Επίσης σύνηθες πρόβλημα με ατροφίες στα CC είναι από το εγκεφαλάκι που βρίσκεται πάνω από την αντλία χαμηλής πίεσης (πίσω στο ρεζερβουάρ). Βέβαια και αυτό όποτε θυμάται χαίρεται μέχρι να καεί, και δύσκολο να σου κάνει ατροφία/σβήσιμο μόνο στην εκκίνηση.

Μετά έχουμε το θέμα της μάκας στην πολλαπλή εισαγωγής αλλά και στην πεταλούδα. Από εκεί μπορείς να έχεις θέματα ειδικά αν το αμάξι σου έχει πολλά χιλιόμετρα. Αυτό θέλει άνοιγμα και έλεγχο.

Το μεγάλο όμως θέμα είναι η καδένα, και ειδικότερα ο τεντωτήρας. Είναι υδραυλικός και λειτουργεί με τα λάδια του μοτέρ, οπότε στην εκκίνηση υπάρχει ένα θεματάκι αν είναι "στα παράξενα του", και αν σου κάνει καλό πήδημα παίρνεις μοτέρ στο χέρι. Η καδένα πριν πει το ποίημα, είτε σου ανάβει λαμπάκι (αν είσαι δυνατός), είτε ακούγεται έντονα μπροστά.

Σε όλες των περιπτώσεων, μοτέρ που κοπανάει δεν το αφήνουμε έτσι. Από το ιντερνετ ο καθένας θα σου πει τη μ@λ@κία του γιατί πολύ απλά γίνεται "τηλεδιάγνωση".

ΕΠΙΣΗΣ, επειδή το΄εχω δει σε καλό φίλο το παραμύθι να μην του βγαίνει καλά, εγώ θα το πήγαινα για πλήρη διάγνωση σε αντιπροσωπεία. ΝΑΙ είναι κλέφτες, ΝΑΙ είναι βλάκες ενίοτε. ΑΛΛΑ αν δεν σου το φτιάξουν, και αν γίνει το οτιδήποτε μετά μπορείς να τους τρέξεις. Σε "τρίτα συνεργεία", επειδή οι άνθρωποι δουλεύουν για το μεροκάματο, αν δεν του βγεί από την αρχή, τότε μετά θα αρχίσει να σε παίζει μπάλα. Οσο καλός και χρυσός και αν είναι, η οποιαδήποτε λάθος διάγνωση οδηγεί σε υλικά που κοστίζουν, και κανένας δεν κάνει δουλειά που να μπαίνει μέσα στο τέλος (τουλάχιστον εγώ δεν γνωρίζω κανέναν για να μην είμαι απολυτος!)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην ομάδα. Λοιπόν....1.8tsi. Ακομα και με ζέστη μηχανη στην κανονική θερμοκρασία λειτουργειας εχω ψηλό ρελαντί. 1000 με 1100 στροφες. Πέφτει μετα απο πόλη ωρα στο κανονικό. Η πεταλούδα ειναι καθαρή όπως και η εισαγωγή. Τι μπορει να φταίει;;;;

Link to comment
Share on other sites

Δες pvc και πολλαπλή εισαγωγής.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Με άναψε και το λαμπάκι του κινητήρα. Το μπριζωσα και μου έβγαλε δυο βλάβες αν τις διαβάζω καλα. Ρ0171. Παραθέτω και φωτο. Αν γνωρίζει κάποιος που παραπέμπουν οι κωδικοί θα βοηθούσε πολυ 

8F900C8A-DF46-4ED5-813C-60127E2F1195.jpeg

29119BED-74D3-4033-B5C8-BA47C11A110B.jpeg

Link to comment
Share on other sites

On 8/12/2018 at 9:00 ΜΜ, Fanis Panagiotopoulos said:

Καλησπέρα!!!

ειμαι καινούργιος στην παρέα και δεν ξέρω αν έχετε ξανά αναφερθεί σε αυτό το πρόβλημα.

Το πρόβλημα μου είναι:

 Έχω το Passat cc 1800 του 2009,το πρωί όταν βάζω μποστα το αυτοκίνητο ανεβαίνουν οι στροφές στις 1100 και μετά μου σβήνει, στην συνέχεια το ξανά βάζω και μου ρεταρει πολύ αιστητα ( η βελόνα πάει πάνω κάτω) και ο κινητήρας τρεμοπαίζει έντονα!!! 

Δεν έχει ανάψει κάποια ένδειξη.

τι μπορεί να φταίει;;;

 

Τελικά ποιο ήταν το πρόβλημα;

Κάνει και σε μένα ρεταρισμα στο ρελαντί, τρέμει το αμάξωμα και τα φώτα χαμηλώνουν... Στα γκάζια όμως πάει κανονικά. Σε συνεργείο αλλάξαμε μπουζί και πολλαπλασιαστές αλλά το πρόβλημα συνεχίζει. Μου άναβε το λαμπάκι για την πολλαπλή εισαγωγής αλλά αυτό ήταν έτσι πέντε χρόνια και δούλευε κανονικά... Το αμάξι έχει 160χιλ σχεδόν

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.