Fanis Panagiotopoulos Posted December 8, 2018 Report Share Posted December 8, 2018 (edited) Καλησπέρα!!! ειμαι καινούργιος στην παρέα και δεν ξέρω αν έχετε ξανά αναφερθεί σε αυτό το πρόβλημα. Το πρόβλημα μου είναι: Έχω το Passat cc 1800 του 2009,το πρωί όταν βάζω μποστα το αυτοκίνητο ανεβαίνουν οι στροφές στις 1100 και μετά μου σβήνει, στην συνέχεια το ξανά βάζω και μου ρεταρει πολύ αιστητα ( η βελόνα πάει πάνω κάτω) και ο κινητήρας τρεμοπαίζει έντονα!!! Δεν έχει ανάψει κάποια ένδειξη. τι μπορεί να φταίει;;; Edited March 27, 2020 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted December 15, 2018 Report Share Posted December 15, 2018 δες πολλαπλασιαστή, αλλά δες και μην παίζει θέμα με καδένα. ΜΗΝ το αφήσεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanis Panagiotopoulos Posted December 15, 2018 Author Report Share Posted December 15, 2018 Καλημέρα!!! Και ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Μήπως παίζει με την μη καλή εισαγωγή αέρα;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted December 15, 2018 Report Share Posted December 15, 2018 τι εννοείς "μη καλή εισαγωγή αέρα"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted December 15, 2018 Report Share Posted December 15, 2018 για να το πάρουμε από την αρχή. ΣΥΝΗΘΩΣ ρεταρίσματα έχουν να κάνουν με ρεύματα, ΑΛΛΑ αν το πρόβλημα είναι μόνο στην εκκίνηση, τότε λίγο δύσκολο... μιας και ο πολλαπλασιαστής όταν λέει το ποίημα δεν το λέει επιλεκτικά. Αντίστοιχο θέμα μπορεί να έχεις και από μπουζί πχ αλλά και πάλι δεν παίζει να σου το κάνει μόνο στην εκκίνηση! Επίσης σύνηθες πρόβλημα με ατροφίες στα CC είναι από το εγκεφαλάκι που βρίσκεται πάνω από την αντλία χαμηλής πίεσης (πίσω στο ρεζερβουάρ). Βέβαια και αυτό όποτε θυμάται χαίρεται μέχρι να καεί, και δύσκολο να σου κάνει ατροφία/σβήσιμο μόνο στην εκκίνηση. Μετά έχουμε το θέμα της μάκας στην πολλαπλή εισαγωγής αλλά και στην πεταλούδα. Από εκεί μπορείς να έχεις θέματα ειδικά αν το αμάξι σου έχει πολλά χιλιόμετρα. Αυτό θέλει άνοιγμα και έλεγχο. Το μεγάλο όμως θέμα είναι η καδένα, και ειδικότερα ο τεντωτήρας. Είναι υδραυλικός και λειτουργεί με τα λάδια του μοτέρ, οπότε στην εκκίνηση υπάρχει ένα θεματάκι αν είναι "στα παράξενα του", και αν σου κάνει καλό πήδημα παίρνεις μοτέρ στο χέρι. Η καδένα πριν πει το ποίημα, είτε σου ανάβει λαμπάκι (αν είσαι δυνατός), είτε ακούγεται έντονα μπροστά.Σε όλες των περιπτώσεων, μοτέρ που κοπανάει δεν το αφήνουμε έτσι. Από το ιντερνετ ο καθένας θα σου πει τη μ@λ@κία του γιατί πολύ απλά γίνεται "τηλεδιάγνωση". ΕΠΙΣΗΣ, επειδή το΄εχω δει σε καλό φίλο το παραμύθι να μην του βγαίνει καλά, εγώ θα το πήγαινα για πλήρη διάγνωση σε αντιπροσωπεία. ΝΑΙ είναι κλέφτες, ΝΑΙ είναι βλάκες ενίοτε. ΑΛΛΑ αν δεν σου το φτιάξουν, και αν γίνει το οτιδήποτε μετά μπορείς να τους τρέξεις. Σε "τρίτα συνεργεία", επειδή οι άνθρωποι δουλεύουν για το μεροκάματο, αν δεν του βγεί από την αρχή, τότε μετά θα αρχίσει να σε παίζει μπάλα. Οσο καλός και χρυσός και αν είναι, η οποιαδήποτε λάθος διάγνωση οδηγεί σε υλικά που κοστίζουν, και κανένας δεν κάνει δουλειά που να μπαίνει μέσα στο τέλος (τουλάχιστον εγώ δεν γνωρίζω κανέναν για να μην είμαι απολυτος!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanis Panagiotopoulos Posted December 15, 2018 Author Report Share Posted December 15, 2018 Έχεις δίκαιο και σε ευχαριστώ παρά πολύ!!!Καλές γιορτές φίλε με υγεία!!! Και πολύ ευχαριστώ Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gterzop Posted January 30, 2019 Report Share Posted January 30, 2019 Καλησπέρα στην ομάδα. Λοιπόν....1.8tsi. Ακομα και με ζέστη μηχανη στην κανονική θερμοκρασία λειτουργειας εχω ψηλό ρελαντί. 1000 με 1100 στροφες. Πέφτει μετα απο πόλη ωρα στο κανονικό. Η πεταλούδα ειναι καθαρή όπως και η εισαγωγή. Τι μπορει να φταίει;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 30, 2019 Report Share Posted January 30, 2019 Δες pvc και πολλαπλή εισαγωγής. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gterzop Posted January 30, 2019 Report Share Posted January 30, 2019 Με άναψε και το λαμπάκι του κινητήρα. Το μπριζωσα και μου έβγαλε δυο βλάβες αν τις διαβάζω καλα. Ρ0171. Παραθέτω και φωτο. Αν γνωρίζει κάποιος που παραπέμπουν οι κωδικοί θα βοηθούσε πολυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 2, 2019 Report Share Posted February 2, 2019 https://www.autocodes.com/p0171_volkswagen.html 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKSKE Posted May 5, 2021 Report Share Posted May 5, 2021 On 8/12/2018 at 9:00 ΜΜ, Fanis Panagiotopoulos said: Καλησπέρα!!! ειμαι καινούργιος στην παρέα και δεν ξέρω αν έχετε ξανά αναφερθεί σε αυτό το πρόβλημα. Το πρόβλημα μου είναι: Έχω το Passat cc 1800 του 2009,το πρωί όταν βάζω μποστα το αυτοκίνητο ανεβαίνουν οι στροφές στις 1100 και μετά μου σβήνει, στην συνέχεια το ξανά βάζω και μου ρεταρει πολύ αιστητα ( η βελόνα πάει πάνω κάτω) και ο κινητήρας τρεμοπαίζει έντονα!!! Δεν έχει ανάψει κάποια ένδειξη. τι μπορεί να φταίει;;; Τελικά ποιο ήταν το πρόβλημα; Κάνει και σε μένα ρεταρισμα στο ρελαντί, τρέμει το αμάξωμα και τα φώτα χαμηλώνουν... Στα γκάζια όμως πάει κανονικά. Σε συνεργείο αλλάξαμε μπουζί και πολλαπλασιαστές αλλά το πρόβλημα συνεχίζει. Μου άναβε το λαμπάκι για την πολλαπλή εισαγωγής αλλά αυτό ήταν έτσι πέντε χρόνια και δούλευε κανονικά... Το αμάξι έχει 160χιλ σχεδόν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...