Jump to content
evangelos2c

λαθος καυσιμο σε tdi

Recommended Posts

καλησπερα.κατοχος ενος golf tdi βρεθηκα στην ατυχη στιγμη να μπει στο ντεποζιτο αντι για πετρελαιο βενζινη απο λάθος του υπάλληλου.Το διαπίστωσα μετα απο λίγα μετρα (απο την απόδειξη και το ποσό που π΄λήρωσα)όπου ακινητοποιήσα το αμαξί και πηγα στο πρατήριο να ζητήσω το λόγο για το λάθος αυτό.Βέβαια μέσα στην ατυχία μου και καθώς ήμουν σε γνωστή εταιρεία της οποίας οι υπεύθυνοι αποδέχτηκαν άμεσα το λάθος και επιδίωξαν να βρούμε άμεση λύση.Δυστυχώς λόγω ώρας είχε κλείσει το συνεργείο για να το καθαρίσουμε οπότε οδικη βοηθεία και το αμάξι στο συνεργειο απέξω.

Γνωρίζετε τι πιθανον μπορεί να έχει πάθει?επίσης τι παρενέργειες γενικά μπορεί να έχει μελλοντικά?

Παρεπιπτόντως όλα τα έξοδα τα αναλαμβάνει το βενζινάδικο χωρις καν να το αναφέρω.σύν το ρεζερβουαρ.

ευχαριστω

Edited by evangelos2c
Link to comment
Share on other sites

Άδειασμα όλο το κύκλωμα και ίσως καμία μέρα ακινητοποίηση για να εξατμιστεί η βενζίνη και βέβαια αλλαγή και φίλτρο πετρελαίου.

 

Να σου κάνω μια ερώτηση το πρατήριο που πήγες,  πως κατάφερε και σου έβαλε με την μάνικα της βενζίνης στο ρεζερβουάρ σου.????

 

Υποτίθεται ότι η μάνικα της βενζίνης δεν μπορεί να κουμπωση σε στόμιο από αμάξι που είναι πετρέλαιο????

 

Το ίδιο ισχύ και το ανάποδο 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα.κατοχος ενος golf tdi βρεθηκα στην ατυχη στιγμη να μπει στο ντεποζιτο αντι για πετρελαιο βενζινη απο λάθος του υπάλληλου.Το διαπίστωσα μετα απο λίγα μετρα (απο την απόδειξη και το ποσό που π΄λήρωσα)όπου ακινητοποιήσα το αμαξί και πηγα στο πρατήριο να ζητήσω το λόγο για το λάθος αυτό.Βέβαια μέσα στην ατυχία μου και καθώς ήμουν σε γνωστή εταιρεία της οποίας οι υπεύθυνοι αποδέχτηκαν άμεσα το λάθος και επιδίωξαν να βρούμε άμεση λύση.Δυστυχώς λόγω ώρας είχε κλείσει το συνεργείο για να το καθαρίσουμε οπότε οδικη βοηθεία και το αμάξι στο συνεργειο απέξω.
Γνωρίζετε τι πιθανον μπορεί να έχει πάθει?επίσης τι παρενέργειες γενικά μπορεί να έχει μελλοντικά?
Παρεπιπτόντως όλα τα έξοδα τα αναλαμβάνει το βενζινάδικο χωρις καν να το αναφέρω.σύν το ρεζερβουαρ.
ευχαριστω
Εφόσον δεν δούλεψε με βενζίνη, ο κινητήρας δεν έχει πάθει τίποτα. Θα καθαριστεί το ρεζερβουαρ και τα σωληνάκια με το φίλτρο, θα γεμίσεις με ντίζελ και είσαι έτοιμος. Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα η παρενέργεια.

Στάλθηκε από το Bluboo Dual μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ηταν αντλία που εγραφε diesel αλλα με ενα κουμπι το γυρναγε σε βενζινη,τώρα αυτο που αναφέρεις για το αν κουμπώνουν ή οχι δεν το γνωρίζω.

υπάρχει κανα ενδεχόμενο να επηρεαστουν μπεκ και φίλτρο dpf?

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , koge said:

Εφόσον δεν δούλεψε με βενζίνη, ο κινητήρας δεν έχει πάθει τίποτα. Θα καθαριστεί το ρεζερβουαρ και τα σωληνάκια με το φίλτρο, θα γεμίσεις με ντίζελ και είσαι έτοιμος. Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα η παρενέργεια.

Στάλθηκε από το Bluboo Dual μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Για καμια 700αρι μέτρα δουλεψε μεχρι να δω την απόδειξη ότι ελεγε βενζίνη,αλλά η συμπεριφορά της μηχανής δεν άλλαξε καθόλου

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , evangelos2c said:

Ηταν αντλία που εγραφε diesel αλλα με ενα κουμπι το γυρναγε σε βενζινη,τώρα αυτο που αναφέρεις για το αν κουμπώνουν ή οχι δεν το γνωρίζω.

υπάρχει κανα ενδεχόμενο να επηρεαστουν μπεκ και φίλτρο dpf?

Κανονικά  τα σύγχρονα Βενζινάδικα πρέπει η μάνικα που έχει για την βενζίνη και το DIESEL να είναι διαφορετική μεταξύ τους για να αποφεύγονται τέτοιες περιπτώσεις.

 

Στο λέω αυτό γιατί το αμάξι που είχα το DIESEL μάρκας FORD είχα σύστημα ασφαλείας στο στόμιο του ρεζερβουάρ  και δεν μπορούσε να μπει η μάνικα της βενζίνης στο δικό μου που ήταν DIESEL.

 

Σε όλη την Ευρώπη ισχύ αυτό 

 

 

Δεν έχεις θέμα από ζημιά , πόσο βενζίνη σου έβαλαν?

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον είσαι τύχερος και πρόλαβες να σταματήσεις. Αν έφτανε βένζινη στο θάλαμο καύσης θα έχανες το κινητήρα, όχι μπεκ και dpf!

Στάλθηκε από το Bluboo Dual μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , koge said:

Μάλλον είσαι τύχερος και πρόλαβες να σταματήσεις. Αν έφτανε βένζινη στο θάλαμο καύσης θα έχανες το κινητήρα, όχι μπεκ και dpf!

Στάλθηκε από το Bluboo Dual μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ας το ελπίσουμε.θα το ξερω το πρωι,

Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , evangelos2c said:

ας το ελπίσουμε.θα το ξερω το πρωι,

Μην αγχώνεσαι άκουσα με λίγο.

 

Η βενζίνη με το πετρέλαιο έχουν διαφορετική σύσταση σαν καύσιμο. 

 

Την βενζίνη που σου έριξαν μέσα στο diesel δεν έχει απλωθεί μέσα στο ρεζερβουάρ σού.

 

Η βενζίνη έχει μείνει στην επιφάνεια και είναι πάνω από το πετρέλαιο στην ουσία.

 

 

Είναι φαντάσου σαν το καντηλάκι που έχουμε στο σπίτι μας.

 

Όταν η νοικοκυρά το ανάβει στο ποτηράκι που έχει,  βάζει νερό μέσα στο ποτήρι, και από επάνω βάζει το λάδι.

 

Το λάδι που βάζει μείνει όλο στην επιφάνεια και δεν ανακατεύετε με το νερό.

 

 

 

Το ίδιο έγινε και σε εσένα δεν έχει ανακατεύει με το πετρέλαιο 

Στην ουσία η βενζίνη έχει μείνει επάνω.

Για να σου τραβήξει βενζίνη πρέπει πρώτα να ρουφήξει το πετρέλαιο και μετά την βενζίνη.

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

20 λεπτά πριν , OMINUS said:

Μην αγχώνεσαι άκουσα με λίγο.

 

Η βενζίνη με το πετρέλαιο έχουν διαφορετική σύσταση σαν καύσιμο. 

 

Την βενζίνη που σου έριξαν μέσα στο diesel δεν έχει απλωθεί μέσα στο ρεζερβουάρ σού.

 

Η βενζίνη έχει μείνει στην επιφάνεια και είναι πάνω από το πετρέλαιο στην ουσία.

 

 

Είναι φαντάσου σαν το καντηλάκι που έχουμε στο σπίτι μας.

 

Όταν η νοικοκυρά το ανάβει στο ποτηράκι που έχει,  βάζει νερό μέσα στο ποτήρι, και από επάνω βάζει το λάδι.

 

Το λάδι που βάζει μείνει όλο στην επιφάνεια και δεν ανακατεύετε με το νερό.

 

 

 

Το ίδιο έγινε και σε εσένα δεν έχει ανακατεύει με το πετρέλαιο 

Στην ουσία η βενζίνη έχει μείνει επάνω.

Για να σου τραβήξει βενζίνη πρέπει πρώτα να ρουφήξει το πετρέλαιο και μετά την βενζίνη.

 

 

 

Μακαρι να ισχυει.με μια μικρη αποσταση κινησης υπαρχει περιπτωση να ανακατευτει?αν οχι ολα καλα.

Οπως προειπα ο υπευθυνος ανελαβε την ευθυνη.αν ειναι πεσει σε κανα ανεξαρτητο πρατηριο θα κλαιγα λογικα.

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , evangelos2c said:

Μακαρι να ισχυει.με μια μικρη αποσταση κινησης υπαρχει περιπτωση να ανακατευτει?αν οχι ολα καλα.

Οπως προειπα ο υπευθυνος ανελαβε την ευθυνη.αν ειναι πεσει σε κανα ανεξαρτητο πρατηριο θα κλαιγα λογικα.

Όχι όλο είναι επάνω 

 

Όπως είπε θα πρέπει να ρουφήξει πρώτα το πετρέλαιο και μετά να πάρει την βενζίνη.

 

Κατά πασα πιθανότητα το πρόλαβες. 

 

 

Πληροφοριακά για να γνωρίζεις,  σε οχηματα μεγάλων κυβικών,  και συγκεκριμένα πάνω από τα 2000 κυβικά.

 

Πχ φορτηγά , η οδηγοί τέτοιον οχημάτων όταν ξέρουν ότι έχουν να πάνε δρομολόγιο σε κάποια χώρα που το χειμώνα η θερμοκρασία είναι πολύ κατω από μείον βαβμους στο ρεζερβουάρ  τους ρίχνουν μια μικρι ποσοτιτα βενζίνης. 

 

Αυτό το κάνουν για να μην παγώσει το πετρέλαιο μέσα στο ρεζερβουάρ.

 

Το κάνουμε και στο χωριό με το τραχτερ και στο παλιό το φορτηγάκι. 

Ρίχνουμε και λιγο βενζίνη για 1€ - 2€ .

 

Αυτό όμως γινετε ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΆΝΩ ΑΠΟ 2000 ΚΥΒΙΚΆ.

 

Link to comment
Share on other sites

Αφου το εσβησες, πριν ρουφηξει την βενζινη, δεν εχεις παθει τιποτα. Παθον και εγω πριν κατι χρονια, μου βαλανε βενζινη και εφυγα να παω να περασω κτεο, ημουν τυχερος που με το που εφτασα στο κτεο περιπου 5km απο το βενζιναδικο, και το αφησα ρελαντι να μετρησουν καυσαερεια, τοτε εσβησε και δεν επερνε μπρος με τιποτα, τα πληρωσε ολα το πρατηριο, καθαρησμα και καινουριο φιλτρο, μαλιστα μου ειχε ζητησει να του παω και την παλια βενζινη πισω, και μου εβαλε πετρελαιο κανονικα μετα.

 

Εχω ακουσει ομως σε αμαξια που χτυπησαν μηχανη, γιατι με το που φυγανε απο το πρατηριο, ηταν σε γκαζια και την πατησαν...

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

45 λεπτά πριν , OMINUS said:

Μην αγχώνεσαι άκουσα με λίγο.

 

Η βενζίνη με το πετρέλαιο έχουν διαφορετική σύσταση σαν καύσιμο. 

 

Την βενζίνη που σου έριξαν μέσα στο diesel δεν έχει απλωθεί μέσα στο ρεζερβουάρ σού.

 

Η βενζίνη έχει μείνει στην επιφάνεια και είναι πάνω από το πετρέλαιο στην ουσία.

 

 

Είναι φαντάσου σαν το καντηλάκι που έχουμε στο σπίτι μας.

 

Όταν η νοικοκυρά το ανάβει στο ποτηράκι που έχει,  βάζει νερό μέσα στο ποτήρι, και από επάνω βάζει το λάδι.

 

Το λάδι που βάζει μείνει όλο στην επιφάνεια και δεν ανακατεύετε με το νερό.

 

 

 

Το ίδιο έγινε και σε εσένα δεν έχει ανακατεύει με το πετρέλαιο 

Στην ουσία η βενζίνη έχει μείνει επάνω.

Για να σου τραβήξει βενζίνη πρέπει πρώτα να ρουφήξει το πετρέλαιο και μετά την βενζίνη.

 

 

 

 

 

Δεν υσχειει, αυτο, οπως γραφω παραπανω, μεσα σε 5km που εφυγα απο το πρατηριο, το δικο μου ρουφηξε βενζινη και εσβησε. Αλλα ημουν σχεδον αδειος, οποτε μπορει να εχεις δικιο.

 

Εμενα το τοτε αμαξι ηταν ενα ford connect, το οποιο επερνε και την μεγαλη μανικα πετρελαιου, οχι μονο την μικρη. Η μανικα της βενζινης ειναι ακομα ποιο μικρη απο του πετρελαιου και για αυτο χωραει στο diesel, ενω το αντιθετο οχι, τα ποιο καινουρια αυτοκινητα εχουν βαλβιδες ασφαλειας στο στομιο που πρεπει να ανοιξουν ταυτοχρονα για να μπει η μανικα του diesel, ενω της βενζινης που ειναι ποιο μικρη δεν μπορει να ανοιξει και τις 2 βαλβιδες ταυτοχρονα.

Edited by dasauto
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , dasauto said:

Εχω ακουσει ομως σε αμαξια που χτυπησαν μηχανη, γιατι με το που φυγανε απο το πρατηριο, ηταν σε γκαζια και την πατησαν...

 

Το έχω ακούσει και έχω αυτό.

 

Αλλά όμως κύριοι καλό θα είναι να είστε προσεχτική με τα βενζινάδικα,  γιατί από έχω καταλάβει ακόμα και τώρα,  τα πρατήρια δεν έχουν αλλάξει της μάνικες τους με νέου τύπου.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη ανευθυνότητα νομίζω να μπει λάθος καύσιμο και από πλευράς υπαλλήλου και από πλευράς πρατηρίου...σε αυτό που πάω τουλάχιστον εγώ έχει 2 διαφορετικά σημεία το ένα για βενζίνη το άλλο για πετρελαίο και όχι με κουμπιά από ίδια μάνικα να αλλάζουν από βενζίνη σε πετρέλαιο και λοιπά....όπως ανέφεραν και τα παιδιά πιο πάνω δεν θα έχεις κανένα θέμα γιατί έδρασες γρήγορα...αρκεί να καθαρίσεις ρεζερβουαρ,σωληνάκια κλπ..πάντως για το στόμιο δεν το γνώριζα οτι στα πετρέλαια δεν κουμπώνει της βενζίνης..φίλε ΟΜΙ ευχαριστώ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λαθη γινονται, το θεμα ειναι να τα παραδεχονται, εγω μεχρι να παρω πρεφα οτι μου βαλανε βενζινη πρεπει να περασε κανα μισαωρο που ψαχναμε και περιμενοντας την εξπρες, εβγαλα σωληνακι πανω απο το φιλτρο και μυριζε πετρελαιο, γυρισα στο βενζιναδικο, ειδαμε τις καμερες, που ο υπαλληλος εποιασε την μανικα της αμολυβδης, αφου του ειπα diesel, και ευτηχως ο ιδιοκτητης ανελαβε τα παντα, κανα 150αρι ζημια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , DinosRline27 said:

Μεγάλη ανευθυνότητα νομίζω να μπει λάθος καύσιμο και από πλευράς υπαλλήλου και από πλευράς πρατηρίου...σε αυτό που πάω τουλάχιστον εγώ έχει 2 διαφορετικά σημεία το ένα για βενζίνη το άλλο για πετρελαίο και όχι με κουμπιά από ίδια μάνικα να αλλάζουν από βενζίνη σε πετρέλαιο και λοιπά....όπως ανέφεραν και τα παιδιά πιο πάνω δεν θα έχεις κανένα θέμα γιατί έδρασες γρήγορα...αρκεί να καθαρίσεις ρεζερβουαρ,σωληνάκια κλπ..πάντως για το στόμιο δεν το γνώριζα οτι στα πετρέλαια δεν κουμπώνει της βενζίνης..φίλε ΟΜΙ ευχαριστώ...

Ευχαριστω ολους.γκαζια δεν εριξα.λογικα θα ειμαι καλα.αλλα οτι και να προκυψει το βενζιναδικο θα τα δωσει.συν οτι το πηγα στην επισημη αντιπροσωπεια-συνεργειο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

37 λεπτά πριν , dasauto said:

 

 

Δεν υσχειει, αυτο, οπως γραφω παραπανω, μεσα σε 5km που εφυγα απο το πρατηριο, το δικο μου ρουφηξε βενζινη και εσβησε. Αλλα ημουν σχεδον αδειος, οποτε μπορει να εχεις δικιο.

 

Εμενα το τοτε αμαξι ηταν ενα ford connect, το οποιο επερνε και την μεγαλη μανικα πετρελαιου, οχι μονο την μικρη. Η μανικα της βενζινης ειναι ακομα ποιο μικρη απο του πετρελαιου και για αυτο χωραει στο diesel, ενω το αντιθετο οχι, τα ποιο καινουρια αυτοκινητα εχουν βαλβιδες ασφαλειας στο στομιο που πρεπει να ανοιξουν ταυτοχρονα για να μπει η μανικα του diesel, ενω της βενζινης που ειναι ποιο μικρη δεν μπορει να ανοιξει και τις 2 βαλβιδες ταυτοχρονα.

Όπα μισώ για μην υπάρξουν παρεξηγήσεις.:wink:

 

Όπως είπες έκανες 5 km από την στιγμή που σου έβαλαν βενζίνη, ειναι αρκετά χιλιόμετρα.

και αν ήσουν η ειναι καποιος άλλος και τελείως άδειος, εννοείτε οτι δεν θα εχεις χρόνο γιατι θα σου τραβάει την βενζίνη.

34 λεπτά πριν , DinosRline27 said:

 για το στόμιο δεν το γνώριζα οτι στα πετρέλαια δεν κουμπώνει της βενζίνης..φίλε ΟΜΙ ευχαριστώ...

 

Κοίτα στα Ford diesel και βενζίνη είναι έτσι το σύστημα στα στόμια 

 

0easyfuel01.jpg.50e6039beb029a1c155d5aec55b43ed4.jpg  66252175.thumb.jpg.bbbf3603f7ce88112dcc87b1430e3b1d.jpg

 

Δεν χωράνε η αντλίες μεταξύ τους.

Edited by OMINUS
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Βάζω και video για να το καταλάβετε 

 

 

 

Και θέλω να πιστεύω οι η vw θα πρέπει να έχει προνοηση κάτι τέτοιο για αφαλεια 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λέει ο φίλος OMINUS πιο πάνω έχει δίκιο.

 

Ήσουν τυχερός διότι δεν ήταν άδειο το ντεπόζιτο. Λόγω μικρότερης πυκνότητας της βενζίνης (κυμαίνεται από 720 με 775 kg/m3 ) με πυκνότητα (820 με 845 kg/m3) που έχει το diesel κίνησης έχει μείνει στην επιφάνεια ως ελαφρύτερο. Η αντλία τράβηξε πετρέλαιο και δεν αντιμετώπισες πρόβλημα αλλιώς θα το καταλάβαινες, να είσαι σίγουρος. 

 

Με καθαρισμό ντεπόζιτου standard που θα πρέπει να κάνεις και μια αλλαγή φίλτρου θα είσαι κομπλέ χωρίς κανένα μελλοντικό πρόβλημα.

 

Υ.Γ. Τα μάτια μας 14 παίδες...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , OMINUS said:

Όπα μισώ για μην υπάρξουν παρεξηγήσεις.:wink:

 

Όπως είπες έκανες 5 km από την στιγμή που σου έβαλαν βενζίνη, ειναι αρκετά χιλιόμετρα.

και αν ήσουν η ειναι καποιος άλλος και τελείως άδειος, εννοείτε οτι δεν θα εχεις χρόνο γιατι θα σου τραβάει την βενζίνη.

 

 

 

  

Ναι 5 κμ εκανα περιπου, τοσο ειναι η αποσταση απο το πρατηριο μεχρι το κτεο που ειχα παει, και μαλιστα το πλακωνα για να ζεσταθει για να μου μετρησουν καυσαερεια, και οπως εγραψα ημουν σχεδον αδειος, οποτε για αυτο τραβηξε απευθειας την βενζινη. Αλλα δεν μπορει να τραβηξει αμεσα την βενζινη, δηλαδη στα πρωτα μετρα που θα φυγεις απο το βενζιναδικο, παιζει ρολο το μεγεθος του φιλτρου πετρελαιου, και το ποσο γρηγορα κανει επιστροφες για να ερθει η βενζινη στα μπεκ, πχ το φιλτρο εχει μια χωρητικοτητα, πρεπει να φυγει αυτη για να ερθει η βενζινη.

 

Σε κορσα που εχω ακουσει, βγηκε απο την εθνικη, τον βαλανε βενζινη, ξαναμπηκε παλι εθνικη, και μεσα στο χιλιομετρο τα ''πηρε ολα'', ποτε δεν μπορεσε να το συνεφερει.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Τελικα καθαρισμος,φιλτρο πετρελαιου χρειαστηκε.την κατασταση εσωσε το υπαρχον πετρελαιο.τουλαχιστον γλιτωσαμε χειροτερα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 λεπτά πριν , evangelos2c said:

Τελικα καθαρισμος,φιλτρο πετρελαιου χρειαστηκε.την κατασταση εσωσε το υπαρχον πετρελαιο.τουλαχιστον γλιτωσαμε χειροτερα.

Καλημέρα και χρόνια πολλά.

 

Άντε τυχερός ήσουν , μια χαρά.^_^

 

Και από εδώ και στο εξής τα μάτια σας όχι 14 αλλά 104..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.