Guest Georgesim Posted January 7, 2019 Report Share Posted January 7, 2019 Καλησπέρα! Έχω ένα Tiguan 2009, 150hp και πέρσι χρειάστηκε να αλλάξω διαδοχικά Καδένα&Μεταβλητό και μετά το 1ο Πιστόνι. Φέτος, 2000-3000 χλμ μετά, ο κινητήρας μπήκε σε safe mode (δεν δίνει ροπή μετά τις 3000 στροφές σε καμία ταχύτητα). Το λαμπάκι της ηλεκτρονικής βλάβης (λαμπάκι κινητήρα) δεν άναψε καθόλου τη μια φορά, ενώ την άλλη άναψε ετεροχρονισμένα δίνοντας μήνυμα λάθους (όταν το συνδέσαμε στο συνεργείο): "Αέρας Εισαγωγής Μηχανισμού Πεταλούδας Ρύθμισης". Ένας φίλος "καθάρισε" την πεταλούδα γκαζιού αλλά το πρόβλημα επανήλθε. Σημειωτέον, το πρόβλημα εμφανίζεται και εξαφανίζεται μόνο του. Κατά τύχη ένας μηχανικός που γνώρισα μου είπε ότι ενδέχεται να είναι το καπάκι που γυρνά από το turbo στον compressor και συνήθως εμφανίζεται μετά την αλλαγή στο πιστόνι. Γενικώς όμως οι μηχανικοί μου λένε να το αφήσω για ψάξιμο χωρίς να έχουν ιδέα από τι προέρχεται, πράγμα που μέχρι στιγμής το αποφεύγω. Έχει κανείς αντίστοιχη εμπειρία ή κάτι να προσθέσει μήπως βρω άκρη; Ευχαριστώ, Γιώργος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted January 8, 2019 Report Share Posted January 8, 2019 Χμμ... Never heard of that or seen it. Για ρίξε μια ματιά στην ενότητα των Golf μιας και με το μοτέρ το TSI τα παιδιά εκεί είναι αρκετά πιο έμπειρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 1, 2019 Report Share Posted February 1, 2019 Δες αν βρεις το σφαλμα απτο διαγνωστικο καλυτερα.σφαλμα p2015 θα εχεις το πιθανοτεροSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...