Jump to content
xwild

Golf 4 - Κωδικοί Κινητήρων & Απορία... [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Καλή χρονιά σε όλα τα μέλη του vwclub...

Έχω μια απορία...είμαι κάτοχος ενός golf 4 1.6 16V...

Στο διαδύκτιο που κοίταζα και συγκεκριμένα στο wikipedia είδα ότι αυτός ο κινητήρας παράγεται με 4 κωδικούς..(AUS/AZD/ATN/BCB)

ποιά η διαφορά τους..εμένα είναι ο BCB...τι διαφορές μπορεί να έχει από τους υπόλοιπους..??

Σας ευχαριστώ θερμά...

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά σε όλα τα μέλη του vwclub...
Έχω μια απορία...είμαι κάτοχος ενός golf 4 1.6 16V...
Στο διαδύκτιο που κοίταζα και συγκεκριμένα στο wikipedia είδα ότι αυτός ο κινητήρας παράγεται με 4 κωδικούς..(AUS/AZD/ATN/BCB)
ποιά η διαφορά τους..εμένα είναι ο BCB...τι διαφορές μπορεί να έχει από τους υπόλοιπους..??
Σας ευχαριστώ θερμά...

Το μονο του μπορω να πω ειναι οτι αφου εχεις τον BCB λογικα εχεις τον τελευταιο απο την σειρα. Δηλαδη οσο πιο πρωτα γραμματα τοσο πιο παλιοι ειναι. Αυτο συνεπαγεται με διαφορα πραγματα οπως μικροδιορθωσεις σε διαφορα εξαρτηματα που ισως βγηκαν προβληματικα ισως καποια λαθακια κατασκευαστη...τα εχουμε ξαναδει σε πολλα αλλα μοντελα. Αρα οσο πιο τελευταια μορφη αυτου του κινητηρα θεωρητικα ειναι πιο αξιοπιστος κ πιο ελεγμενος σε σχεση με τους προηγουμενους. Αυτα τουλαχιστον ακουστηκαν να λενε αντιστοιχα σε προηγουμενα μοντελα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα...δηλαδή να υποθέσουμε ότι ο BCB είναι ο πιό αξίοπιστος...εμένα μου φαίνεται να είναι λίγο "ψόφιος" στις χαμηλές,δεν ξέρω σε σχέση με τους άλλους...

Link to comment
Share on other sites

On 9/1/2019 at 1:49 ΜΜ, xwild said:

Καλή χρονιά σε όλα τα μέλη του vwclub...

Έχω μια απορία...είμαι κάτοχος ενός golf 4 1.6 16V...

Στο διαδύκτιο που κοίταζα και συγκεκριμένα στο wikipedia είδα ότι αυτός ο κινητήρας παράγεται με 4 κωδικούς..(AUS/AZD/ATN/BCB)

ποιά η διαφορά τους..εμένα είναι ο BCB...τι διαφορές μπορεί να έχει από τους υπόλοιπους..??

Σας ευχαριστώ θερμά...

Μερικές διαφορές των κινητήρων που αναφέρεις είναι οι εξής:

Ο BCB και ο AUS είναι σχεδόν ίδιοι, κεφαλή και μπλοκ και οι βάσεις. Ο AUS έχει μονό πολλαπλασιαστή και παλιό σύστημα μπουζί, ενώ ο BCB χρησιμοποιεί ξεχωριστό πολλαπλασιαστή για κάθε κύλινδρο.

Ο AUS έχει αλουμινένια πολλαπλή εισαγωγής, ενώ οι BCB πλαστική.

Βολάν είναι ίδια και εναλλάξιμα.

Το καλύτερο λοιπόν είναι να πάρεις έναν BCB και να βάλεις τα ¨καλά¨ πράγματα από τον AUS.

 

O AZD σε σχέση με τον ATN διαφέρει επίσης στον πολλαπλασιαστή και στην εισαγωγή, πλαστικό και μέταλλο αντίστοιχα.

 

Γενικά είναι μοτέρ (μαζί με το 1.4) που μπορούν να ανταλλάξουν πολλά μέρη και σένσορες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επισης ο Bcb ριχνει τις αναθυμιασεις των λαδιων μετα την πεταλουδα πανω στην πολλαπλη εισαγωγης, ενω ο aus τις ριχνει πριν την πεταλουδα πανω στο φιλτροκουτι, και εχουν διαφορετικο oil catch can.

Στον bcb ο πρωτος λαμδα που ειναι πανω στο χταποδι/προ-καταλυτη, ειναι σε αντιθετη θεση απο οτι στον aus, αρα διαφορετικες πολλαπλες εξαγωγες.

Οπως και διαφορετικο φιλτροκουτι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.