Jump to content
vwmk5gtgtitsi

Τελικη κατάληξη καδένα χρονισμου!??

Recommended Posts

ΟΠΟΊΟΣ ΈΧΕΙ ΌΡΕΞΗ ΤΟ ΔΙΑΒΆΖΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΜΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΊΑ ΤΟΥ GOLF ΜΟΥ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΓΌΡΑΣΑ ΜΈΧΡΙ ΤΗΝ ΗΜΈΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΆΤΗΣΑ.

 

Golf mk5 TSI 140hp 2008,το αγόρασα τον Ιούλη(2018) σε πολύ καλή τιμή με 267000 χιλιόμετρα.Ολα καλά ενώ διαπίστωσα στον πρωτο μήνα πτώση στην απόδοση δεν έμπαινε το τούρμπο.Αλλαξα N75 και σκαστρα ολα μια χαρά το αμάξι επανήλθε και γραμμικοτατο άριστο.Τον Αύγουστο διαπίστωσα μερικές διακοπές και άναψε λαμπάκι,ήταν πολλαπλασιαστης 2ου κυλινδρου,πάει και αυτό.Μετα απο εβδομάδα λαμπάκι ξανα,πήγα στο συνεργείο και ήταν ο καταλύτης,δεν είχα διάθεση να δώσω χρήματα να τον αλλάξω όποτε τον ανέλυσα με αποτελεσμα να πηγαίνω με το λαμπάκι ανοικτό λόγω του καταλύτη για τους επόμενους μηνες.Το αμάξι μια χαρά μετά από κάποια χιλιομετρα πήγα για το σέρβις του που αλλακτηκαν λάδια, φίλτρα βενζίνης,λαδιου,aircondition και μπήκε φαρμακο βενζίνης για τον καταλύτη.Συνεχιζω να κυκλοφορώ κανονικά και αρχες Δεκέμβριου διαπιστωσα διακοπές ενώ κυλούσε το αμάξι σε κάποιες στροφές πήγα συνεργείο ξανα και αλλάξαμε όλα τα μπουζι αφου έτσι και αλλιώς θα αλλάζοντας μπας και φταίνε αυτά.Επισης ξεχασα να αναφέρω μετά από κάποιο διάστημα της αγοράς του αμαξιού διαπίστωσα ότι όταν ήμουν στο ρελαντί το αμάξι έτρεμε πολυ λίγο  αλλά το θεώρησα φυσιολογικό όπως και ο μάστορας.Τελοςπαντων μετά την αλλαγη των μπουζι το τρεμουλο στο ρελαντί δεν σταματησε.Κυκλοφορουσα ξανα κανονικά έκανε τις βόλτες μου ώσπου μια νύχτα που επεστρεφα σπίτι και το αμάξι είχε γυρίσει στα 280000 χιλιομετρα,μόλις πάρκαρα το αμάξι έκανε έντονες διακοπές και έπεφταν οι στροφές ενώ άναβοσβηνε το λαμπάκι και όταν σταμάτησε το λαμπάκι σταμάτησαν και οι διακοπές.Λεω μόλις γυρίσει μερα θα παω στον μάστορα.Το ξεκινάω το πρωί μια χαρά και ξεκινάω να πάω όλα μια χαρά ώσπου όταν έκανα ένα άνοιγμα ξανάρχισε τις διακοπές όταν πατούσα το γκάζι έκανε έντονες διακοπές ενώ άναβοσβηνε λαμπακι.Φτανω στο μαστορα του λέω τι γίνεται και απευθείας διαγνωστικό το οποίο μας έβγαζε ότι 1ος πολλαπλασιαστής δεν λειτουργουσε.Αφαιρουμε τους πολλαπλασιαστες και τα μπουζι και βρήκαμε ότι το μπουζι του πρώτου πολλαπλασιαστής ήταν καμένο διαλυμένο,εγώ παραξενεφτηκα λόγω του ότι είχαμε αλλάξει τα μπουζι 2 εβδομάδες πριν ολοκαινουργια και ξαφνικά καμενο; Ο μάστορας αγχώθηκε μπας και τα κομμάτια πορσελάνης μεινανε μέσα στο πιστόνι. Αφου βγάλαμε που τα βγάλαμε τσεκαραμε και το compression και στα 4 πιστόνια και ήταν μια χαρά όλα στο ίδιο και χωρίς κάποια πτώση.Τελοςπαντων μου αλλάζει το ένα το μπουζι,σταυρονουμε τους πολλαπλασιαστες,ξεκινάμε την μηχανή όλα μια χαρά και μου είπε απλά τώρα να προσέχουμε από το πιστόνι που πιθανόν να πήγαμε κομμάτια από το μπουζι μέσα.Φευγω λοιπόν από το συνεργείο και ώσπου να φτάσω σπίτι κάνω ξανα ένα άνοιγμα πάλι διακοπές κοψίματα και άναβοσβηνε λαμπάκι και απέξω ακουγόταν ένας έντονος θόρυβος από την μηχανή το αμάξι ενώ βρισκόταν στις 3χιλ στροφές έκανε σαν ντίζελ.Παω σπιτι και ήταν ένας φίλος μου λέει ακούγεται περιεργα το αμάξι σου..στο ρελαντί έκανε έντονο θόρυβο και λέω θα το αφήσω σπίτι ήταν και θα το δώσω να πάει να πάρω κάτι άλλο.Αν αναρωτιεστε γιατί δεν πήρα τον μάστορα τηλεφωνο ξανα  είναι διοτι εκείνες τις μέρες ήταν που έκλεισαν όλα τα συνεργεία ήταν γιορτές και εγώ κουράστηκα να τρέχω συνεχεια στον μάστορα έτσι αλιως είχα ήδη αποφασίσει να πάρω άλλο αμάξι.Την επόμενη μέρα ήρθε φίλος και το ξεκινήσαμε μαζί στο σπίτι και μου λέει ο ήχος του θυμίζει καδένα χρόνισμου και όντως μπήκα και youtube είδα βίντεο και είναι πολύ παρομοίως ο ήχος μιας προβληματικής καδένας. Και με 280000 χιλιόμετρα λογικά είναι πως θα ήθελε αντικατασταση αν δεν του την άλλαξε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.Τελοςπαντων από τις 29 Δεκεμβρίου 2018 μέχρι τωρα 11 Ιανουαρίου 2019 το αμάξι καθεται στο γκαράζ και το ξεκιναω που και που το αφήνω να ζεσταθεί,κάνει σαν τρακτέρ,ο θόρυβος παραμένει και επίσης αναβοσβήνει το λαμπακι check engine.Τελος κινητήρες TSI για μένα τώρα περιμενω να βρω άλλο αμάξι. ΤΕΛΙΚΉ ΔΙΆΓΝΩΣΗ ΚΑΤΆ ΠΟΛΎ ΠΙΘΑΝΌΤΗΤΑ ΚΑΔΈΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ Η ΤΡΥΠΗΜΕΝΟ ΠΙΣΤΟΝΙ.

 

Edited by vwmk5gtgtitsi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι περίμενες από ένα δυνατό και ''ειδικό'' αυτοκίνητο 10 ετών με  267.000Κ χλμ;

Να το πηγαίνει ο προηγούμενος έως 120 χλμ. τελική;

Είμαι σίγουρος ο τύπος-οι; το ευχαριστήθηκε-αν;, σίγουρα το έχει-ουν; σκίσει πολλάκις και το ξεφορτώθηκε-αν;. 

Δεν σου φταίνε σε τίποτα οι TSI κινητήρες.

  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσωπικά στο 267000 χιλιάδες χιλιόμετρα 'σταμάτησα' να διαβάζω.... Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με πάνω από 25000 χιλιόμετρα τον χρόνο, που ο προηγούμενος το είχε κατά ευχαριστηθεί! Δεν είναι θέμα μόνο tsi κινητήρων φίλε μου, αμάξι μεταχειρισμένο με τόσα χιλιόμετρα, περιμένεις και είναι λογικό να σου βγάλει προβλήματα. Μιας και λες ότι είσαι για άλλο αυτοκίνητο πια, αυτό με τα χιλιόμετρα πρόσεξε το. Φιλικά το λέω. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θέμα είναι πως όλοι ξέρουμε πως οι συγκεκριμενοι κινητήρες έχουν βγει με προβλημα από την αρχή και στην συνέχεια τους.Εχω ήδη φίλους που είχαν και εκείνοι από αυτά ήδη τους έχουν σπασει μοτέρ,πηδαγε το δόντι της καδένας,συνέχεια αλλάζανε πολλαπλασιαστες και μπουζι για να είναι σίγουροι για τυχών προβληματα και επίσης προβληματα με την πολλαπλή εισαγωγης.Γενικα αυτά τα αμάξια ειναι να τα τρέχεις από πίσω και να τα φροντίζεις συνεχώς μπας και σου βγάλουν βλάβη στο τέλος.Και είχα ακούσει συμβουλη σε αυτά τα αμάξια να φοράνε αγωνιστικά μπουζι και πολλαπλασιαστες για να αντέχουν και να έχουν μακροζωία,δηλαδή λες και είναι καποιο evolution η subaru που δίνεις και 300-400 ευρώ για ένα απλό σερβις.Δεν έχω θέμα με κανεναν ούτε θέλω να θιξω, γνώμη είναι και δεν είναι ο μόνος που παραπονεθηκε για αυτά τα αμαξια

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, SCORPIONS said:

Προσωπικά στο 267000 χιλιάδες χιλιόμετρα 'σταμάτησα' να διαβάζω.... Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με πάνω από 25000 χιλιόμετρα τον χρόνο, που ο προηγούμενος το είχε κατά ευχαριστηθεί! Δεν είναι θέμα μόνο tsi κινητήρων φίλε μου, αμάξι μεταχειρισμένο με τόσα χιλιόμετρα, περιμένεις και είναι λογικό να σου βγάλει προβλήματα. Μιας και λες ότι είσαι για άλλο αυτοκίνητο πια, αυτό με τα χιλιόμετρα πρόσεξε το. Φιλικά το λέω. 

Να σε καλά φίλε θα προσέξω στην συνέχεια.Και επίσης αυτό που θέλω να προσθέσω είναι ότι υπάρχουν τόσα αυτοκίνητα π.χ. Ιάπωνες που έχουν τέτοια χιλιόμετρα και δεν έχουν βγάλει το παραμικρό..Επίσης ο γείτονας μου έχει golf mk4 tdi και τώρα πλησιάζει στα 400.000 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.Αυτο είναι το θέμα με τα συγκεκριμένα golf δεν είναι ότι τα είχα να αντέξουν μια ζωή ,ήξερα ότι θα εμφανίσει προβληματα,έκανα  το λάθος και το πήρα διότι βιαζομουν και μολιε το ειδα ενθουσιαστικα..μαυρο χρωμα ,σπορτ εμφανιση και χωρις γρατσουνιες,ήξερα είχε δύναμη που όντως είχε,άνεση και οικονομία τουλάχιστον για τις διαδρομές που έκανα.

Edited by vwmk5gtgtitsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 ώρα πριν , vwmk5gtgtitsi said:

Να σε καλά φίλε θα προσέξω στην συνέχεια.Και επίσης αυτό που θέλω να προσθέσω είναι ότι υπάρχουν τόσα αυτοκίνητα π.χ. Ιάπωνες που έχουν τέτοια χιλιόμετρα και δεν έχουν βγάλει το παραμικρό..Επίσης ο γείτονας μου έχει golf mk4 tdi και τώρα πλησιάζει στα 400.000 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.Αυτο είναι το θέμα με τα συγκεκριμένα golf δεν είναι ότι τα είχα να αντέξουν μια ζωή ,ήξερα ότι θα εμφανίσει προβληματα,έκανα  το λάθος και το πήρα διότι βιαζομουν και μολιε το ειδα ενθουσιαστικα..μαυρο χρωμα ,σπορτ εμφανιση και χωρις γρατσουνιες,ήξερα είχε δύναμη που όντως είχε,άνεση και οικονομία τουλάχιστον για τις διαδρομές που έκανα.

Δεν αμφιβάλλω φίλε μου οτι υπάρχουν αυτοκίνητα με περισσότερα χιλιόμετρα. Αλλά εδώ μιλάμε για Μεταχειρισμένο με ήδη 267000 χιλιόμετρα(αλήθεια εταιρικό αμάξι ήταν?) που Δεν ξέρεις πως το είχαν δουλέψει οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες //ιδιοκτήτης( για παράδειγμά είχαν πρόγραμμα πάνω? το είχαν πειράξει ή ήταν πάντα μαμά? /το έσκιζαν με κρύο κινητήρα? ). Δεν μπορείς λοιπόν να Μην περιμένεις προβλήματα το είπες και ο ίδιος . Δεν είναι λοιπόν μόνο θέμα tsi. Είναι πολλά τα χιλιόμετρα και δεν τα έχεις κάνει εσύ να ξέρεις πως δουλεύτηκε /προσεχτηκε ο κινητήρας. 

Edited by SCORPIONS

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, SCORPIONS said:

Δεν αμφιβάλλω φίλε μου οτι υπάρχουν αυτοκίνητα με περισσότερα χιλιόμετρα. Αλλά εδώ μιλάμε για Μεταχειρισμένο με ήδη 267000 χιλιόμετρα(αλήθεια εταιρικό αμάξι ήταν?) που Δεν ξέρεις πως το είχαν δουλέψει οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες //ιδιοκτήτης( για παράδειγμά είχαν πρόγραμμα πάνω? το είχαν πειράξει ή ήταν πάντα μαμά? /το έσκιζαν με κρύο κινητήρα? ). Δεν μπορείς λοιπόν να Μην περιμένεις προβλήματα το είπες και ο ίδιος . Δεν είναι λοιπόν μόνο θέμα tsi. Είναι πολλά τα χιλιόμετρα και δεν τα έχεις κάνει εσύ να ξέρεις πως δουλεύτηκε /προσεχτηκε ο κινητήρας. 

Δεν ήταν εταιρικό αμάξι και πάντα μαμά.Εγω ήμουν ο 3ος ιδιοκτήτης,ο 2ος που το είχα αγοράσει ήταν μηχανικός και σε αυτόν το πήγαινα για όποτε χρειαζόταν και είχα πρόβλημα.Το μόνο που ξέρω από αυτόν που είχαμε μιλήσει το αμάξι καθόταν για 1-2 μήνες στο σπίτι και του ήταν περιττό διότι είχε και αλλά αμαξια,ετσι τον βρήκα εγώ και το αγορασα από αυτόν.Μονη αλλαγή που του έκανα ήταν ότι εβαλα αγωνιστικό φιλτρο και τώρα το αφαιρεσα φυσικά και έβαλα πίσω το εργοστασιακό κουτί του. Τώρα το αμάξι έχει 280025 το οποίο και κάθεται στο γκαραζ μέχρι να βρω άλλο.

Edited by vwmk5gtgtitsi

Share this post


Link to post
Share on other sites

κοίτα να δεις από την στιγμή που έσπασε μπουζί έπρεπε να ανοιχτεί δεν έπρεπε να κάνει ούτε χιλιόμετρο μεγάλο λάθος του μάστορα αλλά λογικό γιατί με αυτόν τον τρόπο δεν ανέλαβε την ευθύνη του ελαττωματικού μπουζί. όταν σου έδωσε το αμάξι σου είπε ότι αν πέρασε πορσελάνη μέσα θα το πάρεις στο χέρι ή απλά το πήρες με δικιά σου ευθύνη?

 

επίσης είναι γνωστό ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει θέμα στην καδένα όταν το πήρες ρώτησες εάν εχει αλλαχθεί ποτέ ?

επίσης το έβαλε σε διαγνωστικό να δει εάν ο χρονισμός είναι οκ? στο δικό μου δεν έκανε κάποιο θόρυβο αλλά είχε βγάλει λάθος ότι κάποια στιγμή ήταν εκτός χρονισμού οπότε αλλάχτηκε χωρίς προβλήματα

 

το κακό με τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι ότι βγάζει θέματα ( εγώ άνοιξα κινητήρα λόγω προβλήματος από μπεκ) αλλά στην περίπτωση σου ήταν και διάφορα άλλα θέματα όπως όταν σου έκανε διακοπές και αλλά δεν το φόρτωσες αλλά πήγε οδικώς στον μάστορα . έσπασε μπουζί αλλά οκ εάν περάσαν οι πορσελάνες μέσα δεν πειράζει και άλλα τετοια

το να ανοίξεις μοτέρ και να αλλάξεις πιστόνια και λοιπά θες περίπου 2000€ αλλά μετά θα ξέρεις ότι ο κινητήρας σου είναι άψογος αλλά ........ σε μάστορα γνώστη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

267.000 χλμ χωρίς γρατσουνιές και η σπορ εμφάνιση σε έκαναν να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο που ήξερες από γνωστούς όπως ο ίδιος πάντα λες για τα προβλήματα του. Και μετά διαμαρτυρεσαι?! Δεν έχει λογική ούτε η αγορά που έκανες ούτε τα παράπονά σου ούτε ο μηχανικός σου. Είναι σαν να παντρεύτηκες γυναίκα και έβαλες για κουμπάρο τον πρώην σύζυγο! Μας δουλεύεις!!!!

Edited by basilis.tsi.122

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tα περισσότερα tsi που υπάρχουν στις μάντρες έχουν 150.000+ χλμ και πωλούνται στους ευτυχείς αγοραστές με 80-90.000 χλμ. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, gtse said:

κοίτα να δεις από την στιγμή που έσπασε μπουζί έπρεπε να ανοιχτεί δεν έπρεπε να κάνει ούτε χιλιόμετρο μεγάλο λάθος του μάστορα αλλά λογικό γιατί με αυτόν τον τρόπο δεν ανέλαβε την ευθύνη του ελαττωματικού μπουζί. όταν σου έδωσε το αμάξι σου είπε ότι αν πέρασε πορσελάνη μέσα θα το πάρεις στο χέρι ή απλά το πήρες με δικιά σου ευθύνη?

 

επίσης είναι γνωστό ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει θέμα στην καδένα όταν το πήρες ρώτησες εάν εχει αλλαχθεί ποτέ ?

επίσης το έβαλε σε διαγνωστικό να δει εάν ο χρονισμός είναι οκ? στο δικό μου δεν έκανε κάποιο θόρυβο αλλά είχε βγάλει λάθος ότι κάποια στιγμή ήταν εκτός χρονισμού οπότε αλλάχτηκε χωρίς προβλήματα

 

το κακό με τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι ότι βγάζει θέματα ( εγώ άνοιξα κινητήρα λόγω προβλήματος από μπεκ) αλλά στην περίπτωση σου ήταν και διάφορα άλλα θέματα όπως όταν σου έκανε διακοπές και αλλά δεν το φόρτωσες αλλά πήγε οδικώς στον μάστορα . έσπασε μπουζί αλλά οκ εάν περάσαν οι πορσελάνες μέσα δεν πειράζει και άλλα τετοια

το να ανοίξεις μοτέρ και να αλλάξεις πιστόνια και λοιπά θες περίπου 2000€ αλλά μετά θα ξέρεις ότι ο κινητήρας σου είναι άψογος αλλά ........ σε μάστορα γνώστη.

Και εγω φιλρ ειπα πιο πανω δεν θα κατσω να ασχοληθω με το αμαξι να το φτιαξω,θα το παρει πισω ο μαστορας απο τον οποιο και τοαγορασα στην ιδια τιμη και θα μου δωσει αλλο αυτοκινητο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 λεπτό πριν , vwmk5gtgtitsi said:

Και εγω φιλρ ειπα πιο πανω δεν θα κατσω να ασχοληθω με το αμαξι να το φτιαξω,θα το παρει πισω ο μαστορας απο τον οποιο και τοαγορασα στην ιδια τιμη και θα μου δωσει αλλο αυτοκινητο.

καλύτερα να πάρεις τα λεφτά σου και να πάρεις από αλλού αυτοκίνητο

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, gtse said:

καλύτερα να πάρεις τα λεφτά σου και να πάρεις από αλλού αυτοκίνητο

Και ακριβως αυτο θα γινει φιλε.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/11/2019 at 4:32 PM, andreas_petrop said:

Tα περισσότερα tsi που υπάρχουν στις μάντρες έχουν 150.000+ χλμ και πωλούνται στους ευτυχείς αγοραστές με 80-90.000 χλμ. 

Καλα αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο... διοτι στα 150.000 χλμ θα εχει αλλαξει ο προηγουμενος κανα-δυο ακριβα πραγματακια, οπως καδενα, θα εχει κρεμασει καμια οροφη κτλ.. εγω πχ ξερω οτι αφου δεν ειχε αλλαχθει απο τον προηγουμενο που ειχε 75,000 θα ερθει σ εμενα η λυπητερη... το θεμα ειναι το πως εγιναν τα χλμ και τι συντηρηση ειχε τ αμαξι. τα υπολοιπα δεν εχουν τοσο μεγαλη βαρυτητα.

βεβαια εννοειται και το θεωρω δεδομενο πριν την αγορα του εκαστοτε μεταχ αυτοκινητου οτι ελεγχουμε ιστορικο απο ασφαλιστη εταιρια για στουκες κτλ και κοιταμε στην μηχανη αν ειναι ολα τ ανταλλακτικα απο την μανα τους και οχι τιποτα αλλαγμενο με ιμιτασιον... τωρα οτιδηποτε αλλο δεν μπορεις να το ξερεις εκτος και αν ο ιδιοκτητης ηταν ο πατερας σου...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×