Jump to content
batstroke

Αγορα polo gti 1.4 6R

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια

Ενδιαφερομαι να αγορασω το polo gti 6r 1.4.Πηγα ενα αμαξι που βρηκα απο αγγελια στον μηχανικο μου τα βρηκε ολα καλα χωρις χτυπηματα πουθενα στο αμαξι να δουλευουν ολα ρολοϊ.Γενικα ενα καθαρο αυτοκινητο απο ολες τις πλευρες μου ανεφερε παρα τα σχεδον 130.000km που εχει.Η ενσταση του ηταν στο dsg αν και ποτε θα βγαλει προβλημα μαζι με το υψηλο κοστος του καθως η καταναλωση λαδιου και βενζινης και γενικα τα ακριβα ανταλλακτικα του.Θα ηθελα να ρωτησω ιδιοκτητες του συγκεκριμενου μοντελου αν αξιζει το συγκεκριμενο αμαξι για να προβω σε αγορα καθως και ποσο ικανοποιημενοι ειναι με το polo.Αξιζει το 2019 να δωσω σχεδον 11 χιλιαρικα για να παρω αυτο το αυτοκινητο?

Edited by batstroke
Link to comment
Share on other sites

45 λεπτά πριν , batstroke said:

Καλησπερα παιδια

Ενδιαφερομαι να αγορασω το polo gti 6r 1.4 

130.000km που εχει..

 

Αξιζει το 2019 να δωσω σχεδον 11 χιλιαρικα για να παρω αυτο το αυτοκινητο?

Εντελώς φιλικά σχεδόν με αυτά τα λεφτά πέρνεις πολύ καλύτερο...

 

Εγώ το 2018 πήρα passat μεταχειρισμένο του 2014 με 70.000χιλιόμετρα,  με 12.500€

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερο από την άποψη , αν πχ κάνουμε σύγκριση passat με polo GTI.

 

Ότι πέρνεις ένα αμάξι με πολύ καλύτερους χώρους και ποιότητα αν μιλάμε για PASSAT πολύ ποιο άνετο σε ολους τους τομείς.

Με τα λεφτά αυτά μπορείς να πάρει Passat-Golf-tiguan στα 1400κιβικα.

 

Στο POLO και ειδικα τα συγκεκριμένα GTI, παντρεύεσαι τα προβλήματα που βγάζουν DSG και προβλήματα που είχε το μοτέρ αυτό.

Πολύ τα πούλησαν γρήγορα τα συγκεκριμένα....

 

 

Και το δικό μου 1400 είναι με τα 122hp και έχω και τον Καλό κινητήρα CAXA. 

Με τα λιγότερα προβλήματα σαν μοτέρ,  και με μια βελτίωση πηγαίνει στα 152hp 

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Το 7άρι dsg του 1.4 έχει όντως τα θεματάκια του, μπορεί βέβαια να είσαι τυχερός και να μην σου βγάλει κάτι.

 

Όσο αφορά στην αυξημένη κατανάλωση λαδιού, αν πράγματι έχει, μπορεί να σημαίνει φθορά σε πιστόνι. Επίσης αδικαιολόγητα αυξημένη κατανάλωση βενζίνης που μπορείς εύκολα να παρατηρήσεις ακόμα και στο ρελαντί, δείχνει πρόβλημα στα μπεκ, που ειδικά στα μοντέλα με τον CAVE κινητήρα (πριν το 12) ήταν σύνηθες. Το πρόβλημα ήταν αρχικά το εύρος ψεκασμού που ήταν μικρότερο και άρα πιό συγκεντρωμένο σε ένα σημείο, και στη συνέχεια κολλούσε στο ρελαντί με αποτέλεσμα να "κατουράει" όπως λέμε. Αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα την ατελή καύση, και κατάλοιπα αυτής να μαζεύονται στο πιστόνι δημιουργώντας με τις θερμοκρασίες επικαθίσεις και σταδιακό λιώσιμο της επιφάνειας του πιστονιού. Υπάρχει και συνέχεια σε όλο αυτό αλλά ας μην μπούμε σε επιπλέον λεπτομέρειες. Πάντως το αμάξι παράλληλα παρουσιάζει και misfire που εξηγείται από τα παραπάνω. Από το 2012 και έπειτα έγινε αναβάθμιση και στα πιστόνια και στα μπεκ από την εταιρία, τα μεν πιστόνια έγιναν πιό αξιόπιστα, τα δε μπεκ ψέκαζαν με μεγαλύτερο εύρος και χωρίς να κολλάνε, λύνοντας το πρόβλημα της ατελούς καύσης. Άρα αρχικά θα πρέπει να μας πεις το αμάξι τι χρονολογίας είναι.

 

Ένα άλλο θέμα είναι η καδένα που έχει την τάση να πηδάει δόντι, κάτι που παρατηρείται πολλές φορές μετά από αλλαγή λαδιών, όπου βάζουμε μπροστά και χρειάζεται λίγα δευτερόλεπτα ώσπου να κυκλοφορήσει το καινούργιο λάδι. Δίχως επαρκή πίεση στο σύστημα, ο υδραυλικός τεντωτήρας του οποίου η δουλειά είναι να αποτρέπει την χαλάρωση της καδένας δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά, με αποτέλεσμα την αυξημένη πιθανότητα η καδένα να πηδήξει δόντι, με πιθανό επακόλουθο την καταστροφή του κινητήρα. Πάνω σ'αυτό έχω διαβάσει για μία λύση ώστε να ελαχιστοποιήσεις την πιθανότητα και αυτή είναι στην διαδικασία αλλαγής λαδιών. Δεν αφήνεις να στραγγίξει εντελώς το παλιό λάδι αλλά μόλις η αρχικά συνεχής ροή ίσα που αρχίσει να μετατρέπεται σε σταγόνες, κλείνεις την τάπα και γεμίζεις το νέο φίλτρο με φρέσκο λάδι πριν την τοποθέτηση όπως και κανονικά τον κινητήρα. Δεν ξέρω αν πράγματι βοηθάει και δεν μπορώ άλλωστε να ξέρω, σου λέω απλά τι έχω διαβάσει.

 

Όλα αυτά και μερικά ακόμη προβληματικά ανταλλακτικά βέβαια δεν ήταν τα μόνα που ευθύνονταν για όλα αυτά τα ευτράπελα, και το πρόγραμμα είχε μερίδιο ευθύνης τουλάχιστον στα Ibiza Cupra αλλά υποθέτω το ίδιο και στα Polo GTI, γι'αυτό και πίσω στο 2010 με 2012 ανά 3 μήνες σε καλούσαν να πας για update. Όπως διάβασα αργότερα, αρχικά το πρόβλημα ήταν το φτωχό μείγμα στην προσπάθεια της εταιρίας να συμμορφωθεί με τις εκπομπές. Φτωχό μείγμα σημαίνει μικρότερη ποσότητα καυσίμου στον θάλαμο καύσης, πράγμα που ανέβαζε τις θερμοκρασίες σε ύψη που το καύσιμο ανεφλέγετο πριν τον σπινθήρα, προανάφλεξη δηλαδή. Πολλά τέτοια μοτέρ έσπασαν ακόμα και μαμά, δεν ξέρω πόσοι τελικά αποζημιώθηκαν και πόσοι έτρεχαν και δεν έβγαζαν άκρη. Και βέβαια όταν τα updates έρχονταν το ένα πίσω από το άλλο, οι προχειροδουλειές σε φάση να καλύψουμε ότι μπορούμε δεν έλειπαν. Αυτός ήταν και ο λόγος που πολλοί που πρόλαβαν και έβαλαν κάποιο καλό πρόγραμμα όπως π.χ. revo την εποχή εκείνη, είχαν πιό σωστή λειτουργία και λιγότερα προβλήματα, τουλάχιστον στον βαθμό ευθύνης του προγράμματος.

 

Έγραψα πολλά γιατί και εμείς περάσαμε πολλά με το 1.4 Ibiza Cupra μας, ευτυχώς χωρίς σοβαρά θέματα καθώς το revo μπήκε αρχικά τον 1ο του 11, άρα γλιτώσαμε από τα προβλήματα του εργοστασιακού, και αργότερα προλάβαμε εγκαίρως και αλλάξαμε στα νέα πιστόνια και μπεκ. Το αμάξι λειτούργησε καθ' όλο το stage 1 και στη συνέχεια full stage 2 απροβλημάτιστα και έπειτα σαν υβρίδιο (με custom πρόγραμμα) μέχρι και σήμερα συνεχίζει να λειτουργεί απροβλημάτιστα με ολόσωστα logs παρά τα 290 άλογα. Χρειάστηκε βέβαια αρκετή δουλειά τόσο από εμάς όσο και τον προγραμματιστή για να λύσουμε ορισμένα θέματα και να γίνει το αμάξι τόσο αξιόπιστο σαν καθημερινό. Όσο για κατανάλωση λαδιού 0, όταν λέω 0 το εννοώ μηδέν. Ικανοποιημένοι από το αμάξι; Καταρχάς πανέμορφο, αλλά βέβαια περί ορέξεως, άλλοι προτιμούν το Ibiza άλλοι το Polo, ίδιο αμάξι σε διαφορετικό κοστούμι. Από εμπειρία; Απόλυτα ικανοποιημένοι, τουλάχιστον για αυτά που μπορούσε να προσφέρει ένα μικρό hot hatchback των 25.000 με bi-xenon, 4πίστονα, αισθητήρες παρκαρίσματος, βροχής, αυτόματα φώτα και γενικά full extra μείον τα δερμάτινα/θερμαινόμενα καθίσματα (τα έχουμε αυτά στο golf :p). Ωστόσο έφτασε η ώρα στα 70.000 κιόλας (δεν έκανε πολλά είναι η αλήθεια για αμάξι του 2010) να μπει σε αγγελία λόγω αγοράς μεγαλύτερου.

 

Τώρα για να περάσω και στην τιμή που βρήκες το Polo GTI, νομίζω κάπου εκεί πρέπει να παίζουν σαν μέσο όρο τα μαμά, είναι μαμά αυτό που βρήκες; Και με τι εξοπλισμό; Να επαναλάβω, πες και χρονολογία να δούμε τι λέει από μοτέρ. Τα 130.000 χλμ είναι μεν πολλά για αυτό το μοτέρ, αλλά πιό πολύ με νοιάζει η φροντίδα και προσοχή που έδινε ο κάτοχος. Μπορεί και στα 130 να βρεις διαμάντι. Επίσης πρώτο χέρι; Αν θες γράψε και τι ζητάς από το αμάξι, γιατί το θες δηλαδή. Το θες για ταξίδια, για ήσυχη βολτούλα στην πόλη, για γκάζια, θες να το βελτιώσεις και να μπεις σ'αυτό το τρυπάκι; Από εκεί ξεκινάς για να μην συνηδειτοποιήσεις κατόπιν εορτής ότι το αμάξι που πήρες δεν σε καλύπτει, γιατί είτε δεν είναι όσο γρήγορο το θες, είτε δύσκολα παίρνει άλογα, έχει χαμηλό ταβάνι, είτε όσο ευρύχωρο το θες, όσο άνετο το θες και πάει λέγοντας.

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμενο που κοιταω ειναι του 2012.Αυτος που το εχει τωρα ειναι ο 2ος ιδιοκτητης ο οποιος ομως το εχει το αμαξι στη κατοχη του μονο 1 χρονο απο τοτε που το πηρε(Φεβρουαριο του 18 οπως μου ειπε).Το πηρε στα 124 και τωρα εχει σχεδον 130 χιλιομετρα.Οντας και μηχανικος το εκανε και service με το που το πηρε.Ο προηγουμενος ιδιοκτητης που το ειχε ολα αυτα τα χρονια το πηγαινε στην αντιπροσωπεια της Λαρισας με σφραγιδες και αυτοκολλητα που φαινονται στο βιβλιο του αυτοκινητου.Δεν γραφουν το παραμικρο απο προβληματα.Για λαδια που τον ρωτησα δεν καιει το παραμικρο μου ειπε ο 2ος.Το ιδιο και η βενζινη.Προφανως και αμα το πατας το γκαζι θα σου καιει περισσοτερο.Το αυτοκινητο το θελω για ταξιδια περισσοτερο,λιγοτερο για μεσα στη πολη μιας και σπανια το πηγαινω καθως αποφευγω την κινηση,και αργοτερα να ασχοληθω να το βελτιωνω βημα βημα μεχρι ενα σημειο.Απο χωρους δεν μπορω να παω σε passat ή tiguan γιατι ειναι και πολυ μεγαλα σαν εκταση και προσωπικα δεν μου αρεσουν τα μεγαλα αυτοκινητα.Απο το golf 4 που εχω τωρα και θα δωσω δεν παρατηρησα μπροστα στα καθισματα καποια διαφορα οντας και 1.90 αρα θα ζοριζομουν αμα δεν χωρουσα.Για τους πισω επιβατες δεν με νοιαζει καθως εγω και η κοπελα μου θα μπαινουμε μονο στο αμαξι.Τα ποδια μου χωρουσαν ανετα να απλωθουν οπως και στο golf.Ο μηχανικος μου εξαιτιας των προβληματων που εχουν βγει και προαναφερθηκαν μου προτεινε να παω σε golf/scirroco με το μοτερ των 122 αλογων στα 1400cc.Παροτι μου φαινονται λιγα τα αλογα μου ειπε να το οδηγησω μπροστα για να δω πως θα ειναι.Εγω ομως και το μυαλο μου εχουμε κολλησει στο polo.Το συγκεκριμενο δε εχει και τη πλουσια εκδοση με δερματινα θερμαινομενα καθισματα καθως και ηλιοροφη.Ακομη ενας λογος για να παω εκει.Οσο για τα προβληματα δυστυχως ή ευτυχως παντα θα υπαρχουν.Εφοσον το dsg δεν εξαρταται τοσο απο τον χρηστη οσο ενα χειροκινητο σασμαν ειναι καθαρα θεμα χρονου και τυχης πιστευω αν θα βγαλει ποτε καποιο προβλημα.Και προβλημα να σου βγαλει καποια στιγμη το αλλαζεις και προχωρας.Ξερεις εξ αρχης οτι θα εχει ακριβα ανταλλακτικα οντας gti.Τα γουστα πληρωνονται.

Edited by batstroke
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Καλησπέρα. Σωστή για μένα η απορία γιατί πουλάει τόσο γρήγορα το αυτοκίνητο ο 2ος ιδιοκτήτης. Ακόμα πιο σωστός ο μηχανικός σου, που ενώ θα είχε δουλίτσα συνεχώς με το GTI, σου πρότεινε κάτι πιο αξιόπιστο. Ταπεινή μου γνώμη -όσο & αν σε «φτιάχνει» το GTI & σε νιώθω πλήρως- να το σκεφτείς πολύ σοβαρά πριν προχωρήσεις με το GTI, είναι πολύ ψυχοφθόρο να μπαινοβγαινεις στο συνεργείο, ακόμα & αν διαθέτεις το μπατζετ για πιθανά προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Το γνωριζω αλλα ο,τι και να επαιρνα καποια στιγμη θα χρειαστει ανταλλακτικα.Μηχανες ειναι χαλανε καποια στιγμη.Απλα εδω θα πληρωνω περισσοτερα αποτι σε ενα απλο αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, batstroke said:

Το συγκεκριμενο που κοιταω ειναι του 2012.Αυτος που το εχει τωρα ειναι ο 2ος ιδιοκτητης ο οποιος ομως το εχει το αμαξι στη κατοχη του μονο 1 χρονο απο τοτε που το πηρε(Φεβρουαριο του 18 οπως μου ειπε).Το πηρε στα 124 και τωρα εχει σχεδον 130 χιλιομετρα.Οντας και μηχανικος το εκανε και service με το που το πηρε.Ο προηγουμενος ιδιοκτητης που το ειχε ολα αυτα τα χρονια το πηγαινε στην αντιπροσωπεια της Λαρισας με σφραγιδες και αυτοκολλητα που φαινονται στο βιβλιο του αυτοκινητου.Δεν γραφουν το παραμικρο απο προβληματα.Για λαδια που τον ρωτησα δεν καιει το παραμικρο μου ειπε ο 2ος.Το ιδιο και η βενζινη.Προφανως και αμα το πατας το γκαζι θα σου καιει περισσοτερο.Το αυτοκινητο το θελω για ταξιδια περισσοτερο,λιγοτερο για μεσα στη πολη μιας και σπανια το πηγαινω καθως αποφευγω την κινηση,και αργοτερα να ασχοληθω να το βελτιωνω βημα βημα μεχρι ενα σημειο.Απο χωρους δεν μπορω να παω σε passat ή tiguan γιατι ειναι και πολυ μεγαλα σαν εκταση και προσωπικα δεν μου αρεσουν τα μεγαλα αυτοκινητα.Απο το golf 4 που εχω τωρα και θα δωσω δεν παρατηρησα μπροστα στα καθισματα καποια διαφορα οντας και 1.90 αρα θα ζοριζομουν αμα δεν χωρουσα.Για τους πισω επιβατες δεν με νοιαζει καθως εγω και η κοπελα μου θα μπαινουμε μονο στο αμαξι.Τα ποδια μου χωρουσαν ανετα να απλωθουν οπως και στο golf.Ο μηχανικος μου εξαιτιας των προβληματων που εχουν βγει και προαναφερθηκαν μου προτεινε να παω σε golf/scirroco με το μοτερ των 122 αλογων στα 1400cc.Παροτι μου φαινονται λιγα τα αλογα μου ειπε να το οδηγησω μπροστα για να δω πως θα ειναι.Εγω ομως και το μυαλο μου εχουμε κολλησει στο polo.Το συγκεκριμενο δε εχει και τη πλουσια εκδοση με δερματινα θερμαινομενα καθισματα καθως και ηλιοροφη.Ακομη ενας λογος για να παω εκει.Οσο για τα προβληματα δυστυχως ή ευτυχως παντα θα υπαρχουν.Εφοσον το dsg δεν εξαρταται τοσο απο τον χρηστη οσο ενα χειροκινητο σασμαν ειναι καθαρα θεμα χρονου και τυχης πιστευω αν θα βγαλει ποτε καποιο προβλημα.Και προβλημα να σου βγαλει καποια στιγμη το αλλαζεις και προχωρας.Ξερεις εξ αρχης οτι θα εχει ακριβα ανταλλακτικα οντας gti.Τα γουστα πληρωνονται.

Α νόμιζα ότι είχε κατανάλωση λαδιού. Πολύ ωραία, εγώ δεν θα βιαζόμουν να το αποκλείσω. Ξέρω ότι από το 2012 και μετά έγιναν οι διορθώσεις που σου γραψα αλλά μάθε κωδική ονομασία μοτέρ αν μπορείς, να μην κάνουμε υποθέσεις. Η συχνότητα εμφάνισης ζημιών είναι σημαντικά μικρότερη στην τελευταία έκδοση. Αν είναι η CAVE έκδοση ορθά μίλησε ο μηχανικός σου. Το κιβώτιο όπως σου πα είναι θέμα τύχης ακόμα και μαμά να το αφήσεις, όσο για τη βελτίωση αν δεν το πιέσεις πολύ και φτιάξεις ένα χαλαρό στάδιο μέχρι 240 άλογα λογικά θα αντέξει. Για παραπάνω χρειάζεται καλά στημένο πρόγραμμα. Πάντως αν σε ενδιαφέρει η βελτίωση και θες άλογα, θα το μετανιώσεις αν πας στο μοτέρ με τα 122 και σε καρότσα golf/scirocco. Μέρα με τη νύχτα. Πέτυχες και δερμάτινα/θερμαινόμενα καθίσματα, όχι συχνό στα μικρά, φοβερή ποιότητα που πίστεψέ με θα λατρέψεις ειδικά τους χειμώνες. Δεν γνωρίζω τους εξοπλισμούς του Polo αλλά θα υποθέσω ότι έχει και bi-xenon για να μπήκε στο έξοδο να βάλει τα θερμαινόμενα. Με χαλάει λίγο ότι είναι 2ο χέρι παρόλο που ο δεύτερος δεν έκανε πολλά χλμ και με χαλάνε και τα πολλά χλμ συνολικά, θα κοίταζα πρώτα αγγελίες με 1ο χέρι και με λιγότερα χλμ. Ότι το κράτησε μόλις ένα χρόνο ο δεύτερος μπορεί να έχει εξήγηση άσχετη με προβλήματα, μπορεί να απέκτησε οικογένεια και να μην τον καλύπτει και να χρειάζεται και τα χρήματα όπως σου είπε. Τέλος πάντων το ιδανικό θα είναι να βρεις 2012+ να είναι οπωσδήποτε η έκδοση με το αναβαθμισμένο 14άρι, να είναι 1ο χέρι και λίγα χλμ, πες 80.000. Το ακόμα πιό ιδανικό θα είναι με το 18άρι μοτέρ αλλά το έχεις ήδη αποκλείσει.

Link to comment
Share on other sites

Ναι το 18ρι το εχω αποκλεισει γιατι οικονομικα δεν βγαινω μετα.Απο καπου ειδα οτι απο το 4ο 3μηνο του 12 βγαιναν τα CTHE και αυτο που κοιταω εγω εχει ημερομηνια κυκλοφοριας 1/12.Τον εστειλα βεβαια μηνυμα και περιμενω απαντηση για να γραψω και εδω.Βεβαια εχει και CAVE που ποτε δεν παθαν το παραμικρο.

Edited by batstroke
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , batstroke said:

Ναι το 18ρι το εχω αποκλεισει γιατι οικονομικα δεν βγαινω μετα.Απο καπου ειδα οτι απο το 4ο 3μηνο του 12 βγαιναν τα CTHE και αυτο που κοιταω εγω εχει ημερομηνια κυκλοφοριας 1/12.Τον εστειλα βεβαια μηνυμα και περιμενω απαντηση για να γραψω και εδω.Βεβαια εχει και CAVE που ποτε δεν παθαν το παραμικρο.

Όσο μπορείς νεώτερο σε χρονολογία να βρεις τόσο το καλύτερο!! 

Και του 2013/ 2014 ακόμα καλύτερα!! 

Σε αυτές της χρονιές τα έδινε η vw και με παραπάνω εξοπλισμό αν θυμάμαι καλά

Link to comment
Share on other sites

Εχω βρει και ενα δευτερο polo gti.Ο ιδιωτης αναφερει οτι 1η αδεια κυκλοφοριας εχει 5/13.Αρα CTHE θα ειναι 99%

Edited by batstroke
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , batstroke said:

Εχω βρει και ενα δευτερο polo gti με .Μπορουμε απο καπου να μαθουμε ποιο κωδικο κινητηρα εχει?Ο ιδιωτης αναφερει οτι 1η αδεια κυκλοφοριας εχει 5/13.Αρα CTHE θα ειναι 99%

Σε αντιπροσωπεία τέτοιες πληροφορίες Για σιγουριά.

 

Και καλό θα είναι να σβήσεις τον αριθμό πλαισίου που έβαλες δημόσια , για λόγους ασφαλείας και προσωπικών δεδομένων.

 

Γιατί δεν ξέρεις πότε τι γίνεται

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, OMINUS said:

Σε αντιπροσωπεία τέτοιες πληροφορίες Για σιγουριά.

 

Και καλό θα είναι να σβήσεις τον αριθμό πλαισίου που έβαλες δημόσια , για λόγους ασφαλείας και προσωπικών δεδομένων.

 

Γιατί δεν ξέρεις πότε τι γίνεται

 

Σβησε και εσυ αν θες το quote μου για να ειμαστε ησυχοι γιατι παροτι που το εσβησα φαινεται ακομη ο κωδικος.

Edited by batstroke
Link to comment
Share on other sites

Έγινε φίλος. 

 

Αν έχεις αριθμούς πλαισίου,  μπορείς να το θέσεις Αλλιώς το ερώτημα σου.

 

"Πώς μπορώ να δω ποιο κινητήρα έχει,  από τους αριθμούς πλαισίου που έχω, Υπάρχει κάποιο site με κωδικούς VIN που να βγάζει τέτοιες πληροφορίες???"

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

48 λεπτά πριν , batstroke said:

Σωστος δεν το σκεφτηκα.Ευχαριστω για την επισημανση.

 Το polo είναι καλό αμάξι, και στιβαρό σκάφος στο δρόμο.

 

Και εγώ polo είχα 6R είχα κάποτε.

 

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, batstroke said:

Ναι το 18ρι το εχω αποκλεισει γιατι οικονομικα δεν βγαινω μετα.Απο καπου ειδα οτι απο το 4ο 3μηνο του 12 βγαιναν τα CTHE και αυτο που κοιταω εγω εχει ημερομηνια κυκλοφοριας 1/12.Τον εστειλα βεβαια μηνυμα και περιμενω απαντηση για να γραψω και εδω.Βεβαια εχει και CAVE που ποτε δεν παθαν το παραμικρο.

Ναι ξέρω για 12+ δεν θυμάμαι από ποιο μήνα γι'αυτό δεν ήμουν σίγουρος. Σωστά υπήρξαν και πιθανώς υπάρχουν ακόμα CAVE που τη γλίτωσαν αλλά έτρεχαν στα συνεργεία πολλαπλάσιες φορές από τα CTHE/CTHF. Και όταν όλοι τότε μάθαμε ότι έφταιγαν τα πιστόνια (που όπως σου γραψα παραπάνω ήταν και τα μπεκ, το ίδιο το πρόγραμμα κ.α.), η ενημέρωση που είχαμε από τα κεντρικά ήταν ελαττωματική παρτίδα. Αλλά δεν ήταν μόνο η παρτίδα, ολόκληρος ο σχεδιασμός ήταν προβληματικός και αυτό βέβαια το μάθαμε πολύ αργότερα αφού επανασχεδιάστηκε από τη vw. Το δικό μας ήταν από τα τυχερά, από την άποψη ότι άργησε πολύ να παρουσιάσει τα πρώτα σημάδια, και βοήθησε πολύ ότι είμαστε ψείρες με τα αμάξια μας σε βαθμό που την εποχή εκείνη βγαίναμε και λογκάραμε σχεδόν κάθε βδομάδα. Εκεί το πιάσαμε και το προλάβαμε, οπότε βάλαμε πιστόνια και μπεκ από CTH και μερικά ακόμη πράγματα λόγω υβριδίου. Είναι βέβαιο ότι το αμάξι θα είχε την ίδια τύχη με τα περισσότερα αν δεν είχαμε δράσει έγκαιρα.

 

4 hours ago, batstroke said:

CAVE ειναι τελικα.

Είναι επίφοβο. Όσο και αν είναι δελεαστικότατος ο εξοπλισμός του, θα πάρεις πολύ μεγαλύτερο ρίσκο σε σχέση με ένα από τα μεταγενέστερα. Η μόνη περίπτωση που θα άξιζε κατά την άποψή μου να το σκεφτείς, θα ήταν αν σε ενδιέφερε τόσο πολύ ο πλούσιος εξοπλισμός του (αν και δεν μας έχεις πει τι άλλο διαθέτει εκτός από τα καθίσματα και την ηλιοροφή), σε βαθμό που και να μην τα είχε θα τον έβαζες retrofit π.χ. καθίσματα και bi-xenon. Σε αυτή την περίπτωση θα λέγαμε, αντί να πάρεις κάποιο του 13 που είναι καλύτερο μηχανικά αλλά δεν έχει τον εξοπλισμό του άλλου επομένως θα έπρεπε να ρίξεις λεφτά σε retrofit, παίρνεις το συγκεκριμένο που τα έχει ας πούμε όλα και ρίχνεις τα λεφτά σε πιστόνια και μπεκ από CTH, ενδεχομένως αν στο έδινε και σε μία καλύτερη τιμή μιας και είναι CAVE. Κάτι τελευταίο, δεν το γραψα γιατί νομίζω είναι αυτονόητο καθώς για να έχει καθαρό βιβλίο σημαίνει ότι έχουν γίνει και τα σχετικά updates στο πρόγραμμα, αλλά στη θέση σου θα ρώταγα τι παίζει και μ'αυτό. Αν και εγώ προσωπικά θα του βαζα αμέσως πρόγραμμα γιατί πολύ απλά δεν εμπιστεύομαι το εργοστάσιο.

 

3 hours ago, batstroke said:

Εχω βρει και ενα δευτερο polo gti.Ο ιδιωτης αναφερει οτι 1η αδεια κυκλοφοριας εχει 5/13.Αρα CTHE θα ειναι 99%

Για πάρε πληροφορίες. Βλέπω πάντως έρωτα με το συγκεκριμένο μοντέλο!

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια Γενική ερώτηση.

 

Και συγκεκριμένα στον φίλο που ψάχνει για polo.

 

Αν επιτρέπεται Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που κοιτάς το συγκεκριμένο polo και μόνο????

 

Γιατί το λέω αυτό Αφού ψήνεσαι για τέτοιου είδους  αμάξι συγκεκριμένα,  γιατί αντί να κοιτάς το GTI αποκλείστηκαν πάρα τα όποια θέματα του που έχει κτλ. 

 

ΓΙΑΤΊ δεν κοιτάς το  POLO GT που είναι και χειροκίνητο και 1400.

 

Και άσε δε που είναι και πολύ ποιο όμορφο από το GTI και το εξωτερικό του έτσι όπως είναι στα GT είναι πολύ ποιο όμορφο από το αντίστοιχα GTI.

 

Για εμένα μιας και είχα polo 6R , το GT είναι αρκετά ποιο τύμπανο :rock: 

Και εγώ πριν το passat είχα ξανά σκεφτεί να έπαιρνα πάλι polo αλλά το  GT αυτή την φορά.

 

Και μάλιστα είχα βρει ένα αλλά το έχασα τότε για διαφορά μερικών ωρών από την αντιπροσωπία που το είχα βρει τότε 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Πολλα λεφτα για polo,και ιδιαιετερα με τα προβληματα που εχουν βγαλει και βγαζουν σε μοτερ dsg και καδενες κλπ.

Ιδιαιετερα δε αφου σε ενδιαφερουν τα ταξιδια ειναι αδιαφορο.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και το 2ο polo που ειδα 1 χρονο το εχουν και αυτοι στη κατοχη τους και το πουλανε..Τι διαολο ολοι μεσα στο χρονο το δινουν?Αντε πες ο 1ος τα εχει αναγκη τα χρηματα και το δινει.Η 2η και αυτη την ετυχε αναγκη?Τι να πω...Και αυτη ειναι το 2ο χερι αλλα η καροτσα εχει γυρω στα 116 km σε σχεση με το 1ο polo.Αλλες πληροφοριες δεν πηρα ο 1ος περιμενει την απαντηση μου για να προχωρησουμε ή οχι.Αλλον εξοπλισμο δεν εχει το 1ο κατι προβολακια για φωτα ημερας και για οταν στριβει το τιμονι μου ειπε οτι περασε μονος του.Xenon εχει το αμαξι.

Σε gt μονο 2 εχει στο car και ξεφευγουν σε τιμη αγορας.Γενικα ηθελα να παρω κατι σε σπορ εκδοση γιατι απο μικρος ειχα τρελα με τα αυτοκινητα και τωρα που θα δωσω τοσα χρηματα ειναι μια πολυ καλη ευκαιρια να παρω ενα πιο σπορ αμαξι ας το πουμε.Αμα δεν κατεφερω να βρω το polo gti που θελω,μετα σκεφτομαι να παω σε golf/scirroco tsi με 160 αλογα.Ομως θεωρω οτι το polo gti ειναι πολυ πιο ομορφο και απο τα 2 αυτα τοσο σχεδιαστικα (εσωτερικα και εξωτερικα) οσο και πιο πρακτικο (παρκαρισμα,μικρο μεγεθος,επιδοσεις).Ευτυχως που ρωτησα παντως εδω μεσα γιατι πραγματικα δεν ηξερα οτι τα cave βγαλανε τοσα προβληματα.Σκεφτειτε οτι ημουν ετοιμος χθες τη Τριτη να του πω οκ για να κλεισω το αμαξι και μετα αφου ειδα τι γραφτηκε εδω για τα cave και εμαθα οτι και αυτουνου ειναι cave εχω αλλαξει γνωμη τωρα.Απο το φοβο και το αγχος για το πως θα μου εβγαινε το αμαξι αμα το αγοραζα ξυπνησα και σας γραφω 4:25 τα ξημερωματα...

Link to comment
Share on other sites

Το δευτερο polo με το CTHE εχει και αυτο ηλιοροφη με υφασματινα καθισματα ομως.Θα πρεπει να το δω απο κοντα για να σας πω περισσοτερα.Και αυτο γραφει ολα τα service στην αντιπροσωπεια.Αυτη ομως το δινει και στα 12.500 ευρω.Αν μπορεσω να το κατεβασω στα 11 πιστευω κατι κανουμε.Αλλιως μετα ειτε περιμενω κατι αλλο να βγει σε αγγελια ειτε παω σε αλλο αυτοκινητο.

Edited by batstroke
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.