Jump to content
batstroke

Αγορα polo gti 1.4 6R

Recommended Posts

7 hours ago , batstroke said:

.Αμα δεν κατεφερω να βρω το polo gti που θελω,μετα σκεφτομαι να παω σε golf/scirroco tsi με 160 αλογα.

 

Καλημέρα!

 

Επειδή ήμουν και εγώ σε αυτό το δίλημμα , και πέρασα από αυτή την φάση.

Θα σου πω το εξεις ΟΧΙ σε scirroco!!! 

 

Αμάξι που έχει πάψει εδώ και χρονο να υπάρχει σε παραγωγή πλέον, και έχει σταματήσει. Θεωρείτε αντιεμπωρικο!!

 

Θα το πληρώσεις σίγουρα πάνω από 10.000€? Και στο μέλλον δεν θα μπορείς να το πουλήσεις μετά.

 

Δεν λέω καλό χρυσό αμάξι,  (είχε και αυτό το προβλήματα του σαν scirroco) αλλά πλέων από την στιγμή που έχει πάψει η κυκλοφορία του δεν αξίζει να το αγοράσεις σε αυτά τα λεφτά.....

 

Άσε που ,μοντέλο αυτοκινήτου που έχει καταργηθεί πλέων, έχει πολύ ποιο ακριβά ανταλλακτικά μετά.

Και αυτό είναι επιβεβαιωμένο από την ίδια την αντιπροσωπία 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα και σε σενα φιλε μου!Εχεις δικιο σε αυτα που λες για το scirroco.Δεν παυει ομως να ειναι ενα παρα πολυ ομορφο αυτοκινητο.Ειδικα δε η εξωτερικη του επιβλητικη εμφανιση.

Link to comment
Share on other sites

Η αξια του σιροκο δεν νομιζω οτι θα πεσει,μιας και ειναι ηδη χαμηλα.

Αν θα επαιρνα κατι εγω θα ηταν golf 6/scirocco  αλλα 2 λιτρο εννοειται.

Γενικα ειμαι αντιθετος σε αγορα 1.4 tsi και ειδικα Dsg.

Εννοω οτι οσοι δεν ξεραν πληρωσαν και μαθαν,γιατι να παρεις τετοιο μοτερ;

Το 122 βεβαια ειναι αρκετα πιο αξιοπιστο,αλλα αργο.

Το 160 cavd εβγαλε και αυτο τα πιστονακια του κλπ κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι το 2λιτρο δεν με συμφερει απο οικονομικης αποψης.Προφανως και θα καιει πολυ περισσοτερο αποτι το 14αρι.Εκτος αν κανω εγω λαθος.

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορείς να αντέξεις οικονομικά τα τέλη που μας ρίχνει στο κεφάλι λες και έχουμε V8 συγκριτικά με άλλες, κανονικές χώρες, από θέμα κατανάλωσης εγώ προσωπικά δεν βρίσκω τεράστια διαφορά, οικονομικά δεν μου στοιχίζει κάτι τρελλό, βέβαια δεν κάνω πάνω από 7500 το χρόνο, εδώ τελευταία αλλαγή λαδιών με έπιασε ο χρόνος και το κανα στα 7000. Αν θες να σου δώσω νούμερα να σου πω ότι με το 14άρι Cupra έχουμε γύρω στα 6.5 με 7 και στο 2λιτρο το δικό μου γύρω στα 8 με 8.5, και τα δύο με ταχύτητα 120-130, φουλ φορτωμένα για ταξίδι και με κλιματισμό. Εντός πόλης το δικό μου το βγάζω κυρίως για βόλτες τη νύχτα, εκεί καίω γύρω στα 9 με 10 ανάλογα πόσο βαρύ θα νιώσω το πόδι μου εκείνη τη νύχτα, μέσες καταναλώσεις είναι αυτές που σου γράφω γιατί στιγμιαίες αν το πατάς βρέχει βενζίνη κανονικότατα. Καμιά φορά βγαίνουν και μέρα για καφέ νότια το καλοκαίρι, ενώ για δουλειές έχω ένα απλό 14άρι αυτόματο Polo του 2007. Το Cupra πάει γραφείο αλλά το γραφείο είναι 800 μέτρα από το σπίτι και γενικά κάνει κυριολεκτικά ελάχιστα χλμ πλέον αφού νυχτερινές βόλτες δεν θέλουμε να το παίρνουμε πολύ για να μην κάνει πολλά χλμ μιας και πωλείται. Αλλά και πάλι περίπου 1.5 κάτω από το δικό μου έχει. Ένα ρεζερβουάρ δηλαδή (55 λίτρα) κοστίζει γύρω στα 8 λίτρα επιπλέον, επί την τιμή της βενζίνης που βάζεις, δεν είναι τραγική η διαφορά. Αλλά βέβαια είναι υποκειμενικό αυτό, δεν ξέρω πόσα χλμ κάνεις το μήνα και τι άλλα έξοδα έχεις, αλλά πάνω κάτω έτσι έχουν οι καταναλώσεις και εμείς βάζουμε VPRacing 100 και στα δύο γρήγορα, VP 97 στο Polo. Τα τέλη είναι πολλά όπως είπα και θα είναι μεγάλο κέρδος αν μπορέσεις να αποφύγεις τον φόρο πολυτελείας, εμένα απαλλάχθηκε αφού συμπλήρωσα 10 χρόνια.

 

Πάντως από θέμα αξιοπιστίας και προοπτικής για βελτίωση, είναι ασύγκριτα τα μεγέθη. Δεν υπάρχει καμία επαφή ανάμεσα στο 14άρι και το 2λιτρο. Ούτε στο dsg.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως δεν εχω τοσα λεφτα για να μπορεσω να συντηρισω ενα 2λιτρο.Μακαρι να ειχα να πηγαινα σε golf gti ή r μια και εξω.Για αυτο εχω φαει τρελο κολλημα με το συγκεκριμενο polo.Μικρο και δυνατο.Εγω γενικα χρησιμοποιω καθημερινα το αυτοκινητο για τη δουλεια μου τα σκ παω καμια βολτα που και που καμια εκδρομη.Το κινω δηλαδη το αμαξι.Σπανια το εχω να καθεται.Σε ibiza cupra που κοιταξα δεν μαρεσε καθολου μα καθολου το εσωτερικο του.Ενω το εξωτερικο ειναι πανεμορφο το εσωτερικο δεν μου εκανε καμια εντυπωση.Μετα κοιταξα και σε fabia με το ιδιο μοτερ του polo,η fabia δεν βλεπεται καν.Ενω εχει γαματο μοτερ το αμαξι ποιο ασχημο δεν πιστευω οτι μπορουσαν να το κανουν.Σε a3 ξεφευγει και σε τιμη και υστερει σε επιδοσεις παντα σε αναλογα κυβικα πανω κατω.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Passatoukos said:

Η αξια του σιροκο δεν νομιζω οτι θα πεσει,μιας και ειναι ηδη χαμηλα.

Το 122 βεβαια ειναι αρκετα πιο αξιοπιστο,αλλα αργο.

 

 Αυτή τη  στιγμή στο γνωστό site έχει με 8.000€ οπότε καταλαβαίνετε που πάει.... 

 

Τα 12.000€ + που τα πουλάνε είναι τιμή στην αγορά φουλ λιανική! 

Φίλους που έχω σε γνωστές αντιπροσωπείες ένα τέτοιο αμάξι σαν το scirroco  η τιμές σαν ανταλλαγή για να το πάρει κάποια αντιπροσωπεία,  είναι από 6.500€ μάξιμουμ 7.000€ για να το πάρουν. 

 

Το 122hp είναι αξιόπιστο, αλλά δεν το λες και αργό! Με ένα πρόγραμμα πηγαίνει στα 152hp. 

Φίλος μου είχε αγοράσει το 2010 τη  Octavia σε μια έκδοση που έβγαζαν τότε την sport edition. 

Ο φίλος μου αυτή την στιγμή που μιλάμε έχει κάνα 160-170.000 χιλιόμετρα με το μοτέρ αυτό.

 

Τα μόνα προβλήματα που έβγαλε ήταν  στη  αρχή (μια αντλια νερού) στα 30.000χιλιόμετρα.

και μετά τα 2 χρόνια αφού έληξε η εγγύηση ένα (σασμαν).  

 

 

Link to comment
Share on other sites

152 με μονο προγραμμα δεν παει,με εισαγωγη και εξατμιση μπορει.

 

Προχθές πηγα ταξιδι πατρα με ενα golf 6 122 προγραμμα 100σταρας και εξατμιση-εισαγωγη.

Μια χαρα ειναι το αμαξι στο δρομο,παει 150-160 και τα κραταει ανετα προσπερασεις κλπ.

Αργο σε σχεση με ενα polo gti + προγραμμα η για τα δικα μου δεδομενα.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Passatoukos said:

152 με μονο προγραμμα δεν παει,με εισαγωγη και εξατμιση μπορει.

 

Προχθές πηγα ταξιδι πατρα με ενα golf 6 122 προγραμμα 100σταρας και εξατμιση-εισαγωγη.

Μια χαρα ειναι το αμαξι στο δρομο,παει 150-160 και τα κραταει ανετα προσπερασεις κλπ.

Αργο σε σχεση με ενα polo gti + προγραμμα η για τα δικα μου δεδομενα.

 

Αργό είναι και με 150 μουλάρια, είναι βαρύ αυτοκίνητο δεν συγκρίνεται με twincharge με 200+

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως και εγώ καταλαβαίνω τον TS. Polo GTI είναι καψούρα για πολλούς! Ευτυχώς που κοίταξα το Forum πριν αγοράσω ένα 2011 μοντέλο με 11500€. Δυστυχώς είναι δύσκολο και θέλει αρκετό ψάξιμο να βρεις καλό αυτοκίνητο σ'αυτην την κατηγορία. 

Link to comment
Share on other sites

Το πηρα τελικα το polo παιδια.Αμαξαρα απλα το εχω καταερωτευτει.Ειναι και σε κοκκινο...Τωρα τι θελω να ρωτησω.Πηρα τηλεφωνο στην ΕΤΕΑ να ρωτησω για cruise control και μου απαντησαν οτι δεν δεχεται το polo.Επειδη το 1ο αμαξι που κοιτουσα και ειχα γραψει και εδω για αυτο,ειχε cruise control πως γινεται να μου ειπαν οτι δεν δεχεται?

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , batstroke said:

Το πηρα τελικα το polo παιδια.Αμαξαρα απλα το εχω καταερωτευτει.Ειναι και σε κοκκινο...Τωρα τι θελω να ρωτησω.Πηρα τηλεφωνο στην ΕΤΕΑ να ρωτησω για cruise control και μου απαντησαν οτι δεν δεχεται το polo.Επειδη το 1ο αμαξι που κοιτουσα και ειχα γραψει και εδω για αυτο,ειχε cruise control πως γινεται να μου ειπαν οτι δεν δεχεται?

Λοιπόν επειδή παίζει πολύ δούλεμα με το συγκεκριμένο θέμα.

 

Επειδή τα έχω περάσει και εγώ αυτά με τα passat B7. Όλη έλεγαν ΟΧΙ 

 

Για να βρεις το φως σου , μια είναι η λύση.

 

Θα στείλεις μήνυμα στο email της kosmocar, και θα τους δώσεις των αριθμό πλαισίου του αμαξιού σου.

 

Και θα τους πεις ότι θέλεις να βάλεις cruise  control για το αμάξι σου.

 

Αυτή θα σου πουν ακριβώς αν δέχεται η όχι το αμάξι. 

 

ΥΓ 

Καλοτάξιδο και καλά ασφαλή χιλιόμετρα :hi:

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, batstroke said:

Το πηρα τελικα το polo παιδια.Αμαξαρα απλα το εχω καταερωτευτει.Ειναι και σε κοκκινο...Τωρα τι θελω να ρωτησω.Πηρα τηλεφωνο στην ΕΤΕΑ να ρωτησω για cruise control και μου απαντησαν οτι δεν δεχεται το polo.Επειδη το 1ο αμαξι που κοιτουσα και ειχα γραψει και εδω για αυτο,ειχε cruise control πως γινεται να μου ειπαν οτι δεν δεχεται?

Άσπαστο, απροβλημάτιστο, καλοτάξιδο, καλοβελτίωτο κτλ κτλ.

Μπας και δεν κατάλαβαν ότι μιλάς για το GTI, γιατί σαν ανέκδοτο μου φαίνεται να μην παίρνει cruise. Τα Cupra παίρνουν, είναι παράλογο να μην ισχύει και για τα Polo GTI.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ φιλε μου.Τους το τονισα οτι ειναι GTI και δε το το CTHE μοτερ.Η κοπελα απο την ΕΤΕΑ ηταν κατηγορηματικη: "Σε καμια περιπτωση δεν ταιριαζει".Τι να πω αν θελουν να χανουν λεφτα ενω μπορουν να το κανουν με λιγη φασαρια παραπανω δικο τους προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Μπαίνει, δεν ασχολούνται με τέτοια retrofit.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , batstroke said:

Ξερετε καποιον στη Θεσσαλονικη ή εστω Βορεια Ελλαδα που να μπορει να το περασει?

 

Μίλα καλύτερα ΜΌΝΟ με την Kosmocar! Και όχι με αντιπροσωπείας.

 

Αφού σου πουν από την Kosmocar ότι πράγματι δέχεται κτλ. Τότε πες τους να σου δώσει τους κωδικούς που θα χρειαστείς. 

 

Και μετά αφού θα έχεις τους κωδικούς, τότε μπορείς να το ψάξεις σε αντιπρωσοπια VW.

 

Κανά 500€ θα σου βγει βαριά-βαριά , θα χρειαστείς τους διακόπτες τους καινούργιους που θα έχουν και το cruise control. Ένα καινούργιο κάλυμμα τιμονιού που θα έχει την αποδοχή για τον διακόπτη cruise control.  

 

Και ίσως χρειαστείς και μια καινούργια μονάδα τιμονιού για να μπορεί να δεχτεί τον αυτόματο πιλότο,  γιατί αυτή που έχεις εσύ τώρα πιθανό να μην δέχεται.

 

Link to comment
Share on other sites

Σε BMW Active tourer κοστίζει 340 ευρώ,οπότε εκτιμώ ότι κάπου εκεί θα είσαι σαν πιο mainstream μοντέλο.

Την ΕΤΕΑ πάντως δεν θα την έπαιρνα στα σοβαρά. Ίσως σε αποθαρρύνουν λόγω μικρού κέρδους. 

Link to comment
Share on other sites

για passat b7 εγώ που θα το παραγγειλο εχω επίσημη τιμή 476€!! 

μαζί με της εργασίες.

 

https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/63832-cruise-control-για-passat-b7-2011-έως-2014/&do=findComment&comment=634948   

 

 

η ετεα τον αποθαρρύνουν , γιατι δεν θέλουν να ασχοληθούν, και γιατι δεν ξέρουν να ψάξουν τα εξαρτήματα που θα χρειαστεί, την ιδια αντιμετώπιση είχα και εγώ στην Αθηνα , αλλα οταν μου εδωσε τον κωδικό η kosmocar ολα άλλαξαν :wink:

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

476???!!! Για όνομα του Θεού...εντάξει,όταν λέω ότι οι ιθύνοντες της vw νομίζουν ότι πουλάνε Φερράρι κάποιοι κοροϊδεύουν.

Link to comment
Share on other sites

Αν ο εγκεφαλος μου δεν σηκωνει cruise control,ειναι ευκολη η διαδικασια να αλλαχτει ο εγκεφαλος με αλλον που θα μπορει να δεχτει το cruise control?

Link to comment
Share on other sites

Μιλησα με Kosmocar δεν μπορει ο συγκεκριμενος εγκεφαλος να σηκωσει cruise control μου απαντησαν.Αρα τελευταια λυση μονο η αλλαγη εγκεφαλου?.Ειναι δυσκολη ή ευκολη διαδικασια?Εχει πολλη δουλεια η αλλαγη εγκεφαλου?

Link to comment
Share on other sites

Όντως τελικά δεν είναι συμβατός ο εγκέφαλος άνεσης, απίστευτο μου φαίνεται να μπαίνει στο Cupra και όχι στο GTI. Βρήκα αυτό για ρίξε μια ματιά. Νομίζω πρέπει να στείλεις pm στον electric doctor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.