Jump to content
stratosg

No turbo, No warning lights

Recommended Posts

Γεια σε όλους. Ήμουν έξω για μια βόλτα εχθές, όταν συνειδητοποίησα ότι το αυτοκίνητό μου έχασε τη δύναμή του. Τότε ανακάλυψα ότι το turbo δεν ενεργοποιούνταν ανεξάρτητα από τη σχέση στο σασμάν και τις στροφές του κινητήρα. Επίσης, παρατήρησα ότι ο δείκτης αλλαγής ταχυτήτων δεν έδειχνε τις προτάσεις για αλλαγή ταχύτητας είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω αλλά έδειχνε τη σχέση που είχε το σασμάν.

Δεν υπήρχαν προειδοποιητικές λυχνίες στο ταμπλό και το αυτοκίνητο συνέχιζε αρκετά αξιοπρεπώς και φυσικά πολύ οικονομικά λόγω έλλειψης στροβιλισμού της τουρμπίνας. Αυτό συνέβαινε για περίπου 30χλμ με όλα τα είδη δρόμων μέχρι να αποφασίσω να κάνω στην άκρη και να σβήσω τον κινητήρα. Κατόπιν ξεκίνησα τον κινητήρα και όλα ξαναγύρισαν στο φυσιολογικό. Το Turbo ήταν εντάξει και η δύναμη ήταν πίσω. Το πρόβλημα το κατάλαβα γιατί σε κάποια ανηφόρα αισθάνθηκα ότι το αυτοκίνητο δεν 'τραβούσε' όπως ήξερα και βέβαια δεν άκουγα το σφύριγμα της τουρμπίνας. Παρόλα αυτά ανέβασα ταχύτητα μέχρι τα 140 χ.α.ω. απλά ήταν ένα αυτοκίνητο 1.2 με 75 άλογα. Αξιοπρεπέστατο, αυτή την αίσθηση είχα.


Το αυτοκίνητό μου είναι Skoda Roomster του 2010, 1.2Tsi, 77kw cbzb, με πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και 135250km και έχει γίνει η τοποθέτηση ροδέλας στη wastegate στο 2010 ή το 2011.

 Οποιεσδήποτε ιδέες τι ήταν αυτό ή τι το προκάλεσε είναι ευπρόσδεκτες. 

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Δες για καμιά μικρή διαρροή μετά έναν έλεγχο στην τουρμπίνα & wg.

 

Ένα Log req/actual Πίεσης και Ν75 γι΄αρχή.

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Όταν λέμε διαρροή εννοούμε; Αέρα να φανταστώ;

 

Όσο για τα υπόλοιπα... Φέξε μου και γλύστρησα και όχι γιατί δεν θέλω, αλλά αν δεν ανάψει λαμπάκι στον πίνακα οργάνων όλοι βγάζουν διάγνωση ότι είναι μια χαρά και περίμενε μέχρι να ανάψει λαμπάκι. Δικό μου εργαλείο δεν έχω.

 

Προς το παρόν το αυτοκίνητο δουλεύει όπως πρέπει απροβλημάτιστα. Άντε να δούμε...

 

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

Δες τη διαρροή σένα συνεργείο γι΄αρχή τότε και να σου κάνει ένα scan μήπως κράτησε στη μνήμη κάτι.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ποια διαρροή; Δεν κατάλαβα για αυτό ρώτησα.

 

Πάντως το αυτοκίνητο δουλεύει κανονικά, εννοώ ότι και το turbo δουλεύει κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

On 23/1/2019 at 9:12 ΜΜ, nikdev said:

Δες τη διαρροή σένα συνεργείο γι΄αρχή τότε και να σου κάνει ένα scan μήπως κράτησε στη μνήμη κάτι.

Επανέρψομαι, μιας και σήμερα το έκανε και πάλι, οπότε και αποφάσισα να σηκώσω το καπό και να ρίξω μια πιο προσεκτική ματια όπου και βρήκα το σωληνάκι της βαλβίδας αναρρόφησης που βρίσκεται επάνω στον κορμό δεξιά  (κωδικός βαλβίδας 030103175B ) να είναι στον αέρα. Οπότε και πήγα στον μηχανικό ο οποίος αφού την τοποθέτησε έβαλε και το διαγνωστικό που έδειξε μόνο αυτή τη βαλβίδα στη μνήμη των σφαλμάτων.

 

Οπότε για οτιδήποτε άλλο, θα σας ενημερώσω και πάλι.

 

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές και τις υποδείξεις.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την υπόδειξη, μα δεν είμαι βλάκας. Απλά στην ενότητα των Skoda δεν υπήρχε περίπτωση να υπάρξη απάντηση.

 

Ειλικρινά λυπάμαι, στη διάθεσή σας να κλείσετε και το λογαριασμό μου.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.