Jump to content
maximos

προβλημα με σταθερο γκαζι

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια ειμαι κατοχος ενος golf iv gti 20vt ..Αντιμετοπιζω το προβλημα στο παρακατω βιντεο. Πατωντας σταθερο το γκαζι μου κανει  αυτα τα κοψιματα και κανει τον ηχο της σκαστρας.Πηγα σε 3-4 συνεργεια και ο καθενας μου λεει τα δικα του.Εχει τυχει ποτε σε κανεναν αυτο?? (να σημειωσω οτι το αυτοκινητο ειναι ηλεκτρογκαζο )

Link to comment
Share on other sites

Τι σου είπαν ?

 

Και τι σκάστρα φοράς

 

Και πες πότε ξεκίνησε το πρόβλημα μη μαντεύουμε τα πάντα αν έκανες αλλαγές αν παρατήρησες κάτι.

Ύπάρχει δυνατότητα να Logάρεις ?

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φοραω την σκαστρα της forge ανοιχτου-κλειστου τυπου ..στα συνεργεια μου ειπαν οτι φταιει η σκαστρα,την αλλαξα αλλα δεν διορθωθηκε..σε ενα αλλο μου ειπαν οτι φταιει η πεταλουδα γκαζιου,σε ενα αλλο μου ειπαν οτι φταιει ο μεταβλητος χρονισμος.Το αυτοκινητο το εκανε απο την στιγμη που το αγορασα, δεν παρουσιαστηκε σε εμενα..

Link to comment
Share on other sites

Oλοκληρωμένα τι φοράει το αυτοκίνητο και τι εργασίες έγιναν πρόσφατα ?

Έχεις vagcom?

 

Μπορεί να είναι μέχρι και βραχυκύκλωμα, μετατροπή ηλεκτρολογική, κάποιο μπριζάκι που ξέφτισε, ο χρονισμός,η πεταλούδα,φίλτρο καυσίμου, μάτι εκκεντροφόρου/στροφάλου, μεταβλητός + φλάτζα και διαρροή, η αντλία, τα μπεκ, να πέρνει αέρα από καπου, pcv, prv, αισθητήρας ψυκτικού, fpr. κλπ κλπ κλπ

Για να περιοριστούμε κάπου και να καταλήξουμε.

 

 

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το αυτοκινητο φοραει τουρμπο κ03ς,westgate forge,φιλτρο,εξατμιση,προγραμμα,μπεκ,μαφλες,πολλαπλασιαστες ρ8,ιντερκουλερ,αγελαδα samco,σκαστρα forge,ειναι με μπαροβαλβιδα και οχι με ν75...απο κει και περα δεν εχει πειραχτει τιποτε αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Μπαροβαλβίδα και Mafless σε 03s μάλιστα..

Το κακό με τα παλιά αυτοκίνητα είναι ότι γίνεται αχταρμάς δύσκολα να βγάλεις άκρη.

 

Αν είδες σε ρώτησε 2-3 φορές για vagcom είναι δύσκολο ο άλλος να βγάλει τηλεδιάγνωση αν δεν έχεις την όρεξη να βοηθήσεις κι εσυ ξέρεις

Link to comment
Share on other sites

δεν βγαζει βλαβη στο vagcom αν αυτο εννοεις απλα οταν παταω γκαζι για να φορτωσει ο κινητηρας η να κανω μια προσπεραση κανει σαν να ανοιγοκλεινει η πεταλουδα και σκαει η σκαστρα.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, maximos said:

κανενας δεν μπορει να βοηθησει?? Ωραιοιιιι...

μα αν δεν γνωριζει καποιος τι μπορει να ειναι πως να βοηθησει;

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago , maximos said:

κανενας δεν μπορει να βοηθησει?? Ωραιοιιιι...

Κοίτα,

εδώ δεν είναι ανοιχτή γραμμή βοήθειας 24/7.

 

Όταν και όποιος θέλει θα γράψει και θα σε βοηθήσει, εάν μπορεί , εάν κι εσύ με τον τρόπο σου παρέχεις πληροφορίες και λεπτομέρειες και είσαι υπομονετικός.

 

Αν δεν μπορείς να Logάρεις, στο έγραψα και πάνω άκρη δεν θα βγεί και δεν έχει νόημα να γράψω κι άλλα. Δεν μου απάντησες αν μπορείς σε ρώτησα αρκετές φορές, κατάλαβα ότι δεν γνωρίζεις.

 

Εσύ πας σε συνεργείο που έχει μπροστά το αυτοκίνητο και δεν βγάζει άκρη και πίσω από την οθόνη εμείς μαντεύοντας με το τσιγκέλι πρέπει ν΄απαντάμε.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οκ αφηστε αυτο το προβλημα...Αν γνωριζει καποιος ας μου πει γιατι πρεσαροντας τα κολαρα μου βγαζει αερα μεσα απο τον δεικτη λαδιου??

Link to comment
Share on other sites

Σου βγαζει αερα γιατι υπαρχει pcv βαλβιδα πανω στην αγελαδα που οταν πρεσαρεις αερα στα κολλαρα πρεπει να την ταπωσεις ωστε να μην κανεις ζημια στις τσιμουχες του κινητηρα.

 

Ελενξε αν η Ν249 που ελενχει την σκαστρα δουλευει σωστα, συνηθως δυσλειτουργουνε χωρις να τις ποιανει ο εγγεφαλος.

 

Επισης ελενξε και τις 3 βιδες που βιδωνει η τουρμπινα πανω στην πολλαπλη εξαγωγης, εμενα ειχανε λασκαρει και οι 3, και το αμαξι με σταθερο γκαζι πηγαινε λες και επαιζα με το γκαζι, ασε πατα δηλαδη...

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου την pcv γνωμη μου να την ξαναβαλεις πανω, εγκλημα εχει γινει σε τουρμπο αμαξι να καταργεις την pcv. Οπως και η μπαροβαλβιδα που εχεις αντι για Ν75, το 20vt δεν ειναι punto gt του 96 για να βαλεις μπαροβαλβιδα, θες boost controler.

Το ποιο πιθανον αυτος που προγραμματισε το αμαξι, μιας και μιλαμε για μαφλες, θα εχει αφαιρεσει απο δυκλιδες ασφαλειας μεχρι διαγνωστικα, οποτε το ποιο σωστο που πρεπει να κανεις, ειναι να ξαναβαλεις καποια πραγματακια οπως πρεπει να ειναι και να ξανακανεις προγραμμα. Ο προηγουμενος ιδιωκτητης το εχει ξεκωλ@@@@σει το αμαξακι....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.