Jump to content
Sign in to follow this  
vastil

Πεταλουδα

Recommended Posts

Η καλημέρα από το πρωί φαίνεται. Τα ευχάριστα ήρθαν από την Ετεα 9:30 το πρωί. Το αυτοκίνητο δεν ανέβαζε στροφές πάνω από 2000. Βέβαια δεν έχανε στροφές να πέσει κάτω από τις 1000 και να σβήσει. 

 

 

Διαγνωση : Βραχυκύκλωμα της πεταλούδας γκαζιού και αλλαγή μπουζί.

 

Θεραπεια : 450 ευρώ ζημιά+ εργατικά + μπουζί = άγνωστη τιμή χ.

 

 

Ερώτηση;! Μπορεί η πεταλούδα να βραχυκύκλωσε από το πλυντήριο που το πήγα; Μέχρι πιο πριν δεν είχα πρόβλημα.(δεν έπλυνα καμία μηχανή, μόνο από έξω το έπλυνα).

Οχι βέβαια ότι θα πάω να κάνω καυγά στο βενζινάδικο ότι μου το χάλασαν αυτοί την προηγούμενη μέρα. Απλώς θέλω να ξέρω για να μην την ξαναπατήσω.

Edited by vastil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άμα το επλυνες μόνο απο έξω δεν έχει καμία σχεση θεωρώ το ενα με το αλλο! Σαν λυση θα σου αλλαξουν πεταλουδα?? Πως βγαινει αυτο το ποσό?οκ τα μπουζι και η εργασία αλλά με την ζημιά τι εννοείς? Τι θα αλλάξουν?

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 λεπτά πριν , crazy bill said:

Άμα το επλυνες μόνο απο έξω δεν έχει καμία σχεση θεωρώ το ενα με το αλλο! Σαν λυση θα σου αλλαξουν πεταλουδα?? Πως βγαινει αυτο το ποσό?οκ τα μπουζι και η εργασία αλλά με την ζημιά τι εννοείς? Τι θα αλλάξουν?

Θα αλλαχθεί η πεταλούδα. Δεν μου εξήγησαν πως βγαίνει η εν λόγω τιμή. Βέβαια και στο Ίντερνετ λίγο που είδα ξεπερνάει το 200. Τα μπουζί ζήτησα εγώ να τα αλλάξουν γιατί 140.000 δεν μου άλλαξαν ποτέ μπουζί όσο επίμονα και αν το ζητούσα. Τώρα θα αλλαχθούν διότι το ζήτησα επίμονα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι ειπες τωρα??? Εχεις κανει 140.000χλμ και δεν εχεις αλλάξει μπουζι και συνεχίζεις και το πας εκει? Ειναι δυνατον? Για μενα ψαξτο και αλλου ακομα και η βλάβη μπορει να ειναι άλλη! Φιλε μου μπουζι λεει η ιδια η αντιπροσωπεία ανα 60000χλμ!!! Και οι περισσότεροι τα αλλάζουμε ανα 30.000χλμ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω τι να πω. Του το είπα και είπε θα το δει αλλά στο κομπιούτερ δεν του το εμφάνιζε ότι αλλάχθηκαν ούτε στα 60.000 km άρα λάθος δεν μπορεί να κάνω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με το που θα τα βγαλουν θα το δεις ποσο μαυρα θα ειναι και αν ειχαν αλλαχτεί ποτέ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά με 140 χιλιάδες χιλιόμετρα μπουζί και δεν είχες καθόλου διακοπές;; Εμένα από τα 60 χιλιάδες μου είχαν βγάλει sos στο service για τα μπουζί, τα οποία τα άλλαξα λίγο αργότερα.

Όσο για το άλλο όταν με το καλό αλλαχτούν όλα, πες μας τι ακριβώς σου είπαν ότι έφταιγε, να γνωρίζουμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago , vastil said:

Η καλημέρα από το πρωί φαίνεται. Τα ευχάριστα ήρθαν από την Ετεα 9:30 το πρωί. Το αυτοκίνητο δεν ανέβαζε στροφές πάνω από 2000. Βέβαια δεν έχανε στροφές να πέσει κάτω από τις 1000 και να σβήσει. 

 

 

Διαγνωση : Βραχυκύκλωμα της πεταλούδας γκαζιού και αλλαγή μπουζί.

 

Θεραπεια : 450 ευρώ ζημιά+ εργατικά + μπουζί = άγνωστη τιμή χ.

 

 

Ερώτηση;! Μπορεί η πεταλούδα να βραχυκύκλωσε από το πλυντήριο που το πήγα; Μέχρι πιο πριν δεν είχα πρόβλημα.(δεν έπλυνα καμία μηχανή, μόνο από έξω το έπλυνα).

Οχι βέβαια ότι θα πάω να κάνω καυγά στο βενζινάδικο ότι μου το χάλασαν αυτοί την προηγούμενη μέρα. Απλώς θέλω να ξέρω για να μην την ξαναπατήσω.

Καλησπερα, θα ηθελα να σου πω να κοιταξεις να παρεις και μια δευτερη γνωμη απο ενα αλλο συνεργειο. Ενα παρομοιο προβλημα ειχα και εγω στο Tiguan που

εχω, δεν ανεβαζε πανω απο 3.500 στροφες ο κινητηρας. Το προβλημα ηταν στο φιλτρο πετρελαιου που ειχε βουλωσει απο ακαθαρσιες και δεν πηγαινε στον κινητηρα αρκετο καυσιμο. Πιστευο οτι θα σου εχει βγαλει καποια ενδειξη στο καντραν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν έχει δυστυχώς φίλτρο βενζίνης το up. 

Μου ανέφεραν πως βραχυκύκλωσε η πεταλούδα. Το θέμα είναι από που βραχυκύκλωσε και γιατί; Γιατί εάν βραχυκύκλωσε από κάποιο τυχαίο ρεύμα όπως μου είπαν, άρα θεωρητικά μπορεί να το ξανακάνει. Θα το πήγαινα σε άλλο συνεργείο αλλά έχω πάρει με φόβο κάποια. Στου πατέρα μου ένα Tiguan ένας μου ανέφερε σε oil pressure ή σε καπάκι λαδιού ή σε ρεκτιφιέ μηχανής. Εν τέλει το πήγα αντιπροσωπεία. Ήθελε αλλαγή καδένας με ζημιά 2500 ευρώ. Σούπερ τύχη!

 

 

Απορία. Το αυτοκίνητο βραχυκύκλωσε την πεταλούδα και λογικά κάηκε. Αφού έχει ασφάλειες το αυτοκίνητο. Γιατί δεν προστατεύτηκε η πεταλούδα από τη διαρροή ρεύματος; Σωστά ή λάθος;

Edited by vastil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλτρο βενζινης όντως Δυστυχώς τα up το εχουν μαζι με την αντλία βενζίνης και δενα αλλάζετε. Για εμένα στο ξανα λεω δεν στέκουν και πολύ τα οσα λένε,επισης με την καμία δεν θα αφηνα το αμαξι μου σε κάποιους που δεν εχουν αλλάξει μπουζι για 140.000χιλιόμετρα και να τους πιεζω εγω να τα αλλάξουν κ παλι να σου λενε οτι δεν χρειάζεται!!! Πήγαινε να το κοιταξεις και αλλου το αμάξι...η απάντηση απλα βραχυκύκλωσε για εμενα δεν ισχύει,επισης χωρις να σε στεναχωρήσω η τιμή 2500€€ για αλλαγή μόνο καδενας ειναι εξωφρενική!!!

Edited by crazy bill

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 λεπτά πριν , crazy bill said:

Φιλτρο βενζινης όντως Δυστυχώς τα up το εχουν μαζι με την αντλία βενζίνης και δενα αλλάζετε. Για εμένα στο ξανα λεω δεν στέκουν και πολύ τα οσα λένε,επισης με την καμία δεν θα αφηνα το αμαξι μου σε κάποιους που δεν εχουν αλλάξει μπουζι για 140.000χιλιόμετρα και να τους πιεζω εγω να τα αλλάξουν κ παλι να σου λενε οτι δεν χρειάζεται!!! Πήγαινε να το κοιταξεις και αλλου το αμάξι...η απάντηση απλα βραχυκύκλωσε για εμενα δεν ισχύει,επισης χωρις να σε στεναχωρήσω η τιμή 2500€€ για αλλαγή μόνο καδενας ειναι εξωφρενική!!!

 

 

Πρεπει να βρω ένα καλό συνεργείο στη Θεσσαλονίκη διότι τα λάθη είναι αρκετά στην ετεα. Ή θα πάω προς Μανδυλα ή θα πάω προς Δράμα στην vw που είναι καλός πολύ καλός και ξηγημενος ο αντιπρόσωπος ή στη Χαλκιδική στον αντιπρόσωπο ή στον Κατάκη που φτιάχνει και seat. Τι να κάνω δεν ξέρω. Τώρα θα φτιαχτεί αλλά δεν ξέρω που να πάω από εδώ και πέρα. 

Καδενα για το Tiguan και έμεινε μέσα ένα μήνα. Λύθηκε όλη η μηχανή. Κάθε μέρα πηγαίναμε και βλέπαμε πως την έλυναν. Δυστυχώς είμαι πολύ απογοητευμένος από τα vw. Να μη μιλήσω για τα αμορτισέρ του Tiguan που ζήτησαν λίγο πάνω από το 1000 . Ρώτησα και το λάστιχα μου και μου είπε μόνο αντιπροσωπεία γιατί μόνο αυτοί έχουν τα αυθεντικά που διαβάζουν το δρόμο και ρυθμίζουν το 4motion(και ο ίδιος θα μπορούσε να μου βάλει κάποια αλλά στην πράξη θα μου έτρωγε τα λεφτά αν το έκανε). Απογοήτευση μεγάλη για vw. 

Edited by vastil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εννοείται πρεπει να βρεις φιλε καποιον! Υπαρχει και σχετικο τοπικ νομιζω που εχουν εδω τα παιδιά και προτεινουν συνεργεια για εκεί. Οσον αφορα τα αμορτισέρ αυτό ειναι άλλο θεμα και οντως κοστίζουν αρκετα απο οπου και να τα βαλεις!! Αλλά για καδενα 2500€€ και μεσα το αμαξι ενα μήνα ειναι τραγικό. Παρε το αμάξι και πήγαινε το αλλού!!!να το δουν κ αλλου για να σου πουν για την πεταλούδα τι παίζει

Edited by crazy bill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ΕΤΕΑ αν δεν κάνω λάθος είναι εξουσιοδοτημένο συνεργείο της VW; Και εξουσιοδοτημένο συνεργείο της VW, από τη στιγμή που το πήγαινες σταθερά εκεί (ή και σε άλλα εξουσιοδοτημένα) δεν σου άλλαξε πότε μπουζί σύμφωνα με τις υποδείξεις της VW; Για μένα υπάρχει γενικότερο θέμα αν θες να ψαχτείς & με Kosmokar & να διεκδικήσεις κάτι.

Συμφωνώ πάντως πως πρέπει να αλλαξεις άμεσα συνεργείο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Η ΕΤΕΑ αν δεν κάνω λάθος είναι εξουσιοδοτημένο συνεργείο της VW; Και εξουσιοδοτημένο συνεργείο της VW, από τη στιγμή που το πήγαινες σταθερά εκεί (ή και σε άλλα εξουσιοδοτημένα) δεν σου άλλαξε πότε μπουζί σύμφωνα με τις υποδείξεις της VW; Για μένα υπάρχει γενικότερο θέμα αν θες να ψαχτείς & με Kosmokar & να διεκδικήσεις κάτι.

Συμφωνώ πάντως πως πρέπει να αλλαξεις άμεσα συνεργείο.

Εξουσιοδοτημένοι είναι. Που το πας όμως; Θα ήθελα κάποιες πληροφορίες για κάτι αξιόπιστο. Το κακό είναι τα χρήματα. Δεν είναι το θέμα να βγει οικονομικά. Το θέμα είναι να μπαινουν τα αυθεντικά και να τα πληρώνουμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago , vastil said:

Εξουσιοδοτημένοι είναι. Που το πας όμως; Θα ήθελα κάποιες πληροφορίες για κάτι αξιόπιστο. Το κακό είναι τα χρήματα. Δεν είναι το θέμα να βγει οικονομικά. Το θέμα είναι να μπαινουν τα αυθεντικά και να τα πληρώνουμε.

Το πάω στο ότι ως εξουσιοδοτημένοι όφειλαν & έπρεπε να σου τα είχαν αλλάξει στα προβλεπόμενα χιλιομετρικά ή χρονικά διαστήματα, με όποια ευθύνη μπορεί να φέρουν ως εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Αν στα είχαν αλλάξει ως όφειλαν 2 φορές μέχρι τα 140.000χλμ., θα είχες μπλέξει σε αυτήν τη διαδικασία τώρα, να ψάχνεσαι για μπουζί, για το αν πράγματι έχει θέμα η πεταλούδα ή κάτι άλλο που ενδεχομένως οφείλεται στη μη αλλαγή μπουζί;

Συμφωνώ με το τελευταίο που γράφεις και γενικά πως το θέμα είναι να επισκέπτεσαι το συνεργείο μια φορά το χρόνο μόνο.

Edited by Polakias TDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αύριο πάω στην εκκλησία για να με διαβάσουν ευχή για το μάτι. Η τύχη συνεχίζεται.....

μόλις έσπασε το κλειδί από το κάλυμμα. Ευτυχώς κατάφερα να το βγάλω από τη μίζα και εν συνέχεια έσπασε. Πάλι καλά που έσπασε έτσι και δεν έσπασε μέσα στη μίζα να δω πως θα το έβγαζα. Έσπασε εν κατακλείδι το μέταλλο που συγκρατούσε το κλειδί.

Edited by vastil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τυχη βουνο.τι να πω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι σημαίνει δεν σου αλλαζαν τα μπουζί οσο και να επιμένεις,μα θα τρελαθουμε τελείως;

Αυτος τα πληρώνει,η ειναι λογιστης σου!

 

Επειδή ενας καραγκίοζης ειπε οτι τα μπουζι δεν θελουν αλλαγη με 140.000 αφησες το αμαξι με αυτα τα μπουζι; 

 

Κατ’εμε φρασεις οπως «βραχυκυκλωσε» η πεταλουδα δεν με καλυπτουν,και επισης οι καιροι ειναι δυσκολοι για να μην παρεις μια δευτερη γνωμη.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×