vastil Posted February 4, 2019 Report Share Posted February 4, 2019 (edited) Η καλημέρα από το πρωί φαίνεται. Τα ευχάριστα ήρθαν από την Ετεα 9:30 το πρωί. Το αυτοκίνητο δεν ανέβαζε στροφές πάνω από 2000. Βέβαια δεν έχανε στροφές να πέσει κάτω από τις 1000 και να σβήσει. Διαγνωση : Βραχυκύκλωμα της πεταλούδας γκαζιού και αλλαγή μπουζί. Θεραπεια : 450 ευρώ ζημιά+ εργατικά + μπουζί = άγνωστη τιμή χ. Ερώτηση;! Μπορεί η πεταλούδα να βραχυκύκλωσε από το πλυντήριο που το πήγα; Μέχρι πιο πριν δεν είχα πρόβλημα.(δεν έπλυνα καμία μηχανή, μόνο από έξω το έπλυνα). Οχι βέβαια ότι θα πάω να κάνω καυγά στο βενζινάδικο ότι μου το χάλασαν αυτοί την προηγούμενη μέρα. Απλώς θέλω να ξέρω για να μην την ξαναπατήσω. Edited February 4, 2019 by vastil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy bill Posted February 4, 2019 Report Share Posted February 4, 2019 Άμα το επλυνες μόνο απο έξω δεν έχει καμία σχεση θεωρώ το ενα με το αλλο! Σαν λυση θα σου αλλαξουν πεταλουδα?? Πως βγαινει αυτο το ποσό?οκ τα μπουζι και η εργασία αλλά με την ζημιά τι εννοείς? Τι θα αλλάξουν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastil Posted February 4, 2019 Author Report Share Posted February 4, 2019 9 λεπτά πριν , crazy bill said: Άμα το επλυνες μόνο απο έξω δεν έχει καμία σχεση θεωρώ το ενα με το αλλο! Σαν λυση θα σου αλλαξουν πεταλουδα?? Πως βγαινει αυτο το ποσό?οκ τα μπουζι και η εργασία αλλά με την ζημιά τι εννοείς? Τι θα αλλάξουν? Θα αλλαχθεί η πεταλούδα. Δεν μου εξήγησαν πως βγαίνει η εν λόγω τιμή. Βέβαια και στο Ίντερνετ λίγο που είδα ξεπερνάει το 200. Τα μπουζί ζήτησα εγώ να τα αλλάξουν γιατί 140.000 δεν μου άλλαξαν ποτέ μπουζί όσο επίμονα και αν το ζητούσα. Τώρα θα αλλαχθούν διότι το ζήτησα επίμονα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy bill Posted February 4, 2019 Report Share Posted February 4, 2019 Τι ειπες τωρα??? Εχεις κανει 140.000χλμ και δεν εχεις αλλάξει μπουζι και συνεχίζεις και το πας εκει? Ειναι δυνατον? Για μενα ψαξτο και αλλου ακομα και η βλάβη μπορει να ειναι άλλη! Φιλε μου μπουζι λεει η ιδια η αντιπροσωπεία ανα 60000χλμ!!! Και οι περισσότεροι τα αλλάζουμε ανα 30.000χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastil Posted February 4, 2019 Author Report Share Posted February 4, 2019 Δεν ξέρω τι να πω. Του το είπα και είπε θα το δει αλλά στο κομπιούτερ δεν του το εμφάνιζε ότι αλλάχθηκαν ούτε στα 60.000 km άρα λάθος δεν μπορεί να κάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy bill Posted February 4, 2019 Report Share Posted February 4, 2019 Με το που θα τα βγαλουν θα το δεις ποσο μαυρα θα ειναι και αν ειχαν αλλαχτεί ποτέ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros K Posted February 4, 2019 Report Share Posted February 4, 2019 Καλά με 140 χιλιάδες χιλιόμετρα μπουζί και δεν είχες καθόλου διακοπές;; Εμένα από τα 60 χιλιάδες μου είχαν βγάλει sos στο service για τα μπουζί, τα οποία τα άλλαξα λίγο αργότερα. Όσο για το άλλο όταν με το καλό αλλαχτούν όλα, πες μας τι ακριβώς σου είπαν ότι έφταιγε, να γνωρίζουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
athanjim Posted February 4, 2019 Report Share Posted February 4, 2019 12 hours ago , vastil said: Η καλημέρα από το πρωί φαίνεται. Τα ευχάριστα ήρθαν από την Ετεα 9:30 το πρωί. Το αυτοκίνητο δεν ανέβαζε στροφές πάνω από 2000. Βέβαια δεν έχανε στροφές να πέσει κάτω από τις 1000 και να σβήσει. Διαγνωση : Βραχυκύκλωμα της πεταλούδας γκαζιού και αλλαγή μπουζί. Θεραπεια : 450 ευρώ ζημιά+ εργατικά + μπουζί = άγνωστη τιμή χ. Ερώτηση;! Μπορεί η πεταλούδα να βραχυκύκλωσε από το πλυντήριο που το πήγα; Μέχρι πιο πριν δεν είχα πρόβλημα.(δεν έπλυνα καμία μηχανή, μόνο από έξω το έπλυνα). Οχι βέβαια ότι θα πάω να κάνω καυγά στο βενζινάδικο ότι μου το χάλασαν αυτοί την προηγούμενη μέρα. Απλώς θέλω να ξέρω για να μην την ξαναπατήσω. Καλησπερα, θα ηθελα να σου πω να κοιταξεις να παρεις και μια δευτερη γνωμη απο ενα αλλο συνεργειο. Ενα παρομοιο προβλημα ειχα και εγω στο Tiguan που εχω, δεν ανεβαζε πανω απο 3.500 στροφες ο κινητηρας. Το προβλημα ηταν στο φιλτρο πετρελαιου που ειχε βουλωσει απο ακαθαρσιες και δεν πηγαινε στον κινητηρα αρκετο καυσιμο. Πιστευο οτι θα σου εχει βγαλει καποια ενδειξη στο καντραν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastil Posted February 5, 2019 Author Report Share Posted February 5, 2019 (edited) Δεν έχει δυστυχώς φίλτρο βενζίνης το up. Μου ανέφεραν πως βραχυκύκλωσε η πεταλούδα. Το θέμα είναι από που βραχυκύκλωσε και γιατί; Γιατί εάν βραχυκύκλωσε από κάποιο τυχαίο ρεύμα όπως μου είπαν, άρα θεωρητικά μπορεί να το ξανακάνει. Θα το πήγαινα σε άλλο συνεργείο αλλά έχω πάρει με φόβο κάποια. Στου πατέρα μου ένα Tiguan ένας μου ανέφερε σε oil pressure ή σε καπάκι λαδιού ή σε ρεκτιφιέ μηχανής. Εν τέλει το πήγα αντιπροσωπεία. Ήθελε αλλαγή καδένας με ζημιά 2500 ευρώ. Σούπερ τύχη! Απορία. Το αυτοκίνητο βραχυκύκλωσε την πεταλούδα και λογικά κάηκε. Αφού έχει ασφάλειες το αυτοκίνητο. Γιατί δεν προστατεύτηκε η πεταλούδα από τη διαρροή ρεύματος; Σωστά ή λάθος; Edited February 5, 2019 by vastil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy bill Posted February 5, 2019 Report Share Posted February 5, 2019 (edited) Φιλτρο βενζινης όντως Δυστυχώς τα up το εχουν μαζι με την αντλία βενζίνης και δενα αλλάζετε. Για εμένα στο ξανα λεω δεν στέκουν και πολύ τα οσα λένε,επισης με την καμία δεν θα αφηνα το αμαξι μου σε κάποιους που δεν εχουν αλλάξει μπουζι για 140.000χιλιόμετρα και να τους πιεζω εγω να τα αλλάξουν κ παλι να σου λενε οτι δεν χρειάζεται!!! Πήγαινε να το κοιταξεις και αλλου το αμάξι...η απάντηση απλα βραχυκύκλωσε για εμενα δεν ισχύει,επισης χωρις να σε στεναχωρήσω η τιμή 2500€€ για αλλαγή μόνο καδενας ειναι εξωφρενική!!! Edited February 5, 2019 by crazy bill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastil Posted February 5, 2019 Author Report Share Posted February 5, 2019 (edited) 17 λεπτά πριν , crazy bill said: Φιλτρο βενζινης όντως Δυστυχώς τα up το εχουν μαζι με την αντλία βενζίνης και δενα αλλάζετε. Για εμένα στο ξανα λεω δεν στέκουν και πολύ τα οσα λένε,επισης με την καμία δεν θα αφηνα το αμαξι μου σε κάποιους που δεν εχουν αλλάξει μπουζι για 140.000χιλιόμετρα και να τους πιεζω εγω να τα αλλάξουν κ παλι να σου λενε οτι δεν χρειάζεται!!! Πήγαινε να το κοιταξεις και αλλου το αμάξι...η απάντηση απλα βραχυκύκλωσε για εμενα δεν ισχύει,επισης χωρις να σε στεναχωρήσω η τιμή 2500€€ για αλλαγή μόνο καδενας ειναι εξωφρενική!!! Πρεπει να βρω ένα καλό συνεργείο στη Θεσσαλονίκη διότι τα λάθη είναι αρκετά στην ετεα. Ή θα πάω προς Μανδυλα ή θα πάω προς Δράμα στην vw που είναι καλός πολύ καλός και ξηγημενος ο αντιπρόσωπος ή στη Χαλκιδική στον αντιπρόσωπο ή στον Κατάκη που φτιάχνει και seat. Τι να κάνω δεν ξέρω. Τώρα θα φτιαχτεί αλλά δεν ξέρω που να πάω από εδώ και πέρα. Καδενα για το Tiguan και έμεινε μέσα ένα μήνα. Λύθηκε όλη η μηχανή. Κάθε μέρα πηγαίναμε και βλέπαμε πως την έλυναν. Δυστυχώς είμαι πολύ απογοητευμένος από τα vw. Να μη μιλήσω για τα αμορτισέρ του Tiguan που ζήτησαν λίγο πάνω από το 1000 . Ρώτησα και το λάστιχα μου και μου είπε μόνο αντιπροσωπεία γιατί μόνο αυτοί έχουν τα αυθεντικά που διαβάζουν το δρόμο και ρυθμίζουν το 4motion(και ο ίδιος θα μπορούσε να μου βάλει κάποια αλλά στην πράξη θα μου έτρωγε τα λεφτά αν το έκανε). Απογοήτευση μεγάλη για vw. Edited February 5, 2019 by vastil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy bill Posted February 5, 2019 Report Share Posted February 5, 2019 (edited) Εννοείται πρεπει να βρεις φιλε καποιον! Υπαρχει και σχετικο τοπικ νομιζω που εχουν εδω τα παιδιά και προτεινουν συνεργεια για εκεί. Οσον αφορα τα αμορτισέρ αυτό ειναι άλλο θεμα και οντως κοστίζουν αρκετα απο οπου και να τα βαλεις!! Αλλά για καδενα 2500€€ και μεσα το αμαξι ενα μήνα ειναι τραγικό. Παρε το αμάξι και πήγαινε το αλλού!!!να το δουν κ αλλου για να σου πουν για την πεταλούδα τι παίζει Edited February 5, 2019 by crazy bill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted February 5, 2019 Report Share Posted February 5, 2019 Η ΕΤΕΑ αν δεν κάνω λάθος είναι εξουσιοδοτημένο συνεργείο της VW; Και εξουσιοδοτημένο συνεργείο της VW, από τη στιγμή που το πήγαινες σταθερά εκεί (ή και σε άλλα εξουσιοδοτημένα) δεν σου άλλαξε πότε μπουζί σύμφωνα με τις υποδείξεις της VW; Για μένα υπάρχει γενικότερο θέμα αν θες να ψαχτείς & με Kosmokar & να διεκδικήσεις κάτι. Συμφωνώ πάντως πως πρέπει να αλλαξεις άμεσα συνεργείο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastil Posted February 5, 2019 Author Report Share Posted February 5, 2019 2 λεπτά πριν , Polakias TDI said: Η ΕΤΕΑ αν δεν κάνω λάθος είναι εξουσιοδοτημένο συνεργείο της VW; Και εξουσιοδοτημένο συνεργείο της VW, από τη στιγμή που το πήγαινες σταθερά εκεί (ή και σε άλλα εξουσιοδοτημένα) δεν σου άλλαξε πότε μπουζί σύμφωνα με τις υποδείξεις της VW; Για μένα υπάρχει γενικότερο θέμα αν θες να ψαχτείς & με Kosmokar & να διεκδικήσεις κάτι. Συμφωνώ πάντως πως πρέπει να αλλαξεις άμεσα συνεργείο. Εξουσιοδοτημένοι είναι. Που το πας όμως; Θα ήθελα κάποιες πληροφορίες για κάτι αξιόπιστο. Το κακό είναι τα χρήματα. Δεν είναι το θέμα να βγει οικονομικά. Το θέμα είναι να μπαινουν τα αυθεντικά και να τα πληρώνουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted February 5, 2019 Report Share Posted February 5, 2019 (edited) 3 hours ago , vastil said: Εξουσιοδοτημένοι είναι. Που το πας όμως; Θα ήθελα κάποιες πληροφορίες για κάτι αξιόπιστο. Το κακό είναι τα χρήματα. Δεν είναι το θέμα να βγει οικονομικά. Το θέμα είναι να μπαινουν τα αυθεντικά και να τα πληρώνουμε. Το πάω στο ότι ως εξουσιοδοτημένοι όφειλαν & έπρεπε να σου τα είχαν αλλάξει στα προβλεπόμενα χιλιομετρικά ή χρονικά διαστήματα, με όποια ευθύνη μπορεί να φέρουν ως εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Αν στα είχαν αλλάξει ως όφειλαν 2 φορές μέχρι τα 140.000χλμ., θα είχες μπλέξει σε αυτήν τη διαδικασία τώρα, να ψάχνεσαι για μπουζί, για το αν πράγματι έχει θέμα η πεταλούδα ή κάτι άλλο που ενδεχομένως οφείλεται στη μη αλλαγή μπουζί; Συμφωνώ με το τελευταίο που γράφεις και γενικά πως το θέμα είναι να επισκέπτεσαι το συνεργείο μια φορά το χρόνο μόνο. Edited February 5, 2019 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastil Posted February 10, 2019 Author Report Share Posted February 10, 2019 (edited) Αύριο πάω στην εκκλησία για να με διαβάσουν ευχή για το μάτι. Η τύχη συνεχίζεται..... μόλις έσπασε το κλειδί από το κάλυμμα. Ευτυχώς κατάφερα να το βγάλω από τη μίζα και εν συνέχεια έσπασε. Πάλι καλά που έσπασε έτσι και δεν έσπασε μέσα στη μίζα να δω πως θα το έβγαζα. Έσπασε εν κατακλείδι το μέταλλο που συγκρατούσε το κλειδί. Edited February 10, 2019 by vastil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aetos Posted February 17, 2019 Report Share Posted February 17, 2019 Τυχη βουνο.τι να πω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted February 18, 2019 Report Share Posted February 18, 2019 Τι σημαίνει δεν σου αλλαζαν τα μπουζί οσο και να επιμένεις,μα θα τρελαθουμε τελείως; Αυτος τα πληρώνει,η ειναι λογιστης σου! Επειδή ενας καραγκίοζης ειπε οτι τα μπουζι δεν θελουν αλλαγη με 140.000 αφησες το αμαξι με αυτα τα μπουζι; Κατ’εμε φρασεις οπως «βραχυκυκλωσε» η πεταλουδα δεν με καλυπτουν,και επισης οι καιροι ειναι δυσκολοι για να μην παρεις μια δευτερη γνωμη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...