Derv_7 Posted July 14, 2018 Report Posted July 14, 2018 καλημέρα σε όλους, με ενδιαφερει το παρακατω. Δεν εχω κανει καμια μετατροπη ποτε μου σε αμαξι. Το αυτοκινητο (1.0 tsi polo 95ps 2017) το χρησιμοποιω καθημερινα στην πολη και σε κοντνιες διαδρομές. Ειναι dsg7. θα εχω καλυτερη καταναλωση μετα το προγραμμα? Επισης θα πρεπει μα βαζω σε μονιμη βαση 100αρα? Συγνωμη αν γινομαι κουραστικος απλα θα ηθελα την γνωμη σας για τα πιθανα πλεονεκτηματα και μεινονεκτιματα μιας τετοιας κινησης ευχαριστω https://www.onlyrevo.com/product-details/software/volkswagen/polo-2008-/343/stage-1 Quote
doggy Posted July 16, 2018 Report Posted July 16, 2018 On 7/14/2018 at 10:55 AM, Derv_7 said: καλημέρα σε όλους, με ενδιαφερει το παρακατω. Δεν εχω κανει καμια μετατροπη ποτε μου σε αμαξι. Το αυτοκινητο (1.0 tsi polo 95ps 2017) το χρησιμοποιω καθημερινα στην πολη και σε κοντνιες διαδρομές. Ειναι dsg7. θα εχω καλυτερη καταναλωση μετα το προγραμμα? Επισης θα πρεπει μα βαζω σε μονιμη βαση 100αρα? Συγνωμη αν γινομαι κουραστικος απλα θα ηθελα την γνωμη σας για τα πιθανα πλεονεκτηματα και μεινονεκτιματα μιας τετοιας κινησης ευχαριστω https://www.onlyrevo.com/product-details/software/volkswagen/polo-2008-/343/stage-1 Καλησπέρα και καλωσήρθες! Γενικότερα θα παρατηρήσεις μια αύξηση στην κατανάλωση. Γενικά σε όλο το φάσμα θα πίνει παραπάνω. Η 100άρα προτείνεται με βάση το ότι στην Ελλάδα δυστυχώς οι 95άρες βενζίνες δεν είναι ποτέ με 95 οκτάνια. Οπότε για καλύτερα αποτελέσματα θα θες να βάζεις 100άρα η οποία έχει κάπου στα 97-98 οκτάνια. Quote
nikdev Posted July 16, 2018 Report Posted July 16, 2018 (edited) Ανάλογα αν θα περάσεις πρόγραμμα 95/100 το οποίο θα αλλάζει και με χειριστήριο λογικά, (αν το αγοράσεις) θα βάζεις και την αντίστοιχη βενζίνη. Στην περιοχή της μεγ. τιμής της ροπής θα καις λιγότερο οδηγώντας με τον ίδιο τρόπο, στην υψηλότερη κλίμακα στροφών περισσότερο αν το πατάς. Edited July 16, 2018 by nikdev Quote
Shyn Posted February 5, 2019 Report Posted February 5, 2019 (edited) Καλησπέρα στην παρέα! Ήρθε η στιγμή να προβώ στην αγορά του πρώτου μου αυτοκίνητου. Η επιλογή του μοντέλου είναι σίγουρα Polo. Δυστυχώς όμως αμφιταλαντεύομαι μεταξύ δυο κατηγόριων οι οποίες είναι μέρα με την νύχτα. Η πρώτη επιλογή είναι μεταχειρισμένο Polo GTI 12-13' μοντέλο στα 12,000-13000€. Η δεύτερη επιλογή είναι καινούργιο Polo RLine στα 115 άλογα. Η τιμή του είναι γύρω στα 17000€, όπου θα δώσω προκαταβολή και το υπόλοιπο ποσό με δόσεις. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω κυρίως είναι σε τι βαθμό θα μπορούσε να πάρει βελτιώσεις το Rline ? Μιλάμε για κινητήρα 1.0....Θεμιτή η κάθε άποψη επί του θέματος! Edited February 21, 2019 by nikdev Quote
diver86 Posted February 5, 2019 Report Posted February 5, 2019 Εγω θα πηγαινα σε καινουργιο πρωτα.μετα κοιταω την ιπποδυναμη.αν θελω ηρεμα πραγματα το rline με τα 115 ειναι μια χαρα.σου μιλαω σα κατοχος arona με τα 115.αν θες πιο ροπατο θα πηγαινα στο ibiza fr με τα 1.5 παλι καινουργιο.Στάλθηκε από το Mi MIX 2S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote
Koursaros1979 Posted February 5, 2019 Report Posted February 5, 2019 θα προτιμουσα καινουριο να χεις το κεφαλι σου ησυχο , δε ξερω το στυλ σου αλλα το νεο vw polo t roc ειναι φοβερο και ενα vw polo gti η στην highline εκδοση 2 Quote
Guest Polakias TDI Posted February 5, 2019 Report Posted February 5, 2019 Το παλιό 1.0 TSI από 110ps & 200Nm έφτανε stage 1 στα τα 130ps & 240Nm. Κάτι παραπάνω το καινουριό δικό σου ενδεχομένως. Με το ανάλογο κόστος βεβαίως. Σχετικα με το μεταχειρισμένο GTI, δες τα σχετικά θέματα, ένας συμφορουμιτης μάλιστα αγόρασε πρόσφατα & έκανε τις σχετικές ερωτήσεις. Δες το θέμα, σε ενδιαφέρει πιστεύω. Ταπεινη μου γνώμη, αν παρεις νέο αυτοκίνητο, μη το βάλεις αμέσως στις βελτιώσεις & στα προγράμματα. Μάθε το, ευχαριστήσου το & μετά αν δε σε ικανοποιεί με την απόκριση & την επιτάχυνση που έχει, το βελτιώνεις. Δεν περιστρέφονται όλα γύρω από το γκάζι, πέρα από το ότι κοστίζει, σκοτώνει κιόλας, εσενα & τους γύρω σου. Συνεπώς, όλων μας το μυαλό στο πάνω κεφάλι & όχι στο κάτω. Καλορίζικο ό,τι & να επιλέξεις. Quote
Shyn Posted February 5, 2019 Report Posted February 5, 2019 (edited) 2 hours ago, diver86 said: Εγω θα πηγαινα σε καινουργιο πρωτα.μετα κοιταω την ιπποδυναμη.αν θελω ηρεμα πραγματα το rline με τα 115 ειναι μια χαρα.σου μιλαω σα κατοχος arona με τα 115.αν θες πιο ροπατο θα πηγαινα στο ibiza fr με τα 1.5 παλι καινουργιο. Στάλθηκε από το Mi MIX 2S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Βασικά είδα όλα τα μικρο- μεσαια. Ibiza,208,Clio,Fiesta ST Line, Corsa. Δυστυχώς το Polo μου έκανε click περισσότερο απ'ολα! 1 hour ago, Koursaros1979 said: θα προτιμουσα καινουριο να χεις το κεφαλι σου ησυχο , δε ξερω το στυλ σου αλλα το νεο vw polo t roc ειναι φοβερο και ενα vw polo gti η στην highline εκδοση Σίγουρα ένα καινούργιο δίνει την απολυτή σιγουριά για κάποιον υποψήφιο κάτοχο. Δυστυχώς το GTI ξεφεύγει αρκετά στην τιμή και το TRoc είναι κάτι που δεν κοιτάω! Ειδα και το Highline πολύ ωραιο επίσης, μου άρεσε λίγο περισσότερο το RLine! 1 hour ago, Polakias TDI said: Το παλιό 1.0 TSI από 110ps & 200Nm έφτανε stage 1 στα τα 130ps & 240Nm. Κάτι παραπάνω το καινουριό δικό σου ενδεχομένως. Με το ανάλογο κόστος βεβαίως. Σχετικα με το μεταχειρισμένο GTI, δες τα σχετικά θέματα, ένας συμφορουμιτης μάλιστα αγόρασε πρόσφατα & έκανε τις σχετικές ερωτήσεις. Δες το θέμα, σε ενδιαφέρει πιστεύω. Ταπεινη μου γνώμη, αν παρεις νέο αυτοκίνητο, μη το βάλεις αμέσως στις βελτιώσεις & στα προγράμματα. Μάθε το, ευχαριστήσου το & μετά αν δε σε ικανοποιεί με την απόκριση & την επιτάχυνση που έχει, το βελτιώνεις. Δεν περιστρέφονται όλα γύρω από το γκάζι, πέρα από το ότι κοστίζει, σκοτώνει κιόλας, εσενα & τους γύρω σου. Συνεπώς, όλων μας το μυαλό στο πάνω κεφάλι & όχι στο κάτω. Καλορίζικο ό,τι & να επιλέξεις. Θετικό το γεγονός ότι υπάρχει δυνατότητα βελτίωσης, προφανώς δεν θα γίνει πότε GTI! Εννοείται ότι σε καινούργιο αυτοκίνητο θα πάρει τουλάχιστον χρόνο για βελτίωση. Παρακολουθώ του φίλου-συμφορουμιτη σχετικά με το GTI, ήταν αρκετά τυχερός που βρήκε κάλο, απροβληματιστο αυτοκίνητο! Δυστυχώς υπάρχει πάντα το ρίσκο όταν πηγαίνεις σε κάτι μεταχειρισμενο. Για μένα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (GTI) είναι απωθημένο από παιδική ηλικία. Γενικά είμαι πολύ συνετός στον δρόμο.. Να μου πεις γιατί θέλεις GTI τότε; Πέρα από την αισθητική του, ειναι ακριβως αυτο που ειπες πιο πάνω, απόκριση και επιτάχυνση. Δεν είχα την ευκαιρία να οδηγήσω το TSΙ για να συγκρίνω, αλλά μια βόλτα που έκανα με Polo GTI ήταν σκέτη απόλαυση. Edited February 5, 2019 by Shyn 1 Quote
OMINUS Posted February 5, 2019 Report Posted February 5, 2019 (edited) καλησπερα το fiesta να το ξεχάσεις από ΤΏΡΑ! ΠΆΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ECOBOOST!!!!!! και στο τέλος θα το πουλήσεις μετά από λιγο. ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΆ ΜΑΚΡΙΆ ΑΠΌ FORD!! καλή επιλογή ειναι το ibiza fr με τα 1500 . αλλα και και το ibiza στην κανονική εκδοση για το polo GTI αν εψαχνες λιγο, θα έβρισκες και τα αντιστιχα θεματα για το gti, καλό χρυσό αλλα έχει τα προβλήματα του. δες και το polo 1.2 tsi 105hp πολύ καλό και αυτο , το είχα και εγώ κάποτε το polo Edited February 5, 2019 by OMINUS 1 Quote
Shyn Posted February 5, 2019 Report Posted February 5, 2019 2 hours ago, OMINUS said: καλησπερα το fiesta να το ξεχάσεις από ΤΏΡΑ! ΠΆΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ECOBOOST!!!!!! και στο τέλος θα το πουλήσεις μετά από λιγο. ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΆ ΜΑΚΡΙΆ ΑΠΌ FORD!! καλή επιλογή ειναι το ibiza fr με τα 1500 . αλλα και και το ibiza στην κανονική εκδοση για το polo GTI αν εψαχνες λιγο, θα έβρισκες και τα αντιστιχα θεματα για το gti, καλό χρυσό αλλα έχει τα προβλήματα του. δες και το polo 1.2 tsi 105hp πολύ καλό και αυτο , το είχα και εγώ κάποτε το polo Μιλαμε για το προβλημα με τα λαδια? Ισως ενας λογος που δεν το ειχα αγορασει πριν κανενα μηνα ηταν αυτος. Θετικο της υποθεσης παντως οτι το Polo TSI δεχεται βελτιωση. Ισως με καποια χαρτογραφηση και προγραμμα αργοτερα γινει πιο παιχνιδιαρικο! Quote
OMINUS Posted February 5, 2019 Report Posted February 5, 2019 (edited) 1 ώρα πριν , Shyn said: Μιλαμε για το προβλημα με τα λαδια? Ισως ενας λογος που δεν το ειχα αγορασει πριν κανενα μηνα ηταν αυτος. Θετικο της υποθεσης παντως οτι το Polo TSI δεχεται βελτιωση. Ισως με καποια χαρτογραφηση και προγραμμα αργοτερα γινει πιο παιχνιδιαρικο! Ε έχει και κάποια θέματα με τα λάδια, αλλά και με το DSG του . Σε γενικές γραμμές όλα τα TSI παίρνουν βελτιώσεις. Απλός σαν συμβουλή, προτίμησε η το 1200αρι TSI με τα 105HP η το 1500 Tsi . Σε γενικές γραμμές απέφυγε τους κινητήρες με 3 κυλίνδρους κάτι 1000αρια δηλαδή. Όλο προβλήματα και θέματα έχουν αυτά τα μοτέρ. Και ειδικά στα Ford είναι ακόμα χειρότερα.... Μην νομίζεις ότι αν πάρεις κινητήρα Τρικυλινδρο ότι έχεις και κάποια αξιοπιστία σαν μοτέρ.... Όλα βγάζουν προβλήματα σε αυτούς τους τύπους κινητήρα, μην περιμένεις και θαύματα, συνήθως μετά τα 50.000- 60.000 όλα τα βάζουν για πούλημα γιατί το κόστος επισκευής είναι όσο στοιχίζει το μισό αυτοκινήτο. (Μοτέρ με 3 κυλίνδρους) Edited February 5, 2019 by OMINUS 1 Quote
Shyn Posted February 5, 2019 Report Posted February 5, 2019 Πάντως όλες οι εκδόσεις που επέλεξα στο site της VW μου έχουν ως επιλογή 1.0L κινητήρες. Quote
Antonios Antoniadis Posted February 9, 2019 Report Posted February 9, 2019 Φίλε μου και γω ψάχνω για πόλο και έχω ακούσει τα ίδια με αυτά που γράφει παραπάνω για τα τρικύλινδρα. Δυστυχώς το 1,2 τετρακυλινδρο εχει σταματησει. Μόνο μεταχειρισμένα και με το ανάλογο ρίσκο. Το χιλιάρι με 95 που οδήγησα μου φάνηκε πολύ βαρύ για το κινητήρα. Quote
Antonios Antoniadis Posted February 12, 2019 Report Posted February 12, 2019 Τελικά οδήγησα το 1000ρι με τα 95 και dsg. Εξαιρετικό!! Δε ξέρω αν έχει προβλήματα ή αν βγάλει παντως δε σκέφτομαι κάτι άλλο για αγορά παρά μόνο αυτό.Το θέμα είναι αν αξίζει το πιό ακριβό με τα 115 ps Quote
Kostas_Tr Posted February 13, 2019 Report Posted February 13, 2019 φιλε μου για μενα πηγαινε σε καινουργιο! αλλη ασφαλεια, αλλη αισθηση, αλλη μεταπωλητικη αξια, ξερεις τι οδηγεις και τι αναγκες θα εχει για τα επομενα 8-10 χρονια (εκτος απροοπτων). και στο κατω κατω αν αποφασισεις οτι δεν σου κανει τ αμαξακι μετα απο 4 χρονια το πουλας και παιρνεις το σημερινο polo gti με τα λεφτα που βρησκεις σημερα το παλιο. για μενα μην επενδυσεις σε προγραμματα κτλ. διοτι τ αμαξια ειναι αντικειμενα μηδενικης αξιας. να το συντηρεις ευλαβικα και να το νιωθεις σαν διαμαντι αλλα ολα τ αυτοκινητα ειναι σαν ενα τρυπιο πορτοφολι. και για να γινω πιο ξεκαθαρος σκεψου οτι αγοραζεις σημερα τ αμαξι καινουργιο στην εκδοση που θες. σου ερχεται πες 17,000 . μετα απο μια ωρα να θες να το πουλησεις πανω απο 15,000 δεν μπορεις να το δωσεις και ας μην το εχεις βγαλει καν απο το γκαραζ. ειναι ετσι η αγορα που τ απαξιωνει τελειως τ αυτοκινητα. και στο λεω εγω αυτο που αν μπορουσα να βαλω τ αμαξι στο δωματιο μου και να στειλω την κοπελα μου στον καναπε θα το εκανα Quote
Antonios Antoniadis Posted February 14, 2019 Report Posted February 14, 2019 Ετσι είναι όπως τα λες. Θα δω για καινούργιο με τα 115, Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες Quote
OkyriosP Posted February 18, 2019 Report Posted February 18, 2019 Καλημέρα, Γιατί δεν κοιτάς και το polo bluegt? Είναι λιγότερο νευρικό από το gti, περισσότερο παιχνιδιαρικο από το 1000αρι και πολυ οικονομικό από άποψη κατανάλωσης. Επίσης ο κινητήρας του είναι απροβληματιστος. Το μόνο αρνητικό είναι ότι θα δυσκολευτείς να το βρεις μεταχειρισμένο καθώς λόγω των παραπάνω χαρακτηριστικών, σχεδόν κανεις δεν το πουλάει. Είμαι κάτοχος του bluegt και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Όταν έψαχνα για αμάξι κοιτούσα κι εγώ το gti και ειδα ότι πολλοι έχουν παράπονα με θέματα λαδιού, σε σημείο που να αναγκάζονται να ανοίξουν κινητήρα και να αλλάζουν έμβολα. Και αν έχεις εγγύηση, έχεις μέχρι ένα σημείο το κεφάλι σου ήσυχο. Αν δεν έχεις όμως; Quote
Antonios Antoniadis Posted February 18, 2019 Report Posted February 18, 2019 Γεια σου Okyrios. Δεν μπορω πάνω από 1200cc με πιανουν τα τεκμηρια. Βασικα ψαχνω αυτοκίνητο έτους , οχι παραπανω, Δυσκολο γιατί τα μονα που υπαρχουν ειναι κατι εταιρικα της καρεντα με 22000κμ Quote
Nektarios Nikopoulos Posted February 21, 2019 Report Posted February 21, 2019 Καλησπέρα σε όλους. Σκέφτομαι να αγοράσω το καινούριο πόλο σε έκδοση beats η highline με κάποια εξτρα βγαίνει κοντα 17-17.5Κ. Το θέμα μου είναι ότι δεν ξαναείχα αυτοκίνητο vag group και θέλω να ρωτήσω όσους έχουν εμπειρία αν είναι αξιόπιστο αμάξι. Κινητηρας ειναι ο 1.0 tsi me 95ps η 115ps. Και εδώ να ρωτήσω επίσης αν αξίζει με τα 115ps το εξτρα κοστος η δν εχει καμια ουσιαστικη διαφορα. Μενω σε νησι οποτε μικρες διαδρομες και σπανια παω με πανω απο 120km/h. Ευχαριστώ! Quote
doggy Posted March 4, 2019 Report Posted March 4, 2019 On 2/21/2019 at 7:49 PM, Nektarios Nikopoulos said: Καλησπέρα σε όλους. Σκέφτομαι να αγοράσω το καινούριο πόλο σε έκδοση beats η highline με κάποια εξτρα βγαίνει κοντα 17-17.5Κ. Το θέμα μου είναι ότι δεν ξαναείχα αυτοκίνητο vag group και θέλω να ρωτήσω όσους έχουν εμπειρία αν είναι αξιόπιστο αμάξι. Κινητηρας ειναι ο 1.0 tsi me 95ps η 115ps. Και εδώ να ρωτήσω επίσης αν αξίζει με τα 115ps το εξτρα κοστος η δν εχει καμια ουσιαστικη διαφορα. Μενω σε νησι οποτε μικρες διαδρομες και σπανια παω με πανω απο 120km/h. Ευχαριστώ! Τότε για την χρήση που αναφέρεις, θα έμενα στα 95ps. Τα 115 τα θεωρώ overkill για απλή χρήση. Quote
nikdev Posted March 6, 2019 Report Posted March 6, 2019 Ψιτ.. οχι ψεματακια.Παρε το 115, 6αρι κιβωτιο πολυ καλυτερες επιδοσεις. Ακουγεται λιγοτερο ο τρικυλινδρος τενεκεδενιος ηχος του μοτερ.Καταναλωσεις σχεδον ιδιες δεν τιθεται θεμα. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Antonios Antoniadis Posted March 12, 2019 Report Posted March 12, 2019 Μόλις αγόρασα το 1.0 με 95 και dsg . Το βρήκα με 7500 κμ περίπου μεταχειρισμένο.Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό στο δρόμο σε επιδόσεις και συμπεριφορά.Το έκανα ήδη 550 κμ περίπου Quote
Antonios Antoniadis Posted March 13, 2019 Report Posted March 13, 2019 Ευχαριστώ Kosta Tranouli 1 Quote