mulder85 Posted February 6, 2019 Report Share Posted February 6, 2019 Καλησπέρα, Βάζω το post εδω γιατι ειναι και για VW, και για Audi. Αν πρεπει να πάει αλλού, παρακαλώ μετακινήστε ελεύθερα. Υποψήφιος αγοραστής VW/Audi εδώ. Θα ήθελα τις γνώμες από άτομα που να έχουν οδηγήσει τουλάχιστον δυο αυτοκίνητα της τελευταίας γενιάς (2016+) από τα A3, A4, Golf, Passat, Arteon. Εξαιρούνται Golf και Α3 1.0 βενζίνη και 1.6 TDI λόγω του ημιάκαμπτου πίσω άξονα. Επίσης εξαιρουνται sport και Sline εκδοσεις λογω της μεγαλυτερης σκληροτητας τους στην αναρτηση. Όσο και αν ακούγεται περίεργο, το κύριο μέλημα μου είναι να πάρω ένα αυτοκίνητο που να κάνει πολύ ήσυχο ταξίδι στην εθνική (χαμηλές στροφές στην τελική σχέση, χαμηλός θόρυβος παράθυρων/καθρεπτών, χαμηλός θόρυβος ελαστικών και απορρόφηση κραδασμών χώρος να μεταφέρεται σχεδόν τίποτα στην καμπίνα. Για την πόλη η μονή απαίτηση είναι το τελευταίο, δλδ μέγιστη απορρόφηση κραδασμών από λακκούβες χωρίς να μεταφέρεται σχεδόν τίποτα στην καμπίνα. Η ερώτηση μου είναι η εξής: Υπάρχει σοβαρή διαφορά σε αυτόν τομέα που περιέγραψα, αναμεσά σε μοντέλα όπως Α3-A4, και Golf-Passat/Arteon; Υποθέτω η διαφορά στο μήκος μεταξονίου και ποιότητας υλικών σημαίνει σχεδόν αυτόματα ναι, αλλά αναρωτιέμαι αν η διαφορά είναι πραγματικά εμφανής σε αυτούς που δίνουν σημασία σε αυτό ή όχι. Δηλαδή με άλλα λογία, αναρωτιέμαι αν αξίζει να ανέβεις κατηγορία, έχοντας αυτό ως πρωτεύων κριτήριο. Επίσης, αναρωτιέμαι αν το τρικ με την adaptive/μαγνητική ανάρτηση σε Golf/Α3 με τη ρύθμιση στο Comfort, τα εξισώνει σε κύλιση με τα μεγαλύτερα τους αδέρφια, η αν ακόμη κι έτσι τα μεγαλύτερα αμάξια είναι πάντα καλυτέρα σε ποιότητα κύλισης. Επίσης, μια γενικότερη γνώμη σχετικά με την ποιότητα ανάρτησης και κύλισης αναμεσά σε VW/Audi θα βοηθουσε. Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...