Jump to content
Προδρομου Αγγελος

ΣΕΡΒΙΣ PASSAT B8

Recommended Posts

Χαιρετω ολους στο club. Εχετε κανει γενικο Σερβις σε PASSAT B8 των 60000 χλμ?? Ποσο κοστισε και που?? Το αγορασα μεταχειρισμενο πριν απο δυο μηνες και αν και επικοινωνησα με καποιους αντιπρωσωπους vw  στην Αττικη η διαφορα στην τιμη ηταν ανσανσερ.Καθε πληροφορια ευπροσδεκτη. Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Τι κινητήρας έχεις στο αμάξι σου?? 

 

Βενζίνη - diesel? 

 

Εγώ ας πούμε που έχω το Passat B7 1400tsi 122hp  

 

Πήρα μια προσφορά για service με λάδια φίλτρο λαδιού και φίλτρο καμπίνας στα 176€ και με την εργασία μέσα στην τιμή αυτή.

 

Δεν ξέρω και εγώ όμως αν είναι και καλή τιμή?? 

Εδώ έχω 77.000 χιλιόμετρα

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Προδρομου Αγγελος said:

Λαθος μου η ελλιπης περιγραφη... Το αμαξι ειναι 1400cc... 125hp ....βενζινη...ευχαριστω

 

 

αν επιτρέπετε τι τιμές έχεις βρει??? γιατι είμαι και εγώ στο ψάξιμο, και θα ηθελα να κάνω σύγκριση στης τιμές   

Link to comment
Share on other sites

Απο 230 εκτος Αττικης εως 320..... για λαδια long life , φιλτρα (λαδιου, καμπινας), μπουζι, υγρα ψυγειου και ελεγχος αυτοκινητου

 

Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν , Προδρομου Αγγελος said:

Απο 230 εκτος Αττικης εως 320..... για λαδια long life , φιλτρα (λαδιου, καμπινας), μπουζι, υγρα ψυγειου και ελεγχος αυτοκινητου

 

ειναι φαρμάκι.... 

 

έχεις βεβαια εσύ και ποιο πολλά να αλλάξεις , 

 

 

εμένα η τιμή που σου είπα ειναι στα 176€ και μου είπαν ότι τα λάδια ειναι τα 5W-30 τα castrol magnatec (Αν θυμαμαι καλα??)     

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

για αυτο και τα τελευταία χρόνια δεν πατάει άνθρωπος στα συνεργία vw..... 

ας συνεχίσουν ετσι , με αυτές της τιμές και εργατοώρες(52€) που ζητάνε ,      

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας κύριοι 

 

Μια ερώτηση γενικής φύσεως, ποια είναι η γνώμη σας της VW Direct Express service φιλοσιδη που είναι στη  Λ.Αθηνών .

 

Έχει κάνει κάνεις εκεί service??? Και αν ναι πως σας φάνηκε?

Link to comment
Share on other sites

Γενικά λάδια εξω πάνε 50-60€ (με φίλτρο παντα) και φίλτρο καμπίνας + μπουζί 40€. 

 

Έλεος με τις υπερβολές στις αντιπρωσοπειες

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , GeorgeSmirlis said:

Γενικά λάδια εξω πάνε 50-60€ (με φίλτρο παντα) και φίλτρο καμπίνας + μπουζί 40€. 

 

Έλεος με τις υπερβολές στις αντιπρωσοπειες

Φαντάζομαι θα θες σωστή εργασία και δυναμόκλειδο με τα σωστά εργοστασιακά μπουζί της vag ή τα αντίστοιχα επώνυμα σωστά ?

Αυτά με 40Ε ΔΕΝ γίνονται.

Δεν γίνεται να απαιτούμε άριστη γνώση, εξειδίκευση,ενημέρωση επί του αντικειμένου και εργασία με Α΄ προδιαγραφές και να την πληρώνουμε δεκάρες και να θέλουμε και απόδειξη. Κάπου θα γίνουν "εκπτώσεις".

 

Από την άλλη φυσικά, οι υπερβολικές χρεώσεις των αντιπροσωπειών και οι "ταρίφες" είναι σε άλλη σφαίρα, φανταστική μάλλον.

 

Βρείτε σωστά συνεργεία "εξειδικευμένα" όχι γενικά, που ασχολούνται με μοτέρ και καρότσες σαν τα δικά σας, με νέους ανθρώπους που γνωρίζουν το αντικείμενο.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , nikdev said:

Φαντάζομαι θα θες σωστή εργασία και δυναμόκλειδο με τα σωστά εργοστασιακά μπουζί της vag ή τα αντίστοιχα επώνυμα σωστά ?

Αυτά με 40Ε ΔΕΝ γίνονται.

Δεν γίνεται να απαιτούμε άριστη γνώση, εξειδίκευση,ενημέρωση επί του αντικειμένου και εργασία με Α΄ προδιαγραφές και να την πληρώνουμε δεκάρες και να θέλουμε και απόδειξη. Κάπου θα γίνουν "εκπτώσεις".

 

Από την άλλη φυσικά, οι υπερβολικές χρεώσεις των αντιπροσωπειών και οι "ταρίφες" είναι σε άλλη σφαίρα, φανταστική μάλλον.

 

Βρείτε σωστά συνεργεία "εξειδικευμένα" όχι γενικά, που ασχολούνται με μοτέρ και καρότσες σαν τα δικά σας, με νέους ανθρώπους που γνωρίζουν το αντικείμενο.

Πάντα ροποκλειδο σε μιλάω. Υπάρχουν πολλοί γνωστες και τίμιοι μαστόροι τους οποίους έχω γνωρίσει και έχω μείνει τέρμα ευχαριστημένος και ικανοποιημένος. Οι νέοι πάνε κατά γράμμα με τα προγράμματα οπότε το ποσοστό λαθών είναι πάρα πολύ μικρό.

 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί ξέρετε πολλές αντιπροσωπείες που ΘΑ έχουν δυναμοκλειδο??? 

 

Γιατί ας πούμε πχ στην περίπτωση του δυναμοκλειδου η ροποκλειδου αυτό χρησιμοποιήτε κάνω κανονικά και για άλλες δουλειές και στο κινητήρα αλλά και σε άλλα μέρη.

 

Η ας πούμε στην περίπτωση μιας τσιμουχας ιμιαξωνιου. 

 

Που εκεί κανονικά υπάρχουν ειδικά εργαλεία ΚΑΙ για την αφαίρεση της τσιμουχας αλλά και της τοποθέτησης της.

 

Εσείς ξέρετε κάποια αντιπροσωπεία η έστω κάποιο η κάποια συνεργεία που να έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για τέτοιες δουλειές? 

 

(Και δεν το λέω ειρωνικά αυτο.)

 Γιατί αν πάμε και με βάσει το βιβλίο της κάθε εταιρίας 

 

Η ζάντας κανονικά και ανάλογα με το μοντέλο οχήματος και ζάντας θέλουν το ανάλογο σφίξιμο...

 

Εγώ προσωπικά μόνο σε μια αντιπροσωπεία της ford είδα να δουλεύουν δυναμοκλειδο για την ζάντα. 

 

Και εκεί βέβαια δεν μπορείς να Ξέρεις ότι πήγε με βιβλίο.

 

Δηλαδή πως ξέρεις ότι έχουν σφίξει με τα σωστα Ν τα μπουλόνια σε ένα golf και σε ένα Passat με αυτά που προτείνει η εταιρία για το κάθε μοντέλο...

 

Η ας πούμε στην περίπτωση που το αμάξι έχει ταμπούρα. 

 

Εκεί να δείτε το βούλευμα που πέφτει....

Τους λες να κοιτάξουν και ούτε καν Μπαίνουν στην διαδικασία να τα δούνε.

 

Μόνο με τηλεπάθεια και από απόσταση τα ελέγχουν. Έχω δει σε αντιπροσωπεία ford να χρεώνουν εργασίες και ελέγχους σε ταμπούρα και δεν έχουν βγάλει ΟΥΤΕ ζάντα!!! 

 

Αυτά τα αναφέρω ότι δεν είναι και απόλυτο ότι αν πας σε αντιπροσωπεία η αν πληρώσεις 300€ πχ , θα κάτσουν να ασχοληθούν ΟΠΩΣ λέει η κάθε εταιρεία..

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αντιπροσωπεία σταμάτησα να πηγαίνω το 2006 που ήταν ακόμα δωρεάν τα σέρβις:p

Από κει και πέρα υπάρχουν αξιόλογοι μάστορες που και μόνο να κοιτάξεις πως δουλεύουν θα καταλάβεις τι είναι. 

 

Παλαιότερα δεν μπορούσα να βγάλω το μπουζί στο passat γιατί ο προηγούμενος μάστορας έσφιξε με καστάνια όσο γουσταρε. Σκέψου μισή ώρα για ένα μπουζί. Φυσικά δεν ξαναπατησα

Link to comment
Share on other sites

Η άλλη τρέλα είναι με τις ζάντες. Σφίγγουν μισή ώρα με το αεροκλειδο το κάθε μπουλόνι. Σε εμένα η vw δίνει 120nm και υπολογισμένα μετά από αλλαγη ελαστικών η ζάντα ήταν στα 200+nm. Να του βάλεις το αεροκλειδο στον ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.