Jump to content
angelosl

Passat B6 (1.8T) αναρτηση "axle tramp"

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους.

 

Σκεφτομαι να αγορασω ενα μεταχειρισμενο passat b6 1.8Tsi, του 2009 με 68.000χλμ (μαλλον πραγματικα).

Σε ενα προχειρο test drive, σε γλιστερο δρομο, σε αποτομο ξεκινα εκανε εντονο "axle tramp" ή αλλιως "wheel hopping". Δηλαδη χοροπηδαγε πολυ το ολοκληρο το μπροστινο μερος πανω-κατω (οχι να κοβει και να δινει λογω π.χ. esp ή traction control).

Ειναι κατι συνηθισμενο στο συγκεκριμενο μοντελο; Καποια συγκεκριμενη, γνωστη βλαβη;

Διαβαζω οτι μπορει να φτιαξει αν αλλαξεις τα "bushings" (δεν εχω ιδεα πως λεγονται ελληνικα) αλλα δεν ξερω τι κοστος εχει αυτο και αν οντως κανει δουλεια.

Οποια πληροφορια θα εκτιμηθει παρα πολυ.

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι βλάβη, χωρίς να σημαίνει ότι δεν επιβάλλεται να σηκώσεις το αμάξι να δεις σε τι κατάσταση είναι οι βάσεις μηχανής, η κόντρα βάση και οι βάσεις ψαλιδιών. Παρεπιπτόντως βάσεις λέγονται τα bushings που είπες, οι Αμερικάνοι τα λένε mounts που είναι και πιό ευρέως γνωστά, οι Άγγλοι bushes. Το wheel hop είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας του ελαστικού να βρει πρόσφυση, και συμβαίνει καθώς στιγμιαία τη βρίσκει και την χάνει, την ξαναβρίσκει, την ξαναχάνει κ.ο.κ. Το συναντάμε συχνότερα σε μπροσθιοκίνητα που υποφέρουν περισσότερο καθώς κάθεται ο κώλος με αποτέλεσμα να ελαφραίνει η μούρη όταν ξεκινάμε με γκάζι, αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό και σε πισωκίνητα. Σε τετρακίνητα δεν έχω δει ποτέ. Επίσης δεν παρατηρείται μόνο σε γλιστερά κομμάτια, αλλά σίγουρα όταν το οδόστρωμα δεν βοηθάει δεν υπάρχουν και πολλά που μπορείς να κάνεις.

 

Το προφανές είναι λοιπόν αλλαγή σε καλύτερο λάστιχο και συγκεκριμένα σε θερινό ελαστικό επιδόσεων. Αυτό μπορεί να σου λύσει το πρόβλημα ή απλά να το απαλύνει, καθώς η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, σίγουρα πάντως θα βοηθήσει. Το επόμενο βήμα είναι σκληρότερη ανάρτηση, η οποία θα βοηθήσει μην αφήνωντας τον κώλο να κάτσει τόσο, με αποτέλεσμα να πατάει καλύτερα η μούρη και άρα το ελαστικό. Το ιδανικό είναι μία coilover ρυθμιζόμενη τουλάχιστον καθ' ύψος και ακόμη καλύτερα σε ύψος και σκληρότητα (bound και rebound). Το τρίτο βήμα είναι αλλαγή βάσεων σε σκληρότερες, σε καίρια σημεία. Οι βάσεις μηχανής και η κόντρα βάση μπορούν να βοηθήσουν κατά την εκκίνηση ελαχιστοποιώντας την κίνηση του μοτέρ, η οποία θέλοντας και μη μεταφέρεται στους τροχούς επηρεάζοντας την πρόσφυση.

 

Οι δικές μου επιλογές:

 

Έχοντας περάσει από 3 τετράδες ημισλίκ (πίστας) τελευταία επέλεξα extreme performance ελαστικά, μισό κλικ κάτω από ημισλίκ, τα Yokohama Advan Neova AD08R σε 225/40/18 με κόστος 650. Να σημειώσω ότι είναι πολύ καλά και στο βρεγμένο και σε λιμνάζοντα. Γενικά από το 2011 που άλλαξα τα εργοστασιακά είδα πολύ λιγότερο wheel hop. Τόσο τα ημισλίκ που φόρεσα αρχικά όσο και τα τωρινά, κάνουν πολύ καλή δουλειά να σε κρατάνε κολλημένο κάτω. Σε λίγα σημεία είχε τύχει και πάλι να μου κάνει wheel hop, πολύ πιό ήπιο και πολύ σπάνια. Το πρόβλημα εξαφανίστηκε και έχω χρόνια να ξαναδώ μετά την αλλαγή και της ανάρτησης σε KW Variant 1 με κόστος γύρω στα 1200.

 

Τέλος αν θυμάμαι καλά στο δικό μου αμάξι όλες οι βάσεις σε στρατηγικά σημεία, καμιά 10ριά στο σύνολο, κοστίζουν γύρω στο 500άρικο. Μάρκας Powerflex. Αν φτάσεις στο σημείο να αλλάξεις βάσεις, ξεκίνα από βάσεις μηχανής (2) και την κόντρα, σύνολο 3 βάσεις με κόστος γύρω στα 100-150 (έλεγξε αν βγαίνουν για το δικό σου αμάξι γιατί από μοντέλο σε μοντέλο υπάρχουν διαφορές - δεν διατίθενται όλες).

 

Θυμήσου κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, μπορεί εσύ να βρεις τη λύση με τα ελαστικά, ή να φτάσεις μέχρι την ανάρτηση και τις βάσεις. Η σειρά που προτείνω εγώ, σε κάθε περίπτωση είναι ελαστικά - ανάρτηση - βάσεις.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago , angelosl said:

Καλησπερα σε ολους.

 

Σκεφτομαι να αγορασω ενα μεταχειρισμενο passat b6 1.8Tsi, του 2009 με 68.000χλμ (μαλλον πραγματικα).

Σε ενα προχειρο test drive, σε γλιστερο δρομο, σε αποτομο ξεκινα εκανε εντονο "axle tramp" ή αλλιως "wheel hopping". Δηλαδη χοροπηδαγε πολυ το ολοκληρο το μπροστινο μερος πανω-κατω (οχι να κοβει και να δινει λογω π.χ. esp ή traction control).

Ειναι κατι συνηθισμενο στο συγκεκριμενο μοντελο; Καποια συγκεκριμενη, γνωστη βλαβη;

Διαβαζω οτι μπορει να φτιαξει αν αλλαξεις τα "bushings" (δεν εχω ιδεα πως λεγονται ελληνικα) αλλα δεν ξερω τι κοστος εχει αυτο και αν οντως κανει δουλεια.

Οποια πληροφορια θα εκτιμηθει παρα πολυ.

Ευχαριστω.

Τι λάστιχα φοράς ? Καινούργια - Τύπο.

Τι setup έχεις?

Όταν πατάς τέρμα και απότομα νιώθεις το αυτοκίνητο να γέρνει πίσω ?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Παιδια, ευχαριστω παρα πολυ καταρχην για τις απαντησεις.

Οπως εγραψα, δεν ειναι δικο μου το αυτοκινητο, σκεφτομαι να το αγορασω και το δοκιμασα.

Μου εχει ξανατυχει και αλλοτε, αλλα πολυ λιγοτερο και πολυ σπανια, γι αυτο αναρωτιεμαι αν ειναι βλαβη ή κατι στο οποιο ειναι επιρρεπες το συγκεκριμενο Β6 1.8tsi passat.

Προφανως, για αυτοκινητο που θα το παρω 8-9.000€, δεν υπαρχει περιπτωση να δωσω αυτα τα λεφτα για τετοιες aftermarket αλλαγες. Ειδικα, μαλιστα, αν προκειται να το κανουν σημαντικα πιο "σκληρο" στο δρομο.

Αν με καποια, οικονομικη, επισκευη ή παρεμβαση μπορει να βελτιωθει σημαντικα, το συζηταω, αλλιως δεν εχει νοημα.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , nikdev said:

Τι λάστιχα φοράς ? Καινούργια - Τύπο.

Τι setup έχεις?

Όταν πατάς τέρμα και απότομα νιώθεις το αυτοκίνητο να γέρνει πίσω ?

Τα λαστιχα ειναι του '15 τα μπροστα και του '14 τα πισω, σε μετρια κατασταση. Κατα τα λοιπα, λογικα, ειναι μαμισιο το αυτοκινητο. Δεν ειδα ιδιαιτερα να "καθεται" στην επιταχυνση, ενω γενικα στην οδηγηση, περαν της αποτομης επιταχυνσης, φαινοταν να ειναι ok.

Link to comment
Share on other sites

Όπως σου πρότεινα ξεκίνα αλλάζοντας τα ελαστικά, που μπορεί να σου λύσουν το πρόβλημα ή να το απαλύνουν. Αν στο λύσουν έχει καλώς, αν το απαλύνουν τότε αποφασίζεις είτε να μείνεις εκεί και να έχεις πότε πότε wheel hop (η συχνότητα ανάλογη των δρόμων που κινείσαι και των ελαστικών που έχεις επιλέξει), είτε να προχωρήσεις παρακάτω επενδύοντας σε ανάρτηση, που σε συνεργασία με τα ελαστικά 99% θα σου λύσει εντελώς το πρόβλημα. Καταλαβαίνω ότι τα χρήματα για coilover είναι πολλά, αν και η τιμή που κοστίζει το αμάξι δεν μου λέει κάτι ως προς το μέγεθος της επένδυσης. Δηλαδή και 5 χιλιάρικα να έκανε, δεν θα δίσταζα σε 6 μήνες σε 1 χρόνο σε 2 σε 3, να επενδύσω άλλα τόσα για να το φτιάξω όπως θέλω. Αλλά βέβαια εμένα το tuning/modding με πωρώνει σχεδόν όσο η αγορά του, οπότε η επένδυση πάντα πιάνει τόπο. Αλλά οκ, άσε την ανάρτηση, ελαστικά σιγά σιγά είναι καιρός να αλλάξεις όπως και να χει. Ελαστικά του '15 ακόμα και μέτρια ως προς τη φθορά, θα έχουν αρχίσει να γλιστράνε αρκετά, ειδικά αν το αμάξι παρκάρει στο δρόμο όλα αυτά τα χρόνια. Κατά πάσα πιθανότητα αυτά που φοράει τώρα είναι γτπ. Αφού λοιπόν θα αλλάξεις ελαστικά, βάλε κάτι καλύτερο που θα βοηθήσει στο πρόβλημα. Όλα αυτά στα λέω επειδή έθιξες το θέμα "εκκίνηση με γκάζι" και "wheel hop" οπότε υπέθεσα ότι σου αρέσει η γρήγορη οδήγηση, ακόμα και αν δεν σε ενδιαφέρει η βελτίωση.

 

Καλώς να το πάρεις και να σου βγει καλό.

 

ΥΓ: Σημαντικά πιό σκληρό μόνο με αλλαγή ελαστικών δύσκολο.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago , angelosl said:

Τα λαστιχα ειναι του '15 τα μπροστα και του '14 τα πισω, σε μετρια κατασταση. Κατα τα λοιπα, λογικα, ειναι μαμισιο το αυτοκινητο. Δεν ειδα ιδιαιτερα να "καθεται" στην επιταχυνση, ενω γενικα στην οδηγηση, περαν της αποτομης επιταχυνσης, φαινοταν να ειναι ok. 

Βάλε λάστιχα, αυτά είναι για πέταμα.

 

Δες και τα αμορτισέρ, πιθανότατα χρειάζονται αλλαγή τα πίσω σίγουρα. Κατά τ΄ άλλα δεν έχει τέτοια προβλήματα το αυτοκίνητο, θα είσαι μια χαρά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

+1

Σιγά μη βάλεις και R888 στο Passat. :startle:

Mια χαρά είναι το αυτοκίνητο, άλλαξε λάστιχα και προγραμμάτισε αργότερα τ΄αμορτισέρ.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ και παλι παιδια.

Οπωσδηποτε καταλαβαινω τη λογικα του tuning, απλως δεν ειναι για μενα, πλεον, οικονομικα και...οικογενειακα.

Περισσοτερο μου κανει εντυπωση η αντιδραση του αυτοκινητου στα κακα λαστιχα, την αναρτηση που ισως εχει κατσει κτλ. Το να σπιναρε θα το καταλαβαινα, αλλα αυτο το κοπανημα, γιατι;

Ενας μαστορας σημερα μου ελεγε για λαστιχα και μετα, πιθανοτατα, βασεις αναρτησης και/ή βασεις μηχανης.

Προσπαθω να αποφασισω αν το παρω ή οχι. Οποτε πρεπει να ξερω με λογικες πιθανοτητες οτι δεν ειναι κατι που το κανει γενικα το αυτοκινητο τοσο πολυ, αλλα ουτε και καποια ζημια με.μεγαλο κοστος επισκευης...

Καποιος σε ξενο forum, μου εγραψε αυτο, αντε να βγαλεις ακρη:

"It has been an endemic issue since the PQ34platform came out in 1998 and has carried on through PQ35 and 46 into MQB and is down to the side engine support design for refinement and the lower torque control arm being too compliant so it kicks back and rebounds, repeatedly...."

Edited by angelosl
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, nouli said:

+1

Σιγά μη βάλεις και R888 στο Passat. :startle:

Mια χαρά είναι το αυτοκίνητο, άλλαξε λάστιχα και προγραμμάτισε αργότερα τ΄αμορτισέρ.

Μήπως να βάλει μπαλόνια; Βρε συ, ποιος μίλησε για R888, ποιος μίλησε για ημισλίκ γενικά, δηλαδή σε ποιο σημείο είπα εγώ να βάλει κάτι τέτοιο; Σε όλο μου το ποστ ουσιαστικά του εξηγώ τα βήματα που κάνουμε, ξεκινώντας από τα ελαστικά, για να απαλλαγούμε από το wheel hop. Όσο αφορά στα ελαστικά λοιπόν, θερινό ελαστικό επιδόσεων πρότεινα στον φίλο μας να βάλει για να βοηθήσει αρκετά στο wheel hop. Οπότε γιατί να μην βάλει στο 1.8 TSI ένα Pilot Sport 4 π.χ. που σας αρέσει και τόσο; Περεπιπτόντως το R888 έχει καταργηθεί. ;)

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , DarkX said:

Μήπως να βάλει μπαλόνια; Βρε συ, ποιος μίλησε για R888, ποιος μίλησε για ημισλίκ γενικά, δηλαδή σε ποιο σημείο είπα εγώ να βάλει κάτι τέτοιο; Σε όλο μου το ποστ ουσιαστικά του εξηγώ τα βήματα που κάνουμε, ξεκινώντας από τα ελαστικά, για να απαλλαγούμε από το wheel hop. Όσο αφορά στα ελαστικά λοιπόν, θερινό ελαστικό επιδόσεων πρότεινα στον φίλο μας να βάλει για να βοηθήσει αρκετά στο wheel hop. Οπότε γιατί να μην βάλει στο 1.8 TSI ένα Pilot Sport 4 π.χ. που σας αρέσει και τόσο; Περεπιπτόντως το R888 έχει καταργηθεί. ;)

Εγω, τουλαχιστον, δεν διαφωνω καθολου με το να βαλω καλα λαστιχα. Παντα αξιζει τον κοπο.

Απλως φοβαμαι μηπως δεν ειναι στην πραγματικοτητα εκει το προβλημα και με τα καινουρια λαστιχα απλως κανει wheel hop σε συνθηκες διαφορετικης προσφυσης. Γιατι αν εφταιγαν τα λαστιχα, θα μπορουσε απλα να σπιναρει, οπως μου εχει τυχει χιλιαδες αλλες φορες σε αποτομα ξεκινηματα.

Φοβαμαι, δλδ, μηπως ειναι καποια (σοβαρη και ακριβη) βλαβη, ή κατι που στο οποιο ειναι γενικα επιρρεπες το μοντελο αυτο.

Απο εκει και περα, πολυ περισσοτερα λεφτα για να το φτιαξω (αναρτησεις, ειδικες λυσεις σε σινεμπλοκ και βασεις μηχανης κτλ) και δεν με παιρνει να δωσω και δεν το θελω αν κανουν το αυτοκινητο πολυ πιο "σκληρο" ή θορυβωδες. Εξαλλου την οικογενεια θα βαζω μεσα, δεν το θελω για drag :)

Link to comment
Share on other sites

Για το wheel hop σου είπα κάθε αμάξι είναι διαφορετικό, το bottleneck μπορεί να είναι σε διαφορετικό σημείο. Όμως δεν είναι βλάβη, σου εξήγησα το νιώθεις να χοροπηδάει καθώς βρίσκει πρόσφυση και τη χάνει. Τα ενδεδειγμένα βήματα που κάνουμε είναι κατά σειρά ελαστικά - ανάρτηση - βάσεις. Το πού θα βρει τη λύση ο καθένας διαφέρει.

 

Σου γράφω από προσωπική πείρα. Σου είπα ένα φεγγάρι είχα και γω wheel hop με τα εργοστασιακά ελαστικά. Το αμάξι όμως δεν ήταν ποτέ καθημερινό, για την κα@λα μου το αγόρασα με σκοπό το project, νυχτερινά πατήματα και 1-2 ταξιδάκια το χρόνο άνοιξη - καλοκαίρι. Σαν μη καθημερινό λοιπόν, ούτε πολλά χιλιόμετρα έκανε ούτε έβλεπε και πολύ ήλιο, ενώ παράλληλα φυλάσσεται σε κλειστό υπόγειο γκαράζ. Με αυτά τα δεδομένα, τα Pilot Exalto που φορούσε ήταν σε παραπάνω από αξιοπρεπή κατάσταση μέχρι και την αλλαγή τους. Η ανάρτηση ήταν δε σε άριστη κατάσταση λόγω λίγων χιλιομέτρων και αρκετά καλών δρόμων, αφού όπως είπαμε ως παιχνίδι που το είχα, και το έχω, το οδηγώ μόνο εκεί που θέλω. Ακόμα την έχω στην αποθήκη σε άριστη κατάσταση, δεν την έβαλα ποτέ αγγελία, όποιος θέλει πάμε παρέα να μετρήσουμε τα αμορτισέρ, κερνάω τον καφέ. Κι όμως είχα wheel hop. Γιατί λοιπόν είχα wheel hop χωρίς πρόβλημα με ελαστικά και ανάρτηση; Γιατί τα ελαστικά εκείνα δεν ήταν αρκετά για το μοτέρ μου και για τέτοια χρήση. Στα 3 χρόνια και κάτι από την αγορά ξεκίνησα το project, έβαλα πρόγραμμα, ελαστικά κ.α. Μόλις μπήκαν τα ελαστικά, το wheel hop ελαττώθηκε κατά 80%! Μόλις άλλαξα και ανάρτηση (αυτή που έγραψα) το wheel hop εξαφανίστηκε και δεν το έχω ξαναδεί.

 

Στη δική σου περίπτωση εκτός των άλλων σίγουρα έχουμε και χειρότερα ελαστικά και μόλις πήγες να κάνεις εκκίνηση στο έκανε. Μπορεί και τα αμορτισέρ να θέλουν αλλαγή, αυτό δεν το ξέρω. Όπως και οι βάσεις να έχουν χαλαρώσει με τα χρόνια. Θα κάνεις έλεγχο στο αμάξι. Στη θέση σου όπως σου έγραψα θα ξεκίναγα από ελαστικά, σου είπα τις τιμές και για όσους δεν κατάλαβαν τις δικές μου επιλογές στις έγραψα ενδεικτικά για τιμές που ρώτησες. 650 βρήκα τα τωρινά μου, 550 τα ίδια σε 215/40/17 στο Cupra μας. Θερινό ελαστικό επιδόσεων, δεν είναι ημισλίκ, εξαιρετικά και στο βρεγμένο και στα λιμνάζοντα. Αν αποφασίσεις να επιλέξεις ελαστικό, ρώτησε στο ανάλογο θέμα που υπάρχει να σου γράψουν και άλλοι εντυπώσεις από τα δικά τους. Δεν ξέρω τη διάστασή σου αλλά φαντάζομαι βρίσκεις και με λιγότερα. Υπάρχουν εδώ μέλη με το ίδιο αμάξι Passat 1.8 TSI.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις.

Απλως μου κανει φοβερη εντυπωση τετοιο κοπανημα να μην ειναι βλαβη.

Αν, βεβαια, ηταν δικο μου το αυτοκινητο και ειχε.ξεκινησει να το κανει, θα εκανε πανω κατω αυτα που λες, με.τη σειρα που τα λες.

Αλλα για μεταχειρισμενο που σκεφτομαι να το αγορασω, μου φαινεται πολυ μεγαλο ρισκο. Να το παρω, να δωσω 300-400€ για λαστιχα, αν δεν φτιαξει να αρχισω να ψαχνω για βασεις αναρτησης (αλλο ενα 150αρι), αν παλι δε φτιαξει για βασεις μηχανης (αλλο ενα 150αρι), αν δεν φτιαξει για αναρτησεις κ.ο.κ.

Ελπιζα οτι θα ειναι καποιο σχετικα γνωστο θεμα/βλαβη, που θα φτιαχνει (σε μεγαλο ποσοστο και με.καλες πιθανοτητες) με καποια σχετικα οικονομικη επισκευη.

Μου αρεσει το αμαξι, αλλα αν ειναι να παει 1 1000ρικο παραπανω (και ΑΝ φτιαξει), παει πολυ...

Link to comment
Share on other sites

Παντως, σημερα μιλησα με τον συνεργεια που το κοιταζε.

Μου ειπε οτι (προφανως) πρεπει να το δει απο κοντα, πραγμα δυσκολο γτ δεν εχει ουτε πινακιδες ουτε ασφαλεια. Παντως η, με επιφυλαξη, αποψη του ειναι οτι ειναι μαλλον βαση/εις μηχανης, αλλα μπορει και κατι αλλο (π.χ. βασεις αναρτησης, μπιλιοφοροι και αλλα περιεργα που ουτε τα θυμαμαι).

Γενικα, λεει, το αυτοκινητο δεν το κανει αυτο, αλλα η οποια επισκευη ΜΑΛΛΟΝ, δεν θα ειναι πολυ ακριβη.

Αντε να βγαλεις ακρη...

Link to comment
Share on other sites

Γενικά μια χαρά το κάνει το αυτοκίνητο και είναι όπως είπαμε συνάρτηση διαφόρων παραγόντων μεταξύ των οποίων και η ροπή του αυτοκινήτου. Δεν είναι κάτι νέο το wheel hop, μάλλον ο μηχανικός δεν το χει ξαναδει.

 

Τα 4 κατοστάρικα που θα βάλεις για ελαστικά δεν θα πάνε χαμένα ό,τι και να γίνει, γιατί χρειάζεσαι ελαστικά. Απλά εγώ πρότεινα να βάλεις κάτι σίγουρα πολύ καλύτερο από αυτό που έχει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Ίσως δώσεις και κάνα κατοστάρικο παραπάνω. Αν δεν το αντέχεις οικονομικά θα συμβιβαστείς με ό,τι αντέχεις. Πάντως θα βελτιωθεί και μόνο που θα βάλεις φρέσκα ελαστικά, το ποσοστό βελτίωσης είναι το ζητούμενο. Άρα χαμένα δεν θα πάνε τα χρήματα, ένας ακόμα λόγος στην περίπτωσή σου να ξεκινήσεις από κει. Οι βάσεις ελέγχονται πολύ εύκολα για τυχόν σκισίματα ή χαλάρωση. Ανεξάρτητα αν εκεί οφείλεται το πρόβλημα, αν την έχουν ακούσει θα πρέπει να αλλαχθούν οι βάσεις. Πάλι δεν θα πάνε χαμένα τα χρήματα.

 

Είναι πολύ συγκεκριμένο το wheel hop με πολύ συγκεκριμένα βήματα για τη διόρθωση. Δυστυχώς από το πληκτρολόγιο δεν μπορώ να σε βοηθήσω άλλο, αλλά να πω κάτι επειδή σε βλέπω να παιδεύεσαι πολύ και να έχεις ξενερώσει, μήπως να δεις και κάνα άλλο αμάξι;

Link to comment
Share on other sites

Ναι, καταλαβαινω τι εννοεις.

Το αν το κανει γενικα το συγκεκριμενο αμαξι, το ρωταω περισσοτερο γιατι κοιταω/θα κοιταξω και αλλα τετοια.

Τωρα, για τις βελτιωσεις και τα χρηματα που αναφερεις, σαφως "δεν θα πανε χαμενα", αλλα απο την αλλη ειναι ενα επιπλεον κοστος, το οποιο δεν μπορω να επωμισθω σε αυτη τη φαση και σε αυτην την τιμη.

Οποτε, ναι, ενημερωσα τον πωλητη, αν θελει να τα κανει αυτος, αλλιως κοιταω αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.