okog Posted February 20, 2019 Report Share Posted February 20, 2019 Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα VW polo του 2010. Κάθε φορά που έχω παρκαρισμένο το αυτοκίνητο στον ήλιο και έχει ζέστη,όταν πάω να το βάλω μπροστά δεν παίρνει με τπτ...μετά την 4-5-6 φορά παίρνει. Δεν είναι εντελώς νεκρό,δλδ η μίζα γυρνάει κανονικά αλλά δεν την κρατάει. Μετά την 6 φορά ίσως πάρει. 2-3 συνεργεία που ρώτησα μου είπαν να αλλάξουμε αρχικά αντλία λαδιού και αν δεν λυθεί να συνεχίσουμε με βενζίνης κλπ και βλέπουμε!!!θα το εκτιμούσα αν άκουγα και κάποια γνώμη από εσάς! Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 20, 2019 Report Share Posted February 20, 2019 Κάνε μια δοκιμή με το δεύτερο κλειδί 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandrosits Posted April 17, 2019 Report Share Posted April 17, 2019 Και εγώ αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα στη ζέστη σε Polo 6R 1.4 Highline.Έχω αλλάξει και αισθητήρα θερμοκρασίας και πάλι έχω τα ίδια θέματα.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Araya Posted September 16, 2019 Report Share Posted September 16, 2019 Και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα πάντα αν είναι πολύ ώρα στην ζεστή ή αν είναι μέσα σε κλειστό γκαράζ υπόγειο. Παίρνει μπρος μετά την 4-5 φορά σε polo 6r 1.4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spyros Tetien Trader Posted September 17, 2019 Report Share Posted September 17, 2019 Καλησπερα σας , στο προβλημα που αναφερετε παραπανω το ειχα και εγω οταν το αυτοκινητο ( golf 1.4 122 ) ηταν 3ων χρονων , μετα απο παραμονη ορισμενων ωρων σε ηλιο επερνε με την 2η 3η φορα , λυθηκε το προβλημα ως εξης βαζω το κλειδι και το αφηνω στην πρωτη σκαλα (εκει που αναβουν ολα τα λαμπακια δηλ) για 10 δευτερα και μετα μιζαρω , δεν μου το παρουσιασε ποτε παλι αυτο το προβλημα 6 χρονια τωρα . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandrosits Posted September 18, 2019 Report Share Posted September 18, 2019 Εμένα εξακολουθεί να συμπεριφέρεται έτσι ακόμαVW Polo 6R 1.4Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted September 18, 2019 Report Share Posted September 18, 2019 Δεν είχα ποτέ τέτοιο θέμα όταν είχα το polo 6R. 1.2 TSI 105HP. Μια φορά μου το είχε κάνει και αυτό ήταν λόγο μπαταρία του αυτοκινήτου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vicious Posted May 16, 2020 Report Share Posted May 16, 2020 Παιδιά καλημέρα, έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα εδώ και κάποια χρόνια. Όταν η θερμοκρασία είναι άνω των 30 παίρνει μπροστά με την 3-4 φορά. Για την ιστορία έχω το polo του 2009 1.4 85 άλογα. έχει βρει κανείς καμιά λύση??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandrosits Posted May 16, 2020 Report Share Posted May 16, 2020 Παιδιά καλημέρα, έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα εδώ και κάποια χρόνια. Όταν η θερμοκρασία είναι άνω των 30 παίρνει μπροστά με την 3-4 φορά. Για την ιστορία έχω το polo του 2009 1.4 85 άλογα. έχει βρει κανείς καμιά λύση???Και εγώ άρχισα πάλι τα ίδια (Polo 6R 1.4) με το που ανέβηκε η θερμοκρασία.Σκέφτομαι να πάω σε ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων να το ψάξει το θέμα γιατι με κανα 2 αισθητήρες που άλλαξα δεν έγινε κάτι.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La_RoCkas Posted May 20, 2020 Report Share Posted May 20, 2020 Καλησπέρα , Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και το ίδιο μοντέλο !! Και πιάσανε οι ζέστες και το ξανά θυμήθηκα ! Πέρσυ προς το τέλος στου καλοκαιριού το έιχα πάει στο συνεργείο και έιχα εξηγήσει οτι το κάνει μόνο όταν το αφήσω στον ήλιο πολλές ώρες . Το έβαλε στο διαγνωστικό , δεν είχε καταγράψει κατι - και δυστυχώς όσο του το άφησα δεν κατάφερε να το αναπαράγει το πρόβλημα ...δρόσισε και ο καιρός και το άφησα . Και φέτος ξεκινήσαμε πάλι τα ίδια . Βρήκε κανένας άκρη ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ccchristopouloccc Posted July 4, 2020 Report Share Posted July 4, 2020 Καλησπερα σε ολους, και να είστε καλά που το φτιάξατε το ποστ για να μην νομίζω πως ειμαι τρελός και το αμάξι ειναι τσακωμενομε τον ήλιο;-))))) Σε δίκη μου ερώτηση γιατι πλεον το φαινόμενο είναι καθημερινό αν το αμάξι φάει ζεστη, μου συστήθηκε κατά την τυπική αλλαγή λαδιών και φίλτρων που έκανα να χρησιμοποιησω καθαριστικό βενζίνης αρχικα στο επόμενο γέμισμα και αν συνεχιστεί η φάση μάλλον παμε για καθαρισμό μπεκ... Cross Polo 2008 1.4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted July 5, 2020 Report Share Posted July 5, 2020 Άμα παίρνει μπροστά μην ασχολείστε. Μπορεί να είναι θεματάκι με το IAT (θερμοκρασία αέρα εισαγωγής). Περιμένετε να κάνει τσεκ καλά (10 δευτερόλεπτα) πριν γυρίσετε το κλειδι στη μίζα.Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandrosits Posted July 5, 2020 Report Share Posted July 5, 2020 Άμα παίρνει μπροστά μην ασχολείστε. Μπορεί να είναι θεματάκι με το IAT (θερμοκρασία αέρα εισαγωγής). Περιμένετε να κάνει τσεκ καλά (10 δευτερόλεπτα) πριν γυρίσετε το κλειδι στη μίζα.Sent from my ASUS_X00HD using TapatalkΠροσωπικά πάντα περιμένω να κάνει τσέκ αλλα πάλι τα ίδια έχουμε.Polo 6R 1.4Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagVwpolo6r Posted July 21, 2020 Report Share Posted July 21, 2020 On 4/7/2020 at 1:09 ΜΜ, ccchristopouloccc said: Καλησπερα σε ολους, και να είστε καλά που το φτιάξατε το ποστ για να μην νομίζω πως ειμαι τρελός και το αμάξι ειναι τσακωμενομε τον ήλιο;-))))) Σε δίκη μου ερώτηση γιατι πλεον το φαινόμενο είναι καθημερινό αν το αμάξι φάει ζεστη, μου συστήθηκε κατά την τυπική αλλαγή λαδιών και φίλτρων που έκανα να χρησιμοποιησω καθαριστικό βενζίνης αρχικα στο επόμενο γέμισμα και αν συνεχιστεί η φάση μάλλον παμε για καθαρισμό μπεκ... Cross Polo 2008 1.4 Καλησπέρα παιδιά , το πρόβλημα τελικά που είχαμε λέγεται βαλβίδα ανακυκλωσης καυσαερίων (N80) είναι μπροστά στο μοτέρ κοστολογείτε ανά λογά μάρκα κλπ ξεκινά από 35ευρώ έως !Ελπιζω να βοήθησα !Μπορει να σας προτείνουν να την καθαρίσουν (δεν θα το συνιστούσα ) polo 6r 1.2 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ccchristopouloccc Posted July 24, 2020 Report Share Posted July 24, 2020 On 21/7/2020 at 4:34 ΠΜ, vagVwpolo6r said: Καλησπέρα παιδιά , το πρόβλημα τελικά που είχαμε λέγεται βαλβίδα ανακυκλωσης καυσαερίων (N80) είναι μπροστά στο μοτέρ κοστολογείτε ανά λογά μάρκα κλπ ξεκινά από 35ευρώ έως !Ελπιζω να βοήθησα !Μπορει να σας προτείνουν να την καθαρίσουν (δεν θα το συνιστούσα ) polo 6r 1.2 2009 Επανερχομαι καθως μετα την συμβουλη απο το συνεργειο για χρηση καθαριστικου βενζινης στο επομενο γεμισμα,αγορασα απο Praktiker ενα προιον καθαρισμου της STP ( στο skroutz βεβαια υπαρχουν και αλλα ισως καλυτερα...)...Στο ρεζερβουαρ πριν το φουλαρισμα και εδω και δυο εβδομαδες οπου προσπαθω να το αφηνω χωρις υπερβολες και στον ηλιο για δοκιμη, δεν ξαναυπηρξε θεμα...Προς το παρον δεν χρειαστηκε και ελπιζω να μην χρειαστει "δυναμικοτερη" επεμβαση;;;-))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 27, 2020 Report Share Posted July 27, 2020 @PAGOURISTAS Δημήτρη για δες εδώ μιας και είχες κάτι αντίστοιχο σε πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mamakat Posted June 25, 2021 Report Share Posted June 25, 2021 On 24/7/2020 at 5:48 ΜΜ, ccchristopouloccc said: Επανερχομαι καθως μετα την συμβουλη απο το συνεργειο για χρηση καθαριστικου βενζινης στο επομενο γεμισμα,αγορασα απο Praktiker ενα προιον καθαρισμου της STP ( στο skroutz βεβαια υπαρχουν και αλλα ισως καλυτερα...)...Στο ρεζερβουαρ πριν το φουλαρισμα και εδω και δυο εβδομαδες οπου προσπαθω να το αφηνω χωρις υπερβολες και στον ηλιο για δοκιμη, δεν ξαναυπηρξε θεμα...Προς το παρον δεν χρειαστηκε και ελπιζω να μην χρειαστει "δυναμικοτερη" επεμβαση;;;-))) Ο εγκέφαλος έβγαζε ένδειξη;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia Posted April 27, 2022 Report Share Posted April 27, 2022 On 16/5/2020 at 8:47 ΠΜ, Vicious said: Παιδιά καλημέρα, έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα εδώ και κάποια χρόνια. Όταν η θερμοκρασία είναι άνω των 30 παίρνει μπροστά με την 3-4 φορά. Για την ιστορία έχω το polo του 2009 1.4 85 άλογα. έχει βρει κανείς καμιά λύση??? Έχω κι εγώ ένα polo 1400 και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα...Όταν το αφήσω στον ήλιο για κάποιες ώρες παίρνει μετά από 4 με 5 προσπάθειες...Η μίζα λειτουργεί κανονικά και το βάλαμε δύο φορές στον εγκέφαλο και δεν έδειξε βλάβη καμία...Την λύση μου την έδωσε ο μηχανικός μου...Στο αμάξι αυτό το immobilizer βρίσκεται στο ταμπλό πίσω από το στροφόμετρο και μπλοκάρει με τον ήλιο...Μου είπε λοιπόν να βάζω μια ηλιοπροστασια πάνω στο ταμπλό...Εγώ βάζω δύο ώστε να μην έχει κενά...Το πρόβλημα σταμάτησε παίρνει κανονικά μπροστά χωρίς κανένα θέμα...Το δοκίμασα ξανά και ξανά και όλα είναι μια χαρά...Ελπίζω να βοήθησα όσους έχετε το ίδιο πρόβλημα ακόμα...Εγώ ταλαιπωρηθηκα για αρκετά χρόνια... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeNesIs Posted September 1, 2022 Report Share Posted September 1, 2022 (edited) Το πρόβλημα της μη εκκίνησης του αυτοκινήτου κατά τους θερινούς μήνες/κάτω από τον ήλιο βρίσκεται στο εξής ανταλλακτικό: 6QE906517A 2580115B: Vapor Canister Purge Valve 03F133366B: Hose, Air supply (ενδεικτικά μπορεί να αλλαχθεί μαζί με το παραπάνω ως set) Πάντοτε πριν την αλλαγή ενός ανταλλακτικού προτείνεται η διάγνωση του αυτοκινήτου για τυχόν σφάλματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάγνωση. Edited September 3, 2022 by GeNesIs 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ccchristopouloccc Posted September 5, 2022 Report Share Posted September 5, 2022 On 1/9/2022 at 8:03 ΜΜ, GeNesIs said: Το πρόβλημα της μη εκκίνησης του αυτοκινήτου κατά τους θερινούς μήνες/κάτω από τον ήλιο βρίσκεται στο εξής ανταλλακτικό: 6QE906517A 2580115B: Vapor Canister Purge Valve 03F133366B: Hose, Air supply (ενδεικτικά μπορεί να αλλαχθεί μαζί με το παραπάνω ως set) Πάντοτε πριν την αλλαγή ενός ανταλλακτικού προτείνεται η διάγνωση του αυτοκινήτου για τυχόν σφάλματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάγνωση. Καλησπέρα και ευχαριστούμε για την απάντηση... Εφόσον το διαγνωστικό δεν βγάζει κάτι, και το θέμα συνεχίζεται,το άνωθεν ανταλλακτικό είναι κάτι που μπορώ να παραγγείλω στην αντιπροσωπεία μόνος και να το αλλάξω,ή θέλει οπωσδήποτε μάστορα; Ευχαριστώ πολύ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeNesIs Posted September 6, 2022 Report Share Posted September 6, 2022 Καλησπέρα Δυστυχώς η συγκεκριμένη βλάβη δεν φαίνεται κατά τη διάγνωση, εκτός και αν αυτή γίνει κατά τη διαδικασία της εκκίνησης σε θερμή μέρα και ταυτόχρονα πατήσεις το πεντάλ του γκαζιού. Τότε θα σου δείξει κατά πάσα πιθανότητα τον εξής κωδικό σφάλματος: 11003 - EVAP Emission Control Sys Όσον αφορά τη τοποθέτηση του ανωτέρω ανταλλακτικού, στην περίπτωση που μπορείς να επέμβεις στο χώρο του κινητήρα χωρίς δισταγμούς είναι πραγματικά πολύ εύκολη διαδικασία (plug and play). Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείς στο συνεργείο που επισκευάζεις το αυτοκίνητο σου. Τέλος, το συγκεκριμένο ανταλλακτικό βρίσκεται μέσω αντιπροσωπείας καθώς επίσης και στο internet οπότε η τελική επιλογή είναι δική σου. Ελπίζω να σε/σας βοήθησα όσο το δυνατόν περισσότερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...