nikdev Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 (edited) @fidaki Αν το προβλημα παρεμεινε και με τα νεα δεν ηταν στα μπουζι τοτε Αλλα καπου αλλου. Αυτα που λες για τη revo τα γνωριζω. Τοτε ομως κι η vw βρισκοταν 2 revision πισω. Παρολαυτα σου συνιστω τα ιδια που ειπα και πριν. Η vw αλλαξε 2 φορες μορφολογια στο μπουζι. Τα τελευταια ειναι απολυτως ικανοποιητικα. Τα bkr7eix δεν ειναι για ενα 95αρι προγραμμα. Τελοσπαντων ο καθενας βαζει οτι νομιζει.. Υγ. Πρωτα λυσε το προβλημα και μετα συνεχισε τη βελτιωση. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited December 18, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 (edited) Μονο η αντιπροσωπεια τα εδινε στην αρχη. Τωρα βλεπω και eshops Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited December 18, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidaki Posted December 18, 2014 Author Report Share Posted December 18, 2014 Φίλε Νίκο, στο δικό μου εχω βάλει πρόγραμμα 100ron, και τα μπουζί που φοράει τώρα λογικά είναι τελευταίο revision γιατί τα έβαλα τον Αύγουστο. Δεν αντιλέγω οτι μπορεί να είναι καλα της VW απλά μάλον θα βάλω κάτι άλλο που υποτίθεται θα λειτουργεί καλύτερα γιατί όπως λένε δουλεύουν σε χαμηλότερες θερμοκρασίες. Τώρα για το πρόβλημα λογικά είναι πολλαπλασιαστές, έχω λίγα missfires σε full load του αυτοκινήτου μεταξύ 4500 - 5500rpm σε διαφορετικούς κυλίνδρους και όχι πάντα. Όταν θα πάω για εξάτμιση θα τους αλλάξω και θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα. Σέυχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον σου και τις συμβουλές σου. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 21, 2014 Report Share Posted December 21, 2014 Σ'ευχαριστω. Οταν το φτιαξεις, ενημερωσε το τοπικ. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billakos1981 Posted December 21, 2014 Report Share Posted December 21, 2014 mpoukisautoparts.gr από εκει τα πηρα όλα κατατοπειστικοτατος και πολύ καλες τιμες τα μπουζι τα πηρα 44euro λογω κρισης καλο είναι να ψαχνόμαστε και λιγάκι! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 21, 2014 Report Share Posted December 21, 2014 (edited) @klyrouxas Το προβλημα του αυτοκινητου σου λυθηκε; Αν ναι ενημερωσε το θεμα σου για να γνωριζω. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited December 21, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted December 21, 2014 Report Share Posted December 21, 2014 Περιμενω να μου ερθει η αντλια . Την παρήγγειλα απο Γερμανία . Γιατι ειχε μεγαλη διαφορα . Την πειρα 200 euro μετα μεταφορικα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 21, 2014 Report Share Posted December 21, 2014 Οκ Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 Τα θέματα που αφορούσαν σε διακοπές και προβλήματα επιτάχυνσης συγχωνεύτηκαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 Παιδιά τελικα αλλαξα αντλια υψηλής βενζίνης αλλα πάλι τα ίδια έκανε . Δεν ξερω τι φταιει . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidaki Posted February 15, 2015 Author Report Share Posted February 15, 2015 Μετά απο πολύ καιρό πήγα και άλλαξα επιτελούς τους πολλαπλασιαστές και το πρόβλημα λύθηκε. Ο κινητήρας δουλεύει εμφανώς καλύτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giabritsos Posted July 23, 2015 Report Share Posted July 23, 2015 (edited) Γεια σας.πριν μια βδομάδα εμεινα από μπαταρία. την άλλαξα βάζοντας μεγαλύτερη και μετά από μερικές ώρες παθαίνω δεύτερο σοκ..(οικονομικό ).μου άναψε λαμπάκι κιτρινο κινητήρα .πηγα σε ένα συνεργειο το έβαλα διαγνωστικό και μου είπαν ότι είναι ανακυκλωτης καυσαερίων.egr.τι να κάνω?να πάω να το αλλάξω με κλειστά μάτια? να το αγοράσω από ιντερνετ και να πάω να μου το περάσουν?παίζει να κάνει λάθος διάγνωση ο εγκεφαλος και να είναι ας πούμε πεταλούδα την οποία πριν κανα δυο χρόνια την καθάρισα?τι λέτε εσείς?Είναι μοντέλο 12/2005 Edited July 24, 2015 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 24, 2015 Report Share Posted July 24, 2015 Δοκίμασε να την ξανακαθαρίσεις μαζί με την πεταλούδα (που πρέπει ανά 60,000 να καθαρίζεται) μήπως προσωρινά τη γλιτώσεις. Διαφορετικά αλλαγή της. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giabritsos Posted July 24, 2015 Report Share Posted July 24, 2015 Τον ανακυκλωτη δεν τον καθάρισα ποτε ,μόνο πεταλούδα καθάρισα.χλμ έχω τώρα 180.000.λεω να τον αλλάξω και παράλληλα να καθαρίσω πεταλούδα.απο που μου προτείνετε αγορά του egr?ανακυκλωτη? Τι άλλο να προσέξω όταν πάω συνεργειο ?χρειάζονται προγραμματισμό μετά την επανατοποθετηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 Παιδιά θέλω να αλλάξω και εγώ τους πολλαπλασιαστές στο gt μ.στην αντιπρωσωποια ρώτησα κ μου είπαν γύρω στα 45 ευρώ ο ένας περίπου και μου φάνηκαν πολλά κ δεν τους αλαξα. Ποιος να λέτε να πάρω; Μπορώ να βρω γνήσιους που έχουν στην αντιπρωσωποια σε καλύτερη τιμή; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 (edited) Η τιμή για αντιπροσωπεία είναι καλή και για oem πολλαπλασιαστή. Edited February 10, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 Ο καλύτερος πολλαπλασιαστής ποιος ειναι για να βάλω;berou η τις αντιπρωσοποιας; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 Το ίδιο είναι, βάλε όποιο βρίσκεις πιο φτηνά. Αν έχεις 3 oem βάλε oem να ξεμπερδέψεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 Παιδιά εχω αλλάξει μπουζί και πολλαπλασιαστές (beru) και το αμάξι ρεταρει σε σταθερές χαμηλές στροφές.δηλαδη εαν εχω 2 και εχω σταθερά 2.000 στροφές ρεταρει φαινεται και στο στροφόμετρο παίζει ελαφρως πάνω κάτω ο δείκτης. Προχθές που άναψε το λαμπάκι τσεκ κ πήγα σε ένα συνεργείο στο χωριό μου να δω τι φταίει και του έβγαλε απώλεια σπινθήρα στον πρώτο κύλινδρο τι να φταίει; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mercury Posted April 14, 2016 Report Share Posted April 14, 2016 (edited) Καλησπέρα σε όλους… Μπορει καποιος να μου πει σε απλα ελληνικα τι θέλει να μου πει εδώ ο "ποιητής"? Όσον αφορα στο δευτερο λάθος φαίνεται σαν πολλαπλασιαστης, στο πρώτο όμως ο γουγλης δεν βοήθησε πολύ. 2 Faults Found: 000051 - Turbocharger Bypass Valve Control Circuit P0033 - 000 - Malfunction / Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 3 Reset counter: 255 Mileage: 97902 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 10:41:34 Freeze Frame: RPM: 860 /min Load: 15.3 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 44.0°C Temperature: 15.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.224 V 000771 - Cylinder 3 P0303 - 000 - Misfire Detected - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 97931 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 08:02:20 Freeze Frame: RPM: 1213 /min Load: 36.5 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 8.0°C Temperature: 2.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.478 V Readiness: 0010 0000 Ευχαριστω. _ ® Edited October 30, 2018 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted April 14, 2016 Report Share Posted April 14, 2016 Το πρώτο σφάλμα λογικά είναι η σκάστρα, σαν να μην ανοίγει-κλείνει όπως πρέπει. Το δεύτερο είναι misfire στον 3ο κύλινδρο που συνήθως είναι μπουζί-πολλαπλασιαστής. Παρακολούθησέ το αν θα στο ξανακάνει. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mercury Posted April 14, 2016 Report Share Posted April 14, 2016 Το πρώτο σφάλμα λογικά είναι η σκάστρα, σαν να μην ανοίγει-κλείνει όπως πρέπει. Το δεύτερο είναι misfire στον 3ο κύλινδρο που συνήθως είναι μπουζί-πολλαπλασιαστής. Παρακολούθησέ το αν θα στο ξανακάνει. Μπουζι και 3 πολλαπλασιαστές έχουν κάνει μόνο 10.000 χμ, δεν θυμάμαι ποιος είναι ο παλιός, ελπίζω να είναι ο 3 που κάνει missfire. Διαβάζω για τους R8 (κοκκινους) πολλαπλασιαστές, ότι είναι πιο γεροι κλπ, έχεις ιδέα, link ισως? Οι παλιοι πολ/στες που έχω (οχι αυτοι που φοραω τωρα) είναι Bosch Με Part Number 0986 221 023 και Beru με 0040 102030. Σε R8 ομως δεν βρίσκω κάτι ανάλογο και δεν θελω παραγγείλω χωρίς νά είμαι σιγουρος ότι κάνουν. ® 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted April 15, 2016 Report Share Posted April 15, 2016 Για αρχή κάνε τράμπα με άλλον κύλινδρο πρώτα μπουζί κ μετά πολλαπλασιαστή για να δεις αν μεταφέρονται στον άλλον κύλινδρο κ για να δεις τι από τα δύο είναι. Δεν χρειάζεται να βάλεις πολλαπλασιαστές R8 (χρειάζονται αντάπτορες για να κουμπώσουν) οι BERU είναι υπέρ αρκετοί για μαμά (υποθέτω) αμάξι, ο κωδικός αυτός είναι που έγραψες κ σε συντομία ZSE030. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mercury Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Το πρώτο σφάλμα λογικά είναι η σκάστρα, σαν να μην ανοίγει-κλείνει όπως πρέπει. Το δεύτερο είναι misfire στον 3ο κύλινδρο που συνήθως είναι μπουζί-πολλαπλασιαστής. Παρακολούθησέ το αν θα στο ξανακάνει. Αυτό είναι η σκαστρα? http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=262378221610&alt=web ® Ναι τα ξανακάνει και τα δύο. Έκανα autoscan, save, clean DTCs και ξανά autoscan και τα λάθη παραμένουν. Πιθανόν δηλαδή είμαι για έναν πολ/στη και μια N249 (σκαστρα), σωστά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 (edited) 33 λεπτά πριν , Mercury said: Αυτό είναι η σκαστρα? http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=262378221610&alt=web όχι ,...αυτή http://www.ebay.com/itm/Turbo-Bypass-Cut-Off-Valve-For-AUDI-A3-S3-A4-A5-A6-TT-SEAT-SKODA-1-8TFSI-2-0TFSI/321327118184?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D36470%26meid%3D5a87c8c7a7f147d5878f2ca30e17360c%26pid%3D100011%26rk%3D4%26rkt%3D4%26sd%3D251074458580 Edited April 22, 2016 by Vassilis63 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...