Jump to content
Fidaki

Golf 5/6 1.4 Tsi - Προβλήματα με Missfires, Cfs, Κομπιάσματα [Γενική Συζήτηση - Λύσεις]

Recommended Posts

@fidaki

Αν το προβλημα παρεμεινε και με τα νεα δεν ηταν στα μπουζι τοτε

Αλλα καπου αλλου.

Αυτα που λες για τη revo τα γνωριζω.

Τοτε ομως κι η vw βρισκοταν 2 revision πισω.

Παρολαυτα σου συνιστω τα ιδια που ειπα και πριν.

Η vw αλλαξε 2 φορες μορφολογια στο μπουζι. Τα τελευταια ειναι απολυτως ικανοποιητικα.

Τα bkr7eix δεν ειναι για ενα 95αρι προγραμμα.

Τελοσπαντων ο καθενας βαζει οτι νομιζει..

Υγ. Πρωτα λυσε το προβλημα και μετα συνεχισε τη βελτιωση.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Μονο η αντιπροσωπεια τα εδινε στην αρχη. Τωρα βλεπω και eshops

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νίκο, στο δικό μου εχω βάλει πρόγραμμα 100ron, και τα μπουζί που φοράει τώρα λογικά είναι τελευταίο revision γιατί τα έβαλα τον Αύγουστο.

Δεν αντιλέγω οτι μπορεί να είναι καλα της VW απλά μάλον θα βάλω κάτι άλλο που υποτίθεται θα λειτουργεί καλύτερα γιατί όπως λένε δουλεύουν σε χαμηλότερες θερμοκρασίες. 

Τώρα για το πρόβλημα λογικά είναι πολλαπλασιαστές, έχω λίγα missfires  σε full load του αυτοκινήτου μεταξύ 4500 - 5500rpm σε διαφορετικούς κυλίνδρους και όχι πάντα.

Όταν θα πάω για εξάτμιση θα τους αλλάξω και θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα.

 

Σέυχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον σου και τις συμβουλές σου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σ'ευχαριστω.

Οταν το φτιαξεις, ενημερωσε το τοπικ.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

mpoukisautoparts.gr από εκει τα πηρα όλα κατατοπειστικοτατος και πολύ καλες τιμες τα μπουζι τα πηρα 44euro λογω κρισης καλο είναι να ψαχνόμαστε και λιγάκι!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@klyrouxas

Το προβλημα του αυτοκινητου σου λυθηκε;

Αν ναι ενημερωσε το θεμα σου για να γνωριζω.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Περιμενω να μου ερθει η αντλια . Την παρήγγειλα απο Γερμανία . Γιατι ειχε μεγαλη διαφορα . Την πειρα 200 euro μετα μεταφορικα .

Link to comment
Share on other sites

Οκ

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τα θέματα που αφορούσαν σε διακοπές και προβλήματα επιτάχυνσης συγχωνεύτηκαν.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τελικα αλλαξα αντλια υψηλής βενζίνης αλλα πάλι τα ίδια έκανε . Δεν ξερω τι φταιει .

Link to comment
Share on other sites

Μετά απο πολύ καιρό πήγα και άλλαξα επιτελούς τους πολλαπλασιαστές και το πρόβλημα λύθηκε.

Ο κινητήρας δουλεύει  εμφανώς καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.πριν μια βδομάδα εμεινα από μπαταρία.

 

την άλλαξα βάζοντας μεγαλύτερη και μετά από μερικές ώρες παθαίνω δεύτερο σοκ..(οικονομικό ).μου άναψε λαμπάκι κιτρινο κινητήρα .πηγα σε ένα συνεργειο το έβαλα διαγνωστικό και μου είπαν ότι είναι ανακυκλωτης καυσαερίων.egr.τι να κάνω?να πάω να το αλλάξω με κλειστά μάτια?

 

να το αγοράσω από ιντερνετ και να πάω να μου το περάσουν?παίζει να κάνει λάθος διάγνωση ο εγκεφαλος και να είναι ας πούμε πεταλούδα την οποία πριν κανα δυο χρόνια την καθάρισα?τι λέτε εσείς?

Είναι μοντέλο 12/2005

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε να την ξανακαθαρίσεις μαζί με την πεταλούδα (που πρέπει ανά 60,000 να καθαρίζεται) μήπως προσωρινά τη γλιτώσεις.

Διαφορετικά αλλαγή της.

Link to comment
Share on other sites

Τον ανακυκλωτη δεν τον καθάρισα ποτε ,μόνο πεταλούδα καθάρισα.χλμ έχω τώρα 180.000.λεω να τον αλλάξω και παράλληλα να καθαρίσω πεταλούδα.απο που μου προτείνετε αγορά του egr?ανακυκλωτη? Τι άλλο να προσέξω όταν πάω συνεργειο ?χρειάζονται προγραμματισμό μετά την επανατοποθετηση?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά θέλω να αλλάξω και εγώ τους πολλαπλασιαστές στο gt μ.στην αντιπρωσωποια ρώτησα κ μου είπαν γύρω στα 45 ευρώ ο ένας περίπου και μου φάνηκαν πολλά κ δεν τους αλαξα.

Ποιος να λέτε να πάρω;

Μπορώ να βρω γνήσιους που έχουν στην αντιπρωσωποια σε καλύτερη τιμή;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η τιμή για αντιπροσωπεία είναι καλή και για oem πολλαπλασιαστή.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο είναι, βάλε όποιο βρίσκεις πιο φτηνά.

Αν έχεις 3 oem βάλε oem να ξεμπερδέψεις.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εχω αλλάξει μπουζί και πολλαπλασιαστές (beru) και το αμάξι ρεταρει σε σταθερές χαμηλές στροφές.δηλαδη εαν εχω 2 και εχω σταθερά 2.000 στροφές ρεταρει φαινεται και στο στροφόμετρο παίζει ελαφρως πάνω κάτω ο δείκτης.

Προχθές που άναψε το λαμπάκι τσεκ κ πήγα σε ένα συνεργείο στο χωριό μου να δω τι φταίει και του έβγαλε απώλεια σπινθήρα στον πρώτο κύλινδρο τι να φταίει;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

Καλησπέρα σε όλους…

 

Μπορει καποιος να μου πει σε απλα ελληνικα τι θέλει να μου πει εδώ ο "ποιητής"?

 

Όσον αφορα στο δευτερο λάθος φαίνεται σαν πολλαπλασιαστης, στο πρώτο όμως ο γουγλης δεν βοήθησε πολύ.

 

2 Faults Found:

 

000051 - Turbocharger Bypass Valve Control Circuit

 

P0033 - 000 - Malfunction / Open Circuit

 

Freeze Frame:

 

Fault Status: 01110000

 

Fault Priority: 0

 

Fault Frequency: 3

 

Reset counter: 255

 

Mileage: 97902 km

 

Time Indication: 0

 

Date: 2000.00.00

 

Time: 10:41:34

 

Freeze Frame:

 

RPM: 860 /min

 

Load: 15.3 %

 

Speed: 0.0 km/h

 

Temperature: 44.0°C

 

Temperature: 15.0°C

 

Absolute Pres.: 1000.0 mbar

 

Voltage: 14.224 V

 

000771 - Cylinder 3

 

P0303 - 000 - Misfire Detected - Intermittent

 

Freeze Frame:

 

Fault Status: 00110000

 

Fault Priority: 0

 

Fault Frequency: 1

 

Reset counter: 255

 

Mileage: 97931 km

 

Time Indication: 0

 

Date: 2000.00.00

 

Time: 08:02:20

 

Freeze Frame:

 

RPM: 1213 /min

 

Load: 36.5 %

 

Speed: 0.0 km/h

 

Temperature: 8.0°C

 

Temperature: 2.0°C

 

Absolute Pres.: 1000.0 mbar

 

Voltage: 14.478 V

 

Readiness: 0010 0000

 

Ευχαριστω. _

 

®

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο σφάλμα λογικά είναι η σκάστρα, σαν να μην ανοίγει-κλείνει όπως πρέπει.

Το δεύτερο είναι misfire στον 3ο κύλινδρο που συνήθως είναι μπουζί-πολλαπλασιαστής. Παρακολούθησέ το αν θα στο ξανακάνει.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο σφάλμα λογικά είναι η σκάστρα, σαν να μην ανοίγει-κλείνει όπως πρέπει.

Το δεύτερο είναι misfire στον 3ο κύλινδρο που συνήθως είναι μπουζί-πολλαπλασιαστής. Παρακολούθησέ το αν θα στο ξανακάνει.

Μπουζι και 3 πολλαπλασιαστές έχουν κάνει μόνο 10.000 χμ, δεν θυμάμαι ποιος είναι ο παλιός, ελπίζω να είναι ο 3 που κάνει missfire.

Διαβάζω για τους R8 (κοκκινους) πολλαπλασιαστές, ότι είναι πιο γεροι κλπ, έχεις ιδέα, link ισως? Οι παλιοι πολ/στες που έχω (οχι αυτοι που φοραω τωρα) είναι Bosch Με Part Number 0986 221 023 και Beru με 0040 102030. Σε R8 ομως δεν βρίσκω κάτι ανάλογο και δεν θελω παραγγείλω χωρίς νά είμαι σιγουρος ότι κάνουν.

®

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για αρχή κάνε τράμπα με άλλον κύλινδρο πρώτα μπουζί κ μετά πολλαπλασιαστή για να δεις αν μεταφέρονται στον άλλον κύλινδρο κ για να δεις τι από τα δύο είναι.

Δεν χρειάζεται να βάλεις πολλαπλασιαστές R8 (χρειάζονται αντάπτορες για να κουμπώσουν) οι BERU είναι υπέρ αρκετοί για μαμά (υποθέτω) αμάξι, ο κωδικός αυτός είναι που έγραψες κ σε συντομία ZSE030.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο σφάλμα λογικά είναι η σκάστρα, σαν να μην ανοίγει-κλείνει όπως πρέπει.

Το δεύτερο είναι misfire στον 3ο κύλινδρο που συνήθως είναι μπουζί-πολλαπλασιαστής. Παρακολούθησέ το αν θα στο ξανακάνει.

Αυτό είναι η σκαστρα?

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=262378221610&alt=web

®

Ναι τα ξανακάνει και τα δύο. Έκανα autoscan, save, clean DTCs και ξανά autoscan και τα λάθη παραμένουν. Πιθανόν δηλαδή είμαι για έναν πολ/στη και μια N249 (σκαστρα), σωστά?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.