Jump to content
Fidaki

Golf 5/6 1.4 Tsi - Προβλήματα με Missfires, Cfs, Κομπιάσματα [Γενική Συζήτηση - Λύσεις]

Recommended Posts

Golf tsi 2007 140hp BMY. Κάνει για μένα ομως? Δεν βλέπω να λέει BMY κάπου στην περιγραφή… η δεν παίζει ρόλο?

Ευχαριστώ ._

®

Link to comment
Share on other sites

Αυτή που πόσταρες στο τέλος είναι η σκάστρα, πήγαινε αντιπροσωπεία να πάρεις μία,το πολύ 50€ να έχει.

Αυτοί είναι του R8 οι πολλαπλασιαστές και ο αντάπτορας, αλλά δε τα χρειάζεσαι αφού είσαι με το "μαμά" πρόγραμμα.

http://www.tmg-performance.com/proionta//r8-302.html

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτή που πόσταρες στο τέλος είναι η σκάστρα, πήγαινε αντιπροσωπεία να πάρεις μία,το πολύ 50€ να έχει.

Αυτοί είναι του R8 οι πολλαπλασιαστές και ο αντάπτορας, αλλά δε τα χρειάζεσαι αφού είσαι με το "μαμά" πρόγραμμα.

http://www.tmg-performance.com/proionta//r8-302.html

Αυτη που μου πρότεινε ο Βασιλης ναι? Το ότι δεν λέει στην περιγραφή BMY το αγνοώ λοιπον, ταιριαζει. Παραγγελνω.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Αν σε ενδιαφέρει κάτι καλύτερο, μην πάρεις σκάστρα από golf 5 BMY αλλά πάρε μια από golf 6 (καινούρια ή μεταχειρισμένη) κράτησε το κέλυφος και βγάλε τα εντόσθια και βάλε εντόσθια από αυτή http://www.gfb.com.au/products/blow-off-and-diverter-valves/dv-plus/dv-t9355-suits-late-model-vag-euro-applications-740-by-gfb

Είναι ΤΟP.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Keeping the factory solenoid retains all the benefits of the stock system, and replacing the valve parts with indestructable metal components ensures strength and reliability no matter how much boost you run.

Αυτό ποιος θα μου το κάνει? Δεν παίρνω χαμπάρι από μαστορέματα δυστυχως. Εκτός αν είναι ιδιαίτερως εύκολο και μαζί με την σκαστρα μου στέλνουν και οδηγίες οι Αυστραλοί.

Θεωρητικά αν βάλουμε κάτι τέτοιο, τελειώνει το θέμα σκαστρα σωστά? Είναι καλή περίπτωση.

Edit: Κοιταξα τώρα στο σαιτ τους και λέει ότι κάνει για το αμάξι μου χωρίς να κάνω εγχειρήσεις, όντως?

Edit 2: Ναι... τώρα μου φαινεται το'πιασε ο γερος

Link to comment
Share on other sites

Έχει οδηγίες, είναι πανεύκολο, θα το κάνεις μόνος σου, στάνταρ!!!

Πρόσεξε μόνο να πάρεις κέλυφος από golf εξάρι γιατί στο πέντε δεν μπαίνει.

Εγώ αυτή έχω, συνοδεύεται από ένα έξτρα ελατήριο απόδοσης που είναι προαιρετικό γιατί σε κάποια μοντέλα βγάζει σφάλμα. Στο δικό μου ΒΜΥ το έχω βάλει χωρίς να βγάζει σφάλμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η μαμά σκάστρα ΝΟΜΙΖΩ έχει κωδικό 03C145710D τιμή γύρω στα 40 ευρώ.

Αν δεν έχεις σκοπό να αναβαθμίσεις το αμάξι δεν έχει νόημα να πας σε aftermarket σκάστρα.

Παρόλ'αυτα για αναβαθμισμένη μπορείς να πας κ σε Forge που είναι οι πιο γνωστές (κατά την άποψή μου κ οι καλύτερες): ανοικτού τύπου http://www.forgemotorsport.com/Blow_Off_Valve_and_Kit_for_Audi_VW_SEAT_and_Skoda_TSI_14_Twincharged_Engines--product--760.html

'η κλειστού τύπου

http://www.forgemotorsport.com/Recirculation_Valve_and_Kit_for_Audi_VW_SEAT_and_Skoda_14_TSi_Twincharged_Engines--product--790.html

Τις φέρνει Ελλάδα ο avc weber που μπορεί να στην τοποθετήσει κιόλας.

Edited by queen
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα κατέβω Ελλαδα το καλοκαίρι και έχω σκοπό στην Πατρα να πάω στους Revlimit που μου έχει συστήσει ένας γνωστός να κάνω stage 1. Δεν θέλω να προσθέσω hardware στο αμάξι, 1) γιατί δεν μου χρειάζεται παραπάνω δύναμη και 2) γιατί το αμάξι είναι 9ετιας και να'χαμε να λέγαμε.

Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να δουλεύει καλα για όσο ακόμα το έχω.

Queen… η forge είναι πολύ ακριβή για τα χρήματα που θέλω να διαθέσω, η μαμά αν αντικατασταθεί ίσως να κάνει τα ίδια του χρόνου με τις πολικες θερμοκρασίες (Σουηδια) οπότε μάλλον θα παραγγείλω την αυστραλέζικη του Βασιλη με την πατέντα και ο Θεος να με βοηθησει.

Εδώ οι μηχανικοί σε περιμένουν με τα τσεκούρια έξω από το μαγαζί τους, χρεώνουν με την ώρα πάντα και σύμφωνα με πόση ώρα λέει το βιβλίο του κατασκευαστή οτι χρειάζεται για να γίνει μια δουλειά όχι με το ποση ώρα τους πήρε πραγματικά.

Σας ευχαριστω πολυ. _

®

Link to comment
Share on other sites

Η αυστραλέζικη δεν αξίζει τα λεφτά της, για σκάστρα ή θα βάλεις forge που σου έγραψε η queen (φοράω κλειστού τύπου 5 χρόνια και δεν έχει κάνει κιχ) ή θα βάλεις TMG. Μην ασχοληθείς με τίποτε άλλο γιατί είναι πεταμένα λεφτά....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν σε ενδιαφέρει κάτι καλύτερο, μην πάρεις σκάστρα από golf 5 BMY αλλά πάρε μια από golf 6 (καινούρια ή μεταχειρισμένη) κράτησε το κέλυφος και βγάλε τα εντόσθια και βάλε εντόσθια από αυτή http://www.gfb.com.au/products/blow-off-and-diverter-valves/dv-plus/dv-t9355-suits-late-model-vag-euro-applications-740-by-gfb

Είναι ΤΟP.

Ο κωδικος part number της βαλβιδας εξελισσεται.

Σε μια αντιπροσωπεια θα παρει το νεοτερο revision με τον αριθμο πλαισιου.

Αυτη τη στιγμη το e revision ειναι το τελευταιο.

Για κατι καλυτερο πας σε forge.

Ψαξε λιγακι αν θες στις σκαστρες τα εχουμε πει αναλυτικα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.