Jump to content
granset

Golf 5/6 1.4 Tsi - Προβλήματα με Missfires, Cfs, Κομπιάσματα [Γενική Συζήτηση - Λύσεις]

Recommended Posts

Καλησπέρα, χθες ταξιδευα εθνικη απο καποια στιγμή και μετα οταν εδινα γκαζι εκανε κοψιματα. Το περιεγο ειναι πως δεν το εκανε σε συγκεκριμενο φασμα στροφων , αλλα οταν παταγα το πενταλ του γκαζιου αποτομα μεχρι τερμα. Λογο ανηφορας , προσπερασεων κτλ σε απο καποιο σημειο και μετα το κοψιμο/σκαλοπατι συνοδευοταν και απο αναμα λαμπακι κινηρα για μερικα δευτερολεπτα.

Για να γινω κατανοητος, μπορει να πηγαινα με 6η ταχ και 100χλμ και αμα επιταχυνα προοδευτικα πηγαινα με 180-200 χωρις προβλημα. Αμα παταγα το πενταλ του γκαζιου απομα ωστε να επιταχυνω γρηγοροτερα εκανε το κοψιμο και απο καποιο σημειο και μετα αναβοσβηνε για λιγα δευτερολεπτα το λαμπακι κινητηρα χωρις να μεινει μονιμα.

Με τα πολλα και επειδη λογο καιρου και ημερας δεν μπορουσα να σταματησω, συνεχισα το ταξιδι, προσπαθωντας να μην επιταχυνω αποτομα, οποτε η συμπεριφορα του αυτοκινητου ηταν ΟΚ. Σημερα κυκλοφοροντας σε κοντινες διαδρομες και με νορμαλ ταχυτητες επιταχυνσης δεν παρουσιαζει κατι περιεργο. Ισως υπαρχει ενα μικρο κοψιμο οταν επιταχυνω με 3η αποτομα. Λαμπακι δεν εχει αναβοσβησει καθολου. Εχει κανενας καμια ιδεα τι μπορει να ειναι μεχρι να ξαναγυρησω Αθηνα? Εχω καψει το μισο ντεποζιτο να γεμισω το αλλο μισο με καμια 100αρα?

PS1:Επειδη εχω μπει με κινητο δεν μπορω να κανω και το καλυτερο search για παρομοιο θεμα. Οσα είδα δεν ειχαν τα ιδια χαρακτηριστηκα με το δικο μου. Αν εχει δει καποιος κατι ας μου δωσει το λινκ

PS2: Ξερω πως ενα scanariσμα θα βοηθαγε αλλα ειμαι επαρχια + λογο γιορτων δεν υπαρχει τπτ εδω γυρω.

Καλες γιορτες σε ολους!

Edited by granset
Link to comment
Share on other sites

Φίλε το πιο πιθανόν να είναι πολλαπλασιαστής αφού σου το κάνει σε τέρμα γκάζι. Οδήγα το ήρεμα τώρα που είσαι εκτός και όταν επιστρέψεις γρήγορα να τον/τους αλλάξεις.(αφού άναψε λαμπάκι έστω και στιγμιαία θα έχει καταγράψει σφάλμα ποιος θέλει αλλαγή).

Link to comment
Share on other sites

Έχεις πρόγραμμα ?

Οχι. Ειμαι απρογραμματιστος τελιως!

Πολλαπλασιαστης ε? Η εγγυηση γι αυτους φανταζομαι εχει τελιωσει στην 2ετια οποτε ξερει κανεις τιμη?

Link to comment
Share on other sites

Οχι. Ειμαι απρογραμματιστος τελιως!

Πολλαπλασιαστης ε? Η εγγυηση γι αυτους φανταζομαι εχει τελιωσει στην 2ετια οποτε ξερει κανεις τιμη?

oxi εχουν 5! Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

5 ετή εγγύηση "καλής θελήσεως" δίνει η vw για τους πολλαπλασιαστές μας. Δηλαδή αν δεν έχεις προλάβει να κάνεις σέρβις εκτός αντιπροσωπείας θα στο περάσουν στην εγγύηση αλλιώς είναι στο χέρι τους....

Link to comment
Share on other sites

Μπα εχω κανει λιπαντικο στις 45000 εκτος αντιπρ. Τωρα εχω 57 χιλ Οποτε με βλεπω στο χερι τους δηλαδη να πληρωνω.

Link to comment
Share on other sites

Τελικως ηταν πολλαπαλασιαστης 4ου κυλ. Πηγα στην Auto club και μου τον αλλαξανε - χωρις χρεωση οποτε τελικα ειχανε καλη θεληση..

Link to comment
Share on other sites

Τελικως ηταν πολλαπαλασιαστης 4ου κυλ. Πηγα στην Auto club και μου τον αλλαξανε - χωρις χρεωση οποτε τελικα ειχανε καλη θεληση..

τα κοψίματα στα έκανε σε όλο το φάσμα των στροφών ή σε μια ορισμένη περιοχή;

Προσωπικά στο gt μου (mkV gt 170ps) τις τελευταίες μέρες έχω παρατηρήσει κοψίματα από 1500 έως 3000 rpm (συνήθως 3-4 κοψίματα) με κάθε σχέση όταν πατάω "βαθιά" το γκάζι αν επιταχύνω προοδευτικά δεν κάνει κάτι.

Link to comment
Share on other sites

τα κοψίματα στα έκανε σε όλο το φάσμα των στροφών ή σε μια ορισμένη περιοχή; Προσωπικά στο gt μου (mkV gt 170ps) τις τελευταίες μέρες έχω παρατηρήσει κοψίματα από 1500 έως 3000 rpm (συνήθως 3-4 κοψίματα) με κάθε σχέση όταν πατάω "βαθιά" το γκάζι αν επιταχύνω προοδευτικά δεν κάνει κάτι.

Πολλαπλασιαστής είναι αυτό κατά 99% Και μένα σε tsi 140 έτσι ξεκίνησε και με τον καιρό άρχισε να γίνονται πιο έντονα τα κοψίματα ειδικά αν ήμουν φορτωμένος. Οπότε τους άλλαξα 4αδα γιατί είχα 70000 χλμ και ήταν της μάνας του.

Πόσα χλμ έχεις; Μπουζί έχεις αλλάξει;

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

+1

Για πολλαπλασιαστη σε κοβω και σενα, και εμενα ετσι αρχισε σου μιλαω τωρα για μια διαδρομη 250χλμ. Στην αρχη εκανε ενα μικρο κοψιματακι και μετα απο 1 ωρα εκανε κοψιματα κανονικα κ στο τελος μου πεταγε και ενα λαμπακι που και που, παντα με αποτομη επιταχυνση σε οποιαδηποτε ταχυτητα.

Την επομενη μερα που το κινησα σε επαρχιακο δρομο χαλαρα μου το εκανε μονο σε ενα φασμα 2-3.500 στροφες. Οποτε αποφασισα να κανω τις διακοπες μου χαλαρα και με την πρωτη ευκαιρια να τον αλλαξω οπως ειπαν και τα παιδια.

Link to comment
Share on other sites

Πολλαπλασιαστής είναι αυτό κατά 99% Και μένα σε tsi 140 έτσι ξεκίνησε και με τον καιρό άρχισε να γίνονται πιο έντονα τα κοψίματα ειδικά αν ήμουν φορτωμένος. Οπότε τους άλλαξα 4αδα γιατί είχα 70000 χλμ και ήταν της μάνας του.

Πόσα χλμ έχεις; Μπουζί έχεις αλλάξει;

αυτή τη στιγμή έχω 84,000κμ, όσο για μπουζί για να πω δεν είμαι σίγουρος αλλά μάλλον κάπου περί τις 60,000κμ

αυτό που με προβληματίζει λιγάκι είναι το το φάσμα που μου κάνει κόλπα είναι το φάσμα που εμπλέκεται ο κομπρεσορας.

να δούμε με την πρώτη ευκαιρία θα πάω να το δω

@granset

δεν έχω κάνει μεγάλη διαδρομή για να δω αυτό που λες... στο καθημερινό μου δρομολόγιο (περίπου 35κμ) όποτε και να το δοκιμάσω κάνει τα κοψίματα που περιέγραψα στο προηγούμενο ποστ.

Link to comment
Share on other sites

Καλυτερα! Αν ειναι πολλαπλασιαστης, θα χειροτερεψει το κοψιμο αν το ζορισεις οπως εκανα εγω που μου εκατσε χριστουγεννιατικα στη μεση του πουθενα.Οποτε κανε ενα scanarisma η πηγαινε απο ενα συνεργειο και θα σου λυθει η απορια.

Link to comment
Share on other sites

αυτή τη στιγμή έχω 84,000κμ, όσο για μπουζί για να πω δεν είμαι σίγουρος αλλά μάλλον κάπου περί τις 60,000κμ

αυτό που με προβληματίζει λιγάκι είναι το το φάσμα που μου κάνει κόλπα είναι το φάσμα που εμπλέκεται ο κομπρεσορας.

να δούμε με την πρώτη ευκαιρία θα πάω να το δω

Εγω τα άλλαξα στα 70000 μαζί με πολλαπλασιαστές γιατί δεν είχαν αλλαχτεί ποτέ παρότι το service book λέει το αντίθετο (το χω πάρει μεταχειρισμένο το αυτοκίνητο)

Το είχα δει βέβαια οταν το πήρα αλλά τα είχα αφήσει αφου στα 72500 ήμουν για λάδια αλλά με πρόλαβε το golf, άρχισε το βήχα πριν την ώρα του... :p

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Καλή Χρονιά σε όλους,

Εγώ έχω ένα GOLF 5 GT (170) χωρίς να το έχω πειράξει καθόλου.

Εχω και εγώ παρόμοιο πρόβλημα που ξεκίνησε 2-3 μέρες πρίν όταν έβαλα βενζίνη απο ένα πρατήριο πρώτη φορά.Δεν ξέρω εαν φταίει η βενζίνη ή απλά συνέπεσε το πρόβλημα με την αγορά βενζίνης από άσχετο πρατήριο.

Οταν δίνω απότομα γκάζι από χαμηλά κάνει ένα ρετάρισμα κοντά στις 3500 στροφές με κραδασμό αισθητό, σαν να σπινάρει πάνω σε ανωμαλίες του δρόμου, και μετά στρώνει. Εχω παρατηρήσει ότι το τουρμπόμετρο μένει για λίγο στάσιμο και μια δυό φορές μου

αναβόσβησε το λαμπάκι του κινητήρα.

Οταν γκαζώνω προοδευτικά δεν το κάνει.

Σήμερα θα βάλω βενζίνη πάλι από εκεί που βάζω συνήθως να δώ εαν θα γίνει κάτι.

Εχει κανείς καμια ιδέα τι μπορεί να είναι ? Θα τσεκάρω ότι αναφέρεται ποιο πάνω πολλαπλασιαστή κ.λ.π ελπίζω να έχει καταγράψει την βλάβη.

Link to comment
Share on other sites

τελικά ήτα 2 από τους 4 πολλαπλασιαστές.

έγινε η αλλαγή και τώρα όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Καλή Χρονιά σε όλους,

Εγώ έχω ένα GOLF 5 GT (170) χωρίς να το έχω πειράξει καθόλου.

Εχω και εγώ παρόμοιο πρόβλημα που ξεκίνησε 2-3 μέρες πρίν όταν έβαλα βενζίνη απο ένα πρατήριο πρώτη φορά.Δεν ξέρω εαν φταίει η βενζίνη ή απλά συνέπεσε το πρόβλημα με την αγορά βενζίνης από άσχετο πρατήριο.

Οταν δίνω απότομα γκάζι από χαμηλά κάνει ένα ρετάρισμα κοντά στις 3500 στροφές με κραδασμό αισθητό, σαν να σπινάρει πάνω σε ανωμαλίες του δρόμου, και μετά στρώνει. Εχω παρατηρήσει ότι το τουρμπόμετρο μένει για λίγο στάσιμο και μια δυό φορές μου

αναβόσβησε το λαμπάκι του κινητήρα.

Οταν γκαζώνω προοδευτικά δεν το κάνει.

Σήμερα θα βάλω βενζίνη πάλι από εκεί που βάζω συνήθως να δώ εαν θα γίνει κάτι.

Εχει κανείς καμια ιδέα τι μπορεί να είναι ? Θα τσεκάρω ότι αναφέρεται ποιο πάνω πολλαπλασιαστή κ.λ.π ελπίζω να έχει καταγράψει την βλάβη.

το ιδιο επαθα και εγω μολις τωρα μονο που το αμαξι δεν ειναι μαμα,οταν γκαζωνω αναβοσβηνει το λαμπακι του κινητηρα,μπερδευει το αμαξι και δεν προχωραει.το εβαλα αμεσως στο γκαραζ και παρατηρησα πως ο 3ος και ο 4ος πολλαπλασιαστης εχουν ψιλοφουσκωσει,σαν να ειναι ετοιμα να σκασουν.να το παω οδικως στο συνεργειο η να το φορτωσω?

Link to comment
Share on other sites

πηγαινε παρε πολλπλασιαστες και αλαξε τους μονος σου

το σκεφτηκα και αυτο αλλα θα το παω εκει για να σβησω και τα σφαλματα,μη χρειαστει και τιποτα αλλο,ισως να θελει και μπουζι γιατι ειμαι στις 57.000 χιλιομετρα.

Link to comment
Share on other sites

Ειχα κι εγώ ενα παρόμοιο πρόβλημα,

κάποιες φόρες, και ενό πρώτα είχα οδηγήσει για κανα μισάωρω περίπου, οταν το σανίδωνα, σε χαμηλες στροφές, επιτάχυνε πολύ αργα.

αν αφηνα το γκάζι και το ξαναπάταγα, ολα καλά...Μετα μπορεί να το ξανα έκανε μπορεί και όχι, γενικά ήταν πολύ περίεργο, λαμπάκι δεν άναβε. Οταν πηγα για σερβις τους το είπα αλλα δεν εβρισκαν τίποτα, ολα καλά μου είπαν, συνέχισε ομως και το ξανα πήγα και μου αλλαξαν τις βαλβίδες στο τουρμπο, τιποτα, το ξανα πήγα, πηγα βολτα και με τον αρχημηχανικο (φυσικά στη βολτα δε το έκανε) ο ποίος μου πεταξε την ατάκα οταν του είπα οτι μου αλλαξαν τις βαλβίδες στο τουρμπο οτι αποκλείετε να να είναι το τουρμπο !!!(μια βδομαδα πρίν τις είχαν αλλάξει, τοτε δε το σκεφτηκε;; ;) μου είπε να προσέξω λιγο οταν το ξανα ξάνει αν ακούω τον κομπρεσορα κι έφυγα, Τέλος το ξανα πήγα και μια τέταρτη φορά και μου άλλαξαν τη τρόμπα νερού...

Από τότε δε το ξανα παρατήρησα.

πάντος απο την εμπειρία μου αυτή καταλαβα οτι οι αντιπροσοποίες είναι μεαλη απάτη...

δεν εβρισκαν τι έχει το αμαξι και αλλάζαν πράγματα μπας και το πετύχουν, με βάση τι παρουσίαζε πιο συχνά πρόβλημα.

πιθανότατα γιατι αν δεν αλλαζαν κάτι δε θα επαιρναν και φράγκο μια και ήμουν στην εγγύηση...

Εχω ενα Γκολφ 6 tsi 160.

Edited by panagiwths85
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.