Jump to content
granset

Golf 5/6 1.4 Tsi - Προβλήματα με Missfires, Cfs, Κομπιάσματα [Γενική Συζήτηση - Λύσεις]

Recommended Posts

Συχνά προβλήματα τα missfires και cfs στα μοτέρ του Golf.

Συχνότερες αιτίες πολλαπλασιαστές, μπουζί, βενζίνη, φίλτρο καυσίμου, αντλία υψηλής, ν75, ν249 και μπεκ

 

Η συνέχεια εδώ...

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα κι καλο μηνα παιδια !!!

ειμαι κατοχος ενος golf 5 tsi 140hp κι τον τελευταιο καιρο ακουγεται ενας περιεργος ηχος σαν να χτυπανε 2 μεταλα μεταξυ τους κι αυτο συμβαινει συνηθως οταν ειναι ζεστο ..οταν ειναι κρυο δεν ακουγεται τιποτα  ..επισης σε κρυα ξεκινηματα σχεδον εως παντα εχω missfires στον 2ο κυλινδρο κι αναβοσβηνει η λυχνια καυσαεριων για 5 δευτερολεπτα κι κλεινει ...εχω αλλαξει μπουζι πολλαπλασιαστες εχω κοιταξει καλωδιωση ολα φαινονται κομπλε ...μετα διαβαζοντας κατι για καπνισμενες βαλβιδες σε αλλα θεμματα δοκιμασα το σπρει της amsoil που ριχνεις απο την ειαγωγη  αλλα τιποτα κι καθολου καπνα στην εξατμιση ισως ενα πιο ηρεμο ρελαντι ....οποιος γνωριζει κι ξερει δεκτη η γνωμη του -_--_-

 

video-1456863394.mp4

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

εγω θα λεγα φιλε να τσεκαρεις μηπως δεν ειναι κατι ελαφρυ....γιατι δεν ξερω τα χιλιομετρα σου ,αμα εχεις αλλαξει αυτο το κιτ τεντωτηρα καδενα που λενε στο τσι που παθαινουν συχνα και αναρωτιεμαι ...αυτο το κροταλισμα  ειναι υποπτο ...για ν ασου κανει καποιος ιντερνετικη διαγνωση ....λολ...θα πρεπει να του πεις και 2 πραγματα τι εχεις κανει στο κινητηρα σου,....τα χλμ που εχει ...ωστε να πει οκ εχουμε αυτο ..και να βαλει μια σειρα...καλη τυχη

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς ευχαριστώ πολύ για την απάντηση... Έχεις δίκιο από το ίντερνετ δεν μπορεί να γίνει διάγνωση απλά ήθελα να μάθω μπας κι έχει τύχει σε κάποιον άλλον... Το αμάξι έχει 130 χιλιάδες χλμ κι είναι μοντέλο του 06.. Το πήρα δεύτερο χέρι κι φυσικά πριν προχωρήσει οποιαδήποτε κίνηση για την αγορά του ελεγχθηκε κι δεν είχε κανένα πρόβλημα βέβαια μα μου πεις σε αυτά τα χιλιόμετρα όλο κι κάτι θα βγάλει όπως μου έβγαλε μετά από κανένα 3 μηνο αντλία νερού.... Διαβάζοντας κι το βιβλιαράκι σέρβις δεν έχει γραφτεί κάτι για αλλαγή καδενας κι λοιπά.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μιας και γράφει ο καθένας την προσωπική του άποψη, ας τη γράψω και εγώ.

Η χειρότερη επιλογή σκάστρας είναι η forge , πεταμένα λεφτά...

@Mercuryρίξε μια ματιά και σε άλλα forum για να το διαπιστώσεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα ψάξω αλλο, το ψάχνω μέρες το θέμα και κουράστηκα γιατί δεν κατέχω και μου κάνει κόπο να καταλάβω.

Από τα λεγόμενα σας κρατάω το ότι αφού το αμάξι είναι μαμά δεν συντρέχει λόγος για after market σκαστρα. Μόλις και αν μπει πρόγραμμα θα συζητηθεί με τον μηχανικό/hacker.

Κατεληξα σε Pierburg N249 και N75 με την ευκαιρία. Εναν πολ/στη Beru και ένα φιλτρο ελεύθερο στεγνό σπογγωδες Ramair που διάβασα καλά λόγια και είναι αρκετα φθηνότερο από Pipercross etc.

Σήμερα προσπάθησα να αλλάξω θέση στον πολ/στη αλλά δεν κατάφερα καν να τον βγαλω, μου'φαγε τα χέρια, έβαλα λεπτό σχοινάκι πλαστικό αλλά δεν πέρναγε… την ψώνισα και παράγγειλα το κλειδάκι για αυτήν την δουλειά 30€ σχεδόν, θά'ρθει Τρίτη μάλλον.

Ελπίζω να παράγγειλα το σωστό!

* Update: Ελα που είχα παραγγείλει το λάθος ομως…

Αυτο ειναι το σωστο: http://www.ssbilbehor.se/kamasa-tools-verktyg/motorverktyg/kamasa-tools-tandspoleverktyg-vag?externalsearch=1

Μου το αλλαξαν, no probs.

Οι γνώμες υπάρχουν για να λέγονται και είναι παντα σεβαστές.

Σας ευχαριστώ. _

®

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για αρχή κάνε τράμπα με άλλον κύλινδρο πρώτα μπουζί κ μετά πολλαπλασιαστή για να δεις αν μεταφέρονται στον άλλον κύλινδρο κ για να δεις τι από τα δύο είναι.

Δεν χρειάζεται να βάλεις πολλαπλασιαστές R8 (χρειάζονται αντάπτορες για να κουμπώσουν) οι BERU είναι υπέρ αρκετοί για μαμά (υποθέτω) αμάξι, ο κωδικός αυτός είναι που έγραψες κ σε συντομία ZSE030.

Την έκανα την τράμπα, τον 3 με τον 4 και αντί η να μεταφερθεί το λάθος στον 4 η να μείνει στον 3 και να δω μπουζί μετά… εξαφανίστηκε!

Δεν κάνει misfire σε κανέναν κύλινδρο.

Δύο φορές εκανα autoscan το ίδιο, no faults.

Της σκαστρας παραμένει βεβαια άσχετο!

®

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βγαλε τα μπουζι και δες τα διακενα ενα ειναι ελαχιςτα πιο ανοιχτο και με την αλλαγη που εκανες επεσε σε πιο "δυνατο" πολλαπλασιαστη και το αντισταθμισε.

 

Καθάρισε και τους map, από τις λαδίλες.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εχω αλλάξει μπουζί και πολλαπλασιαστές (beru) και το αμάξι ρεταρει σε σταθερές χαμηλές στροφές.δηλαδη εαν εχω 2 και εχω σταθερά 2.000 στροφές ρεταρει φαινεται και στο στροφόμετρο παίζει ελαφρως πάνω κάτω ο δείκτης.

Προχθές που άναψε το λαμπάκι τσεκ κ πήγα σε ένα συνεργείο στο χωριό μου να δω τι φταίει και του έβγαλε απώλεια σπινθήρα στον πρώτο κύλινδρο τι να φταίει;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Επανέρχομαι κ πάλι για να συμπληρωσο ότι το τσεκ μου αναβοσβήνει για 30 δευτερόλεπτα πάντα συνέχεια όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο και τώρα τελευταία τουλάχιστον 1 φορά την εμδομαδα μένει μόνιμα αναμένω.μερικες φορές σβήνει μόνο του μετά από μια δυο ημέρες κ άλλες φορές το σβήνω εγώ από με obd.

Σήμερα που έμεινε πάλι αναμένω και τσέκαρα μέσω μιας εφαρμογής obd που έχω στο κινητό και μου έβγαλε αυτό το σφάλμα

*****

meta-info header:Error Codes

file version:2

type:5

time:1462821436825

name:Trouble Codes

codes:

codes_p:0301

codes_ff:

*****

*-*DTC

{

"0301" : {

"id" : "0301",

"baseCodeCmd" : "07",

"description" : "",

"name" : "P0301",

"freezeFrames" : [

]

}

}

-*-

*****

meta-info footer

*****

Γνωρίζει κάποιος τι είναι;

Link to comment
Share on other sites

@gnikosr

Καλησπέρα Νίκο,

το P0301 φαίνεται να είναι misfires. (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16685/P0301/000769)

Εφόσον έχεις αλλάξει πολλαπλασιαστές και μπουζί το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ειναι να μην παίρνουν σωστή ταση οι πολλαπλασιαστές ή κακή ποιότητας βενζίνη (που είναι πολύ κοινό πρόβλημα στην Ελλάδα και η αιτία του προβλήματος που είχα και εγώ όταν άνοιξα αυτό το θέμα).

Επίσης ρίξε μια ματιά και εδώ: http://www.myautorepairadvice.com/p0301.html

Link to comment
Share on other sites

@gnikosr

Καλησπέρα Νίκο,

το P0301 φαίνεται να είναι misfires. (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16685/P0301/000769)

Εφόσον έχεις αλλάξει πολλαπλασιαστές και μπουζί το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ειναι να μην παίρνουν σωστή ταση οι πολλαπλασιαστές ή κακή ποιότητας βενζίνη (που είναι πολύ κοινό πρόβλημα στην Ελλάδα και η αιτία του προβλήματος που είχα και εγώ όταν άνοιξα αυτό το θέμα).

Επίσης ρίξε μια ματιά και εδώ: http://www.myautorepairadvice.com/p0301.html

Το παράξενο είναι ότι πριν αλλάξω μπουζί κ πολλαπλασιαστές υπήρχαν κάποιες μέρες που το τσεκ δεν αναβοσβηνε κ δεν μου είχε μείνει ποτέ αναμένω!!απο την στιγμή που τα αλαξα κάθε φορά που είναι κρύο το αυτοκίνητο αναβοσβήνει κ νομίζω ότι το ρεταρισμα που λέω στις χαμηλές στροφές δεν πρέπει να το είχα πριν!!

Link to comment
Share on other sites

Βενζίνη έχω δοκιμάσει απο παντού αλλά πάλι τα ίδια.τωρα αυτό με την τάση στους πολλαπλασιαστές δεν ξέρω τι γίνεται κ πως μπορώ να το φτιάξω

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

τελικα το προβλημα λυθηκε επειτα απο μεγαλη ταλαιπωρια ....το αυτοκινητο οπως ειχα γραψει μετα απο 2 βδομαδες μπηκε σε εξουσιοδοτημςενο συνεργειο κοντα στο ν ψυχικο...ο ανθρωπος ο οποιος ηταν κι γνωστος αφου το ακουσε κι το κρατησε 1 βδομαδα μεσα καταλαβε οτι επρεπε να αλλαχτει η καδενα κι κατι πολλαπλασιαστες ...επειτα απο αλλη μια βδομαδα κι αφου τα αλλαξε  παρελαβα το αυτοκινητο πληρωνοντας 600 ευρω κι αυτο λεει χαρη επειδη ειμαι γνωστος ...τελος παντων για να μην τα πολυλογω το προβλημα επειτα απο ουτε 20 χλμ ξαναπαρουσιαστηκε ....του το παω εκει κι μου λεει το κουφο οτι 9 στα 10 αυτοκινητα θελουν αλλαγη του εκκεντροφορου μεκοστος τουλαχιστον 1000 ευρω  του λεω μα καλα πως γινεται να ειναι εκκεντροφορος μηπως ειναι το γραναζι του μεταβλητου κι επεμενε πως δεν ειναι .......αλλα επειδη τα λεφτα δεν περισευουν κι επειδη πρωτη φορα ακουω να χρειαζςεται αλλαγη εκκεντροφορος στο συγκεκριμενο..το αμαξι πηγε για ελεγχο σε αλλο  συνεργειο της 'γειτονιας' ...ΜΟΛΙΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΚΑΠΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΑΜΕΣΩΣ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΚΑΝΕ ΑΡΥΘΜΙΕΣ....σαν συνεπεια το αμαξι κρατηθηκε μεσα για  παραπανω ελεγχο...τελικα  ηταν γραναζι μεταβλητου- καδενα-κι αλλαγη των βαλβιδων -οδηγων γιατι οι 8 της ειαγωγης ειχαν στραβωσει ...κι η απορια μου ειναι ...ΜΑ ΚΑΛΑ Ο ΑΛΛΟΣ ο οποιος ειναι κι εξουσιοδοτημενος γιατι δεν αλλαξε κι το γραναζι μεταβλητου οτι οποιο απο οσο ξερω ειναι σετ με καδενα στα 280 κι πως γινεται να μην καταλαβει οτι εχει θεμα στις βαλβιδες ........τελος παντων το κουστουμι στο συνεργειο της 'γειτονιας' ολο πηγε στα  900ευρω μαζι με ανταλακτικα .. συνολο 1500 ευρω εκ των οποιων τα 600 τζαμπα ...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και μετά από όλα όσα είπε ο Φίλος παραπάνω καταλαβαίνεις το τι κυκλοφορεί έξω από μάστορες που κρύβονται πίσω από ταμπέλες εξουσιοδοτημένο service vw. Πάλι καλά που ξεμπέρδεψες με το θέμα σου αν και χωρίς να το θέλεις πέταξες ένα μισθό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

δυστυχως  ντρεπομαι που υπαρχει τετοια παστα ανθρωπων που θα κανουν τα παντα για να κοροιδεψουν !!!

Link to comment
Share on other sites

και ρωταω εγω...

απο εκει και περα τι εκανες?δεν πρεπει να κανεις καποια καταγγελια?στην VW?γιατι αν το αφησεις,ειναι σαν να "προετοιμαζεις" τον μαστορα για τον επομενο πελατη του...

δεν θελω να πιστεψω οτι ειμαστε απο αυτους που λενε "τωρα που ξεμπλεξα,αστο να παει"...ετσι δεν ειναι?κανω καπου λαθος?

Link to comment
Share on other sites

εξουσιοδοτημένο συνεργειο αυτοκινητων VW -AUDI με πολλα χρονια στο χωρο ...

επισης το θεμα το εψαξα με ενημερωσαν οτι απο την στιγμη που θα μπει η σφραγιδα στο βιβλιαρακι service κι ξαναπαρουσιαστει η βλαβη στο ιδιο σημειο τοτε επρεπε να το φτιαχτει τζαμπα...τελος παντων σκεφτομαι  να βαλω κι δικηγορο αλλα μολις μαζεψω καποια χρηματα διοτι η δουλεια μου δεν ειναι σταθερη κι αυτην την στιγμη δεν κυκλοφορει τιποτα !!!! αλλα σιγουρα στο αμμεσο μελλον θα τον κυνηγησω οσο δεν παει  ... οσο για τους εν λογο κυριους  απο μενα χασανε 3 σιγουρα αυτοκινητα κι ειμαι πεπεισμενος πως σιγουρα θα χασουν κι αλλα διοτι ο κοσμος ειναι πολυ μικρος κι ολα διαδιδονται !!!

 

Link to comment
Share on other sites

Πιο εύκολα:

engine->adv. meas. values->κ από τη λίστα δεξιά λογκάρεις ό,τι θέλεις μιας κ σου έχει την περιγραφή (μην ξεχάσεις να βάλεις κ τις στροφές του κινητήρα)

log->start κ κάνεις την βολτούλα σου

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πιο εύκολα:

engine->adv. meas. values->κ από τη λίστα δεξιά λογκάρεις ό,τι θέλεις μιας κ σου έχει την περιγραφή (μην ξεχάσεις να βάλεις κ τις στροφές του κινητήρα)

log->start κ κάνεις την βολτούλα σου

Ωωω πρέπει να κάνω βόλτα… νόμιζα μόνο ρελαντί και τίποτα ξερογκαζιες θα έφταναν.

Οκ πάω βόλτα και οδηγω κανονικά χωρίς τσαμπουκάδες ναι?

®

Link to comment
Share on other sites

Στα εμφανίζει real time, οπότε μπορείς κ όπως λες αλλά θα δεις αν έχεις misfires μόνο εκεί, στο ρελαντί δηλαδή.

Αν θέλεις να δεις γενικά αν έχεις misfires πρέπει να το πας μια βόλτα και να το ελέγξεις σε όλες τις συνθήκες, χαλαρή οδήγηση, μέτρια επιτάχυνση, φουλ γκάζι κλπ κ γενικά προσπαθείς να αναπαράγεις τις συνθήκες που υποπτέυεσαι πως τότε έχεις misfires.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.