Jump to content
granset

Golf 5/6 1.4 Tsi - Προβλήματα με Missfires, Cfs, Κομπιάσματα [Γενική Συζήτηση - Λύσεις]

Recommended Posts

Άλλαξε βενζίνη, βάλε αλλού

Έχω δοκιμάσει βενζίνη κ από άλλου αλλά πάλι τα ίδια

Από εξατμίσει δηλαδή δεν παίζει να έχω θέμα είμαι οκ;

Το catback από το gti είναι οκ;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχω δοκιμάσει βενζίνη κ από άλλου αλλά πάλι τα ίδια
Από εξατμίσει δηλαδή δεν παίζει να έχω θέμα είμαι οκ;
Το catback από το gti είναι οκ;
 
 
Sent from my iPhone using Tapatalk


Μια χαρά είναι το catback. Άλλου είναι το πρόβλημα σου μιλά με τον προγραμματιστή σου και κανονίστε ένα log η ζήτησε του τι να λογκαρεις και πράξε ανάλογα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Έχω δοκιμάσει βενζίνη κ από άλλου αλλά πάλι τα ίδια
Από εξατμίσει δηλαδή δεν παίζει να έχω θέμα είμαι οκ;
Το catback από το gti είναι οκ;
 
 
Sent from my iPhone using Tapatalk


Μια χαρά είναι το catback. Άλλου είναι το πρόβλημα σου μιλά με τον προγραμματιστή σου και κανονίστε ένα log η ζήτησε του τι να λογκαρεις και πράξε ανάλογα


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπουζί έχω τα boch f5dp0r και τα έχω ούτε μήνα.
Μου κόβει ο εγκέφαλος όταν έχω Τετάρτη η Πέμπτη γύρω στις 6.000 στροφές
Μου κόβει -9 μοίρες σε όλους τους κυλίνδρους ξαφνικά ενώ μέχρι τότε δεν έχω καθόλου επιστροφές


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πρόσεχε κόβει πάρα πολλές μοίρες, μην πατάς. Μέχρι -12 κάνει retard μετά θα μαζεύεις τα πιστόνια.

Δοκίμασε αλλού και βάλε 100άρα επιμένω.

 

Στην εκκίνηση ακούς το γρανάζι της καδένας ? Έχεις αλλάξει ποτέ ? Χλμ ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πρόσεχε κόβει πάρα πολλές μοίρες, μην πατάς. Μέχρι -12 κάνει retard μετά θα μαζεύεις τα πιστόνια.
Δοκίμασε αλλού και βάλε 100άρα επιμένω.
 
Στην εκκίνηση ακούς το γρανάζι της καδένας ? Έχεις αλλάξει ποτέ ? Χλμ ?

Βενζίνη βάζω πάντα 100αρα.το περιέργο είναι ότι μέχρι να μου κάνει αυτό το κόψιμο ο εγγεφαλος δεν έχω καθόλου επιστροφές πουθενά.
Εχω αλλάξει όλο το σετ καδένα πριν 2 χρόνια περίπου στην αντιπρωσοποια


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

28 λεπτά πριν , gnikosr said:


Βενζίνη βάζω πάντα 100αρα.το περιέργο είναι ότι μέχρι να μου κάνει αυτό το κόψιμο ο εγγεφαλος δεν έχω καθόλου επιστροφές πουθενά. Δηλαδή ?
Εχω αλλάξει όλο το σετ καδένα πριν 2 χρόνια περίπου στην αντιπρωσοποια


Sent from my iPhone using Tapatalk

Βάλε από άλλο πρατήριο.

 

Τα cfs είναι με part throttle ή full throttle ?

Βάλε ένα log που τα έχεις να τα δω έτσι όπως τα λες δεν βγαίνει άκρη.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βάλε από άλλο πρατήριο.   Τα cfs είναι με part throttle ή full throttle ?

Βάλε ένα log που τα έχεις να τα δω έτσι όπως τα λες δεν βγαίνει άκρη.

 

 

Κάποιο log δεν έχω.κοιταω επιστροφές από το block 020.Δες λίγο το βίντεο είναι από την εφαρμογή OBD eleven έχω επιλέξει το block 020.ειναι σε πάτημα 3-4-5 δες κάπου στο τέλος του βίντεο θα δείξει -9

 

 https://youtu.be/Q1MaSx4wQg8

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Τέρμα γκάζι είσαι ? 

Αυτά καλό είναι να τα είχες πει για να μη μαντεύουμε.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τέρμα γκάζι είσαι ? 
Αυτά καλό είναι να τα είχες πει για να μη μαντεύουμε.

Τέρμα γκάζι είμαι παντού ναι.
Και όταν το κάνει αυτό είμαι με 5 γύρω στις 6.000 στροφ


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Τα cfs ξεκινούν μετά τις 5k rpm δηλαδή όπως βλέπω το βίντεο?

 

Χωράει 15-20λτ ή είσαι φουλ τέρμα βενζίνη ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε ρώτησα αν έχει περιθώριο 15-20λτ, αυτό φαίνεται από το δείκτη.

Αν έχει πήγαινε βάλε 100άρα από άλλο πρατήριο άλλης εταιρίας και κάνε το ίδιο που κάνεις με το μαραφέτι που έχεις.

 

Αλλιώς πήγαινε σιγά μέχρι να κάψει μισό ντεπόζιτο και βάλε.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σε ρώτησα αν έχει περιθώριο 15-20λτ, αυτό φαίνεται από το δείκτη.

Αν έχει πήγαινε βάλε 100άρα από άλλο πρατήριο άλλης εταιρίας και κάνε το ίδιο που κάνεις με το μαραφέτι που έχεις.

 

Αλλιώς πήγαινε σιγά μέχρι να κάψει μισό ντεπόζιτο και βάλε.

Τώρα έχω κάπου μιςο τεπόζιτο θα το αφήσω να αδειάσει τελείως να θα δοκιμάσω άλλη εταιρία όπως λες να δω τι θα κάνει.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να βάλεις άλλο μισό 100άρα άλλης εταιρίας - πρατηρίου σου είπα, μη το αφήσεις.

Και ξανά Log με το μαραφέτι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να βάλεις άλλο μισό 100άρα άλλης εταιρίας - πρατηρίου σου είπα, μη το αφήσεις.
Και ξανά Log με το μαραφέτι.

Αυτό θα κάνω φίλε μ και θα ξανά δοκιμάσω όπως λες με το μαραφετι



Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα έβαλα βενζίνη στο αυτοκίνητο και για πρώτη φορα έριξα μέσα σε 3/4 γεμάτο τεπόζιτο ένα καθαριστικό - βελτιωτικό καυσιμου της RΕDΈΧ που λέει ότι κάνει και για αμεσου ψεκασμού

Αυτό που παρατήρησα αμέσως μόλις έφτασα σπίτι και πάρκαρα χωρίς να το πατήσω 5 χιλιόμετρα με χαλαρή οδήγηση μέσα στην πόλη είναι ότι στο ρελαντί το τρέμουλο σχεδόν εξαφανίστηκε  επίσης 2 μέρες τώρα κρύο η ζεστό το τρέμουλο και όλα τα περίεργα που κάνει στο ρελαντί μειώθηκαν παρα πολύ ίσως και κατά 90% θα έλεγα

 

Δεν έχω κάποιο θέμα με λαμπάκια - διακοπές  και οτιδήποτε άλλο παρα μονο το τρέμουλο στο ρελαντί,  βενζίνη στο 8 στις 10 φορες που βάζω είναι 100 και οποτε βρω την ευκαιρία το πατάω όσο με παίρνει
πολλαπλασιαστές τους άλλαξα με BERU πριν 40.000 και μπουζί πριν 10 -12.000  

Τι μπορεί να φταίει για το τρέμουλο που το βελτιώνει κατά πολύ το πρόσθετο? κακή ποιότητα καυσιμου? ότι  οποτε αλλάζω μπουζί τα βάζω χωρίς να κοιτάξω το διάκενο αν είναι σωστό? Κατι αλλο?

Επίσης πριν όλα τα παραπάνω όπως κοίταζα στο VCDS διαφορα είδα και το παρακάτω πολύ διαφορετικές  οι τιμές  είναι φυσιολογικό?

R3C0tBD.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ναι, είναι

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλά είχα την εντύπωση ότι κάτι δεν πάει καλά...  χθες πρωί που έβαλα μπροστά κρύο αναβόσβησε το check engine έκανε ποιο έντονα τις διακοπές και έδειξε  missfires στον τέταρτο
Aλλαξα τον πολλαπλασιαστήμε ένα από τους original που είχα κρατήσει αλλα και αυτός είναι έτοιμος δείχνει ποιο αυξημένα missfires 


Οι πολλαπλασιαστές που έχω είναι BERU 
Είχα αλλάξει πρώτη φορα τον τέταρτο πριν ακριβώς 40k στις 87K, στις 95 μου είχε καεί ο τρίτος και άλλαξα και τους άλλους 3
40k μου φαίνονται λίγα...

Εκτος από BERU ποια άλλη μάρκα προτείνεται?
Σκέφτομαι για τους HITACHI -HUCO (με 5 χρονια εγγύηση) η τους NGK αλλα υπάρχουν πολλές μάρκες BOSCH, VALEO, HOFFER, HELLA, SWAG, CHAMPION, ERA, FEBI BILSTEIN, TESLA, MEAT-DORIA, MECRA, EPS, , HELLUX, 


επίσης θα αλλάξω και τα μπουζί τα έχω 15k PZFR6R8EG και λέω να βάλω τα ιριδίου SIZFR6B8EG

Edited by Deus164
Link to comment
Share on other sites

Beru και εργοστασιακα μπουζι


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια τι φαση με το τρεμουλο στο ρελαντι? Golf 5 tsi 140 με επισκευασμενο μοτερ ..το εκανε και πριν και μετα την επισκευη παρολο που το αμαξι ειναι πιο καλυτερο τωρα.Πολλαπλασιαστες και μπουζι ειναι αλλαγμενα ολα καινουρια επισης ουτε καπιο θεμα με την βενζινη εχω.Τελοςπαντων,θελω να ρωτησω αν και αλλα golf εχουν αυτο το θεμα με το τρεμουλο στο ρελαντι,λες και κλωτσαει λιγο ο κινητηρας,καποτε δεν το κανει καθολου καποτε ναι,ουτε καποια πτωση στις στροφες εχω,και οταν σταματαω στο φαναρι και περιμενω το καταλαβαινω οτι εχει καπιο τρεμουλο.Δεν νομιζω να ειναι βασεις μηχανης διοτι θα εκανε θορυβο και ειδικα στην οπισθεν και στα κυρτωματα και θα το προσεχε ο μαστορας αφουτο πολυ λιγο καιρο το εχω παρει απτο συνεργειο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.